XC70 2.4 147kw - palivové čerpadlo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hořovice
- Vůz: Volvo XC90 120kW
XC70 2.4 147kw - palivové čerpadlo
Zdravím, poradíte kde bych našel pojistku nebo kabeláž abych vyzkoušel jestli je mrtvé palivové čerpadlo nebo nějaké kabely cestou k palivovému čerpadlu? Na liště žádný tlak a čerpadlo slysitelne nevrci. Děkuji moc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
XC70 2.4 147kw - palivové čerpadlo
Budeš muset ulovit někde šémátko. Volvo to má zpracovaný dobře i s umístěním konektorů.
Čichám poslední konektor někde pod zadní lavicí.
Pojistky máš popsaný v jejich deklu. Zleva v palubce z boku, u LP horního uložení a v kufru za levym deklem.
Čichám poslední konektor někde pod zadní lavicí.
Pojistky máš popsaný v jejich deklu. Zleva v palubce z boku, u LP horního uložení a v kufru za levym deklem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14308
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
XC70 2.4 147kw - palivové čerpadlo
Šémátko mám, ale doma a tam budu až ve čtvrtek večer.
Jinak bych zkusil sundat zadní opěrák a vyndat víčko a pak změřit jestli tam jde proud. Ale bacha, vyskočí ti chyba airbagu, když zapneš klíček, leda by jsi před zapnutím zase zapojil konektor co vede do opěráku.
Jinak bych zkusil sundat zadní opěrák a vyndat víčko a pak změřit jestli tam jde proud. Ale bacha, vyskočí ti chyba airbagu, když zapneš klíček, leda by jsi před zapnutím zase zapojil konektor co vede do opěráku.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
XC70 2.4 147kw - palivové čerpadlo
Tohle by mělo být tvoje schéma
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hořovice
- Vůz: Volvo XC90 120kW
XC70 2.4 147kw - palivové čerpadlo
Čerpadlo KO. Sítko pod ním bylo plné kovových pilin. Zasílám číslo Bosch samotného čerpadla aby se nemusel měnit celý modul s hladinoznakem apod.
0 580 454 168
0 580 454 168
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé