Koupě V70R
- Autor
- Zpráva
#1 Koupě V70R
Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o nazor a zkušenosti s modelem V70R. Zvažuji koupi V70R manuál s LPG, najeto 280 tis km. Na co si dát pozor, jak je to s dostupností a cen dílů. Pry je problém s regulací turba, protože auto teď nestáhne, tak jak má . Předem děkuji za Vaše rady a názory.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5043
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#2 Koupě V70R
bylo by dobré uvést, o jaký modelový rok se jedná.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 227
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
#3 Koupě V70R
Rko s plynem, majitel bude asi rozpolcená osobnost
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
#4 Koupě V70R
Proč? Tuhle hlášku nikdy, ale přísahám že nikdy nepochopím....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 Koupě V70R
Moc si toho o autě nenapsal, viz výše, takže spíš takový obecný plky:
Už to má roky i kilometry na to, aby tam mohla být spousta závad způsobených majiteli a ne pouze typickými pro model.
Důležitá je kvalita zástavby plynu, bouračky, funkční 4WD a pro dvojkovou i stav tlumičů, ale už to taky neni taková raketa co bejvala. Takže doporučuju kvalitní předprodejní kontrolu v servisu, protože ty auta už maji i nějakou cenu a koupit si kasičku umí každej, ale dobrý auto za rozumný peníz už málokdo.
Už to má roky i kilometry na to, aby tam mohla být spousta závad způsobených majiteli a ne pouze typickými pro model.
Důležitá je kvalita zástavby plynu, bouračky, funkční 4WD a pro dvojkovou i stav tlumičů, ale už to taky neni taková raketa co bejvala. Takže doporučuju kvalitní předprodejní kontrolu v servisu, protože ty auta už maji i nějakou cenu a koupit si kasičku umí každej, ale dobrý auto za rozumný peníz už málokdo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#6 Koupě V70R
Já to naprosto chápu. Z mého pohledu je to něco jako dát si do prvorepublikové vily plastový okna se zlatým rámečkem.
Naposledy upravil(a) Basstl dne 14 bře 2022 21:29, celkem upraveno 1 x.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5043
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#7 Koupě V70R
To je mi příměr.
LPG když je dobře seřízené a třeba i s přívstřikem benzinu, tak nemůže být na škodu. Naopak lpg nabízí více výkonu.
LPG když je dobře seřízené a třeba i s přívstřikem benzinu, tak nemůže být na škodu. Naopak lpg nabízí více výkonu.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2933
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#8 Koupě V70R
Bastle to přirovnání není úplně přesný, byl by když by jsi LPG narouboval do Tatry 30 a jezdil s ní daily, to už je dost prasarna, ale V70R a to se nikoho nechci dotknout, není stejná liga jako auta z dob Tatry 30. Já to naopak chápu, taky proto jezdím v čem jezdím.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2179
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#9 Koupě V70R
Kamarad se zajima o Nissan Primera, generace p11 v provedeni GT. Auto bylo prestaveno hodne od zakladu, v jeho utrobach je motor, ktery se v Evrope nikdy nenabizel, na to konto jsou prekopane palivove mapy primo vymenou jednotky+nejake upravy. Podvozek taky nezustal v serii.
Na toto auto dal nekdo LPG a po 50tkm nabizi k prodeji. Hm. Rekl bych,ze investice do LPG se tedy masivne vyplatila.
A ted si teda rikam co je horsi. Proste nekdo ma asi jak to tal vypada moznost koupit vyhodne v70R a uz tam ten plyn je. Me se to taky u tech sportovneji ladenych modelu nelibi, ale v zasade je asi lepsi takove auto mit, jezdit na LPG a uzivat si ho a k tomu jej radne servisovat, nez jezdit na benzin, gumy Kormoranky a olej z Tesca jednou za 25tkm,protoze jinak by nebylo na palivo no...
A je to presne jak pise Urvanej. Na takto starem aute se doslova a do pismene ma kontrolovat vsechno co zkontrolovat kupujici muze, aby nebylo mrzeni....
Na toto auto dal nekdo LPG a po 50tkm nabizi k prodeji. Hm. Rekl bych,ze investice do LPG se tedy masivne vyplatila.
A ted si teda rikam co je horsi. Proste nekdo ma asi jak to tal vypada moznost koupit vyhodne v70R a uz tam ten plyn je. Me se to taky u tech sportovneji ladenych modelu nelibi, ale v zasade je asi lepsi takove auto mit, jezdit na LPG a uzivat si ho a k tomu jej radne servisovat, nez jezdit na benzin, gumy Kormoranky a olej z Tesca jednou za 25tkm,protoze jinak by nebylo na palivo no...
A je to presne jak pise Urvanej. Na takto starem aute se doslova a do pismene ma kontrolovat vsechno co zkontrolovat kupujici muze, aby nebylo mrzeni....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 722
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#10 Koupě V70R
Mluvit o R-ku a nezmínit turbo K24, je jako mluvit o Rusku a nezmínit Putina. Já si myslim, že nebude špatná regulace, ale bude prasklina na výfukové části u turba(nový turbo není v celý Evropě, repas velice obtížně). A plyn se dá tlačítkem kdykoli vypnout.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
#11 Koupě V70R
LPG je na daily car fajn, ale do erka nepatří. Kultovní víkendová kára nejde s LPG dohromady. Stejně tak jako do prvorepublikový vily patří replika původních oken.
Tak to vidím já.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5043
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#12 Koupě V70R
Pro někoho je to daily car, tak si tam dal lpg. Každý to vnímání výjimečnosti má jinak. Na víkend bych si pořídil asi něco jiného. Tím nehaním V70R. Ale každý může mít vidění uplatnění lpg jináč a je to každého svobodná volba. Já bych ho tam do kombíku klidně dal. Do Corvette už ne, ale minimálně jedna tu po ČR jezdí. A majitel si užívá za minimální náklady. Což je vlastně super.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#13 Koupě V70R
Proč si nekoupit dvojkový Rko?
- protože praskne blok
- protože odejde turbo
- protože odejde podvozek (specifické 4C tlumiče)
- protože odejde AWD
Zapomněl jsem na něco?
Nejsem expert, jen sem se snažil napsat do jednoho postu věci, co si tak nějak pamatuju
- protože praskne blok
- protože odejde turbo
- protože odejde podvozek (specifické 4C tlumiče)
- protože odejde AWD
Zapomněl jsem na něco?
Nejsem expert, jen sem se snažil napsat do jednoho postu věci, co si tak nějak pamatuju
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
#14 Koupě V70R
A proto říkám že to není daily car, ale víkendovka.
Hezký erko vždycky bude mít svou cenu, ale mělo by být buď v původním a udržovaným stavu, nebo vytuněný. Obě varianty budou mít svoje příznivce, ale ani do jedný mi LPG nepasuje.
Hezký erko vždycky bude mít svou cenu, ale mělo by být buď v původním a udržovaným stavu, nebo vytuněný. Obě varianty budou mít svoje příznivce, ale ani do jedný mi LPG nepasuje.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#15 Koupě V70R
Protože nežere naftu !
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#16 Koupě V70R
A sme u toho. To chce prostě eRko v TDI. A jak jinak - s manuálem. Čert vem šíbry, kombíky a tažný! Tohle by byl tahoun na kupce! Asi mi to nebudete věřit, ale já už takové měl. Až na to, že to teda byl ten kombík no.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 140
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Piešťany / Brno
- Vůz: S60 2,4D Euro 3
#17 Koupě V70R
Ako tu už bolo spomenuté asi najviac záleží od toho ako je spravené LPG.
Ono tento motor už v základe má trochu problém v Benzíne, pretože praská stena valcov kôli teplu. Keď ten motor ide čočku tak tam ide docela bohatá zmes benzínu, ktorá mimo iné odparovaním odoberá teplo. Ak sa odobere to ochladzovanie v podobe odparovania benzínu a nahradí sa vstrekovaním už odpareného plynu tak motor príde o dosť podstatnú zložku ochladzovania. Premena skupenstva látky je docela energetická záležitosť. Ak však montovači LPG trochu rozmýšlali, tak ho odladili tak aby počas tej čočky preplo späť na benzín aby sa to trochu chladilo
LPG netreba hejtovať, len ho treba mať s rozumom nastavné za cenu trochu vyššej spotreby na to aby sa častejšie prepínalo na benzín.
Ono tento motor už v základe má trochu problém v Benzíne, pretože praská stena valcov kôli teplu. Keď ten motor ide čočku tak tam ide docela bohatá zmes benzínu, ktorá mimo iné odparovaním odoberá teplo. Ak sa odobere to ochladzovanie v podobe odparovania benzínu a nahradí sa vstrekovaním už odpareného plynu tak motor príde o dosť podstatnú zložku ochladzovania. Premena skupenstva látky je docela energetická záležitosť. Ak však montovači LPG trochu rozmýšlali, tak ho odladili tak aby počas tej čočky preplo späť na benzín aby sa to trochu chladilo
LPG netreba hejtovať, len ho treba mať s rozumom nastavné za cenu trochu vyššej spotreby na to aby sa častejšie prepínalo na benzín.
_________________
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
#18 Koupě V70R
Všem Vám moc děkuji za názory a rady pánové a s tím lpg s Vámi souhlasím, ale už tam je.
AWD je po opravě.
Podvozek jsem sehnal nový přední tlumič po 7000,- nebo repas po 5000,-
Snad mi blok vydrží a problém s turbem mi někdo pomůže.
Je to cesta do pekel, ale nemůžu si pomoct a musím to auto mít.
Ještě jednou děkuji.
AWD je po opravě.
Podvozek jsem sehnal nový přední tlumič po 7000,- nebo repas po 5000,-
Snad mi blok vydrží a problém s turbem mi někdo pomůže.
Je to cesta do pekel, ale nemůžu si pomoct a musím to auto mít.
Ještě jednou děkuji.
#19 Koupě V70R
Tak až bude doma, tam nám tu nahoď nějaké ty chlubící pornofotky. Rádi se podíváme...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4167
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#20 Koupě V70R
To už rovnou může založit topic s následnými opravami
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#21 Koupě V70R
Naprosto souhlasím a jednoznačně podporuji (říká majitel dvou eRek - sice P80, ale oni si už moc taky nezadají...obzvláště nedostupností AWD dílů
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 359
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#22 Koupě V70R
Turbo pripadne repasovane zde za cca 8tis: https://allegro.pl/oferta/turbo-volvo-s60-v70-2-4-t5-260-km-53249987401-7867044601
Ano je to polak, ale myslim, ze ho ma kishmick, tak nam muze povedet zkusenosti.
Prasklinu ve vyfukove casti ma 100% jetejch K24 a vubec bych to neresil pokud to neni samozrejme mega velka prasklina ktera zasahuje az k WG ktery kvuli tomu netesni. Nebo se prasklina neotvira tak ze zasahuje do vrtule. Pak uz je jedine reseni koupe noveho a to je normalne dostupne... Cena je 31.900,- (bez DPH) od rematurbo.cz
Ano je to polak, ale myslim, ze ho ma kishmick, tak nam muze povedet zkusenosti.
Prasklinu ve vyfukove casti ma 100% jetejch K24 a vubec bych to neresil pokud to neni samozrejme mega velka prasklina ktera zasahuje az k WG ktery kvuli tomu netesni. Nebo se prasklina neotvira tak ze zasahuje do vrtule. Pak uz je jedine reseni koupe noveho a to je normalne dostupne... Cena je 31.900,- (bez DPH) od rematurbo.cz
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 1231 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 12 Odpovědi
- 892 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od cuhan
-
- 2 Odpovědi
- 1444 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Roger
-
- 52 Odpovědi
- 4457 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od berzerker
-
- 14 Odpovědi
- 984 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Roger