P3 jednotka RTI navi
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 622
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
P3 jednotka RTI navi
Ahoj.
Je problém s DVD jednotkou k RTI. Jsem asi jeden z mála který by ji rád používal
Nečte DVD. A když se to náhodou podařilo, nedržela paměť a nebo hodila chybu DVD při navigování.
Nejspíš asi laser.
Má někdo zkušenosti? Jak kde kdo dokáže opravit? Nebo by rád někdo odprodal svou funkční když to tak neradi všichni používají
Díky!
Je problém s DVD jednotkou k RTI. Jsem asi jeden z mála který by ji rád používal
Nečte DVD. A když se to náhodou podařilo, nedržela paměť a nebo hodila chybu DVD při navigování.
Nejspíš asi laser.
Má někdo zkušenosti? Jak kde kdo dokáže opravit? Nebo by rád někdo odprodal svou funkční když to tak neradi všichni používají
Díky!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 664
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
P3 jednotka RTI navi
Jedna nabídka na ebay
https://www.ebay.de/itm/184659939158?epid=23042365936&hash=item2afe970f56:g:UlIAAOSwqNBgJOfx
allegro
https://archiwum.allegro.pl/listing?string=volvo%2031285200
https://www.ebay.de/itm/184659939158?epid=23042365936&hash=item2afe970f56:g:UlIAAOSwqNBgJOfx
allegro
https://archiwum.allegro.pl/listing?string=volvo%2031285200
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvky: 622
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
P3 jednotka RTI navi
Já vím, jsou. Díky.
Ale přeci jen u nich ta funkčnost taky není úplně jistá. Zvlášť jestli to dlouho někde leží mezi díly.
Tak mě napadla nějaká prověřená že funguje spolehlivě ale někdo ji nechce )
A nebo někdo kdo to dokáže opravit...To by byla asi nejjistější cesta.
Ale přeci jen u nich ta funkčnost taky není úplně jistá. Zvlášť jestli to dlouho někde leží mezi díly.
Tak mě napadla nějaká prověřená že funguje spolehlivě ale někdo ji nechce )
A nebo někdo kdo to dokáže opravit...To by byla asi nejjistější cesta.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 622
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
P3 jednotka RTI navi
Tak jednotka z allegra je v autě.
Vypadá, že funguje parádně. Hardwarově
Ale funguje jen asi 30 vteřin, pak zase zaleze zpátky do díry
Vida hlásí toto:
https://www.dtcdecode.com/Volvo/ICM-U01634A
Vypadá to, že CEM potřebuje nějak vysvětlit že s touhle jednotkou má taky komunikovat.
Matoucí ovšem je, že těch 30 vteřin funguje normálně.
A další matoucí věc je, že stejnou chybu to hlásilo i s původní jednotkou (která ovšem HW nefungovala a nečetla DVD) ale zase sama nezalézala
Vypadá, že funguje parádně. Hardwarově
Ale funguje jen asi 30 vteřin, pak zase zaleze zpátky do díry
Vida hlásí toto:
https://www.dtcdecode.com/Volvo/ICM-U01634A
Vypadá to, že CEM potřebuje nějak vysvětlit že s touhle jednotkou má taky komunikovat.
Matoucí ovšem je, že těch 30 vteřin funguje normálně.
A další matoucí věc je, že stejnou chybu to hlásilo i s původní jednotkou (která ovšem HW nefungovala a nečetla DVD) ale zase sama nezalézala
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 622
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
P3 jednotka RTI navi
Tak jen pro ostatní...
Asi vyřešeno. Myšlenka ověřena u Motla z D5T5, je zapotřebí udělat reload MMM modulu aby CEM spolupracovala s jejím jiným S/N.
Asi vyřešeno. Myšlenka ověřena u Motla z D5T5, je zapotřebí udělat reload MMM modulu aby CEM spolupracovala s jejím jiným S/N.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 5184
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
P3 jednotka RTI navi
Takze Autorizak
-
Offline
- Příspěvky: 622
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
P3 jednotka RTI navi
A co z původní jednotky do té nové přehodit něco, co hlásí CEM její S/N a vyhnout se těmto obstrukcím?
Nebo opačně... Do staré nový laser?
Bude to složité?
Že by se alespoň ta stará k něčemu využila než jen vyhodila
Nebo opačně... Do staré nový laser?
Bude to složité?
Že by se alespoň ta stará k něčemu využila než jen vyhodila
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
P3 jednotka RTI navi
Reload stojí v autorizáku cca 1500, otázka je stojí ti to za to rejpání? Nový laser by bylo řešení, jenže "origo" už jsou nesehnatelné a čajna nefunguje.
-
Offline
- Příspěvky: 622
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
P3 jednotka RTI navi
Já právě ale už mám "novou" jednotku, která funguje parádně.
Jen je ovšem pro CEM jiná a má problém s tím ji používat, protože nemá její S/N v seznamu.
Proto reload na tohle nové S/N.
Ale napadlo mě právě, zaprvé těch 1.500,- ušetřit, včetně cesty a času, a zároveň i využít toho, že mám ty jednotky vlastně dvě. Tudíž zda by nešlo nějak snadno udělat z nich jednu funkční laserem a zároveň i komunikací pro CEM.
Jen je ovšem pro CEM jiná a má problém s tím ji používat, protože nemá její S/N v seznamu.
Proto reload na tohle nové S/N.
Ale napadlo mě právě, zaprvé těch 1.500,- ušetřit, včetně cesty a času, a zároveň i využít toho, že mám ty jednotky vlastně dvě. Tudíž zda by nešlo nějak snadno udělat z nich jednu funkční laserem a zároveň i komunikací pro CEM.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 622
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
P3 jednotka RTI navi
Tak problém částečně vyřešen.
Prohozena hlavní "deska" z jedné do druhé a je po tomto problému.
DVD to čte krásně protože je funkční "nový" laser a funguje a komunikuje protože má původní "desku"
Ovšem přenesl se s ní jeden nešvar... Při vypnutí zapalování si to nepamatuje nastavenou trasu a ani nastavený jazyk a základní nastavení systému. Ale body uložené a hledané ano.
Tomu teda moc nerozumím A nevím co mám hledat... Ta "nová deska" která komunikovala 30 vteřin a pak šlus si nastavení pamatovala
Tudíž je to někde v té staré původní... Čili zkusím znovu rozebrat jestli se tam někde neskrývá malá baterie. Nic jiného mě nenapadá.
Prohozena hlavní "deska" z jedné do druhé a je po tomto problému.
DVD to čte krásně protože je funkční "nový" laser a funguje a komunikuje protože má původní "desku"
Ovšem přenesl se s ní jeden nešvar... Při vypnutí zapalování si to nepamatuje nastavenou trasu a ani nastavený jazyk a základní nastavení systému. Ale body uložené a hledané ano.
Tomu teda moc nerozumím A nevím co mám hledat... Ta "nová deska" která komunikovala 30 vteřin a pak šlus si nastavení pamatovala
Tudíž je to někde v té staré původní... Čili zkusím znovu rozebrat jestli se tam někde neskrývá malá baterie. Nic jiného mě nenapadá.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]