Ahoj, čus, nazdar,
Další krok ve fintění mého dehtového dostavníku bude kontrola, seřízení, čištění a případná repase vstřikovačů.
Auto vezu za týden do servisu. Můžou nastat dvě situace (z amatérského podlehu Tarkina).
1, Vstřikovače se vyčistí a nastaví se po letech na správný otevření. Nejlepší a nejlevnější varianta.
2, 1 až 5 vstřikovačů bude špatný. V tom případě bych se přiklonil k výměně celé sady. Je v tomhle případě nejlepší varianta vzít originální Bosch vstřikovače, nebo existuje jiná lepší alternativa v podobě nějakých fratelli bosio?
Cíl po tomhle je nějaké decentní navýšení výkonu kolem 160kW s minimální kouřivostí.
Volvo S80 TDI vstřikovače
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Volvo S80 TDI vstřikovače
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Volvo S80 TDI vstřikovače
Fratelli pokud vim dela pouze spicky vstriku. Nikoliv vstriky. Vstrik jako takovy bude asi uplne v poradku a pokud se bude jednat o vymeny spicek,tak de facto podle toho jak lidi mluvi,tak drtiva vetsina (napriklad TDiFun) pouziva s klidem uz dlouho prave Fratelli a v pohode. Jako pokud bych tohle delal, tak uz dam asi rovnou ty spicky o fous vetsi, ale na ladeni jsou tady jini lidi s odpovidajicima zkusenostma a praxi
-
Offline
- Příspěvky: 3270
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Volvo S80 TDI vstřikovače
Když jsem tohle dělal u Dunkelrotu, tak mi bylo doporučenu zůstat u originálních, protože větší vsřiky by víc kouřili.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Volvo S80 TDI vstřikovače
Špatně jsem se vyjádřil, samozřejmě mám na mysli samotné špičky.jirka87 píše: 10 říj 2020 14:54 Fratelli pokud vim dela pouze spicky vstriku. Nikoliv vstriky. Vstrik jako takovy bude asi uplne v poradku a pokud se bude jednat o vymeny spicek,tak de facto podle toho jak lidi mluvi,tak drtiva vetsina (napriklad TDiFun) pouziva s klidem uz dlouho prave Fratelli a v pohode. Jako pokud bych tohle delal, tak uz dam asi rovnou ty spicky o fous vetsi, ale na ladeni jsou tady jini lidi s odpovidajicima zkusenostma a praxi
Od basstla vím, že originál špičky zvládnou i 160kW. Takže pokud bych hledal jiné, než originál, tak s podobným průměrem trysek.
Spíše jsem měl na mysli, jestli neexistuje náhrada originálu, která má lepší zpracování, rozprach v podobné ceně.
Například Spint 764 DLC. Ale fakt netuším průměr, průtok atd...
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 2541
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
Volvo S80 TDI vstřikovače
Hele co jsem se bavil s frajerama z Dieselpoweru, tak ty mi právě říkali, že pro tyhle novější vstřiky z MSA 15.8 nějakou náhradu úplně nemaj.
Ty 764 mám já, ale jsou pro starý typ vstřikovačů. Ale je to tak 5 let z5, co jsem to řešil.
Ty 764 mám já, ale jsou pro starý typ vstřikovačů. Ale je to tak 5 let z5, co jsem to řešil.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Volvo S80 TDI vstřikovače
Jakože za 20 let nikdo nevymyslel lepší vstřikovače?
Edit: nemá někdo zkušenosti s českou značkou motorpal?
Edit: nemá někdo zkušenosti s českou značkou motorpal?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 890
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Volvo S80 TDI vstřikovače
Ahoj, na MSA15.8 jsem dostal od dieselpower nabídnutou náhradu Fratelli Bosio BSLA 150 P 838, ale nakonec jsme se dohodli na Fratelli Bosio BSLA 150 P 764 DLC, asi bude nejlepší jim napsat a domluvit se přímo s nimi 

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Volvo S80 TDI vstřikovače
Už jsem o tom určitě někde spamoval, ale ve zkratce.
Na mé S80 TDI se za poslední rok a půl řešilo čerpadlo. Nejdřív začlo chcát, tak se dělal repas pomocí hlavy z ebay (origo nedostupná, výroba 1-2 měsíce, cena šílenost), hlava se za 6000km štípla vejpůl, takže repas nanovo tentokrát s lehce jetou originální hlavou + sadou originálního těsnění a zrenovovanou elektronikou, nastaení na stolici. Vstřiky byly venku už dříve na nastavení správného tlaku a čištění na ultrazvuku.
V čem je aktuálně problém: Auto před alespoň částečným prohřátím hulí bíle s lehkým nádechem modra. Teď když je zima, tak to dělá míň. Jak bylo venku kolem 20°C, tak za autem byl slušný dým. Předvstřik a veškeré dostupné info z diagnostiky je ok a v normě, komprese také ok, žhavičky také ok, nikde to nevypadá na problém. Plus další problém - na budíkách vidím průměrnou i aktuální spotřebu tak o třetinu výše, než je realita.
Zbývají možná už jen vstřikovače. Z čísla 0433175219 jsem našel tyhle možnosti:
https://www.4diesel.cz/vyhledano/?sqtxt=0433175219
Fratelli Bosio BSLA150P838 (BSLA150P838) za 1300Kč/kus
Firad ASLA150P838 tryska DSLA150P838 (ASLA150P838) 700/kus
Na Firad jsem četl jen dobré zkušenosti, Bosio zná asi každý. Má někdo další zkušenost s Firad vstřiky?
Na mé S80 TDI se za poslední rok a půl řešilo čerpadlo. Nejdřív začlo chcát, tak se dělal repas pomocí hlavy z ebay (origo nedostupná, výroba 1-2 měsíce, cena šílenost), hlava se za 6000km štípla vejpůl, takže repas nanovo tentokrát s lehce jetou originální hlavou + sadou originálního těsnění a zrenovovanou elektronikou, nastaení na stolici. Vstřiky byly venku už dříve na nastavení správného tlaku a čištění na ultrazvuku.
V čem je aktuálně problém: Auto před alespoň částečným prohřátím hulí bíle s lehkým nádechem modra. Teď když je zima, tak to dělá míň. Jak bylo venku kolem 20°C, tak za autem byl slušný dým. Předvstřik a veškeré dostupné info z diagnostiky je ok a v normě, komprese také ok, žhavičky také ok, nikde to nevypadá na problém. Plus další problém - na budíkách vidím průměrnou i aktuální spotřebu tak o třetinu výše, než je realita.
Zbývají možná už jen vstřikovače. Z čísla 0433175219 jsem našel tyhle možnosti:
https://www.4diesel.cz/vyhledano/?sqtxt=0433175219
Fratelli Bosio BSLA150P838 (BSLA150P838) za 1300Kč/kus
Firad ASLA150P838 tryska DSLA150P838 (ASLA150P838) 700/kus
Na Firad jsem četl jen dobré zkušenosti, Bosio zná asi každý. Má někdo další zkušenost s Firad vstřiky?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 546
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
Volvo S80 TDI vstřikovače
Tarkine, dým s nádechem do modra je ale spíše olej než nesprávná dávka nafty... tzn- např. spalování zbytků z přetlakové části sání atp...
-ohledně spotřeby, také mi ukazuje chybně, ale to se prý dá nějak nastavit
promiň za OT, jsou to jen postřehy než pomoc
-ohledně spotřeby, také mi ukazuje chybně, ale to se prý dá nějak nastavit
promiň za OT, jsou to jen postřehy než pomoc

-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Volvo S80 TDI vstřikovače
To mě samozřejmě taky napadlo, ale olej za 10 tisíc nedolevam, ubyde naprosté minimum. Takže olej to být nemůže.
Ještě tam mám jako správný nadšený motorista catch can, který něco málo separuje.
Zkus zjistit a dát vědět jak ty budíky nastavit.
Ještě tam mám jako správný nadšený motorista catch can, který něco málo separuje.
Zkus zjistit a dát vědět jak ty budíky nastavit.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 139
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Piešťany / Brno
- Vůz: S60 2,4D Euro 3
Volvo S80 TDI vstřikovače
Nejaká kontrola na to či je olej, ktorý nedolievaš skutočne olej alebo 50:50 zriedená nafta bola?
_________________
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Volvo S80 TDI vstřikovače
Podle čuchu při výměně žádná nafta v oleji neni. Co je ještě zajímavé, teď v zimě problém s kouřením do ohřátí není.
Další věc - budíky pořád ukazují nesmysly, průměrná spotřeba naprosto mimo.
Další věc - budíky pořád ukazují nesmysly, průměrná spotřeba naprosto mimo.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Volvo S80 TDI vstřikovače
Volvo dostalo nové vstřikovače, po domluvě s mekánikem tam přišly Firady. Kvalita dobrá, cena super.
Původní i po masivním používání VIFu za mých 65tkm byly zevnitř špinavé.
Zatím to mám doma 2 dny. Ale starty jsou lepší, motor tišší a kultivovanější. Menší vibrace.
Původní i po masivním používání VIFu za mých 65tkm byly zevnitř špinavé.
Zatím to mám doma 2 dny. Ale starty jsou lepší, motor tišší a kultivovanější. Menší vibrace.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé