Obecně mě ta funkce "nivomatování" hrozně baví, protože člověk, ať to naloží jakkoliv, stojí/jede rovně.
A jelikož si budu hrát se zadní nápravou, tak si řikám, zda existují nějaké zaručeně funkční nové nivomaty, který člověka nezrujnujou. Je asi jedno na co a jak patří, to by se mohlo nechat při troše snahy doladit.
Zkrátka, zda někoho překvapilo, že nějaký niva jsou fakt levný a fungujou. Primární zástavba bude na krabici, ale úpravám se meze klást nebudou a vzduch nechci.
Pokud by ti stacilo polovicate reseni, neboli takove rekneme...MANUALNI nivomaty tak Opel Omega A Caravan mela vzadu teleskopicke tlumice s moznosti dofouknuti dle potreby pres klasicky ventilek.
Za me super reseni, naprosto nedocenene a totalne nepravem dale nepouzivane.
peter cz píše: ↑09 bře 2021 19:17
Píše že vzduch nechce, to dělá na volva Monroe taky.
Vzduch v tomto pripade chapu jako mechy s kompresorem (mozna jsem se netrefil a pravdu mas ty), coz lze samo domo zastavet velmi levne, pokud se nehledi na high end kvalitu.
OT: nemusíme chodit daleko, 2xx to měly taky, buď ventilek v motorovým prostoru a nebo vychytávka s kompresorkem a ovládáním ze středový konzole s krásným ukazatelem, měl jsem to ve svý první dvojce...
Jj, mam vzduchový na devítku ve skládku, ale prostě vzduch nechcu. Chtěl bych implantovat klasiku. Mam nějaký původní na krabici ještě uložený, ale ty už moc netlumi.
to by mě taky zajímalo, jestli to umí někdo třeba opravit. Mám na dvojce vzduchový s tím ukazatelem na středové konzoli a jeden mi nějak netlumí. Koukal jsem že opticky jsou na dvojku podobné s VW T2 (vzduchové Monroe), ale jak to zjistit, zda to tam půjde. Ty jsem viděl někde za 88 eur. Do Volva nejsou ani v originále a když někde za za spoustu peněz.
Sorry za odbočení, ale ten repas popř. jeden vzduchový Monroe na 2xx by mě taky zajímal.
Já mám obyc tlumiče, ale pokud se na T3 dávaly dozadu niva tak hádám že pasovat budou. To bych nad nima pak taky uvažoval . Záleží co máš v plánu. Můžeš tam dát jiný pružiny a jít s výškou trochu nahoru..
Já mám pro udržení světle výšky trochu prasacke řešení, které bylo dočasné, ale funguje tak dobře že už tam je 2 roky. Ve standartní pružině (z Cherokee) mám druhou, z Felicie kombi. Když je auto prázdné, váhu drží ta z Jeepu. Když ale naložím do kufru víc, nebo zapřáhnu těžší přívěs, auto si sedne o trošku a váhu navíc začíná pomáhat držet ta z Feldy.. průměr obou pružin je tak rozdílný že si navzájem neprekazeji... Na druhou stranu za 2 páry pružin jsem dal 200,- a flašku plachetnice
Tady je to vidět
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
Já poptával repas nivomatů někde na Slovensku, ale nakonec jsem šel cestou náhrady za obyč tlumiče a jiné pružiny.
Možná ještě někde dohledám komunikaci.
_________________ Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920