Je to krabička navíc někde .
S řídící jednotkou motoru imobilizér nesouvisí.
Řešením, nevím jestli nejjednodušším, ale určitě nejspolehlivějším, je dopravit auto i s novým klíčem do autorizáku, aby spárovali klíč s imobilizérem auta.
Jo a ten autorizák musí mít starou diagnostiku VOL-FCR, novou Vidou to nejde. Ne každý autorizák ji má a už nejdou ani objednat.
Samozřejmě by po tobě měli chtít doklady od vozu, ze kterých bude jasné, že jsi majitelem vozu.
Fíla píše: ↑27 zář 2021 09:58
Je to krabička navíc někde .
S řídící jednotkou motoru imobilizér nesouvisí.
Řešením, nevím jestli nejjednodušším, ale určitě nejspolehlivějším, je dopravit auto i s novým klíčem do autorizáku, aby spárovali klíč s imobilizérem auta.
Jo a ten autorizák musí mít starou diagnostiku VOL-FCR, novou Vidou to nejde. Ne každý autorizák ji má a už nejdou ani objednat.
Samozřejmě by po tobě měli chtít doklady od vozu, ze kterých bude jasné, že jsi majitelem vozu.
Jsi si jistý že nesouvisí s ŘJ motoru? Nebo jinak, kde najdu jednotku imma? V autě už nikde žádná krabička není, je tam jedna za kastlikem spolujezdce, ale to je jednotka centrálu a dálky ne?
A další věc, Vol-Fcr mám taky v notasu, to bych si to mohl teoreticky spárovat sám kdyby někdo znal postup ne?
Urvanej píše: ↑27 zář 2021 10:14
A jednotka immo s klíčem z jiného auta by nešla? Nebo si immo řídí přímo ecu?
To je to co sám nevím, někdo říká tak, druhý onak. Mám k dispozici auto na ND ale bez ŘJ motoru. Takže klíček a ŘJ motoru nevyzkouší..
Nevím o tom že je na autě nějaká krabička/jednotka imma. Když mi někdo řekne kde je tak to můžu zkusit s klíčkem prohodit z druhého auta.
Přehození jednotky co je za přihrádkou spolujezdce a klíčku nepomohlo.(to je podle me jen jednotka dálky a centrálu).
Četl jsem, že párovat pomocí PIN kódu jde i přes VOL-FCR, prý to ale musí být zaplacená verze. Nevím, nepoužíváme. Máme VST.
Každopádně, nejdřív je nutné mít PIN a ten se dá získat pouze z QW90 systému, který je přístupný pouze autorizovaným servisům, proto jsem psal, že je nutné navštívit autorizák.
Jednotka imobilizéru nesouvisí s jednotkou motoru. Tím je myšleno, že se dají navzájem prohazovat kus za kus, aniž by to autu nějak vadilo. Souvisí spolu tak, že při každém nastartování jednotka motoru pošle do jednotky imobilizéru signál s dotazem na správnost klíče. Pokud je zpětný signál negativní, ECU vypne přívod paliva.
Je tedy možné, pokud bys sehnal z jiné 850ky klíček, spínačku s kroužkem a jednotku imobilizéru a dal je do svého auta, že pak nastartuješ.
Pokud bys jenom odstranil jednotku imobilizéru, nenastartuješ. ECU nedostane zpětný signál, vypne palivo.
Když dáš jinou ECU, nenastartuješ, protože to nová jednotka se taky bude ptát na klíček. Jedině by to musela být jednotka z auta, které imobilizér nemělo. Nevím ale, jestli se takové dělala.
Jednotka imobilizéru je na pravé straně sloupku volantu.
Ještě k prvnímu dotazu, klíč samozřejmě vyrobit jde. Objednat v autorizáku, přijde za cca 3 dny a stojí cca 3.000,-. Nejjednodušší varianta. Tedy za předpokladu, že je v autě stále spínačka s původní kombinací vložky.
No paráda, konečně nový poznatek
Takže zkusím vylovit jednotku co je na sloupku řízení a přehodit i s klíčkem. A snímací kroužek je nutný taky? Myslel sem že to je jen snímač.
Ahoj když mi pošleš jednotku naharaju ti tam verzi non immo 850 T5 mám tu 2,3T5 i 2,0T5 ,které byly v autech bez immo dokážu je zkopírovat a tobě nahrát.
To Fíla ano dělali se 850 T5 i verze bez immo .
Petr.Chrpa píše: ↑28 zář 2021 20:57
Ahoj když mi pošleš jednotku naharaju ti tam verzi non immo 850 T5 mám tu 2,3T5 i 2,0T5 ,které byly v autech bez immo dokážu je zkopírovat a tobě nahrát.
To Fíla ano dělali se 850 T5 i verze bez immo .
No ono to u 850 ale není spárované s jednotkou motoru ne?
Nebo takhle, našel sem zámečníka co mi podle jednotky imma udělal nový čip a spároval to Za 900,- a už mi to dvakrát jelo Teď se mu ale zase nechce, takže ještě hledám další problém
Zavolej 721092580 nic párovat nemusíš když máš jednotku z auta bez immo.nebo až ti to zase pojede tak prijed a jen je prohodime nebo ti ji pošlu ale za zálohu. A ty mi pošleš tvou.
Tak nový poznatek. Udělali mi nový čip imma podle mojí jednotky, auto žije!!!
ALE... Když čip vložím do anténního kroužku jede to, jakmile kroužek nacvaknu na své místo a čip vložím do klíče, nejede to. Pak diag píše žádný signál z čipu klíče. Takže špatný kroužek nebo čip?
Ještě pro dopřesnění když čip nalepím zvenku na kroužek tak to taky nejde. Prostě musí být uvnitř kroužku položený, čili kroužek vycvaknutý ze spinačky. A tak se mi jezdit nechce.