Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2475
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
Haben - V70 I, V70 II, C30 - a co bude dál...
Tady to ví každej druhej (včetně mě samozřejmě), ale všichni budou mlžit. 

_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1526
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Haben - V70 I, V70 II, C30 - a co bude dál...
Taky už začínám tušit od jihu...
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Online
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Haben - V70 I, V70 II, C30 - a co bude dál...
Jn vi nas to dost jak tak posloucham, Marťas nas statecne obvolal 

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1526
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Haben - V70 I, V70 II, C30 - a co bude dál...
Mě teda nevolal, nemá jak. 

_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9942
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Haben - V70 I, V70 II, C30 - a co bude dál...
Přidávám se do party veřejného tajemství 

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Haben - V70 I, V70 II, C30 - a co bude dál...
Tak co to je???
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
Haben - V70 I, V70 II, C30 - a co bude dál...
Co to je, co to je. No pro Habena je to skoro až škoda. 

_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvky: 6087
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I, V70 II, C30 - a co bude dál...
Penku, Skoda je jen jedna - ta z MB. U me auto uplne stradat nebude. 

-
Offline
- Příspěvky: 6087
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I, V70 II, C30 - a co bude dál...
Tak světlo vyjelo z tunelu a "nové" Volvo je doma.
Jedná se o Volvo 944, modelový rok 1992, motor B230FB (atmosférický redblock o objemu 2316 ccm s 531 hlavou, výkon 96kW, krouťák 185 Nm), pětirychlostní manuální převodovka M47, klimatizace, elektrická okna vepředu, ABS, vyhřívané sedačky, servo a to je tak vše.
Důvod, proč jsem jí vzal, je kastle a podvozek bez napadení korozí. Tímto děkuji HonzoviA za obchod.
Auto má natočeno 375 000 km, ale interiériově na to nevypadá.
Auto je dovezené ze Španělska, tak jsme mu začali říkat Chuanita (Juanita je asi správně, ale CH na začátku nám více imponuje). Ve Španělsku věrně sloužila téměř třicet let jednomu jedinému majiteli, bydleli na severozápadě Španělska ve městě León. Jak později na fotkách uvidíte, kde se v Chuanítě vzal krab, když to k moři měli 150 km, to fakt nevím - asi zbohatlík s nějakým apartmánkem na Playa de La Isla
Od nákupu leželo auto v servise téměř 3 týdny, aby se prokleplo vše a bylo spolehlivé (ťuk, ťuk) - žena, ač při slově "krabice" podepisovala rozvodové papíry, s ním teď do dubna bude jezdit do práce, pak z něj bude víkendovka a srazovka. Na konci srpna se auto dožije 30 let a půjde na veteránskou testaci - ponecháme bílé značky.
Jelikož HonzaA zařizoval celý přepis včetně STK + ME (mimochodem auto na emisích pošlo bez protekcí a na STK neodhalili nic zásadně špatného, dokonce je uvedeno "bez koroze", tak jezdíme na značkách z Vysočiny - no jako Zlín je Zlín, ale asi to přežijeme.
Takto jsme zachytil ženu ve Starém Městě, při převozu Chuaníty domů: Nikdy jsme krabici neměli, párkrát jsem řídil turbokrabici od 3M3 (no jo no - jede to moc pěkně oproti atmošce), jednou D24 (no to bych asi nedal). shrnuji zážitky po prvních 150 km domů:
- kupodivu ta atmoška, když se netlačí na pilu, tak jede příjemně, není problém udržovat na rovinatých okreskách 100-110 km
- prolítnout esíčkem jsem zkusil poprvé, pak jsem se zklidnil - jízda v krabici je jako těhotenství - člověk otočí volantem a za 9 měsíců auto zatočí. Když v této čekací době člověk zatočí na druhou stranu, dostane se mu plavného vlnobití
- brzdy? No prvně jsem měl problém dobrzdit tam, kde bych si to představoval (na výměnu brzdovky se v servise zapomnělo - provedu již sám). Po pár km již člověk brzdí s předstihem a modlí se, ať nepřijde krizovka. Po přesednutí do firemní Octavie jsem na první křižovatce políbil volant
- lucerničky místo světel - je těžké přejít z LEDKových světel v Octě a xenonových špičkově zachovalých vypalovačů z C30 - to budeme muset vyřešit, i když ve tmě jezdit budeme minimálně
No to je z těch "oldschool" zkušeností asi vše, pak už jen pozitiva:
- sedadla: jako V70 měla pohodlná, C30 taky nebyla špatná, ale tady ty křesla
To je tak příjemné, i tělo to dokáže podržet. Jsem moc rád, že v autě jsou látková útulná křesla s výhřevem - za mě bomba. Oproti kůži daleko příjemnější
- řazení: jakmile jsme si zvykl na dráhy řazení kosmických rozměrů, tak super, auto je na spojce krásně citlivé, neposkočí - to že se šaltrpáka třepe a houpe, dodává jistou míru zábavnosti
- hluk od motoru je menší jak v dieslové Octě z roku 2018, super, srovnatelné s C30. Ani hluk od kol či aerodynamika nejsou obtěžující. samozřejmě se bavím o rychlostech do cca 110 km a otáčkách do 2500
- příjemně překvapila spotřeba: ujeto cca 155 km domů, po okreskách v tempu běžného provozu, z toho cca 20 km skákání po Brně, 15 km na dálnici a výsledek 8,5 l.
No a takto s tím paní jezdí, více foto až bude umyto a navoskováno
Podznačníky volvoklubu jsou na autě. Losíci na auto půjdou až po voskování, případně rozleštění karoserie, takže možná až na jaře
Na zimu jsme zanechali původní R15 plecháče a origo poklicema a dokoupili SAVA ESKIMO S3+ 195/65 R15 91T.
Na léto se mi podařilo ulovit Hydry - po renovaci s letními pneu Nokian.
Na autě je ještě nějaká práce, ale to snad doladím sám:
- bludičky: rozdělat, vyčistit, možná nové žárovky, při nejhorším pokovit. Něco jiného ještě, aby to svítilo?
- bouchající železa ve dveřích (když zavřu dveře, přejedu nějakou větší nerovnost) - takže tapecy dolů, nějak vystlat/vytlumit, nevím, uvidím
- nefungující rádio: ono se zapne, ale nic neukazuje a jen šumí, anténa nevyjede, prý není připojený drát k ovládání antény. Takže asi jiné retro rádio (má někdo na prodej???) nebo se na retro vykašlu a klasické nové 1 DIN. V plánu je přidat k 6 současným repro ještě 2 repro do zadního plata, případně vyměnit távající repro, možná subwoofer
- nefunkční klima: servis neměl potřebné vybavení, takže buď někam zavezu ve Zlíně nebo nechám nefunkční - uvidíme, jak se bude mlžit/nemlžit auto
- vyměnit brzdovku
- auto má nějaké povrchové škrábance, takže prvně umýt, zjistit stav. Po konzultaci v detailingové firmě doporučují dát první vosk a vysledovat, co se ztratí. Pokud nebude stav uspokojivý, pak asi koupím leštičku a provedu rozleštění
- na jaro plánují dát nárazníky a zrcátka do barvy
Servisní historie:
9. 11. 2021: 375 000 km
- rozvody + vodní pumpa
- horní a dolní gufera
- těsnění víka ventilů
- těsnění víčka oleje
- výměna serva + proplach + náplň
- větrák topení
- nástřik podvozku + dutin voskem
- výměna oleje Mobil 5W40, olejového, palivového a vzduchového filtru
- výměna oleje v diferenciálu a v převodovce
- oprava otevírání PZ dveří
- startovací kabely, svíčky NGK, rozdělovač
- izolace kabeláže ABS
- přezutí a vyvážení zimních pneu Sava Eskimo R15
- stěrače Bosch
14. 11. 2021: 375 200 km
- výměna brzdové kapaliny Valvoline DOT 4
- seřízení ruční brzdy
- odstranění pazvuků z LP tapecu (cinkání od táhla stahovačky oken)
21. 3. 2022: 377 000 km
- rozleštění karoserie samodoma
- tvrdý vosk
- oživení plastů černidlem
- vytlumení dveří samodoma
30. 4. 2022: 377 800 km
- 8x nové repro Hertz K165, X130, CX690
- subwwoofer + zesilovač Sony 250mm
- nové rádio Pioneer MVH-S520BT
27. 6. 2022: 378 900 km
- výměna uložení převodovky MEYLE HD
- výměna dolních čepů LEMFÖRDER
- výměna silenbloků příčného stabilizátoru - origo
14. 11. 2022: 381 100 km
- výměna PUR silentbloků Strong Flex na panhardce
- výměna PUR silentbloků STrongFlexna přední nápravě UFA
5. 12. 2022: 381 300 km
- výměna vzpěr víka kufru Stabilus
19. 12. 2022: 381 400 km
- výměna PUR silentbloků StrongFlex na předním ramenu k motoru
- výměna silentbloků na předním ramenu ke karoserii
25. 1. 2023: 382 000 km
- autobaterie 480 A
17. 2. 2023: 382 050 km
- horní uložení + ložiska
- brzdová hadice PP kola
18. 5. 2023: 383 335 km
- přední kotouče a desky Brembo - samodoma
28. 5. 2023: 383 500 km
- stabilizační tyčky Lemoförder - samodoma
9. 9. 2023: 383 854 km
- motorový olej Mobil Super 3000 5W40
- olejový filtr Bosch
Jedná se o Volvo 944, modelový rok 1992, motor B230FB (atmosférický redblock o objemu 2316 ccm s 531 hlavou, výkon 96kW, krouťák 185 Nm), pětirychlostní manuální převodovka M47, klimatizace, elektrická okna vepředu, ABS, vyhřívané sedačky, servo a to je tak vše.
Důvod, proč jsem jí vzal, je kastle a podvozek bez napadení korozí. Tímto děkuji HonzoviA za obchod.
Auto má natočeno 375 000 km, ale interiériově na to nevypadá.
Auto je dovezené ze Španělska, tak jsme mu začali říkat Chuanita (Juanita je asi správně, ale CH na začátku nám více imponuje). Ve Španělsku věrně sloužila téměř třicet let jednomu jedinému majiteli, bydleli na severozápadě Španělska ve městě León. Jak později na fotkách uvidíte, kde se v Chuanítě vzal krab, když to k moři měli 150 km, to fakt nevím - asi zbohatlík s nějakým apartmánkem na Playa de La Isla

Od nákupu leželo auto v servise téměř 3 týdny, aby se prokleplo vše a bylo spolehlivé (ťuk, ťuk) - žena, ač při slově "krabice" podepisovala rozvodové papíry, s ním teď do dubna bude jezdit do práce, pak z něj bude víkendovka a srazovka. Na konci srpna se auto dožije 30 let a půjde na veteránskou testaci - ponecháme bílé značky.
Jelikož HonzaA zařizoval celý přepis včetně STK + ME (mimochodem auto na emisích pošlo bez protekcí a na STK neodhalili nic zásadně špatného, dokonce je uvedeno "bez koroze", tak jezdíme na značkách z Vysočiny - no jako Zlín je Zlín, ale asi to přežijeme.
Takto jsme zachytil ženu ve Starém Městě, při převozu Chuaníty domů: Nikdy jsme krabici neměli, párkrát jsem řídil turbokrabici od 3M3 (no jo no - jede to moc pěkně oproti atmošce), jednou D24 (no to bych asi nedal). shrnuji zážitky po prvních 150 km domů:
- kupodivu ta atmoška, když se netlačí na pilu, tak jede příjemně, není problém udržovat na rovinatých okreskách 100-110 km
- prolítnout esíčkem jsem zkusil poprvé, pak jsem se zklidnil - jízda v krabici je jako těhotenství - člověk otočí volantem a za 9 měsíců auto zatočí. Když v této čekací době člověk zatočí na druhou stranu, dostane se mu plavného vlnobití

- brzdy? No prvně jsem měl problém dobrzdit tam, kde bych si to představoval (na výměnu brzdovky se v servise zapomnělo - provedu již sám). Po pár km již člověk brzdí s předstihem a modlí se, ať nepřijde krizovka. Po přesednutí do firemní Octavie jsem na první křižovatce políbil volant

- lucerničky místo světel - je těžké přejít z LEDKových světel v Octě a xenonových špičkově zachovalých vypalovačů z C30 - to budeme muset vyřešit, i když ve tmě jezdit budeme minimálně
No to je z těch "oldschool" zkušeností asi vše, pak už jen pozitiva:
- sedadla: jako V70 měla pohodlná, C30 taky nebyla špatná, ale tady ty křesla




- řazení: jakmile jsme si zvykl na dráhy řazení kosmických rozměrů, tak super, auto je na spojce krásně citlivé, neposkočí - to že se šaltrpáka třepe a houpe, dodává jistou míru zábavnosti

- hluk od motoru je menší jak v dieslové Octě z roku 2018, super, srovnatelné s C30. Ani hluk od kol či aerodynamika nejsou obtěžující. samozřejmě se bavím o rychlostech do cca 110 km a otáčkách do 2500
- příjemně překvapila spotřeba: ujeto cca 155 km domů, po okreskách v tempu běžného provozu, z toho cca 20 km skákání po Brně, 15 km na dálnici a výsledek 8,5 l.
No a takto s tím paní jezdí, více foto až bude umyto a navoskováno


Na zimu jsme zanechali původní R15 plecháče a origo poklicema a dokoupili SAVA ESKIMO S3+ 195/65 R15 91T.
Na léto se mi podařilo ulovit Hydry - po renovaci s letními pneu Nokian.
Na autě je ještě nějaká práce, ale to snad doladím sám:
- bludičky: rozdělat, vyčistit, možná nové žárovky, při nejhorším pokovit. Něco jiného ještě, aby to svítilo?
- bouchající železa ve dveřích (když zavřu dveře, přejedu nějakou větší nerovnost) - takže tapecy dolů, nějak vystlat/vytlumit, nevím, uvidím
- nefungující rádio: ono se zapne, ale nic neukazuje a jen šumí, anténa nevyjede, prý není připojený drát k ovládání antény. Takže asi jiné retro rádio (má někdo na prodej???) nebo se na retro vykašlu a klasické nové 1 DIN. V plánu je přidat k 6 současným repro ještě 2 repro do zadního plata, případně vyměnit távající repro, možná subwoofer
- nefunkční klima: servis neměl potřebné vybavení, takže buď někam zavezu ve Zlíně nebo nechám nefunkční - uvidíme, jak se bude mlžit/nemlžit auto
- vyměnit brzdovku
- auto má nějaké povrchové škrábance, takže prvně umýt, zjistit stav. Po konzultaci v detailingové firmě doporučují dát první vosk a vysledovat, co se ztratí. Pokud nebude stav uspokojivý, pak asi koupím leštičku a provedu rozleštění
- na jaro plánují dát nárazníky a zrcátka do barvy
Servisní historie:
9. 11. 2021: 375 000 km
- rozvody + vodní pumpa
- horní a dolní gufera
- těsnění víka ventilů
- těsnění víčka oleje
- výměna serva + proplach + náplň
- větrák topení
- nástřik podvozku + dutin voskem
- výměna oleje Mobil 5W40, olejového, palivového a vzduchového filtru
- výměna oleje v diferenciálu a v převodovce
- oprava otevírání PZ dveří
- startovací kabely, svíčky NGK, rozdělovač
- izolace kabeláže ABS
- přezutí a vyvážení zimních pneu Sava Eskimo R15
- stěrače Bosch
14. 11. 2021: 375 200 km
- výměna brzdové kapaliny Valvoline DOT 4
- seřízení ruční brzdy
- odstranění pazvuků z LP tapecu (cinkání od táhla stahovačky oken)
21. 3. 2022: 377 000 km
- rozleštění karoserie samodoma
- tvrdý vosk
- oživení plastů černidlem
- vytlumení dveří samodoma
30. 4. 2022: 377 800 km
- 8x nové repro Hertz K165, X130, CX690
- subwwoofer + zesilovač Sony 250mm
- nové rádio Pioneer MVH-S520BT
27. 6. 2022: 378 900 km
- výměna uložení převodovky MEYLE HD
- výměna dolních čepů LEMFÖRDER
- výměna silenbloků příčného stabilizátoru - origo
14. 11. 2022: 381 100 km
- výměna PUR silentbloků Strong Flex na panhardce
- výměna PUR silentbloků STrongFlexna přední nápravě UFA
5. 12. 2022: 381 300 km
- výměna vzpěr víka kufru Stabilus
19. 12. 2022: 381 400 km
- výměna PUR silentbloků StrongFlex na předním ramenu k motoru
- výměna silentbloků na předním ramenu ke karoserii
25. 1. 2023: 382 000 km
- autobaterie 480 A
17. 2. 2023: 382 050 km
- horní uložení + ložiska
- brzdová hadice PP kola
18. 5. 2023: 383 335 km
- přední kotouče a desky Brembo - samodoma
28. 5. 2023: 383 500 km
- stabilizační tyčky Lemoförder - samodoma
9. 9. 2023: 383 854 km
- motorový olej Mobil Super 3000 5W40
- olejový filtr Bosch
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Haben dne 10 zář 2023 20:23, celkem upraveno 13 x.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8183
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Přeji, ať Ti nadšení z krabice nevyprchá! 

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8183
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Jen nárazníky a zrcátka bych do barvy nedával. 

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Pěkné... tušil jsem, že foto z teaseru jsou ilustrační 
Než začneš cokoliv řešit se světlama, změř si napětí na patici při zapnutých světlech, protože pokud je vše OK, svítí krabice velice dobře.

Než začneš cokoliv řešit se světlama, změř si napětí na patici při zapnutých světlech, protože pokud je vše OK, svítí krabice velice dobře.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6087
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Petře, nechci je dát celé, ale tak, jak to je na jiných. Černý absorbér (nebo jak to nazvat) a v barvě je vrch a spodek nárazníku. Nebo tato barevná kombinace je na jiných náraznících?
-
Offline
- Příspěvky: 6087
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Urvanej, ona ta fotka v tunelu byla z 940, viz. https://pierce.smugmug.com/By-Date/2014/2014-04-09/i-22kXfBN/0/X3/IMG_0124-X3.jpg ale jestli je to správně nazvané pro vyhledávání v Google, nevím, nejsem znalec 
Napětí na patici má být prosím kolik? 14V
když bude napětí špatné, co je potřeba udělat?

Napětí na patici má být prosím kolik? 14V
když bude napětí špatné, co je potřeba udělat?
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8183
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Však jo, to byl jen můj názor /doporučení. každému se líbí něco jiného.
A ohledně laku bych zkusil nejdříve standardní postup:
1) Umýt autošampónem
2) Vyčistit clayem
3) Ošetřit lak leštěnkou
4) Navoskovat hydrofobním voskem
5) Udržovat detailerem
A ohledně laku bych zkusil nejdříve standardní postup:
1) Umýt autošampónem
2) Vyčistit clayem
3) Ošetřit lak leštěnkou
4) Navoskovat hydrofobním voskem
5) Udržovat detailerem
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
A sakra
Gratulace Martine, vypadá opravdu pěkně, budu si muset chvíli zvykat, jelikož krabice mi k tobě zatím nějak nesedí 
edit: SPZ XXX XX89


edit: SPZ XXX XX89

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
OT: na foto v odkazu je volvo 940 pro US trh, který se tam takhle dodávalo tušim 91-95. Poznáš to podle parkovaček s blinkrem v jedné dvouvláknové žárovce. U nás se tomuhle čumáku (s děleným blinkrem) řiká bušovka a byl jen na 740, např muj Kája (ten má ale starší nárazník, kterej tam z fabriky nikdy nebyl).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6087
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
@Petr Marek: já se lekl, že takto barvené nárazníky jsou zločin na krabici a nestandard. To bych pak krabici neudělal. Nejsme úplný barbar. Pokud je to jen názor, chápu a díky za vysvětlení. Uvidíme, jak to dopadne. Co se týče návrhu na ten lak, díky. To clayování by mohlo opravdu ještě pomoci. Sice je to očistec, ale člověk to zbaví všeho bordelu. Pro clay se ještě zastavím zítra, jak pojedu do Brna.
@NoSound :jo jo, 89, ale já jsem 82 - apsoň, že rok výroby se té 82 trochu podobá
@NoSound :jo jo, 89, ale já jsem 82 - apsoň, že rok výroby se té 82 trochu podobá

-
Offline
- Příspěvky: 2183
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Dostat plných 14V ke světlům se mi na krabici s originálním zapojením nikdy nepovedlo a prý je to tak ok
a i když mám nová světla a megaultra žárovky, tak potkávačky jsou proti novějším autům marný...

-
Offline
- Příspěvky: 6087
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Tak naštěstí v noci fakt budeme jezdit výjimečně. Kolik tedy mám chápat jako korektní voltáž na patici?
Umytí světel a opatrná očista parabol nic nepokazí a nic to nestojí. Případně nové žárovky třeba taky pomohou (nevím jak u klasické žárovky, zda se může vysvítit, ale vysvícený xenon je bída).
Umytí světel a opatrná očista parabol nic nepokazí a nic to nestojí. Případně nové žárovky třeba taky pomohou (nevím jak u klasické žárovky, zda se může vysvítit, ale vysvícený xenon je bída).
-
Offline
- Příspěvky: 375
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Rád budu sledovat galerii tohohle sedanu. Gratuluju.
Ad rádio, nevím, jestli to může být případ i tohohle philips, ale není jen zablokované kvůli kódu?
Ad rádio, nevím, jestli to může být případ i tohohle philips, ale není jen zablokované kvůli kódu?
-
Offline
- Příspěvky: 6087
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Kéž by, ale nemyslím si. Rádio jde zapnout, slyšíš šumění, že nic nechytí, anténa nevyjede, nerozsvítí se display. Takže to vypadá, že kód nepotřebuje, ale neumí vysunout anténu a pak samozřejmě nic nenaladí. No a bez displaye se taky toho moc nedozvíš, ale to by asi tak nevadilo, kdyby to něco naladilo 

-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Jsem pro předělání na US styl 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
US styl v Čechách neexistuje, je to hezký, ale policajti jsou na to vysazený, zejména kvůli rovnokšiltovkářům, který si to rozsvěceji na Golfech a Passatech (i Oktávkách) a ono to není homologované...
Jinak gratulace ke krabici, ale musím přiznat, že na to jak jsi byl nakrknutý na ženu za C30 a hodlal si jí případně od ní odkoupit, tak jsem čekal, že jí budeš od krabice z principu držet dále...a ona si s ní místo toho bude drandit. Aby Ti, za těch pár měsíců, eventuelně nezměnila názor, že je to žravej sráč co nesvítí, prostě nenasadila hlodajícího červíka...to by mi to osobně maximálně znechutilo, tak přeju, ať Tě to nepotrefí
Jinak gratulace ke krabici, ale musím přiznat, že na to jak jsi byl nakrknutý na ženu za C30 a hodlal si jí případně od ní odkoupit, tak jsem čekal, že jí budeš od krabice z principu držet dále...a ona si s ní místo toho bude drandit. Aby Ti, za těch pár měsíců, eventuelně nezměnila názor, že je to žravej sráč co nesvítí, prostě nenasadila hlodajícího červíka...to by mi to osobně maximálně znechutilo, tak přeju, ať Tě to nepotrefí

_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4593
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Habene, ještě jednou, tentokrát oficiálně gratuluji! Ať dělá Devítka jen radost.
Jen dodám, že na Hydrách jsou obytné Nokiany.
Jen dodám, že na Hydrách jsou obytné Nokiany.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé