Otáčky motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 24
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Vůz: V 70 D5 Premium
- Bydliště: Prague
#1 Otáčky motoru
Ahoj, mám dotaz, neví někdo, proč moje 940 D z roku 91, má při 100 km/h o 500 ot./min více než bráchova 760 D z roku 86 ? Otáčkoměr je v pořádku. Zkrátka se na dálnici ve 130 bojim, že vyskáčou písty.
Díky Jem
Díky Jem
_________________
V 70 D5 Premium, 760 2.4 TD Interc. [D 24 TIC]
V 70 D5 Premium, 760 2.4 TD Interc. [D 24 TIC]
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#2
Problém bude rozdíl ve zpřevodování, buď převodovka nebo stálý převod diferenciálu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 24
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Vůz: V 70 D5 Premium
- Bydliště: Prague
#3
Aha, tak to asi bude tim diferenciálem, je to vůbec možné, že by šwédi vyrobyli diferenciál na městský provoz? Nedokážu si to vysvětlit. :idea: Asi před týdnem jsem si předělal 940 z automatu na manual. V tom automatu to taky na pevnou řvalo, takže jedině ten diferenciál.
_________________
V 70 D5 Premium, 760 2.4 TD Interc. [D 24 TIC]
V 70 D5 Premium, 760 2.4 TD Interc. [D 24 TIC]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#4
Rozdíl bude 1/ v diferenciáluJemuel píše:Aha, tak to asi bude tim diferenciálem, je to vůbec možné, že by šwédi vyrobyli diferenciál na městský provoz? Nedokážu si to vysvětlit. :idea: Asi před týdnem jsem si předělal 940 z automatu na manual. V tom automatu to taky na pevnou řvalo, takže jedině ten diferenciál.
2/ typ převodovky ( s OD, klasika 5Q )
Zkus na levé straně nohavice zadní nápravy najít pod gumoasfaltem bílý štítek, na něm je napsaný převodový poměr. Pozor až to budeš škrábat od gumoasfaltu, aby nedošlo k jeho poškození. Doporučuji opatrně toluen a otírat, ne odírat. Zkusím dohledat foto, kde jej máš hledat.
- Přílohy
-
- Sn (74.89 KiB) Zobrazeno 916 x
-
- t (53.85 KiB) Zobrazeno 915 x
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#5
Zkontroluj štítek a pokud by jsi potřeboval diferenciál pro snížení otáček, tak mám v záloze rezervní.Jemuel píše:Aha, tak to asi bude tim diferenciálem, je to vůbec možné, že by šwédi vyrobyli diferenciál na městský provoz? Nedokážu si to vysvětlit. :idea: Asi před týdnem jsem si předělal 940 z automatu na manual. V tom automatu to taky na pevnou řvalo, takže jedině ten diferenciál.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
#7
rozdil bude jednoznacne v diferaku, docetl jsem se ze jsi predelaval z automatu na manual... automaty mely jiny staly prevod nez manualni prevodovky. Celkme existuji ctyri stale prevody: 3,71, 3,91, 4,21 a 3,57 (ten je hodne vzacny...)Jemuel píše:Ok, dostanu se k tomu nejdříve v sobotu. Každopádně díky. Podívám se a dám vědět.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
#9
sorry preklep jsem se.... sedmicka je nad ctyrkou, spravne je 3,54Fery píše:Já mám na 4Q+OD 3,54 ...
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2,5T 2004
- Bydliště: Brno
#10 Otáčky motoru
mám malou otázečku ohledně diferenciálů na 740 rv.1988 , B230F , auto dle vin mělo původně automat , teď je tam M47
předchozí 740 rv.1989 , B230F točilo 2000ot a jel jsem cca něco přes 90
tato 740 rv.1988 , B230F točí 2000ot a jedu cca 80 (toto auto má mít dle vin automat ZF4HP22 )
a teď dvě qízové otázky"
jakej tam patří diferák?
a jaký kdo má otáčky motoru na 5ku při které rychlosti, trojčlenku umím tak je mě fuk jestli při 90ti, 120ti , 140ti , 70ti , nicméně přesnost měření bude lepší při vyšších rychlostech, i u dieslů , možná ta předchozí měla dieslovej difec
je fakt že tahle 740 mě opravdu baví , jede jak z praku
předchozí 740 rv.1989 , B230F točilo 2000ot a jel jsem cca něco přes 90
tato 740 rv.1988 , B230F točí 2000ot a jedu cca 80 (toto auto má mít dle vin automat ZF4HP22 )
a teď dvě qízové otázky"
jakej tam patří diferák?
a jaký kdo má otáčky motoru na 5ku při které rychlosti, trojčlenku umím tak je mě fuk jestli při 90ti, 120ti , 140ti , 70ti , nicméně přesnost měření bude lepší při vyšších rychlostech, i u dieslů , možná ta předchozí měla dieslovej difec
je fakt že tahle 740 mě opravdu baví , jede jak z praku
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#11 Otáčky motoru
Mohu ti jen říct, že u 740 FT s automatem mám diferák 1:3,73
#12 Otáčky motoru
Pokud chcete vědět jestli je rozdíl v diferáku tak zkuste na 4 rychlostní stupeň při stejných otáčkách.Pátý stupeň se lišil podle typu převodovky.
#13 Otáčky motoru
martinopel píše:Pokud chcete vědět jestli je rozdíl v diferáku tak zkuste na 4 rychlostní stupeň při stejných otáčkách.Pátý stupeň se lišil podle typu převodovky.
tak tak ctvrty kvalt u manualni almary je 1:1 (bez ohledu zda se jedna o M46, M46OD, M47)
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2,5T 2004
- Bydliště: Brno
#14 Otáčky motoru
tajemství diferenciálů a rychlostí vyřešeno
http://apps.volvocars.us/ownersdocs/198 ... 740_08.htm
taď jen zalýzt pod auto a očistit štítek
http://apps.volvocars.us/ownersdocs/198 ... 740_08.htm
taď jen zalýzt pod auto a očistit štítek
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek