Ja kupoval V70 XC 2.4T 2002 automat (V70 se mi nelíbí, plasty dělají dojem ). Automat/manual mi bylo v celku jedno.V porovnání s inzerátem mám určitě celkově zanedbanější stav a i větší nájezd. Dát ale 120tis za auto, které se dá pořídit i za půlku mi přijde úlet
A ten pás přes bočnici sedačky je tam proč? Vypadá to jak zamaskovaný. Můj odhad je, že venku za to dali tak tu půlku a naleštili to, což je vidět. K ceně pak připočti dovozovou STK, přihlášení a druhou sadu kol.
Naposledy upravil(a) Gravy dne 19 led 2021 09:07, celkem upraveno 1 x.
Kudli3 píše: 19 led 2021 05:29
Ahoj, chtěl bych se ještě zeptat těch co mají V70 2.5T, jak je to se spotřebou a spolehlivostí a jak je to s manuálním 5ti kvaltem? Konkrétně rok 2005.
Vzhledem k inzerátům, na XC70 co bych chtěl, a většina je hodně vyježděných, dost jich je po ťukancích, ta kterou jste sem dávali, je dokonce po nehodě za 150tis, i když údajně opravená ve Volvu v Průhonicích, jsem nucenej hledat i jinde a i původní V70, ale už vím že chci 4x4.
Chtěl jsem původně D5, ale když o tom tak přemýšlím, tak vetší ježdění máme jednou nebo 2x za týden, jinak jezdí hlavně žena do školky a zpět, max do obchodu. A občas jedeme větší dálky.
Našel jsem inzerát, podle VIN je auto dovezený ze Švédska a servisovaný.
Ještě se chci zeptat, jestli se dají do auta přidělat parkovací senzory, klidně i ve Volvu (i když to bude asi nesmyslně drahý).
Díky
Mrkni se ke mě do galerie mam tam 2 roky života s V70 2,5T AWD. Jinak senzory jsem dělal neoriginál a zatím drží. Original bych asi nedělal je toho tam za mě dost co se musí řešit. Neoriginál je v pohodě, akorát mě tam vadila koule, takže si mechanik užil. Vice ve fotogalerii. K samotnému autu vzít někoho kdo ma VIDU ( Diagnostiku ) a projít. Viz třeba muj soupis věci co jsem dělal. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=66594
Spotřebu počítej kolem 12l. Detailni měření mam taky u sebe v galerii.
Určitě si vem někoho s diagnostikou, dej místo víčka oleje gumovou rukavici (jak se bude nafukovat) a jinak toho kromě olejových netěsností moc nezjistíš. Zeptat se jich můžeš na co chceš, ale informace mohou mít hodnotu pramalou.
Představa, že bude 14 let staré auto z dovozu bez investic, jak píše, mě celkem pobavila
Bez osobní prohlídky a prověření je to ale jen věštění z koule
Komplet předek od tycek po ramena a uložení ... silenbloky motoru... váha vzduchu ... motorek zámku nadrze ... začalo to 10tisici skončilo na 55... ještě udělám olej v motoru ale automat už si bude muset udělat nový majitel do toho se nebudu pouštět ... kdybych chtěl v autě topit prachy nechám si Cadillac ...
Pokud jses srdcar a mas svoji znacku rad tak to neresis ... já chtěl zkusit volvo... spolehlivost trvanlivost a tak ... ale start byl krusny no ... je tam potřeba par věci ještě dodělat ale jinak je to dobrý ... mám ho dva měsíce a 5000km ... nekomu ještě udělá radost... já se chci vrátit ke cadillacu
To je normální, do těhle aut spadne pár desítek tisíc, ani nevíš za co ale to je Volvo pořád bych řekl o něco málo levnější než podobný Mercedesy, BMW, Audi... Je to o prioritách, kdo chce jezdit levně, může si koupit Octavii, nebo podobný pekáč.
Do každého ojetého auta něco spadne. Do S60 jsem ve výsledku dal asi zatím nejmíň, ale je to řešení maličkostí. Ovšem asi tewnhle možná začátek příštího roku to půjde z domu a radši si koupím, jak píše jirkaTDI pekáč, v podobě Octavie RS. Když to porovnám co mi nabízí trojková ovce za ty peníze a co je za to u Volva, tak pápalála.
To je jasný, ale pro mně je priorita vlastní bezpečí, bezpečí mé rodiny, dlouho nic, zase bezpečí a až pak prachy
Fakt je, že už jsem dlouho žádné větší výdaje neměl (termostat za 3 kila), gumy nový, všechno (kromě zámku nádrže, který nepotřebuju půl roku otevírat) funguje a čeká mě až výměna LPG nádrže za dva roky za šestku.