Nechci vám kazit radost, ale u těchto motorů s vyšším nájezdem je příčina většinou jinde.
Na pravém nosníku je pod světlem velká zásuvka na pákový klip, tam rozpojit a celý svazek motoru poodpojovat všude po cestě až k řídící jednotce motoru.
Když je takto vyndaný, tak se zbaví těch husích krků a po nandání brýlí začnete hledat jakákoliv poškození na jednotlivých komunikačních drátech.
Těch vytipovaných míst je víc: v oblasti alternátoru, vedle egr ventilu, v místě odbočky k automatické převodovce, těsně před průchodkou
do kanálu pod čelním oknem a těsně před řídící jednotkou ECM. Zde všude se kabely o sebe výrazně více díky vibracím motoru třou, takže dojde k
probroušení izolace a problém je na světě. Projevuje se to většinou při dojíždění do křižovatky, prudší odbočení doleva apod.
Motor se zachvěje, otáčky zahoupou, a když včas pustíte brzdu tak to nechcípne. Pokud ji včas nepustíte, tak vám zdechne motor.
Po nastartování je zase vše OK.
Diagnostika většinou píše závadu snímače brzdového pedálu, ale tím to většinou není jasný pane ......a navíc tam jsou dva, takže ?
No, a třeba se mýlím

.....ale těch svazků jsme dělali na 136 opravdu hodně.
Krásná práce na celý den, jen je potřeba opravdu nic nepřehlédnout, jinak se efekt nedostaví.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.