potřeboval bych pomoci potvrdit, nebo vyvrátit svojí úvahu o repasi řízení na svém Volvu 940. Mám turbíčko kombíka z 96 roku (Polar). Auto má na tachometru kolem 350 tis.km a řízení má jednak únik oleje (němečtí kolegové se mi na parkovišti ustavičně pošklebují) a také v něm občas poněkud loupe. Nejsou to žádné velké rány, ale spíš takové malé cuknutí při zatáčení. Na volantu se to projevuje takovým pocitovým milimetrovým chodem naprázdno.
Takže bych rád svoje řízení vyřešil. Od p. Formánka jsem dostal tip a kontakt na pana Pauera, www.servorizeni.cz Prý jde o kvalitní opravu. No problém je, že prý většinou čekají až se jim nahromadí víc řízení na opravu a pak se do toho pustí, to může trvat běžně i měsíc. No a tak dlouho bez auta být nechci a nemůžu. Aktuálně ho používám na denní ježdění. Našel jsem v sousedním sasku Němce, který prodává řízení na V 940 v ceně kolem 5tis. Vizi mám že bych to koupil, nechal zrepasovat (kolik to stojí nevím) a pak řízení nechal v servisu vyměnit. Svoje řízení bych pak na repas třeba zase poslal dál.
Otázka - je to ekonomicky rentabilní, máte někdo s takovou opravou osobní zkušenost? Nebo je prostě lepší za 12 až 15tis koupit řízení nové. Pokud ano, jaký výrobce je zárukou kvality?
Děkuji za rady.
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)