Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9967
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Automat při pravidelných výměnách oleje vydrží určitě více než 300tkm.
Adapt. tlumiče jsou samozřejmě dražší než normální, ale ne nedostupné.
136kw mají vířivé klapky, které se často mění zanáší a potom mění. Nic likvidačního.
Je také potřeba zajímat se o stav systému AWD - úhlový převod, haldex, diferák.
Adapt. tlumiče jsou samozřejmě dražší než normální, ale ne nedostupné.
136kw mají vířivé klapky, které se často mění zanáší a potom mění. Nic likvidačního.
Je také potřeba zajímat se o stav systému AWD - úhlový převod, haldex, diferák.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC 70
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky, takže pokud na systému AWD nebyl dělaný nějaký větší servis, je třeba se na něj připravit po koupi? při jakých km se zhruba dělá? S vířivými klapkami jsme měl zkušenosti na minulém autě a nechal je preventivně zaslepit - nevím, jestli jde u Volva taky aniž by začalo ukazovat nějaké chyby...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9967
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hele to AWD - těžký říct...může to dál jezdit bez většího servisu. Já jsem koupil auto, co mělo ca 230tkm a nebylo to nikdy dělané. Tak jsem tam vyměnil všechny oleje a jedu dál. U Volva se ofiko hrálo (a dál i hraje) na doživotní náplně.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9967
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na druhou stranu jsou tu lidé, kteří repasovali úhlovku, měnili čerpadlo v hladexu, nebo repasovali diferák. Není na to univerzální pravidlo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9967
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Když to tak čtu...jestli není lepší bez zjišťování detailů radši bezmyšlenkovitě koupit a vesele jezdit 

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9967
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jo a ještě jedna věc...myslím, že bychom měli diskutovat v tomto vlákně - řešíme P3: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=47424
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC 70
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
OK, díky. další případnej dotaz na konkrétní auto budu směrovat tam 

-
Offline
- Příspěvky: 193
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Poradil by mi nekdo jakou asi může mít cenu XC 90 s následujícími parametry? Ročník 12/2012, nájezd 97.000, nebouraná , drobné škrábance z provozu jsou. D5 upgarováno Polestar, Executive výbava. Servisováno ve Volvu. Ježděna v posledních pár letech hlavně Praha. Majitel pečlivka, co na servise nešetřil. Nebo se podívat na mobile a udělat průměr? Děkuji.
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Příspěvky: 5675
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
-
Online
- Příspěvky: 905
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
to bych řekl, že spíš těch 300 minimálně, nebál bych se to pro začátek napálit do inzerátu za 400
-
Offline
- Příspěvky: 193
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Světle modrá metla s béžovým intrem. Co jsem se díval na mobile/ tipcars, tam je to mezi 400 až 500. Prodáváno bazarem, takže hádám vykoupeni za těch 300-350? Já budu kupovat….
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Příspěvky: 193
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Majitel chce koupit manželce něco elektrického do Prahy…
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Dvůr Králové n. Labem
- Vůz: prave hledam..
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
ahoj kluci, nema prosim nekdo prehled o tom, od kdy se davali do benzinovych XC70 2gen. (cca 2000-2006) 6kv. prevodovky, nebo podle ceho jednoduse poznat ktera tam je?... zaznelo tu ze starsi 5kv. je rizikovejsi zalezitost, kvuli pripadne oprave...diky
Nebyl se nahodou nekdo podivat na tohle auto v AAA v Praze? uz je tam celkem dlouho takze mozna nejaky problem...
https://www.aaaauto.cz/cz/volvo-xc70/car.html?id=405011765&utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=CZ-AAA-RMKT-Dynamic-product&utm_content=Navstevnici+produktu+01-03&bsw=47
diiky
Nebyl se nahodou nekdo podivat na tohle auto v AAA v Praze? uz je tam celkem dlouho takze mozna nejaky problem...
https://www.aaaauto.cz/cz/volvo-xc70/car.html?id=405011765&utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=CZ-AAA-RMKT-Dynamic-product&utm_content=Navstevnici+produktu+01-03&bsw=47
diiky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 457
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
6kvaltový automat se do P2 benzinu dával snad jen do R od MY2006, pokud se nepletu.
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:

Bylo:


-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Zdravím,
mám trošku netradiční dotaz.
Zkoušeli jste v XC90 (r.v. cca 2008-2010) někdo převážet 4 metrové role PVC nebo koberce? Lze? je to velký problém?
Děkuji za jakoukoliv zkušenost.
mám trošku netradiční dotaz.
Zkoušeli jste v XC90 (r.v. cca 2008-2010) někdo převážet 4 metrové role PVC nebo koberce? Lze? je to velký problém?
Děkuji za jakoukoliv zkušenost.
_________________
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,
-
Offline
- Příspěvky: 5675
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Jedině s otevřenými zadními vraty.
Když sklopím zadní opěradla, tak od zavřených dveří k předním opěradlům je 2,2m a se klopeným opěradlem spolujezdce přibude tak metr.
Mám dojem, že 3m kulatinu od nohou spolujezdce až na konec jsem měl trochu prohnutou.
Když sklopím zadní opěradla, tak od zavřených dveří k předním opěradlům je 2,2m a se klopeným opěradlem spolujezdce přibude tak metr.
Mám dojem, že 3m kulatinu od nohou spolujezdce až na konec jsem měl trochu prohnutou.
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Čouhat to může - v tom problém nevidím ... upevní se to - jen jestli má zkušenost - dejme tomu 2-3 role dl.4 metry - občas něco vozím a místo dodávky bych zkusil právě XC90 :-p
_________________
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14368
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Počítej s tím, že to není na delší vzdálenosti, páč když budeš mít otevřená zadní vrata, tak ti dovnitř potáhne smrad z výfuku.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Chrysler 300c 5.7
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ahoj, byl by mi někdo schopný říct , jakou ma hodnotu moje S80?
Je to tedy 2003 S80 2.5T, manuál, předokolka. Tmavě modrá metaliza
Tempomat, vyhřev predek, xenon, zadni park. senzory, DSTC, dvouzonova klima, sklápěcí zrcátka.
Najeto 239xxx km, motor startuje a jde hezky.
Rozvody dělané ve 160k km.
Interiér na tuto generaci je celkem zachovalý, sedačky jsou látkové, některé se začínají párat.
Před 30k km jsem měňený střední a zadní část výfuku, komplet brzdy, vrchní silentblok motoru, před 10k km čelní sklo.
Je třeba seřídit ruční brzdu, hodně dílů karoserie má nějaký škrábanec, jedny dveře mají korozi, prasklý kryt pravého zadního světla, zrcátko u řidiče nefunguje tak, jak má. Auto ma originálni Volvo 17" Tucana kola.
Je to tedy 2003 S80 2.5T, manuál, předokolka. Tmavě modrá metaliza
Tempomat, vyhřev predek, xenon, zadni park. senzory, DSTC, dvouzonova klima, sklápěcí zrcátka.
Najeto 239xxx km, motor startuje a jde hezky.
Rozvody dělané ve 160k km.
Interiér na tuto generaci je celkem zachovalý, sedačky jsou látkové, některé se začínají párat.
Před 30k km jsem měňený střední a zadní část výfuku, komplet brzdy, vrchní silentblok motoru, před 10k km čelní sklo.
Je třeba seřídit ruční brzdu, hodně dílů karoserie má nějaký škrábanec, jedny dveře mají korozi, prasklý kryt pravého zadního světla, zrcátko u řidiče nefunguje tak, jak má. Auto ma originálni Volvo 17" Tucana kola.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
-
Offline
- Příspěvky: 811
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ahoj! Vypadá hezky. Zkus to za 80K a pak snižuj cenu. Bohužel je to pro neznalce dost starej design(na S80 se to podepsalo asi nejvíce). Teď to bude dost vytlačovat druhá generace, která šla sice trochu dolu, je o dost atraktivnější, lidi jsou ochotný dát za tu dvojkovou o hodně více-(od 150K a o dost vice...). Uvidíš....
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14368
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Viděl bych to mezi 30 až 50 kKč.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Chrysler 300c 5.7
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
kishmick: Nevím proč, ale nemůžu citovat tvůj příspěvek ?!? V reálu to není zas tak pěkné jak z fotek.kishmick píše: 03 lis 2021 20:36 Ahoj! Vypadá hezky. Zkus to za 80K a pak snižuj cenu. Bohužel je to pro neznalce dost starej design(na S80 se to podepsalo asi nejvíce). Teď to bude dost vytlačovat druhá generace, která šla sice trochu dolu, je o dost atraktivnější, lidi jsou ochotný dát za tu dvojkovou o hodně více-(od 150K a o dost vice...). Uvidíš....
Je tam dost oděrek z městského parkování.
Jak říkáš, lidi si radši koupí 2.generaci než tohle, hlavne D5

Dík za tvůj názor. Potrebuju se od neceho odpichnout. Na bazosi ani v polsku tech 2.5T v inzerci moc není.
_________________
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Chrysler 300c 5.7
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
To vypadá tak bídně, že za 30?

_________________
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14368
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
R edit: Poslední příspěvek se necituje, jestli chceš zdůraznit odpověď určitému uživateli, tak stačí napsat "uživatel:"
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14368
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
No nevypadá bídně, ale bohužel tržní cenu bych viděl někde mezi touto částkou.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: peter cz