Volvo S60R AWD 2.5T 154kw
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
Volvo S60R AWD 2.5T 154kw
Turbo je resitelne, furt je to motorarina, kterou lidi delaji..
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Online
- Příspěvky: 816
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Volvo S60R AWD 2.5T 154kw
Ahoj!To je všechno pravda, ale pro normálního uživatele nereálné. Řešil to tady nedávno i DavidJ(nevím, do jaké míry byl znalec, nadšenec atd...možná i větší, než ten, kdo to Rko chce koupit teď) asi na 5ti stránkách fóra a rozhodně mu to nepřipadalo jako snadná věc. Nemluvě o nějakém měření, vyrábění přírub, svařování atd. Byla to čirá zoufalost. Myslím, že tam i snad psal, že to auto chtěl i kvůli tomu prodat. Bylo by docela zábavný, kdybys mu tenkrát napsal to samý-že je to vlastně úplně easypeter cz píše: 05 zář 2021 22:33 Nevím jak u nás, ale minimálně v zahraničí turbo dostupné je (třeba https://www.vivaperformance.com/genuine-volvo-kkk-k24-turbocharger/ ) nebo repas za zlomek třeba z Polska... když trochu pohledáš třeba na swedespeed fóru, upgrady na Garretty jsou poměrně běžné. Blok praská celkem často, hlavně při úpravách, dá se řešit výměnou vložky.

1.Turbo z vivaperformance: cena s poštou a clem cca 40.000,- + práce cca 3.000,-
2.Repas s Polska: praskliny zavařené COčkem(sám jsem taky kupoval), životnost max. 2 roky
3.Turba Garrett(cena min. 26.000,-)+musí se udělat, navařovat příruby (pochybuju, že si někdo řekne za práci míň, jak 15.000,-)
A když si k tomu přidáš výměnu dvouhmoty(která je u Rka vždycky za zenitem)-nějakých 15.000,- navíc. Jsi najednou na 50-60 ti tisících, za něco, s čím kupující Rka vůbec nepočítal.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=767338#p767338
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 827
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
Volvo S60R AWD 2.5T 154kw
Hlavně se nenech vystrašit nějakými bláboly,měl jsem eRko 9let bylo upraveno na 350k a nic z toho co se tady píše se nekonalo,jinak posrat se může cokoliv u jakéhokoli auta...
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Online
- Příspěvky: 816
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Volvo S60R AWD 2.5T 154kw
Jestli píšu bláboly, to nevim, ale tady je snaha nasměrovat toho kluka trochu jinam, než na oranžový kožený sedačky, budíky a lepší tlumiče. Já měl Rko taky, taky se nic nepodělalo, ale bez funkčního turba to prostě nejede. A jesltli si přečteš ten příspěvek o turbu od DavidaJ. Ten vlastně ani na začátku nevěděl, jaký turbo tam má(tím ho nechci nějak hanit
). A tenhle kluk na tom bude asi podobně. Je tady jen snaha varovat-nestrašit.

_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvky: 3677
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Volvo S60R AWD 2.5T 154kw
ale tys měl starší s TD04HL-19T, ne?cuhan píše: 06 zář 2021 17:02 Hlavně se nenech vystrašit nějakými bláboly,měl jsem eRko 9let bylo upraveno na 350k a nic z toho co se tady píše se nekonalo,jinak posrat se může cokoliv u jakéhokoli auta...
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 2200
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo S60R AWD 2.5T 154kw
R bylo vždy s K24...
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Volvo S60R AWD 2.5T 154kw
To jsem neměl číst. Teď mi určitě praskne turbo… 

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Online
- Příspěvky: 3677
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Volvo S60R AWD 2.5T 154kw
2 Peter
když to píšeš, tak víš proč, já měl v hlavě zakódováno (evidentě špatně), že P2 R byly i s TD04HL-19T.
KKK24 bylo určitě na F-L T5 (05-07 u V70 a cca 05-09 u S60)
když to píšeš, tak víš proč, já měl v hlavě zakódováno (evidentě špatně), že P2 R byly i s TD04HL-19T.
KKK24 bylo určitě na F-L T5 (05-07 u V70 a cca 05-09 u S60)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Volvo S60R AWD 2.5T 154kw
DavidJ měl T5, neměl Rko.
Jaké měl ale turbo nevím.
Jaké měl ale turbo nevím.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 141
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
Volvo S60R AWD 2.5T 154kw
Ahoj,
měl jsem S60 T5 Fl 191 Kw. Po prasknutí litinové části jsem nechal turbo měnit v autorizovaném servise. / cca rok 2018/ Turbo se snad našlo až ve Španělsku v servise a to jediné v Evropě. Hledání trvalo servisu cca 3 měsíce. Standardně je auto osazeny KKK24, jen oproti R má jinou přírubu na napojeni trubky přes motor. U T5 je trubka plastová a u R hliníková s O kroužkem. Řešil jsem i opravu, bohužel nikdo litinovou část neměl a ani nikdy neměli. Servis řešil i jiné turbo jako náhradu, snad je to i v rámci servisního postupu.
David
Přikládám foto motoru jak jsem ho měl. Přidal jsem platy z R a trubku přes motor, jinak standard T5 191Kw.
měl jsem S60 T5 Fl 191 Kw. Po prasknutí litinové části jsem nechal turbo měnit v autorizovaném servise. / cca rok 2018/ Turbo se snad našlo až ve Španělsku v servise a to jediné v Evropě. Hledání trvalo servisu cca 3 měsíce. Standardně je auto osazeny KKK24, jen oproti R má jinou přírubu na napojeni trubky přes motor. U T5 je trubka plastová a u R hliníková s O kroužkem. Řešil jsem i opravu, bohužel nikdo litinovou část neměl a ani nikdy neměli. Servis řešil i jiné turbo jako náhradu, snad je to i v rámci servisního postupu.
David
Přikládám foto motoru jak jsem ho měl. Přidal jsem platy z R a trubku přes motor, jinak standard T5 191Kw.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Volvo S60R AWD 2.5T 154kw
Jen tak mimochodem, jak jsi spokojen s OPC? Také jsem se zajímal jak o astru tak insignii (začínal jsem na Gckove astre
), ale díly se snad nedělala žádná druhovýroba. Ale Insignie v modré OPC s recaro sedačkami je fakt pecka 
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé