S60 a tlumiče

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
JaSk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 431
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,5T 2008

S60 a tlumiče

Příspěvek od JaSk »

Hoj, uvažují o výměně sériových tlumičů.
Přemýšlím, jaké zvolit. Mate někdo zkušenost s Bilsteinem? Řekneme B8?
Nebo něco jiného?
Díky

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5966
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

S60 a tlumiče

Příspěvek od Jakub Svoboda »

B4 u XC70 klepou jak krava. Budu vracet origo
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2242
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

S60 a tlumiče

Příspěvek od Zajsoft »

B6/B8, pokud nechci stelovak, tak uz ani nic jinyho nedavam...
Mam je na 240, V70, V8, pujdou i na TTcko...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1737
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

S60 a tlumiče

Příspěvek od labanos »

A co ST suspension kity?
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2242
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

S60 a tlumiče

Příspěvek od Zajsoft »

To sem zvazoval na TT, hodne toho nacetl a zamitnul...

ST Suspensions je levnejsi verze KW v1, prodavana taky pod znackou Weitec.
Kvalita blizici se KW, resp. dost dilu shodnych.
A nejlevnejsi varianta je AP Sportfahrwerke.

Z toho co sem nacel, bych uz radsi asi zkousel KONI STR.T, kdybych chtel neco levnejsiho a pevnyho.
Pripadne SPORT, pokud stelovak, ale to zas za ty prachy uz radsi BC Racing...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1737
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

S60 a tlumiče

Příspěvek od labanos »

Koukám se po něčem na C70 ideálně komplet kit, nastavitelný nechci, pouze o něco snížit. Našel jsem právě ten ST, původně to snad mělo patřit pod KW, ale informace se rozcházejí.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2242
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

S60 a tlumiče

Příspěvek od Zajsoft »

No pripadne se mi na Cko tady valej prave setovy Eibach snizeny pruziny(jeste nevybaleny), pacz danyho casu tlumice nebyly, tak sem koupil jen pruziny,
ze tlumice sezenu solo. A nakonec sem koupil BCcka...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1737
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

S60 a tlumiče

Příspěvek od labanos »

TA-Technix to je šunt? Pouze porovnávám cenu.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2242
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

S60 a tlumiče

Příspěvek od Zajsoft »

No co myslis, kdyz celej SET tlumicu a pruzin stoji kolem 6k :D
Neboli odpovida to cene, TAcka, kor stelovaky si berou lidi kterym vicemene jde jen o optickou cast veci, takze snizit a je jim burt, ze je to tvrdy...
Treba prave na TTcka se davaj dost, pacz za malo penez hodne muziky, sluzbu to udela, ale zazrak to neni...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

JaSk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 431
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,5T 2008

S60 a tlumiče

Příspěvek od JaSk »

Kamarád dal B4 na BMW 650 a je to horší, než byly vybouchaný původní tlumicě, co měl na autě.
Pochopil jsem správně, ze B8 jsou třeba i s pružinami, snížené?

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2242
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

S60 a tlumiče

Příspěvek od Zajsoft »

Popravde B4 coz je nahrada za OE sem nikdy nemel, jen sem od par lidi slysel, ze jsou spokojeny...
B8 maji oproti B6 zkracenou pistnici a jsou vhodne od snizeni vic jak 30mm. Kratsi pobere B6,
jinak jsou stejne, tj. tuzsi nez B4 a hlavne maj jinou konstrukci...

https://www.bilstein-shocks.co.uk/pages/confused-bilstein-buying-guide
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Tod2
Offline
Příspěvky: 3554
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

S60 a tlumiče

Příspěvek od Tod2 »

Jakub Svoboda píše: 12 úno 2021 23:54 B4 u XC70 klepou jak krava. Budu vracet origo
Co znamená klepou?
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1737
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

S60 a tlumiče

Příspěvek od labanos »

Zajsoft píše: 13 úno 2021 09:23 No pripadne se mi na Cko tady valej prave setovy Eibach snizeny pruziny(jeste nevybaleny), pacz danyho casu tlumice nebyly, tak sem koupil jen pruziny,
ze tlumice sezenu solo. A nakonec sem koupil BCcka...
Tyhle? Kombinace se s B6?
https://www.bsrczech.cz/produkt/eibach-pro-kit-lowering-springs-215e8420-140/volvo-c70-i-coupe-25t-1997-2003
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

jirkaTDI
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 944
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

S60 a tlumiče

Příspěvek od jirkaTDI »

Bilstein B4 má s Bilstein společnou jen nálepku, jinak to jsou polský low cost tlumiče. Kdo chce Bilstein German made, tak jen od řady B6 výš. B4 jsem měl na Octavce za 3tis. Kč sada a za ty prachy ujdou :D

TA technix pevný jsem měl na Golfu mk3 GTI a moc to nefunguje, je dost měkký, nedá se na něm jezdit moc rychle, pořád mi drhly kola o podbehy. TA stavitelný mam na Golfu mk1 a ujde to za ty peníze (5tis. Kč komplet sada), pro mě tvrdost akorát, jen si musí člověk pohrát s nastavením a dát měkčí dorazy.

AP sportfahrwerke pevný je docela fajn, stavitelný mam na Golfu mk3 GTI a ten je o dost tužší, ale neodskakuje na nerovnostech. Jsem s nim docela spokojený, na okruh super a da se s nim jet i docela pila na rozbitejsi okresce. ST a KW je v podstatě to samý, jen se platí více za značku a snad i vyšší jakost. Ale všechny tyto podvozky mají tlumiče Al-ko, kdo chce plnohodnotné KW, musi koupit min. KW var. 2 a vyšší řady.

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5966
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

S60 a tlumiče

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Tod2 píše: 13 úno 2021 12:13
Jakub Svoboda píše: 12 úno 2021 23:54 B4 u XC70 klepou jak krava. Budu vracet origo
Co znamená klepou?
Pri prejezdu pricnych nerovnosti. Vetsi dira neklepe.
Mam to potvrzeno z cca 5 zdroju, ze je to fakt tlumici.
Hlavne to zaclo klepat hned po vymene.
Stare si klepli jen obcas, proto se menili.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1146
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

S60 a tlumiče

Příspěvek od Tom0 »

A úplně to samé dělaly u mě nové Sachsy.
Po výměně v tomto týdnu za originál je neskutečný klid.
_________________
Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek Tiger S 7kW MY25

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

shalibaba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 549
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

S60 a tlumiče

Příspěvek od shalibaba »

Zajsofte, Ty máš zkušenosti.
Budu chtít měnit tlumiče a mám tyto pružiny:

https://www.eibach24.cz/Eibach-Pro-Kit-snizene-pruziny-Skoda-Superb-3U4-2-8-2-5-TDI-E10-79-003-02-22-d3704.htm

Teď mám dilema zda ještě B6 anebo B8?

Zajsoft píše: 13 úno 2021 10:33 Popravde B4 coz je nahrada za OE sem nikdy nemel, jen sem od par lidi slysel, ze jsou spokojeny...
B8 maji oproti B6 zkracenou pistnici a jsou vhodne od snizeni vic jak 30mm. Kratsi pobere B6,
jinak jsou stejne, tj. tuzsi nez B4 a hlavne maj jinou konstrukci...

https://www.bilstein-shocks.co.uk/pages/confused-bilstein-buying-guide

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2242
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

S60 a tlumiče

Příspěvek od Zajsoft »

Ja Ti nevim, co chces slyset jinyho, nez to co jsi citoval? Jako, ze to mam napsat znova, ve verzi pro mene chapave? :D
Zkusim...
B6 a B8 jsou uplne stejne, az na delku pistnice.
U pruzin ktere zkracuji do 30mm, to pobere B6, nad B8...
Tj. tech 30 je tak nejak rozumnej limit, takze pokud se dela B8, vem uz B8, pokud ne, tak vem B6.

Pokud tohle nestaci, tak uz je to proste marny :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

shalibaba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 549
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

S60 a tlumiče

Příspěvek od shalibaba »

Díky. Právě, že mám těch 30mm, kde se láme použití mezi B6 a B8. A ano, jsou k dispozici oba druhy.
Okey, zkusím B8 a uvidím.
Díky.

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé