Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5172
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
S80, V70, XC60 a XC70 vim, ze ANO - jine jsem zatim nemontoval
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Tak máš pravdu, je tam asi něco jinak. Nová on-line VIDA má takovou docela užitečnou funkci a to tu, že si zjistím kompatibilitu s jinými modely. A v mém případě je to tak, že evidentně obrázek s čísly dílů v mém předchozím příspěvku je pouze pro V60 crosscountry ať už D5 nebo VEA.
To znamená, že ostatní P3 tam budou mít něco (a kdoví co) jinak.
No a co teď s tím? Dokážeš to? Případně za kolik?
Díky.
To znamená, že ostatní P3 tam budou mít něco (a kdoví co) jinak.
No a co teď s tím? Dokážeš to? Případně za kolik?
Díky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Tak mám problém s bufikem - vevo. Při startu bufiku normalne nabíhal bez kouře a s čistým zvukem turbíny.
Teď hlučnější start - pulzuje něco jako motor z V1 a bílej kouř. Postupně se chytí a kouřivost zlepší. Nikdy nebyl problém ale taky žádná kontrola. Vidu + dice mám ,ale jsem s ní amatér.
Zřejmě bych to měl nejprve napíchnout - navedete mne prosím jak ho otestovat?
Teď hlučnější start - pulzuje něco jako motor z V1 a bílej kouř. Postupně se chytí a kouřivost zlepší. Nikdy nebyl problém ale taky žádná kontrola. Vidu + dice mám ,ale jsem s ní amatér.
Zřejmě bych to měl nejprve napíchnout - navedete mne prosím jak ho otestovat?
-
Offline
- Příspěvky: 5172
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Ahoj, zavolej mi a reknu ti vice.
-
Offline
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Jj - dík, zavolám ti zítra odpoledne
-
Offline
- Příspěvky: 155
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Vůz: XC70 T6 AWD
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Ahoj,
momentálně mám na XC70 P3 T6 nezávislé topení, které jsem v tomhle chladném počasí poprvé od koupě otestoval. Pokud spustím přes "Okamžité spuštění nezávislého topení", tak bufik naběhne, je pod pravým blatníkem slyšet, že čerpadlo zřejmě jede, ale nevidím žádný kouř a prakticky za chvíli (x minut) nastane ticho a na palubním počítači vidím pořád, že je aktivní, ale teplo negeneruje. Žádnou chybu to na displeji nepíše, ale přijde mi, že nefunguje Diagnostiku nemám a objednávat se někam do T6R apod by bylo asi na delší dobu... Dokáže někdo zkušenější pomoci, ideálně Praha/Ústecký kraj? Pochopitelně za úplatu
Díky moc,
Martin
momentálně mám na XC70 P3 T6 nezávislé topení, které jsem v tomhle chladném počasí poprvé od koupě otestoval. Pokud spustím přes "Okamžité spuštění nezávislého topení", tak bufik naběhne, je pod pravým blatníkem slyšet, že čerpadlo zřejmě jede, ale nevidím žádný kouř a prakticky za chvíli (x minut) nastane ticho a na palubním počítači vidím pořád, že je aktivní, ale teplo negeneruje. Žádnou chybu to na displeji nepíše, ale přijde mi, že nefunguje Diagnostiku nemám a objednávat se někam do T6R apod by bylo asi na delší dobu... Dokáže někdo zkušenější pomoci, ideálně Praha/Ústecký kraj? Pochopitelně za úplatu
Díky moc,
Martin
-
Offline
- Příspěvky: 5172
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Rakovník? Můžeme zkouknout.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Že by umřelo oběhové čerpadlo a bufík se přehřeje?
Jestli dokážu tohle zkontrolovat přes VIDU, tak si můžeš cestu do Rakovníka naplánovat již na konkrétní akci. Kubo?
Můžeme napíchnout v Lovosicích.
Jestli dokážu tohle zkontrolovat přes VIDU, tak si můžeš cestu do Rakovníka naplánovat již na konkrétní akci. Kubo?
Můžeme napíchnout v Lovosicích.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5172
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
To je fakt, at to Hajnej načte, pošle mi vypis chyb, je blíže a pripadna oprava mozna u mě. Dost dílů mám skladem.
-
Offline
- Příspěvky: 155
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Vůz: XC70 T6 AWD
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Super! Lovosice mám za rohem, tak jsem schopen dorazit dle domluvy. Následně případně opravu odvezu do Rakovníka
Díky moc, napíšu SZ.
Díky moc, napíšu SZ.
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 1 rok 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5204T7 2.0 15'
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Ahoj, jak zde bylo již psáno - zima přichází a najednou je o nezávislé topení rvačka. Mám to štěstí, že v autě už je, ale to spouštění...
Zdejší vlákno mi přineslo dost užitečných informací, nicméně ještě si nedokáži pár detailů spojit. Chápu to správně, že ekvivalent tohohle originálního (SW) řešení:
https://accessories.volvocars.com/cs-cz/V70(08-)/Accessories/Document/VCC-480824/2016
je tohle od D5T5?
https://d5t5.com/q-and-a/detail/71?page=3
Předpokládám správně, že to originální řešení je vlastně tahle "hvězdička" v manuálu?
Pak mi ale nesedí to, proč na D5T5 píšou, že se musí zmáčknout zamknutí a až potom dlouze žluté/žárovka, zatímco v manuálu je jen o dlouhém mačkání žárovky?
Zdejší vlákno mi přineslo dost užitečných informací, nicméně ještě si nedokáži pár detailů spojit. Chápu to správně, že ekvivalent tohohle originálního (SW) řešení:
https://accessories.volvocars.com/cs-cz/V70(08-)/Accessories/Document/VCC-480824/2016
je tohle od D5T5?
https://d5t5.com/q-and-a/detail/71?page=3
Předpokládám správně, že to originální řešení je vlastně tahle "hvězdička" v manuálu?
Pak mi ale nesedí to, proč na D5T5 píšou, že se musí zmáčknout zamknutí a až potom dlouze žluté/žárovka, zatímco v manuálu je jen o dlouhém mačkání žárovky?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5172
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
Tohle je jeste lepší.
Nicmeně se opravdu musí zamknout a pak žárovku.
Tohle je jeste lepší.
Nicmeně se opravdu musí zamknout a pak žárovku.
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 1 rok 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5204T7 2.0 15'
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Co s tím donglem všichni máte?
Nicméně se musím přiznat, že tohle je první věc od D5T5, kde bych o tom z finančního hlediska vůbec nepřemýšlel, nicméně pro ten můj účel (pouze na topení) je to spíše kontraproduktivní, protože místo toho, abych jednoduše zmáčkl tlačítko bych musel složitě pouštět appku atd.
Nicméně se musím přiznat, že tohle je první věc od D5T5, kde bych o tom z finančního hlediska vůbec nepřemýšlel, nicméně pro ten můj účel (pouze na topení) je to spíše kontraproduktivní, protože místo toho, abych jednoduše zmáčkl tlačítko bych musel složitě pouštět appku atd.
To znamená, že to není úplně to stejné, když se to ovládá jinak? Nebo mají v tom návodu chybu?
-
Offline
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Dlouze zmáčknout žárovka až auto zabliká , originál klíčenka ta základní. Možná je to podle druhu klíčenky. Jen je blbé když se spleteš a otevřeš si kufr.
Edit, já písu o original a koukam že mluvíte o D5t5 tak to jo..
Edit, já písu o original a koukam že mluvíte o D5t5 tak to jo..
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 1 rok 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5204T7 2.0 15'
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Mluvíme o obou řešeních
No to bych právě rád zjistil nicméně pokud je to v případě originálu opravdu bez zamčení, tak by to znamenalo, že to je trochu něco jiného...
No to bych právě rád zjistil nicméně pokud je to v případě originálu opravdu bez zamčení, tak by to znamenalo, že to je trochu něco jiného...
-
Offline
- Příspěvky: 5172
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Tak u klíče musíš na auto vidět. Problém třeba ve městě či na horách - parkovistě/ sjezdovka. U VDD proste v Apce zapnes.
-
Offline
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
JJ oba máte pravdu - u klíče je nutno na auto vidět, ale ten dosah je fakt slušný . Já na auto vidím a časovač prakticky nepoužívám, podržení žárovky pouze. Měl jsem origo bufíka automat pouze a časovače s dálkáčem mi D5t5 nahrály.
Dnes bych zvažoval i dong, ale pouze na topení s je ideální klíčenka když jsou dobré parkovací podmínky.
Dnes bych zvažoval i dong, ale pouze na topení s je ideální klíčenka když jsou dobré parkovací podmínky.
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 1 rok 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5204T7 2.0 15'
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Rozumím, ale momentálně jsem to v případě potřeby pouštěl prostě tak, že jsem do auta došel a zmáčkl několikrát OK... Akorát když je na tom vrstva sněhu, tak je mi líto, aby to všude napadalo, to je celé.
Liší se tedy prosím to originální řešení a D5T5, když to ovládání je různé? Nebo je to třeba jen rokem výroby? Koukám, že Munga má 2014 (RV? jako já), zatímco Kuba starší...
Liší se tedy prosím to originální řešení a D5T5, když to ovládání je různé? Nebo je to třeba jen rokem výroby? Koukám, že Munga má 2014 (RV? jako já), zatímco Kuba starší...
-
Offline
- Příspěvky: 5172
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Ja se bavim o V60 2018.
Oboje je stejne, v obou pripadech se jen povoli ta funkce.
Oboje je stejne, v obou pripadech se jen povoli ta funkce.
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 1 rok 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5204T7 2.0 15'
Nezávislé topení Webasto u P3 - XC60, XC70 do roku 2012
Tak to je zajímavé, že se to pokaždé chová-ovládá jinak
A to je druhá věc, na kterou jsem se chtěl zeptat. Můžu se prosím zeptat, co je třeba pro rozchození? Kdybych se hoodně nudil... Napadlo mě, že bych si tu jednotku vypůjčil z XC90, ale po tom, co jsem prošel schémata jsem zjistil, že tam je starší "analogově-digitální" verze, zatímco P3 má už ten sběrnicový systém.Jakub Svoboda píše: ↑11 pro 2020 22:27 Sice už jsem pomalu nedoufal, ale tento týden se konečně povedlo rozchodit dálku Webasto. Ač již mám VDD, tak v mém okolí je dost míst, kde je síla signálu mobilní sítě 0 a tak dálka webasto je prostě jedinné řešení. JO a loga WV si nevšímejte, nyní je již přelepeno logem Volvo.
https://www.youtube.com/watch?v=N_KLEpnbti4
-
Offline
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Pokud tam maš origo bufík a máš i časovač funkční tak je to přesně jak říká J.S. - pouze si necháš povolit funkci dálkáče a od D5t5 je to levnejší než ve volvu. Fungovat to bude stejne jako od volva a stejne jako u mne. Mam my14 a klíč základní.
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 1 rok 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5204T7 2.0 15'
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
No stejně ne, když Kuba píše, stejně jako odpověď od D5T5, že se musí nejdříve zamknout Koukal jsem do manuálu XC70/2012, kde o té funkci nic není, takže jsem si říkal, že to tam holt díky staršímu ročníku funguje jinak, ale pokud to tak je i u jeho 2018...
Odpoledne snad budu mít chvilku, tak si s tím zkusím pohrát. A ještě mě mimochodem překvapuje, že jsem tohle nenašel nikde v ceníku, když se to prodávalo.
Odpoledne snad budu mít chvilku, tak si s tím zkusím pohrát. A ještě mě mimochodem překvapuje, že jsem tohle nenašel nikde v ceníku, když se to prodávalo.
-
Offline
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Já to mám jak jsem psal tak proč jako ne? A mám my 14 což je už po ff.
Leda že by to bylo jiné dle klíče.
Leda že by to bylo jiné dle klíče.
-
Offline
- Příspěvky: 5172
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Nemíchej Jablka s Hruškama. Moje celá anabáze byla protože jsem si do XC70 bufika dodělával. Navíc do 2010 jsem dal bufa z 2014, kde byla jina CAN komunikace. Toz asi tak. Neřeš furt to zamykání či ne, ale nech si to nahrát a bude.pelany píše: ↑16 pro 2022 07:57 Tak to je zajímavé, že se to pokaždé chová-ovládá jinak
A to je druhá věc, na kterou jsem se chtěl zeptat. Můžu se prosím zeptat, co je třeba pro rozchození? Kdybych se hoodně nudil... Napadlo mě, že bych si tu jednotku vypůjčil z XC90, ale po tom, co jsem prošel schémata jsem zjistil, že tam je starší "analogově-digitální" verze, zatímco P3 má už ten sběrnicový systém.Jakub Svoboda píše: ↑11 pro 2020 22:27 Sice už jsem pomalu nedoufal, ale tento týden se konečně povedlo rozchodit dálku Webasto. Ač již mám VDD, tak v mém okolí je dost míst, kde je síla signálu mobilní sítě 0 a tak dálka webasto je prostě jedinné řešení. JO a loga WV si nevšímejte, nyní je již přelepeno logem Volvo.
https://www.youtube.com/watch?v=N_KLEpnbti4
-
Offline
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Jj Přesně tak . Standartní zprovoznění standartní funkce.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé