D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
#1 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Na V70 MY2008 jsem vyměnil nefunkční modul infotainmentu. Byla nějaká prasklina na desce modulu, neopravitelné, tak jsem sehnal celý díl z jiného auta (stejné číslo dílu). Nefungovalo předtí rádio a nevysunula se navigace, displej byl vypnutý. Po montáži nového dílu po zapnutí klíčku vše OK, naběhne rádio i displej, vysune se navigace a po cca půl minutě se opět vypne. To bych chápal, CEM si našla novou jednotku, kterou nezná a potvrzuje to i VIDA, kde to píše, že nová jednotka "nekamarádí" s CEM. Obrátil jsem se na D5T5, ale tam je helpdesk trochu...no nechci hanit, hoši toho umí hodně, jen ta komunikace vázne. Na uvedeném čísle nikdo nezvedá, na zprávy na whatsappu reakce cca po 3 dnech. No nevím, ale jestli mi někdo chce přinést peníze, tak bych ho asi "navigoval, kudy má jít". Jedna z mála odpovědí byla, že je nutno dekódovat PIN z CEMky. Proces trvá 8-24hod. No fajn, ale už jsem se nedočkal odpovědi, co potom dál... Když znám PIN, můžu přiřadit jakoukoli jinou jednotku k CEM? Nebo je do ní nutno nahrát nový SW?
Najde se tu někdo, kdo ví, co a jak je potřeba udělat krok za krokem? Díky předem
Najde se tu někdo, kdo ví, co a jak je potřeba udělat krok za krokem? Díky předem
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 597
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#2 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Spis je teeba do nove icm jednotky naklonovat sw z te stare a vse ti pojede
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
#3 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
no kdyby byla ta stará použitelná, tak by to byla cesta...jen jak píšu, původní je "po smrti"
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 597
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#4 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Jak po smrti, jak vis, ze z ni nejde cist?
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
#5 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
no ptože je praslá pcb...nefunguje mechanicky, nepřipojí se...
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
#6 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
spíš kdybys věděl, jak funguje ten následný postup po vyčtení PINu z CEMky...?
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 597
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#7 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Pokud bude pin, asi bude treba vypnout MOST security bridge, aby sla pripojit jina jednotka icm a nevypinala se po tech 10 min tusim, tohle jsem zatim resil jen klonem, nebo repasi ICM tak jsem nic vypinat nemusel
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 597
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#8 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Ale CEM pin neni od veci take mit hotovej, muzes pak delat hromadu jinych uprav, servisni intervaly, neutral control off pokud mas AT atd atd:)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2135
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#9 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
A co si nechat nalít reload icm přímo v autorizáku (nebo z ofiko vidy)?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
#10 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Reload to nevyřeší, bylo by to nahrátí nového SW do modulu, který stejně nekomunikuje s CEM...
Ale už je to vyřešeno. Modul z jiného auta se po 10-30 vteřinách vždy odpojil a vypisovalo to nekompatibilní zařízení. Celkem logicky, CEMka ten modul neznala. Po vyčtení PINu přes vDASH jsem udělal vypnutí MOST security, takže CEMka tu kontrolu kompatibility hardwaru přeskočí a teď vše funguje, jak má. Vzhledem k tomu, že jsem z těchto věcí "jitrnica", poskytl mi radu p. Pavel Lajšner z D5T5, čímž mu děkuji i touto cestou...
Ale už je to vyřešeno. Modul z jiného auta se po 10-30 vteřinách vždy odpojil a vypisovalo to nekompatibilní zařízení. Celkem logicky, CEMka ten modul neznala. Po vyčtení PINu přes vDASH jsem udělal vypnutí MOST security, takže CEMka tu kontrolu kompatibility hardwaru přeskočí a teď vše funguje, jak má. Vzhledem k tomu, že jsem z těchto věcí "jitrnica", poskytl mi radu p. Pavel Lajšner z D5T5, čímž mu děkuji i touto cestou...
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 30
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: XC90 D5 MY09 ST2 (D5T5)
#11 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Poradíte, jak je to s možností dekodování PIN z CEM pro změnu konfigurace (dodělání výhřevu) u XC90 2009? Když ťuknu VIN na D5T5, tak mi to napíše: "Není možné změnit konfiguraci, protože není k dispozici PIN a nelze jej ani dekódovat". Ptát se přes support je ztráta času, bohužel...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5148
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#12 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
U P2 jsi takzvane v perdeli bez ofiko Vidy. Ale pokud z Prahy dojedes do Rakovnika, nebo 28.12. Budu v Praze, tak ti to dekoduji.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 19
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: XC90 D5244T MY2004
#13 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Ahoj,mam stejny problem.Potrebujem spravit niekolko uprav,ale nemam PIN od CEM.Ako ho mozem ziskat?V mojom pripade komunikacia s D5T5 tiez na bode mrazu,ziadna odozva.Jedna moznost je,ze poslat svoju CEM priamo do D5T5,ale to budem niekolko dni nepojazdny.Tak hladam rychlejsiu moznost.
_________________
Voz : Volvo XC90 MY2004 D5244T
Volvo tools: ViDA DiCE ,VDASH
Servis a opravy vsetkych druhov riadiacicch jednotiek vsetkych znaciek,vratane Volvo casto problemovych CEM,DIM,ICM,Audio a ine...hlavne po hardverovej stranke.
Opravy elektroinstalacii,diagnostika zavad,upravy,retrofit vybavy,zmena podsvietenia a vela ineho...
Voz : Volvo XC90 MY2004 D5244T
Volvo tools: ViDA DiCE ,VDASH
Servis a opravy vsetkych druhov riadiacicch jednotiek vsetkych znaciek,vratane Volvo casto problemovych CEM,DIM,ICM,Audio a ine...hlavne po hardverovej stranke.
Opravy elektroinstalacii,diagnostika zavad,upravy,retrofit vybavy,zmena podsvietenia a vela ineho...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 597
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#14 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
To short: o jake auto se jedna jsi nenapsal
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 19
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: XC90 D5244T MY2004
#15 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Prepac,nezobrazuje sa mi podpis pod mojim prispevkom?
P2 XC90 MY2004 stary typ CEM
P2 XC90 MY2004 stary typ CEM
_________________
Voz : Volvo XC90 MY2004 D5244T
Volvo tools: ViDA DiCE ,VDASH
Servis a opravy vsetkych druhov riadiacicch jednotiek vsetkych znaciek,vratane Volvo casto problemovych CEM,DIM,ICM,Audio a ine...hlavne po hardverovej stranke.
Opravy elektroinstalacii,diagnostika zavad,upravy,retrofit vybavy,zmena podsvietenia a vela ineho...
Voz : Volvo XC90 MY2004 D5244T
Volvo tools: ViDA DiCE ,VDASH
Servis a opravy vsetkych druhov riadiacicch jednotiek vsetkych znaciek,vratane Volvo casto problemovych CEM,DIM,ICM,Audio a ine...hlavne po hardverovej stranke.
Opravy elektroinstalacii,diagnostika zavad,upravy,retrofit vybavy,zmena podsvietenia a vela ineho...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 597
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#16 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
To short: hmmm, pokud je to pred Fl auto, jakoze asi jo, tak jedine reload ostrou Vidou, nebo na Morave by mohli pomoct v Ambu Kobylnice
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#17 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
V Brně teoreticky umím rozpinovaní P2 i já, ale je to čím dál tím složitější.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 597
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#18 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
To Chase, umis pred fl?:) to mi teda popis do sz....
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 19
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: XC90 D5244T MY2004
#19 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Chase,to akoze vies dekodovat softverovo a za kratsi cas ako 24,resp.8hod?
Nedovolil mi to ani VDASH.
Vyzera to tak,ze tie starsie CEM- ky s Motorola kontrolerom je mozne vycitat len fyzicky napinovanim a dekodovanim pomocou vhodneho programmera.
Nedovolil mi to ani VDASH.
Vyzera to tak,ze tie starsie CEM- ky s Motorola kontrolerom je mozne vycitat len fyzicky napinovanim a dekodovanim pomocou vhodneho programmera.
_________________
Voz : Volvo XC90 MY2004 D5244T
Volvo tools: ViDA DiCE ,VDASH
Servis a opravy vsetkych druhov riadiacicch jednotiek vsetkych znaciek,vratane Volvo casto problemovych CEM,DIM,ICM,Audio a ine...hlavne po hardverovej stranke.
Opravy elektroinstalacii,diagnostika zavad,upravy,retrofit vybavy,zmena podsvietenia a vela ineho...
Voz : Volvo XC90 MY2004 D5244T
Volvo tools: ViDA DiCE ,VDASH
Servis a opravy vsetkych druhov riadiacicch jednotiek vsetkych znaciek,vratane Volvo casto problemovych CEM,DIM,ICM,Audio a ine...hlavne po hardverovej stranke.
Opravy elektroinstalacii,diagnostika zavad,upravy,retrofit vybavy,zmena podsvietenia a vela ineho...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 30
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: XC90 D5 MY09 ST2 (D5T5)
#20 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Aha, takže to jde! Já jen nepochopil tu formulaci, co D5T5 visí na stránkách... Až tak urgentní to není, ale díky za ochotu! Výhledově bych výhřev určitě řešit chtěl, ale předpokládám, že to není jen o checkboxu ve VIDě a dodělání tlačítek, ale bude nutný dodělat modul + dečky.
Jakub Svoboda píše: ↑25 pro 2021 19:02 U P2 jsi takzvane v perdeli bez ofiko Vidy. Ale pokud z Prahy dojedes do Rakovnika, nebo 28.12. Budu v Praze, tak ti to dekoduji.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5148
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#21 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
To Relic:
Jde, ale přes Vdash to rozhodně není, jak to dělám, tak to uvidíš pouze osobně.
Takže až bude už, písni mi SZ.
Nicméně je nutno jak HW, tak SW.
J.S.
Jde, ale přes Vdash to rozhodně není, jak to dělám, tak to uvidíš pouze osobně.
Takže až bude už, písni mi SZ.
Nicméně je nutno jak HW, tak SW.
J.S.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#22 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Na auto po roce 2004 je udělátko. Osobně nezkoušeno, nemám P2 po roce 2004.
https://github.com/vtl/volvo-cem-cracker
https://github.com/vtl/volvo-cem-cracker
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 597
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#23 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
To wers: to vubec neni treba ....
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#24 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Tak jasně, jde to z toho vymlátit i jinak bez udělátka.
Tady je o tom celý topic
https://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=10&t=85611&hilit=M32C
Tady je o tom celý topic
https://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=10&t=85611&hilit=M32C
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 19
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: XC90 D5244T MY2004
#25 D5T5 - vDASH a vyčtení PIN z CEM
Tak poradte niekto,ako a s cim vytiahnut PIN z CEM z r.2003-2004.VDASH,ani VIDA to cez OBD nevie.Kto vie,nech mi prosim poradi hoc aj do SZ.
_________________
Voz : Volvo XC90 MY2004 D5244T
Volvo tools: ViDA DiCE ,VDASH
Servis a opravy vsetkych druhov riadiacicch jednotiek vsetkych znaciek,vratane Volvo casto problemovych CEM,DIM,ICM,Audio a ine...hlavne po hardverovej stranke.
Opravy elektroinstalacii,diagnostika zavad,upravy,retrofit vybavy,zmena podsvietenia a vela ineho...
Voz : Volvo XC90 MY2004 D5244T
Volvo tools: ViDA DiCE ,VDASH
Servis a opravy vsetkych druhov riadiacicch jednotiek vsetkych znaciek,vratane Volvo casto problemovych CEM,DIM,ICM,Audio a ine...hlavne po hardverovej stranke.
Opravy elektroinstalacii,diagnostika zavad,upravy,retrofit vybavy,zmena podsvietenia a vela ineho...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 523 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 850t5
-
- 405 Odpovědi
- 39007 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 169 Odpovědi
- 18552 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Joemilionare
-
- 6 Odpovědi
- 1477 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spy
-
- 2 Odpovědi
- 592 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Robo3220