D5 151kw - špatné studené starty
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9957
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
Řeším lehkou záhadu na XC a tou jsou špatné studené starty. Jeden nebo více válců při studeném startu několik vteřin špatně zapaluje.
Když startuju na bufík, je to bez potíží.
Vyměnil jsem žhaviče - nepomohlo. Relé žhavení bylo měněné loni, ale i tak jsem prohodil mezi auty a špatné starty na XC stále jsou.
Nějaké nápady, co by to mohlo způsobovat? Napíchnu to dneska odpo, jestli VIDA něco ukáže.
Díky
Když startuju na bufík, je to bez potíží.
Vyměnil jsem žhaviče - nepomohlo. Relé žhavení bylo měněné loni, ale i tak jsem prohodil mezi auty a špatné starty na XC stále jsou.
Nějaké nápady, co by to mohlo způsobovat? Napíchnu to dneska odpo, jestli VIDA něco ukáže.
Díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
D5 151kw - špatné studené starty
Špatná baterie?
Horší komprese válců?
Horší komprese válců?
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9957
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
Proč baterie?
Komprese jen za studena? Proč?
Co vstřikovače, které špatně rozprašují a za studena a palivo se nezapálí tak dobře?
Komprese jen za studena? Proč?
Co vstřikovače, které špatně rozprašují a za studena a palivo se nezapálí tak dobře?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
D5 151kw - špatné studené starty
Proč komprese za studena? Protože teplotní roztažnost pístu
A proč baterie? Protože alternátor to po startu, když motor běží na volnoběh, sám neutáhne...

A proč baterie? Protože alternátor to po startu, když motor běží na volnoběh, sám neutáhne...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9957
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
Korekce vstriku se jeví v normě 
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 621
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
D5 151kw - špatné studené starty
Toto jsem měl na několika vozidlech a na vině byla horší komprese. U koncernu (TDI motory) pod kompresi cca 25atm už ztrácely schopnost studené nastartovat při 0°C se špatným žhavením. Pod 20atm nestartují ani s dobrým žhavením. Zahřátý motor i při 19atm. kompresi jezdil i startoval úplně normálně.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9957
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
To mě moc netěší takové zprávy. Test CO v kapalině by mohl napovědět...?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 621
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
D5 151kw - špatné studené starty
Pokud nemáš fouklé těsnění, tak se i při nedostatečné kompresi nemá CO jak dostat do fridexu. Tlak může utíkat buď kolem pístu dolů ke klice (když víko od nalévání oleje jen volně položíš na otvor, tak ho to klidně odfoukne pryč) nebo kolem ventilů do výfuku.
Změření komprese není nic složitého ani drahého a víš hned, zda to bude asi zralé na celkovou GO a nebo bude problém se startováním jinde (třeba jen prkotina).
Pokud si seš jistý správným žhavením, tak změření komprese je asi základ.
Změření komprese není nic složitého ani drahého a víš hned, zda to bude asi zralé na celkovou GO a nebo bude problém se startováním jinde (třeba jen prkotina).
Pokud si seš jistý správným žhavením, tak změření komprese je asi základ.

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 3334
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
D5 151kw - špatné studené starty
Já bych to neviděl tak černě, pokud by ti utíkala komprese kolem kruhů měl by jsi mít v oleji naftu. Pokud chceš změřit kompresi tak musíš vytáhnout žhavičky a tím pádem je můžeš zkontrolovat při měření. Pokud jdou žhavičky vytáhnout (někdy jsou zapečené tak, že nějakou zalomíš) měření je rychlovka. Pokud nějakou zalomíš je to docela průšvih a musíš se modlit ať se ji podaří odvrtat na autě a nemusí hlava ven.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9957
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
Žhavičky jsem teď měnil. Takže zapečený nejsou.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 867
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
D5 151kw - špatné studené starty
mne D5 taky kuckala po startu kdyz byla zima...po repasi vstriku uz nekucka nikdy
jestli chces jeste jiny napady:
-nemas bubliny v nafte? nemenils nedavno palivak?
-co si ridici jednotka mysli o teplote motoru nez zacnes startovat?
-okolo vstriku cisto?
-co tlak na railu kdyz startujes?
jestli chces jeste jiny napady:
-nemas bubliny v nafte? nemenils nedavno palivak?
-co si ridici jednotka mysli o teplote motoru nez zacnes startovat?
-okolo vstriku cisto?
-co tlak na railu kdyz startujes?
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9957
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
Díky za podnětný nápady. Vstřiky hned zmiňoval šéf servisu po telefonu. To je za mě ta lepší varianta
- bublinky v naftě jsem nehledal, palivák jsem letos zatím neměnil
- teplota motoru - zkusím zjistit, ale auto dnes jede do Volva na termostat tak už to nechám na nich,
- kolem vstřiků se podívám,
- tlak to samé jako teplota - když ve Volvu budou bezradní, vrhnu se na to tímto směrem.
Díky moc.

- bublinky v naftě jsem nehledal, palivák jsem letos zatím neměnil
- teplota motoru - zkusím zjistit, ale auto dnes jede do Volva na termostat tak už to nechám na nich,
- kolem vstřiků se podívám,
- tlak to samé jako teplota - když ve Volvu budou bezradní, vrhnu se na to tímto směrem.
Díky moc.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14313
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
D5 151kw - špatné studené starty
Skleničkový test přepadů. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
D5 151kw - špatné studené starty
Vstřiky jsou tady piezoelektrické
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14313
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
D5 151kw - špatné studené starty
Aha, tak nic. Jenom nápad, no.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9957
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
Podle mě to vůbec nežhaví.
Zde video jednoho z horších startů + live data
https://youtu.be/aJt-6URCwpQ
Začnu pěkně od pojistek.
Zde video jednoho z horších startů + live data
https://youtu.be/aJt-6URCwpQ
Začnu pěkně od pojistek.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 621
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
D5 151kw - špatné studené starty
Koukni na studeným motoru, kolik ti ukazuje teplotní čidlo chladící kapaliny.
I když psal jsi, že zlobí jen některé válce - to by spíše ukazovalo na vstřik.
Ideálně vzít ještě někoho k sobě a kzusit odměřit, zda jde proud na všechny žhaviče při pokusu nastartovat. Ještě nevím, jak je to u Volva (zatím jsem neřešil), ale u koncernu jsem pro tyto účely odpojil teplotní čidlo (řj pak nastaví jako náhrandí hodnotu nějakých -30°C a auto dlouho žhaví i při reálně teplým motoru, takže dost času na změření)
I když psal jsi, že zlobí jen některé válce - to by spíše ukazovalo na vstřik.
Ideálně vzít ještě někoho k sobě a kzusit odměřit, zda jde proud na všechny žhaviče při pokusu nastartovat. Ještě nevím, jak je to u Volva (zatím jsem neřešil), ale u koncernu jsem pro tyto účely odpojil teplotní čidlo (řj pak nastaví jako náhrandí hodnotu nějakých -30°C a auto dlouho žhaví i při reálně teplým motoru, takže dost času na změření)
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 867
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
D5 151kw - špatné studené starty
na tom videu mne teda prijde ze se nechce vsem valcum
ja bych si odpojil jeden konektor zhavaku a zapojil ho pres zarovku proti kostre...pak uvidis kolik sekund se to snazi zhavit....u my EURO4 je tam pulsni modulace a 5V svicky...nejdriv to jede na 12V aby se rychle ohraly a pak to stahne na nizsi napeti a dozhavuje, tak bys mel na zarovce videt neco podobnyho
a nebo vymontuj zhavak, zapoj do nej konektor a ukostri telo zhavaku treba startovacim kabelem a at nekdo otoci klickem do polohy zhaveni...uvidis jestli se opravdu zvladne rozzhavit
ja bych si odpojil jeden konektor zhavaku a zapojil ho pres zarovku proti kostre...pak uvidis kolik sekund se to snazi zhavit....u my EURO4 je tam pulsni modulace a 5V svicky...nejdriv to jede na 12V aby se rychle ohraly a pak to stahne na nizsi napeti a dozhavuje, tak bys mel na zarovce videt neco podobnyho
a nebo vymontuj zhavak, zapoj do nej konektor a ukostri telo zhavaku treba startovacim kabelem a at nekdo otoci klickem do polohy zhaveni...uvidis jestli se opravdu zvladne rozzhavit
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9957
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
Žhavky mám schovaný "starý" vymontovaný, který tam jsou max 2 roky - ty podle mě budou nakonec úplně v pohodě. Takže to zkusím na těch starých. Jsou tam 7V žhavičky.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9957
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
Ještě zajímavá věc od minulého majitele, se kterým jsem toto konzultoval.
Ty projevy začaly po tom, co se preventivně vyměnili žhaviče a daly se tam se špatným napětím. Nechtělo to startovat tak se prohodily za jiné se správným napětím. Od té doby to zlobí. Mohlo se tam něco vypálit nebo poškodit?
Ty projevy začaly po tom, co se preventivně vyměnili žhaviče a daly se tam se špatným napětím. Nechtělo to startovat tak se prohodily za jiné se správným napětím. Od té doby to zlobí. Mohlo se tam něco vypálit nebo poškodit?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12960
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
D5 151kw - špatné studené starty
A mají tam být origo 12V nebo 2,5V?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9957
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
Mají být 7V
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12960
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
D5 151kw - špatné studené starty
Tak tomu nerozumim... z pěti 7V žhaviček neposkládám 12V ani kdybych se rozkrájel. Nicméně pokud je ta druhá varianta 12V, tak bych se poškození neobával, protože větší odpor spotřebiče ničemu neublíží.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5852
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
D5 151kw - špatné studené starty
Druha vaianta je 4,4V
-
Offline
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
D5 151kw - špatné studené starty
Tak to by mohlo něco možná odpálit.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]