Oil catch tank na T5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Oil catch tank na T5
Vím že je tu téme o odlučiovači oleje na TDI a par lidí to tu má, ale co T5?
Má to někdo? Má to smysl?
Řešim věci okolo Laser Blue a vzhledem k tomu, že půjde motor ven, tak bych rád vyřešil i odvětrání klikovky.
Koupit novej originál, nebo to udělat jinak, lépe?
Má to někdo? Má to smysl?
Řešim věci okolo Laser Blue a vzhledem k tomu, že půjde motor ven, tak bych rád vyřešil i odvětrání klikovky.
Koupit novej originál, nebo to udělat jinak, lépe?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
Oil catch tank na T5
Máš olej v sání?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Oil catch tank na T5
Nekontroloval jsem to.
Je to jen preventivní řešení, ale olej v sání má každý auto, který má standardně odvětranou klikovku.
Je to jen preventivní řešení, ale olej v sání má každý auto, který má standardně odvětranou klikovku.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
Oil catch tank na T5
Trochu jo, ale u benzínu bych to neřešil. Jezdilo to do teď a jezdit to bude i nadále. Pokud je tam oleje moc, tak je něco špatně.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Oil catch tank na T5
Já zastávám názor, proč to nevyřešit líp když můžu.
Pomůže to motoru, pomůže to výkonu.
Nová odvětrávací sada není úplně levná, takže náklady budou +- stejný.
Spíš mi jde o to, jestli to někdo má a jak.
Pomůže to motoru, pomůže to výkonu.
Nová odvětrávací sada není úplně levná, takže náklady budou +- stejný.
Spíš mi jde o to, jestli to někdo má a jak.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Oil catch tank na T5
Mám a bordelu v podobě směsi hnusné světle hnědé mazlavé smradlavé emulze a vody to zachytí dost. Jelikož mi klikovka ani víko netlakují, tak olej v OCT nemám. Stopové množství oleje, který mám v sání, pochází od turba, byť mám nové CHRA. Většina toho bordelu v OCT je tam kvůli tomu, že s tím autem jezdím minimálně a uvnitř motoru kondenzuje vzdušná vlhkost.
Odvětrání mám předělané na 16mm průměr po celé délce a zrušil jsem ten výhřev u vstupu do sání. Bylo to nejužší místo v celém vedení. Výhřev v našich klimatických podmínkách není podle mě potřeba. Odvětrání mi zamrzlo jen jednou a to právě v přímo v OCT. To byla ale ještě původní verze s origo 8mm průměrem hadic.
Odvětrání mám předělané na 16mm průměr po celé délce a zrušil jsem ten výhřev u vstupu do sání. Bylo to nejužší místo v celém vedení. Výhřev v našich klimatických podmínkách není podle mě potřeba. Odvětrání mi zamrzlo jen jednou a to právě v přímo v OCT. To byla ale ještě původní verze s origo 8mm průměrem hadic.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Oil catch tank na T5
To jsem potřeboval vědět, díky.
Původní nádobku na odvětrání jsi dal pryč a zapojil jsi to přímo?
Původní nádobku na odvětrání jsi dal pryč a zapojil jsi to přímo?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Oil catch tank na T5
Ne, tu jsem akorát dával novou. Do ní je svedeno i odvětrání víka a v něm už nějaký olej je, co vyhází vačky svojí rotací. Z té nádobky to pak odtéká zpět do klikovky.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 389
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Oil catch tank na T5
Ahoj, otvorím znova toto téma. Uvažujem, že OCT hodím aj do svojej XC90, ale je tam motor 2.5T.
Každopádne sa chcem spýtať ako ste to nakoniec zapojili? Ja som uvažoval, že výstup z PCV napojím na OCT a výstup z OCT napojím na pôvodnú hadicu. Ďalšia možnosť je, že OCT bude mať 2 vstupy a tam bude napojený výstup z PCV a výstup z odvetrávania kľukovej skrine (odtiaľ "ževraj" ide najväčší bordel).
Výstup z PCV ide do sania a zároveň do nasávania, označené ako PCT. Niektorý PCT úplne zrušia a zaslepia to. Aký to má význam, že tam ide vzduch? PCT viem, že je len ohrev, ale prečo pred turbo ústi výstup z PCV?
Každopádne sa chcem spýtať ako ste to nakoniec zapojili? Ja som uvažoval, že výstup z PCV napojím na OCT a výstup z OCT napojím na pôvodnú hadicu. Ďalšia možnosť je, že OCT bude mať 2 vstupy a tam bude napojený výstup z PCV a výstup z odvetrávania kľukovej skrine (odtiaľ "ževraj" ide najväčší bordel).
Výstup z PCV ide do sania a zároveň do nasávania, označené ako PCT. Niektorý PCT úplne zrušia a zaslepia to. Aký to má význam, že tam ide vzduch? PCT viem, že je len ohrev, ale prečo pred turbo ústi výstup z PCV?
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: S60 T5
Oil catch tank na T5
Ahoj, čekám každý den až mi dorazí OCT z alíku. Dávat ho chci na svou s60 T5 a postupovat budu podle této stránky: https://alex31014.wixsite.com/kuladventures/post/volvo-s60-r-oil-catch-can-install. Také jsem našel video na youtubu https://www.youtube.com/watch?v=tX3MIU3IcRI
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 389
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Oil catch tank na T5
Práve na to pozerám. Z PCV sa rozdeľuje hadica do sania a do PCT ventilu. A on, ale odchytáva len tú jednu časť toho bordelu. Práve tu jednu časť, ktorú by som chcel zrušiť/zneprístupniť.
To bola aj otázka či je potrebný PCT ventil a vstup do neho z PCV.
Ale díky za odkazy, zajtra to prečítam podrobne, teraz som to len prebehol očami.
To bola aj otázka či je potrebný PCT ventil a vstup do neho z PCV.
Ale díky za odkazy, zajtra to prečítam podrobne, teraz som to len prebehol očami.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé