Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Otázka, na kterou neznám odpověď
smazáno
Naposledy upravil(a) ren dne 04 pro 2021 09:42, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 3484
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
Dnes se mi už podruhé během měsíce stalo, že bufík jel normálně, voda na 90, ale ventilátor snad na nejnižší rychlost a v autě jen tak lehce vlažno.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
to Tod2: Jsi se nakazil ode mně. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
Otázka, na kterou neznám odpověď
Snímač teploty v Ccm (motorček za snímačom funguje?) a snimač vonkajšej teploty ukazuju správne?raolsa píše:Tak už jsem opravdu v koncích.![]()
Neví někdo proč funkční benzínový bufík mi nevytopí auto na víc než cca 8°C? Voda v motoru má cca 60°C. Vše funguje, bufík se už nevypíná, vnitřní větrák chodí, ale prostě to víc netopí.
Dneska mi Mirek Kabát udělal srovnávací test, kdy auto načasoval, dal dovnitř teploměr a v daný čas měl v autě 18°C dole u panelu CCM, 25°C ve výšce očí a vodu na 71°C.
Oběhové čerpadlo mám nové. Tak kde může být zakopaný pes?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Hele a nedává se na vyhřátí auta vnitřní cyrkulace? Máš jí při bufíkování zapnutou?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Na snímač CCM jsem nekoukal, ale myslím, že bude v cajku, protože jinak to topí (i v létě chladí) normálně a i to zvýší otáčky větráku, když se u vyhřátého auta otevřou dveře a nahrne se tam studený vzduch zvenku.
Venkovní teplota je v pořádku.
Vnitřní cirkulaci jsem začal používat, protože spaliny z bufíku byly dost cítit uvnitř. Na tohle to pomohlo, ale na vyhřátí to nemá vliv, nebo jenom minimální.
Venkovní teplota je v pořádku.
Vnitřní cirkulaci jsem začal používat, protože spaliny z bufíku byly dost cítit uvnitř. Na tohle to pomohlo, ale na vyhřátí to nemá vliv, nebo jenom minimální.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3484
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
Recyrkulaci není potřeba, všechno si to umí nastavit samo. Respektive zapínám ji, jen když dávám přímý start po nastartování auta. Ta nafta chvíli zasmrdí a pak už nic a s časovačem to stejně vnitřní ventilátor pouští až v okamžiku zvýšení teploty vody...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Bez recirkulace to vevnitř fakt smrdělo, když ji dám tak je to v pohodě.
On ten benzín smrdí jinak než nafta, no.
On ten benzín smrdí jinak než nafta, no.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 849
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Otázka, na kterou neznám odpověď
co termostat? netopis do chladice?
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Termostat je 1,5 roku starý, problém s ním není, auto se normálně ohřívá. A při bufíkování zůstane chladič studený.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak zkus zaškrtit tu odbočku k tomu reduktoru lpg 

_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Odbočka už není, všechno je do série. Neboli je to takhle: Motor - bufík - radiátor - lpg - motor.
Dnes proběhla kontrola od ok2ucx a všechny parametry jsou v pořádku.
Jenom to prostě netopí.
Dnes proběhla kontrola od ok2ucx a všechny parametry jsou v pořádku.
Jenom to prostě netopí.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3484
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
A problém je teda i v tom, že voda je málo teplá? Protože jestli to leze jen na 60-70(?), tak je to málo ne?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 292
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';
Otázka, na kterou neznám odpověď
Zkus přehodit ten klimapanel.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak nevím jestli už to bude v cajku, ale dneska jsem s problémem trochu pokročil.
Nejdřív jsem zkusil natáhnout dozadu k čerpadlu slabou průhlednou hadičku, abych viděl jestli není problém v bublinkách v palivu. Toto se nepotvrdilo. Při testu se voda stále ohřívala pomalu a v bufíku se po 15 minutách ohřála pouze na nějakých 48°C, v motoru na cca 35°C.
Takže jsem bufík vyškubnul z auta a začal pátrat jak ho rozebrat. Nejsou tu totiž ty 3 šroubky, které normálně drží bufík pohromadě. Zjistil jsem, že je to do sebe jenom zastrčené.
Takže jsem bufík rozebral a zjistil, že problém asi bude v tom, že vrtulka byla dost zabordelená karbonem a hlavně celý obal hořáku je rezavý zevnitř i z venku.
No všechno jsem tedy vyčistil, vyzkoušel svíčku a zase bufíka složil a namontoval do auta.
Následoval druhý test, kdy po 15 minutách byla voda v bufíku na 75°C a v motoru na 60°C.
Takže jsem auto zase složil, vyvezl z dílny a uklidil.
Pak jsem si vzpomněl, že je dneska Jitky a že pro ni nic nemám. Takže jsem auto v 13:55 naprogramoval na 14:10 a šel se psem. Teploměr motoru byl v době naprogramování na cca 2 čárce. K autu jsem se vrátil v cca 14:13, bufík běžel a z auta se vyvalil oblak teplého vzduchu.
Nevím jestli to bude už dobrý, uvidím ráno až pojedu do práce a bufík bude vyhřívat ledové auto.
Nejdřív jsem zkusil natáhnout dozadu k čerpadlu slabou průhlednou hadičku, abych viděl jestli není problém v bublinkách v palivu. Toto se nepotvrdilo. Při testu se voda stále ohřívala pomalu a v bufíku se po 15 minutách ohřála pouze na nějakých 48°C, v motoru na cca 35°C.
Takže jsem bufík vyškubnul z auta a začal pátrat jak ho rozebrat. Nejsou tu totiž ty 3 šroubky, které normálně drží bufík pohromadě. Zjistil jsem, že je to do sebe jenom zastrčené.
Takže jsem bufík rozebral a zjistil, že problém asi bude v tom, že vrtulka byla dost zabordelená karbonem a hlavně celý obal hořáku je rezavý zevnitř i z venku.
No všechno jsem tedy vyčistil, vyzkoušel svíčku a zase bufíka složil a namontoval do auta.
Následoval druhý test, kdy po 15 minutách byla voda v bufíku na 75°C a v motoru na 60°C.
Takže jsem auto zase složil, vyvezl z dílny a uklidil.
Pak jsem si vzpomněl, že je dneska Jitky a že pro ni nic nemám. Takže jsem auto v 13:55 naprogramoval na 14:10 a šel se psem. Teploměr motoru byl v době naprogramování na cca 2 čárce. K autu jsem se vrátil v cca 14:13, bufík běžel a z auta se vyvalil oblak teplého vzduchu.
Nevím jestli to bude už dobrý, uvidím ráno až pojedu do práce a bufík bude vyhřívat ledové auto.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5669
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 292
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';
Otázka, na kterou neznám odpověď
Sakra, Radku, to jsem myslel, že si udělal hned, než si ho tam poprvé dal. 

_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
No chtěl jsem to udělat, ale když jsem zjistil, že tam nejsou ty šroubky, tak jsem si na to netroufl a nejdřív bufíka odzkoušel. No a vzhledem k tomu, že naskočil bez problémů, tak jsem si tenkrát řekl, že to bude v cajku, no nebylo. 
Ale chybama se člověk učí.

Ale chybama se člověk učí.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Otázka, na kterou neznám odpověď
Radkuuuuu! 

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
No tak nic. Situace je pořád skoro stejná. Motor ráno mezi druhou a třetí čárkou. V kabině relativně malinko tepleji - neměřil jsem.
Jediný co se trochu změnilo je zvuk, který bufík vydává, je takový hlubší.
Takže to asi nechám jak to je, protože víc už pro to asi udělat nemůžu.
Leda zkusit vyměnit jednotku, ale nejsem si jistý jestli by to něco změnilo, když bufík jinak funguje.
Jediný co se trochu změnilo je zvuk, který bufík vydává, je takový hlubší.
Takže to asi nechám jak to je, protože víc už pro to asi udělat nemůžu.
Leda zkusit vyměnit jednotku, ale nejsem si jistý jestli by to něco změnilo, když bufík jinak funguje.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 677
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
Otázka, na kterou neznám odpověď
Vůbec se v tom nevyznám. V podstatě ani nevím co je uvnitř bufíku....ALE...
Občas když mi nějaký svině svinutý nejdou rozvinout, vznesu dotaz do pléna, které je nedotčené vědomostí o problému. Nejlépe manželka a pod. Po vytřídění úplně nesmyslných podnětů se občas objeví nějaký, který uhodí hlavičkou o pověstný hřebíček. Neb člověk zaslepen svými nápady (skromě to nazývám neomylností) sem tam opomene věci na první pohled okrajové...
Můj bufík byl k.o. Sám bych na něj nešáh (ani za studena). Mám naštěstí servisáka, který není úplnej "měnič". Ten ho rozdělal, vyčistil a
vyměnil ložiska u el. motorku
bufík po spuštění řve jak "tryskáč".
Takže můj laický dotaz:
Jestliže z bufíku ani po vyčištění nejde to správný teplíčko, zdalipak se ten motorek točí jak by měl?

Občas když mi nějaký svině svinutý nejdou rozvinout, vznesu dotaz do pléna, které je nedotčené vědomostí o problému. Nejlépe manželka a pod. Po vytřídění úplně nesmyslných podnětů se občas objeví nějaký, který uhodí hlavičkou o pověstný hřebíček. Neb člověk zaslepen svými nápady (skromě to nazývám neomylností) sem tam opomene věci na první pohled okrajové...
Můj bufík byl k.o. Sám bych na něj nešáh (ani za studena). Mám naštěstí servisáka, který není úplnej "měnič". Ten ho rozdělal, vyčistil a
vyměnil ložiska u el. motorku
bufík po spuštění řve jak "tryskáč".
Takže můj laický dotaz:
Jestliže z bufíku ani po vyčištění nejde to správný teplíčko, zdalipak se ten motorek točí jak by měl?
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
No nevím jestli se fyzicky točí jak by měl, ale diagnostika ukazuje, že má správné otáčky. Ty se i změnily podle toho kolik jsem nastavil.
Možná by to ty otáčky chtělo něčím změřit, zda odpovídají tomu co říká diagnostika, ale nemám čím.
Možná by to ty otáčky chtělo něčím změřit, zda odpovídají tomu co říká diagnostika, ale nemám čím.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 849
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Otázka, na kterou neznám odpověď
a ten bufik jede porad nadoraz a stejne neohreje poradne vodu nebo cykluje?
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jede furt, necykluje. Možná by začal když by se ohřál na těch 95° nebo kolik, ale toho se mi ještě nepodařilo dosáhnout.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Hele a co teplotní čidlo, který si třeba myslí, že už je voda fakt horká a přitom neni. Neni tam nějaký navíc, který třeba vida nehlásí? Případně bufík tušim umí jet na 2 výkony, naplno a pak cca 60%, tak třeba se z nějakýho důvodu na plnej výkon nepřepne...
A co udělat pokus, na kterej uplně ten plyn odstavit? Zkrátka hadice mít jako originál.
A co udělat pokus, na kterej uplně ten plyn odstavit? Zkrátka hadice mít jako originál.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Carl-Gustaf Sudhoven, Gondil, Majkl1