Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 939
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
Koncovky o dost větší jak originál ale vypadá to dobře !
A hlavně počítám, že zvuk bude ještě mnohem lepší 
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
Po pravdě zvukovým projevem jsem zklamán, skoro jako originál, možná lehce ,,brumlavější,,. Ultersporty co jsem měl na bývalé V8 byly lepší.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5318
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
Zas nechceš ať ti z toho upadne hlava, ale vrtačka by to mohla pohladit.
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
To samozřejmě ne
ale tohle bráchovi nemohlo vadit
Uvidím zítra, studený start a pak delší jízdu
Uvidím zítra, studený start a pak delší jízdu
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
Stejné zklamání. Za tu cenu bych dnes vzal koncovky s klapkama udělané na míru. Na druhou stranu venku za čárou není problém, bo homologace.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2485
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
Sakra, taky už bych chtěl mít vyfuk hotový, ale musím počkat do září na spodní díl nárazníku... to je tak když, chce člověk něco, co se do Evropy vůbec nemontovalo 
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
První dojmy s Remusem
Studený start- motor dá své probuzení konečně znát, zde asi největší progres.
Volnoběh- ticho........... lehce hutnější pobublávání, ale asi nic, co by stálo za řeč.
Vyšší otáčky- hutnější, dunivější zvuk (hlavně nad 4000 rpm), ale nic uřvaného.. v těchto otáčkách, ve kterých se člověk nachází pouze při prudším zrychlení bych si dokázal představit mnohem hlučnější a důstojnější projev. Co zde ale chybí a bylo u bývalého Ulter sportu, tak praskání při ubrání plynu po prudkém zrychlení. Prostě takový rebel, to mě bavilo.
Shrnutí: Chybí ,,wow efekt,, jenž vykouzlí úsměv. Kupovat jej nový, za plnou cenu tak lituji. Takhle to ale není vůbec špatné a na delší cesty určitě né otravné.
Studený start- motor dá své probuzení konečně znát, zde asi největší progres.
Volnoběh- ticho........... lehce hutnější pobublávání, ale asi nic, co by stálo za řeč.
Vyšší otáčky- hutnější, dunivější zvuk (hlavně nad 4000 rpm), ale nic uřvaného.. v těchto otáčkách, ve kterých se člověk nachází pouze při prudším zrychlení bych si dokázal představit mnohem hlučnější a důstojnější projev. Co zde ale chybí a bylo u bývalého Ulter sportu, tak praskání při ubrání plynu po prudkém zrychlení. Prostě takový rebel, to mě bavilo.
Shrnutí: Chybí ,,wow efekt,, jenž vykouzlí úsměv. Kupovat jej nový, za plnou cenu tak lituji. Takhle to ale není vůbec špatné a na delší cesty určitě né otravné.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
Kletečná a servisní stánek v akci
Sice jsem chvíli myslel, že opět neodjedu

Velké dík Chasemu a Jakubovi Svobodovi za instalaci

Sice jsem chvíli myslel, že opět neodjedu
Velké dík Chasemu a Jakubovi Svobodovi za instalaci
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Nosound89 dne 28 čer 2021 06:26, celkem upraveno 1 x.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2485
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
Aneb jak popravit V8 za 30 vteřin. Snadno a rychle. 
Ať TFT slouží, já jdu shánět další kus tentokrát pro Klikina.
Ať TFT slouží, já jdu shánět další kus tentokrát pro Klikina.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
Nemít okolo sebe komplet servisní tým, lehce se bojím
. Děkuji, nevím jak jsem bez nich mohl fungovat
.
Jo a hned jdu objednávat baterku
.
PS: doma mi bylo řečeno, že V70 by se prý také líbily
Jo a hned jdu objednávat baterku
PS: doma mi bylo řečeno, že V70 by se prý také líbily
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2485
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
Takže mám z Améru stáhnout rovnou dvoje? 
Jinak baterku výměn určitě, moje od kyseliny sežraný prsty říkají, že už měla namále před opravdu dlouhou dobou.
Jinak baterku výměn určitě, moje od kyseliny sežraný prsty říkají, že už měla namále před opravdu dlouhou dobou.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 6034
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
Jen doplnim, ze P.Lajsner potvrdil opravdu problem dopredu zapojeneho HSCanu. A od 2012 to dopredu nevadi.
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 27 čer 2021 17:26, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2485
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
Ony ty problémy byly pravděpodobně dva, jeden byl zapojený CAN. Druhý a pravděpodobně ten, který popravil celý CAN, pak pád WiFi v okamžiku, kdy si VDASH na úvod proklepával všechny jednotky.
Každopádně jsme to společnými silami vyřešili a V8 žije včetně nových TFT.
Každopádně jsme to společnými silami vyřešili a V8 žije včetně nových TFT.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
S dalšími TFT zatím počkáme, ale neříkám, že je za nějakou dobu nebudu shánět
za tvé prsty se omlouvám
Jinak pánové, číslo dílu, případně typ toho výměníku jak jsme se bavili? Vím, že jste říkali Hellu. A je stejný pro 3.2 i V8? Dííky
Jinak pánové, číslo dílu, případně typ toho výměníku jak jsme se bavili? Vím, že jste říkali Hellu. A je stejný pro 3.2 i V8? Dííky
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5318
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
Měl jsem ty TFT budíky pradávno temu v s80 a do druhé jsem už to nechtěl. Nevím jestli prznit styl V8 je ten dobrý výraz. Ale třeba R design budíky nebo ty poface s chromovým rámečkem mi přijdou víc štylik. Ať si každý dělá se svým autem co chce a co se mu líbí.
Ještě že to prehozeni je tak jednoduchý a může se to dávat dle nálady.
Ještě že to prehozeni je tak jednoduchý a může se to dávat dle nálady.
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
Performance mi k V8 sedí dost
Neříkám kdybych jezdil na eco, připadal bych si jak balit Gretu
.
A R-design mám
Neříkám kdybych jezdil na eco, připadal bych si jak balit Gretu
A R-design mám
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
Informace pro Chaseho, V8 dostala novou baterku a opravdu za minutu 12.
Vlastně přesněji minutu po 12, protože jsem už jednou nenastartovat (naštěstí doma a mohl jsem vzít druhé auto).
Byla tak mrtvá, že se nerozsvítily ani budíky (podobně jako v Kletečné
).
Stát se mi to na cestě, jedu opět na podvalu..
Vlastně přesněji minutu po 12, protože jsem už jednou nenastartovat (naštěstí doma a mohl jsem vzít druhé auto).
Byla tak mrtvá, že se nerozsvítily ani budíky (podobně jako v Kletečné
Stát se mi to na cestě, jedu opět na podvalu..
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2485
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
Však příští operace bude na V70, tam ještě nová není

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
Něco se chystá 
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
hlavně to táhlo nezapomeň přesně nastavit podle té původní. jinak se můžeš slušně zadřít.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
Díky za radu 
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5318
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
Stačí přehodit ten světlý plast s vodící kulisou. A nic se pak nastavovat nemusí. 
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
Fakt? Nebude problém když manuální řazení je na levé straně a u původního na pravé? Podsvícení půjde také do původního zapojit?
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5318
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / V70III 3,2 175kW
Ano všechno bude fungovat, sundej ty dráty co jistí ten plastik a uvidíš že jde manuálně radit na obě strany. Záleží jen na tom jaká je tam kulisa.konektor na podsvícení vypojiš starý a dáš nový.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé