Pánové,
jaká má být mezera mezi downpipe (Flammrohr, jak je to vlastně česky?) a uložením šikmé vzpěry přední nápravy (zhruba tam, kde roura zatáčí ze směru "dolů" do směru "dozadu")? Ledva prstíček je ok? Je normální, že když se utrhne jeden gumovej držák prvního tlumiče, tak roura dosedne na to uložení a začne to drnčet?
Atmo dvojky mají v tomto kritickém místě držák výfuku kotvenej ke šroubům převodovka-motor, maj to i devítky?
Díky za info.
Vedení a upevnění výfuku - redblok s turbem
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1792
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
Vedení a upevnění výfuku - redblok s turbem
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Vedení a upevnění výfuku - redblok s turbem
Tu mezeru ti neřeknu, nepodívám se, ale downpipe má být kotvena téměř stejně jako u atmo, tzn. na rozhraní motor/převodovka. Vzdálenost příruby motor/převodovka od DP je v řádu 2cm, víc ne, před týdnem jsem tam lezl. Ale kolik je k tej vzpěře netuším.
Sice je to vopruzarbeit, ale mělo by jít s tou rourou pootočit, pokud se ti podaří povolit šrouby. Je osazená pohyblivě.
Tady je ta objímka vidět:

Sice je to vopruzarbeit, ale mělo by jít s tou rourou pootočit, pokud se ti podaří povolit šrouby. Je osazená pohyblivě.
Tady je ta objímka vidět:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1792
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
Vedení a upevnění výfuku - redblok s turbem
Ha - objímka na kolegově autě není, takže kdysi při montáži roury mohlo dojít k chybě...
Díky!
Kdyby takhle někdo tu objímku měl, nebo nějakej nákres kritických rozměrů, co? Pásovinku bych už nějakou posháněl...
Díky!
Kdyby takhle někdo tu objímku měl, nebo nějakej nákres kritických rozměrů, co? Pásovinku bych už nějakou posháněl...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 2190
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Vedení a upevnění výfuku - redblok s turbem
https://www.skandix.de/en/spare-parts/exhaust/assembly-parts/holder-exhaust-pipe/1020352/
Ale kdyžtak můžu poměřit, myslím že jí tu někde mám.
Ale kdyžtak můžu poměřit, myslím že jí tu někde mám.
-
Offline
- Příspěvky: 740
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Vedení a upevnění výfuku - redblok s turbem
Panove dekuji,zrovna jsem nad tim premyslel,protoze objimku mam prasklou. Objednat si to snad uz zvladnu sam.
Ve Volvu je cena za samotnou objimku cca 245 korun.
Ve Volvu je cena za samotnou objimku cca 245 korun.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Vedení a upevnění výfuku - redblok s turbem
Ona je tam celkem důležitá, bez ní praskaji svody a DP. S ní teda taky, ale nejspíš později. 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1792
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
Vedení a upevnění výfuku - redblok s turbem
Díky všem za vyčerpávající odpověď. Objímku si vyrobím dle fotky, ale mám šťouravý dotaz: na motoru/převodovce je nějaký úchyt/konzola/ouško, do které připevním objímku? To, co je na na fotce, se z principu nedá zcela stáhnout, takže to asi nebude přímo na šroubu motoru/převodovky... Nebo se pletu?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 416
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 10
Vedení a upevnění výfuku - redblok s turbem
Šroubuje se to dole , znamí měl tento úchyt prasknutý a přesto s výfukem nebyl problém , ale po uvolnění objímky středního dílu , už nešlo výfuk nastavit tak aby nemlátil o kastly u předního kola , pak jsem zjistil že uhnil ten držák , stačilo přivařit trochu materiálu a pohoda.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Příspěvky: 2190
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Vedení a upevnění výfuku - redblok s turbem
Místo jednoho šroubu motor/převodovka je šteft, za který je to uchycené.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé