Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3320
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Vapik »

Jo pojede to. Možná ty klapky byli vyběhané a cinkali tak to někdo fixnul natvrdo.

Cronicle
Offline
Příspěvky: 208
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

To akoze fakt?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3320
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Vapik »

No pokud to táhlo není připojeno takto:
Výstřižek1.JPG
Tak hej
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Cronicle
Offline
Příspěvky: 208
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

A ak je to sanie otvorene, aký to ma vplyv na motor?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Cronicle
Offline
Příspěvky: 208
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Mal som XC70 D5 136kW 2008 Momentum, mám XC60 D5 158kW + Polestar na 169kW 2013 Ocean Race. XC90 som bral predovšetkým kvôli veľkému kufru a svetlej výške podvozku. Našiel som túto diskusiu, vraj tento V8 motor je top, preto som vzal tuto V8, aj keď je to starší ročník a má už 340.000km..Chcel som ho hlavne keď idem na ryby a potrebujem sa zbaliť na dlhšie, aj ta svetlá výška podvozku. Keď som predával XC70, do detailu som kupujúcemu povedal o nedostatkoch auta. Táto V8 vraj bola kompletne servisovaná a pýtal som sa na nedostatky.

A tu sa dozviem, že mám nefunkčné klapky variabilného sania za 700€..
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3320
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Vapik »

Pravděpodobně bude pomalejší odezva na přidání plynu v určitých režimech zatížení. Nic méně pokud auto necuka a jede tak nějak v pohodě, zkontroloval bych jak je to udělané a pokud bych to shledal pro motor bezpečným jezdil bych stim.

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3320
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Vapik »

Tak to zkus řešit s původním majitelem když to máš jen chvilku. Třeba se domluvíte na slevě.

Cronicle
Offline
Příspěvky: 208
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Keď pohladím plynový pedál, tak jemne cukne, myslel som si, že je to aj tým výkonom a že je to ostrý benzín..odozva na zošliapnutie plynu, no neviem, ťažko sa mi hodnotí, ale mam pocit, že mu to chvíľku trvá..

Mimochodom, auto dostalo optimalizáciu od D5T5 250kW 470Nm..
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Cronicle
Offline
Příspěvky: 208
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Vapik píše: 03 pro 2021 20:10 Tak to zkus řešit s původním majitelem když to máš jen chvilku. Třeba se domluvíte na slevě.
Auto som kúpil v pondelok za 7800€..rv 2007 340.000km..ešte mi povedzte že aj na cene som sa nechal obabrat..
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3320
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Vapik »

Tu reakci na plyn těžko soudit takhle z klávesnice nemůžu říct tak ani tak a cena tam je to stejné. Chtělo by to znát vic detailů. Spíš než o přítomnost klapky bych se zajímal o stav převodovky a awd to jsou dražší srandy.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14286
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od raolsa »

Cena asi odpovídá stavu. Dalších 1500 - 3000 éček do toho nasypeš a bude to OK. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Cronicle
Offline
Příspěvky: 208
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Prevodovka radí naozaj hladko bez trhania a cukania. AWD som zatiaľ asi ani nemal zapnuté, no na diagnostike žiadné chybové hlásenia nie sú, okrem air quality senzoru a najnovšie alarm, keďže tam bol namontovaný patriot a pri výbere SIM karty predošlému majiteľovi, mi patriota vybral von, nemal som SIM kartu so sebou..
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Cronicle
Offline
Příspěvky: 208
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Repas prevodovky vraj robil pán Patočka /dúfam, že som jeho priezvisko napísal správne/ pre Vás je to zrejme známe priezvisko..
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Cronicle
Offline
Příspěvky: 208
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Ozaj, ma niekto optimalizáciu výkonu a prevodovky ST1 od D5T5 na tejto V8?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1285
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od marekbm »

jj, já taky. mám pocit, že to malinko posunulo omezení otáček, takže po zařazení to nespadne tolik a líp to táhne. do 4000-4500ot mi to přijde stejné (aby ne, když je to atmosféra).
jinak když se VIF odpojí (dělal jsem nějaké pokusy ve vypnutém stavu v min a max), tak je to opravdu lenivé. a diagnostika často pak vypíše chybu VIF. na přístrojovce ale ne.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Cronicle
Offline
Příspěvky: 208
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Čo je to VIF?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Cronicle
Offline
Příspěvky: 208
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Inak mal som ešte jednu otázku: ulozenie rozpery motora..na to mat nejakú vôľu?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14286
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od raolsa »

Jo, má se to hýbat.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

lkopcansky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 512
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od lkopcansky »

_________________
XC60 D4 VEA AT8 Summum MY15 Mobil Obrázek
EX S60 D3 AT6 Summum MY12 Ravenol Obrázek
XC60 D3 VEA AT8 Dynamic MY17 Castrol - mamka
EX S60 2,4i Premium MY04 Mobil

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3320
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Vapik »

Ta rozpěra vlastně není rozpěra, ale horní silentblok motoru. Rozpěra se z toho dá vyrobit, ale způsobí to mírně zvýšení vibrací. Krani silenty jsou většinou v pořádku, častěji odchází ten středový a na V8 seženeš jen origo a nebo je třeba si ho vyrobit.

Cronicle
Offline
Příspěvky: 208
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

1. Sruby boli povolené,resp nedotiahnuté,
2. Na jednej strane je asi vložka menena, ma modrú farbu, na originál je biela, ci tak nejako..

3. Cele to horné uloženie na vparts.se stojí za kus 20€
4. Ta časť čo drží motor sa mi nepozdáva, podľa fotiek dielu vyzerá inak ta guma, dosť sa hýbe neviem či nie je cela prasknuta, už by som to menil spolu s tými bočnými..

Ďalšie rady čo skontrolovať a vymenit?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Cronicle
Offline
Příspěvky: 208
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Vapik píše: 03 pro 2021 22:31 Ta rozpěra vlastně není rozpěra, ale horní silentblok motoru. Rozpěra se z toho dá vyrobit, ale způsobí to mírně zvýšení vibrací. Krani silenty jsou většinou v pořádku, častěji odchází ten středový a na V8 seženeš jen origo a nebo je třeba si ho vyrobit.
Áno, rozperná tyč to nie je, tie sa montujú na sruby od tlmičov, to viem
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1285
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od marekbm »

VIF je za klapka, co uvnitř rozděluje ten nasávaný vzduch. to co ti tam chybí.

edit: teď si nejsem jist, jestli to poslední písmenko je "F". nicméně tam ta chyba asi bude. nějak umí zjistit, že ty klapky nejsou jak mají být a pak to hodí chybu toho systému. nenastavuje se to plynule, jako škrtící klapka. je to prostě buď zavřené nebo otevřené.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Nosound89 »

marekbm píše: 03 pro 2021 21:31 jj, já taky. mám pocit, že to malinko posunulo omezení otáček, takže po zařazení to nespadne tolik a líp to táhne. do 4000-4500ot mi to přijde stejné (aby ne, když je to atmosféra).
jinak když se VIF odpojí (dělal jsem nějaké pokusy ve vypnutém stavu v min a max), tak je to opravdu lenivé. a diagnostika často pak vypíše chybu VIF. na přístrojovce ale ne.
Aha, tak už je vás více :D , jako první mi o tom říkal Chase.

Chceš tedy říct, že to zvedne minimální otáčky při přeřazení?
Tzn. už bych nemusel ve městě jezdit 60km/hod na 6-ku a 1300-1400ot/min?
Na kolik se tedy zvýšily minimální otáčky?
Díky :)
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1285
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od marekbm »

zvedne to maximální otáčky, ne minimální. prostě posune omezovač o něco výš.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé