Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#26 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od raolsa »

Asi tak. Nebo zadej kód barvy na polské Allegro a projeď nabídky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 118
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Královéhradecký kraj
Vůz: V70 D5, 2004

#27 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Pitris V70 »

Pokud je to ještě aktuální a auto ještě máš, tak si myslím, že jsem ho v Náchodě zkoušel a měl jsem o něj vážný zájem :D Tehdy jsem o něj zřejmě kvůli chybné komunikaci mezi bratry, co mají R-Speed, přišel. Aspoň tak mi to řekli :D Jeden ho slíbil někomu a ten druhý ho slíbil mě. Tak jsi ten, co ho vyhrál :D To je sranda, jak je tem svět malý a nevěřil jsem, že ho ještě někdy uvidím :)

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#28 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

Pitris V70 píše:Pokud je to ještě aktuální a auto ještě máš, tak si myslím, že jsem ho v Náchodě zkoušel a měl jsem o něj vážný zájem :D Tehdy jsem o něj zřejmě kvůli chybné komunikaci mezi bratry, co mají R-Speed, přišel. Aspoň tak mi to řekli :D Jeden ho slíbil někomu a ten druhý ho slíbil mě. Tak jsi ten, co ho vyhrál :D To je sranda, jak je tem svět malý a nevěřil jsem, že ho ještě někdy uvidím :)
Ano mám, plánuji s ním natočit aspoň 400k Tak to je vtipný, že jsi ho u mě našel. Však ty to svoje máš taky pěkný. Zdravím...
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#29 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

Tak ten rezatící blatník nakonec "šikovně" vyřešila manželka při vyjíždění z vrat ho nabourala. No tak aspoň se už na nic nečekalo a mám tam nový z AV dílů. Akorát bez losíka. Taky zrcátko to trochu schytalo, to už si, pravda, mohla odpustit Obrázek
Jinač v březnu kromě toho proveden standartní servis (olej, všechny filtry) po 15 tis. km, tedy v 384tis.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#30 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

V létě minulýho roku jsem řešil závadu motoru padajícího do nouzáku. Dost hrůza s tím jezdit, natož předjíždět šinoucí se traktor! :-D
Vyřešil to nový intercooler a váha vzduchu. Díky za servis, r-speed Náchod!
Když už se okolo toho hrabalo, nechal jsem vyměnit silentbloky motoru (všechny kromě převodovkovýho). Trochu dost rozdíl už při nastartování - když se nezachvěl volant :-)
Naposledy upravil(a) Leomil dne 07 dub 2021 23:31, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#31 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

Zkraje letošního roku vyměněny (kvůli defektu) přední zimáky (GoodYear), zadní už nechám jen do konce zimy a pak taky půjdou.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#32 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

V březnu proveden další klasický servis po 15tis. km a krátce poté následovalo výročí...
400000 km na tacho
400000 km na tacho
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#33 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

I když jsem s autem spokojen, měním brzo za novější... V70III D5 AWD MY2013.
A ač bych měl rád dvě Volva, podmínky na to úplně nejsou.
Tudíž tento kočár bude brzy na prodej.


_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#34 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

Upgrade kočáru
Auto, které za to může, ale které jsem nekoupil
To se to tak někdy v životě seběhne, že jde člověk po ulici, a tam vidí pěkné auto s papírem a nápisem "prodám" za okýnkem. V70 III VOR D5 MY2012 Kinetic. Píší majiteli, spíš jen tak, jako že pěkné auto a kolik za to mimochodem chce (200k). Po zjištění, že se jedná téměř o souseda, dáváme druhý den sraz, pokec, a malou projížďku. Další den mi majitel auto půjčí na projížďku asi hodinovou, s tím, ať jedu sám (ani po mě nic nechce...obdiv za takový flegmatismus). Zvykám si a vím, že tu trojkovou V70 se 158 kW D5 a automatem chci. I když jsem ještě nedávno plánoval současné Volvíče provozovat ještě aspoň dva roky a adekvátně dobře se o něj staral. No nic.

Každopádně, po prohlídce v T6R, kam mě mimochodem majitel poslal s autem opět bez problémů samotného, nadšení lehce opadlo. Kromě běžných vad a opotřebení bylo podezření na vadu motoru. Kamenná hadice k chladiči. Prý jestli bych mohl s autem najet alespoň 500 km v kuse a vrátit se ještě jednou na kontrolu? S majitelem si po SMS sjednáváme smlouvu o zápůjčce, já kupuji dálničku, tankuji a jedu křižovat D11. No a po návratu zklamání. Motor brutálně tlakuje. T6R varují před drahou opravou a doporučují za auto chtít max. 130k. Škoda.

NIcméně, s majitelem (s kterým ale byla jinač skvělá dohoda) shodu na ceně nenacházíme. Trvám na 130, on chce min 150. Auto nakonec končí v Áčkách, na výkupu prý za 180, v nabídce nyní za 220.

Mnohem lepší auto, které jsem koupil
To by ale bylo, když už jsem si na daný model auta tak zvykl, a investoval do toho tolik času (a peněz), abych se tý myšlenky vzdal! Následující den dva projíždím inzerci a hle, MY2013, D5 AWD Polestar, CZ původ! Cena sice o dost vyšší, ale v inzerci vypadalo fakt skvěle. Hned volám majiteli...prý inzerát vyvěsil před hodinou a jsem první. Domlouváme prohlídku na pátek, cestou z Prahy (auto je v našem rodném KH kraji). Koho ale nechat auto prověřit? Do autorizáku v Pardubicích se mi s ojetinou nechce... Nakonec se domlouvám s r-speedem, který to má z Náchoda "pouhých" 65 km. A tohle bylo nejlepší rozhodnutí ze všech.

Prověření auta bylo neuvěřitelně důkladné. Dlouhá testovací jízda. Kontrola AWD na mokré louce. Diagnostika. Lak. Podvozek. Geometrie. Kontrola (ne)přítomnosti spalin v chladicí kapalině. Prostě snad všechno. Kontrolou jsme strávili téměř tři hodiny. Nechť mi manželka, čekající v neznámém městě se synkem na dětským hřišti (chvílemi i v dešti, já s vybitým mobilem...) odpustí :-D Takže za mě služby pana Ivo Rohana aka zdejšího uživatele r-speed - TOP.

No a výsledek? Doporučení zní: neváhat a brát, auto je v dobrým stavu (automat, haldex nakonec i ten největší strašák s D5 motorem, vše v pořádku), a za dobrou cenu! Majitel poskytl nakonec i malou slevu a nějaký základní servis před předáním.

Takže, jedná se o V70 modelový rok 2013, D5 AWD AUT 169 kW/470 Nm, stupeň výbavy Summum. Nevím, co výbava obsahovala v základu, každopádně co není patrné z fotek je bezkličové odemykání/startování, řidičova sedačka elektrická a dětské podsedáky vzadu (budou se hodit). Bufík chybí, spoléhám na rychlejší náběh topení než u Volvíčete (tam jsem ho taky neměl a topení motorem fakt pomalý). Audio má o reprák míň než HU-850 a asi bude trochu hůř hrát...no ale suma sumárum, celkově to je oproti Volvíčeti už v tý výbavě dost skok. A co teprve ta jízda. Podvozkově neuvěřitelný rozdíl.
5kNQWP.jpeg
7VqQPY.jpeg
bNYQOw.jpeg
bNYQOw.jpeg (113.82 KiB) Zobrazeno 2115 x
Y4HQST.jpeg
Y4HQST.jpeg (111.65 KiB) Zobrazeno 2115 x
Naposledy upravil(a) Leomil dne 14 čer 2021 22:51, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#35 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Warcz »

Vidim LCD v opěrkach hlavy. To taky nebude zaklad. Pěkne auto.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#36 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od jancho »

Nádhera a gratulace!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#37 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od hajnej »

Moc pěkný to je. A rozdíl v zatáčkách P2 vs. P3 je opravdu o světelné roky.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#38 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

Jinač pokračuji v tradici zaznamenávání servisních úkonů a nájezdu sem i s modrákem.
Při koupi měl 257 tisíc km a nějaké drobné. Provedena klasická výměna oleje (0W-30) a filtrů (olej., paliv., vzduch., kabin.) a geometrie.

Vzápětí pak výměna pohonu příslušenství (2 řemeny, spojka, napínák) u r-speed Náchod.
Naposledy upravil(a) Leomil dne 05 zář 2022 09:51, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#39 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

Tak stříbrňák už je opravdu na prodej...https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=75917

Malinko jsem ta auta posledních pár dní střídal a bude mi to líto. Každé má něco do sebe.
Od koupě stříbrňáka jsem litoval, že má manuál...teď mám automat, a po přesednutí do starýho mě baví házet tam ty kvalty. Podřadit si před zatáčkou. Vyhnat motor až do omezovače. Ach jo :lol:
Starý má minimální výbavu oproti novýmu...vždy mě štvalo, že mi jiný řidič rozšteloval sedadlo, v novým akorát zmáčku tlačítko...při parkování jsem se musel naučit mít dobrý odhad...musel jsem regulovat rychlost tempomatu...brát klíče do ruky a dokonce je strkat do zapalování...otevírat a zavírat kufr ručně...auto nevarovalo před ničím...rozjezd v kopci vyžadoval aspoň nějaké schopnosti... atd atd. :roll:
Zkrátka ta "jednoduchost" starýho má svoje kouzlo. Člověk je holt ale línej a rozmazlenej, proto chce to nový.

Konec nostalgie, rád bych se zeptal vás zkušenějších na jinou věc. Je normální, že trojkovej parník dává oproti dvojkovýmu mnohem víc vědět do volantu o vozovce pod předními koly? Po koupi jsem to tak nevnímal, ale teď když už mám trochu víc s novým najeto, tak je jasný, že kde jsem s dvojkou skoro nemusel držet volant (přirovnal bych to ke kormidlu - prostě je nějako natočený a tam to jede), tak trojka klade odpor, tahá...děje se to hlavně na hodně zvlněným asfaltu, vyjeté koleje atd. Ten rozdíl v "náročnosti" řízení na špatný silnici je opravdu markantní. Možná na to má vliv taky rozdíl pneu, kdy na starým byly 205 mm široký a na novým 245?
Trojka mi taky přijde taková uhoupanější, přijde mi, že se posádka na stejných místech mnohem víc kymácí ze strany na stranu. Máte to taky někdo tak?

Tím nechci říct, že bych začínal být nespokojen...jen už mi ta auta připadají víc rozdílná než jsem myslel že budou 8)
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1036
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#40 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Tom0 »

Široké pneu mají určitě vliv, také pozoruju při přechodu ze zimních 205 na letní 245... je to ale o zvyku..., ale na P3 občas řízení odchází, je nás tu dost co už máme nové... (začne hlavně klepat, ne že by se nějak razantně měnily jízdní vlatnosti)
Nicméně o jiném chování řízení mluví v tomto videu od páté minuty jeho osobní zkušenost...

_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 5086
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#41 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Potvrzuji, ze opravdu je treba volant drzet obema rukama. Mam nove rizeni a komplet celou napravu. Vse absolutne bez vuli a sebemensi kolej da o sobe vedet. Pred vymenou stacila 1 ruka, ale vulí tam bylo pozehnane.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 41
Registrován: 3 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 ocean race

#42 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Ondra a. »

Přenos kroutícího momentu do volantu byl u P3 mnohými novináři kritizován. Zvláště na mokré vozovce s kolejemi je to patrné.
_________________
XC70 P3 Ocean race

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#43 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

Na modráku provedena výměna dvou keyless zámků...opravdu hezká cena za nové origo :-D

A pro klid, preventivně také náplní AWD (haldexu a diferenciálu) a z důvodů pocitů výše ještě jednou geometrie (tam si spíš prostě budu na trojku muset zvyknout).
Naposledy upravil(a) Leomil dne 05 zář 2022 09:50, celkem upraveno 3 x.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#44 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

Volvíče je prodané... jde nějako změnit název celého tohoto tématu, aby byl aktuální?
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#45 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od raolsa »

V prvním příspěvku. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#46 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

Provedena nějaká ta příprava na chladnější dny a další:
  • kontrola baterie -> zjištěn rok výroby 2018 a plná kondice -> pouze vyměněn zoxidovaný kabel záporného pólu
  • výměna podstropnicových vzpěr pátých dveří plus dorazů
  • výměna vzpěry dvojíté podlážky zavazadelníku
  • aktualizace Sensus vč. (bohužel již definitivně) posledních map
  • kontrolní jízda, kontrola podvozku -> brzdy zcela ok ještě na dlouho, zřejmě původní tlumiče kupodivu také (asi dálniční jízdy předchozího majitele?), uložení zadních podélných ramen doporučeno k výměně po zimě
  • výměna pár pozičních w5w žároviček
vše u Auto Kurtz. Velmi profesionální a příjemný přístup k zákazníkovi (i se starým autem) tam mají, musím říci, mám z nich dobrý dojem.
Naposledy upravil(a) Leomil dne 05 zář 2022 09:49, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#47 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od hajnej »

Kolik koštovala ta vzpěra v kufru?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#48 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

Ta byla za 594,- a její výměna za 218,-
takže tohle se díky slevě 8+ z mýho pohledu nevyplatí kupovat a vyměňovat sám (byť to je jednoduchý).
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#49 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

Jedno větší
Střešní spoiler
Střešní spoiler
a jedno menší vylepšení vzhledu...
Losík
Losík
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#50 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

Tak mám po půl roce novou V70.
Přezul jsem na zimní kola...a je to jak jiný auto.
Tahání za volat na nerovnostech, jak jsem psal výše, je (skoro) pryč.
Je to vůbec možný, co udělá rozdíl mezi 245/45 a 225/50, obojí R17? :-)
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“