Volvo Centrum Štěrboholy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#1 Volvo Centrum Štěrboholy
Máte někdo nějakou zkušenost s tímto servisem? Pokud ano, můžete napsat jakou? Zajímá mne celkem všechno, nabízí mi práci, tak bych chtěl vědět do čeho jdu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chudolazy
- Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V
#3 Volvo Centrum Štěrboholy
To je celkem jedno, ne běž tam a udělej to lepšíjarek.krizan píše:... tak bych chtěl vědět do čeho jdu.
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#4
Pro mě jsou zatím OK, kdyby byli levný, tak tam chodím vždy
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 1,9 TD 97' V40 1,9di 03'
- Bydliště: Police nad Metují
#5 Volvo Centrum Štěrboholy
TO JE PRAVDA ROMANEEkajdamajda píše:To je celkem jedno, ne běž tam a udělej to lepšíjarek.krizan píše:... tak bych chtěl vědět do čeho jdu.
_________________
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 42
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: V40 D4192T4 M56 2002
- Bydliště: Praha
#6 Šterboholy
Já tam jezdím a bez problémů. Ale dobrých lidí určitě není dost.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#7 Volvo Centrum Štěrboholy
Tak tady je moje poslední zkušenost shrnutá do mailo pro zastoupení Volva v ČR:
Dobrý den,
mám problém s Volvo Štěrboholy.
Vlastním Volvo V40 T4 r.v.1998 (VIN: xxxxxxxxxx), které jsem zakoupil v květnu r. 2005 přes inzerát, stav km cca 107 500.
Ihned po koupi jsem zajel do Volvo Štěrboholy (23.6.2007, č. zakázky VXXXXXX) a nechal provést servisní úkon při 120 000km -> výměna rozvodů a pal. filtru.
Vše uvedeno v servisní knížce.
Minulý měsíc jsem spozoroval podivné zvuky z motoru a při cestě za známým, automechanikem, mi spadl plochý řemen.
Příčinou bylo zadření jedné z napínacích kladek.
Začal jsem zjišťovat, co vše je potřebné provést při výměně rozvodů u mého auta a všude jsem nalezl, že je nutné nejen vyměnit rozvodový řemen + 2 kladky,
ale také plochý řemen, jeho dvě kladky a vodní pumpa. Koukl jsem se na zakázkový list VXXXXXX na výpis materiálu a je tam pouze rozvodový řemen, dvě kladky a plochý řemen. Takže k výměně dvou kladek a vodní pumpy nedošlo.
Dnes jsem dal auto opět do Volvo Štěrboholy (č. zakázky VYYYYY) a dožadoval se slevy na práci a plochý řemen s tím, že toto měly provést již před dvěma lety a že tato porucha vznikla z nedodržení postupu při výměně rozvodů. Dvě kladky a vodní pumpu samozřejmě zaplatím.
Na to mi přijímací technik sdělil (p. Pyšný), že se podívá do manuálu. Po chvíli přišel s tím, že ve 120 000 km se mění jen rozvodový řemen + dvě kladky a nic víc. Plochý řemen + 2 kladky + vodní pumpa se mění při 150 000 km.
Zpětně jsem si zjistil, zda to co říká je pravda, a pravdu měl, ale pro Volvo V40 r.v. 2000 a mladší.
Pro můj r.v. 1998 platí, že se má vše měnit při rozvodech při 120 000 km.
Rád bych toto nějak zdárně vyřešil. Jde mi o to, aby v servisu uznaly, že tenkrát neprovedli výměnu tak jak se má a neúčtovali mi práci a nový plochý řemen (který byl díky zanedbání této výměny poškozen).
Předem díky za odpověď.
Petr Šneidr
Pokračování po pondělku 2.7.2007, kdy jsi jdu auto vyzvednout...
P.S.: samozřjeme přijímací technik jakoukoliv vinu servisu popřel. Pro zajímavost, dvakrát jsem mu říkal, že chci aby tedy nyní vyměnili obě napínací kladky a vodní pumpu. Po chvilce volá kolegovi, aby zjistil ceny dílů a mohl odhadnout končenou cenu (12.000Kč ) a ptá se mě, jestli chci teda měnit i tu vodní pumpu
Dobrý den,
mám problém s Volvo Štěrboholy.
Vlastním Volvo V40 T4 r.v.1998 (VIN: xxxxxxxxxx), které jsem zakoupil v květnu r. 2005 přes inzerát, stav km cca 107 500.
Ihned po koupi jsem zajel do Volvo Štěrboholy (23.6.2007, č. zakázky VXXXXXX) a nechal provést servisní úkon při 120 000km -> výměna rozvodů a pal. filtru.
Vše uvedeno v servisní knížce.
Minulý měsíc jsem spozoroval podivné zvuky z motoru a při cestě za známým, automechanikem, mi spadl plochý řemen.
Příčinou bylo zadření jedné z napínacích kladek.
Začal jsem zjišťovat, co vše je potřebné provést při výměně rozvodů u mého auta a všude jsem nalezl, že je nutné nejen vyměnit rozvodový řemen + 2 kladky,
ale také plochý řemen, jeho dvě kladky a vodní pumpa. Koukl jsem se na zakázkový list VXXXXXX na výpis materiálu a je tam pouze rozvodový řemen, dvě kladky a plochý řemen. Takže k výměně dvou kladek a vodní pumpy nedošlo.
Dnes jsem dal auto opět do Volvo Štěrboholy (č. zakázky VYYYYY) a dožadoval se slevy na práci a plochý řemen s tím, že toto měly provést již před dvěma lety a že tato porucha vznikla z nedodržení postupu při výměně rozvodů. Dvě kladky a vodní pumpu samozřejmě zaplatím.
Na to mi přijímací technik sdělil (p. Pyšný), že se podívá do manuálu. Po chvíli přišel s tím, že ve 120 000 km se mění jen rozvodový řemen + dvě kladky a nic víc. Plochý řemen + 2 kladky + vodní pumpa se mění při 150 000 km.
Zpětně jsem si zjistil, zda to co říká je pravda, a pravdu měl, ale pro Volvo V40 r.v. 2000 a mladší.
Pro můj r.v. 1998 platí, že se má vše měnit při rozvodech při 120 000 km.
Rád bych toto nějak zdárně vyřešil. Jde mi o to, aby v servisu uznaly, že tenkrát neprovedli výměnu tak jak se má a neúčtovali mi práci a nový plochý řemen (který byl díky zanedbání této výměny poškozen).
Předem díky za odpověď.
Petr Šneidr
Pokračování po pondělku 2.7.2007, kdy jsi jdu auto vyzvednout...
P.S.: samozřjeme přijímací technik jakoukoliv vinu servisu popřel. Pro zajímavost, dvakrát jsem mu říkal, že chci aby tedy nyní vyměnili obě napínací kladky a vodní pumpu. Po chvilce volá kolegovi, aby zjistil ceny dílů a mohl odhadnout končenou cenu (12.000Kč ) a ptá se mě, jestli chci teda měnit i tu vodní pumpu
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#8 Volvo Centrum Štěrboholy
Můj komentář k výše uvedené situaci berte tak, že nechci bránit ani jednu zúčastněnou stranu, ale je to jen můj názor jak má situace podle mne správně vypadat.
Podle mého názoru měla být vodní pumpa automaticky vyměněna s rozvody, neboť je jejich součástí a je to opotřebitelný díl. Dále kladky plochého řemene a řemen se mění po dohodě se zákazníkem, neboť kompletní výměna není levnou záležitostí a většina zákazníků řeší jeden měsíc rozvody a druhý měsíc polochý řemen. Znám spoustu zákazníků, kteří by se klidně soudili, pokud by se jim bez předchozího upozornění, měnila sada plochého řemene.
Prostě je potřeba se jen řádně domluvit a při převzetí auta si nechat vysvětlit co se s vozem dělalo. Promiň ale reklamovat něco takového po 2 letech taky není zrovna běžné.
Podle mého názoru měla být vodní pumpa automaticky vyměněna s rozvody, neboť je jejich součástí a je to opotřebitelný díl. Dále kladky plochého řemene a řemen se mění po dohodě se zákazníkem, neboť kompletní výměna není levnou záležitostí a většina zákazníků řeší jeden měsíc rozvody a druhý měsíc polochý řemen. Znám spoustu zákazníků, kteří by se klidně soudili, pokud by se jim bez předchozího upozornění, měnila sada plochého řemene.
Prostě je potřeba se jen řádně domluvit a při převzetí auta si nechat vysvětlit co se s vozem dělalo. Promiň ale reklamovat něco takového po 2 letech taky není zrovna běžné.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#9 Volvo Centrum Štěrboholy
Když pominu že to semnou neprobíraly (co se bude / nebude měnit), tak tenkrát oni vyměnily rozvodový řemen + dvě napínací kladky a také plochý řemen.
Dle mého, pokud už měním plochý řemen, tak s ním měním i jeho dvě kladky a vodní pumpu. Nebo vyměním jen rozody a pak už neměním plochý řemen.
A reklamuju "nesprávný postup" při servisním intervalu 120 000km. A pokud by se domlouvali nějaký úpravy tohodle postupu, tak to bude zapsaný v zakázkovým listu (něco jako "Zákazník si nepřeje měnit to a to ...").
Dle mého, pokud už měním plochý řemen, tak s ním měním i jeho dvě kladky a vodní pumpu. Nebo vyměním jen rozody a pak už neměním plochý řemen.
A reklamuju "nesprávný postup" při servisním intervalu 120 000km. A pokud by se domlouvali nějaký úpravy tohodle postupu, tak to bude zapsaný v zakázkovým listu (něco jako "Zákazník si nepřeje měnit to a to ...").
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 130
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu
#10 Volvo Centrum Štěrboholy
to jsou paradoxy...
kdyz jsem vzal 850ku, jel jsem prave do sterbohol na "inspekcni prohlidku", abych vedel, co tomu je, nebo neni - a v te dobe jsem jeste nevedel o marrovi, sterboholy mam za rohem (bechovice). prijedu, reknu co chci. kolem jde jeden ze spolumajitelu, zajima se o typ myho auta, sobne mne uvedl do jakesi odpocivarny, zajistil kafe. prohlidku provedli asi spravne (marra pozdeji detekoval tytez nedostatky a taky mi nabidl kafe - tedy kacka mi nabidla kafe...), zdarma mi seridili svetlomety - nic jsem o nich nerikal, proste na to prisli sami a udelali to jakoby prezent (mimochodem, marra mi taky ve spouste veci pomohl bud zdarma, pripadne za cenu mensi, nez lidovou...), smazli servisni kontrolku. proste ja jsem u nich byl spokojeny, a nebyt vysokych a pro mne neprijatelnych cen, klidne bych k nim jezdil.
kdyz jsem vzal 850ku, jel jsem prave do sterbohol na "inspekcni prohlidku", abych vedel, co tomu je, nebo neni - a v te dobe jsem jeste nevedel o marrovi, sterboholy mam za rohem (bechovice). prijedu, reknu co chci. kolem jde jeden ze spolumajitelu, zajima se o typ myho auta, sobne mne uvedl do jakesi odpocivarny, zajistil kafe. prohlidku provedli asi spravne (marra pozdeji detekoval tytez nedostatky a taky mi nabidl kafe - tedy kacka mi nabidla kafe...), zdarma mi seridili svetlomety - nic jsem o nich nerikal, proste na to prisli sami a udelali to jakoby prezent (mimochodem, marra mi taky ve spouste veci pomohl bud zdarma, pripadne za cenu mensi, nez lidovou...), smazli servisni kontrolku. proste ja jsem u nich byl spokojeny, a nebyt vysokych a pro mne neprijatelnych cen, klidne bych k nim jezdil.
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#11 Volvo Centrum Štěrboholy
Já byl ve Štěrboholích pouze jednou na prohlídce (když jsem koupil Vóólvika), nebudu to rozepisovat, ale byl jsem spokojen
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#12 Volvo Centrum Štěrboholy
Já jsem byl doteď taky spokojenej ...
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#13 Volvo Centrum Štěrboholy
Já tam moc spokojen nebyl. V rámci servisní prohlídky jsem si objednal seřízení výšky sedačky spolujezdce (dle manuálu to lze, ale pouze specielním nářadím v autor. ser.). Měli s tím problémy, drahé to bylo jako kráva (tuším asi 2 500Kč), ale hlavně od té doby ta sedačka drnčí. No a v motoru mi nasadili kryt motoru tak, že mezi kryt a motor skřípli kabelový svazek. Dále jsme se dohodli, že jako pražák na opravu nespěchám a přijedu až večer. Tuším 17.30. To jsem přijel a vůz byl prej hotov, ale neumytej a myčka plná. Bez mytí mi ho prej nepředaj, tak jsem čekal další hodinu v autoesa za rohem. Raději bych auto odvezl neumyté, po pracovním dni nemám moc sil někde hodinu běhat po okolí. Pravda je, že mi druhý den paní volala, jak jsem spokojen a navrhla reklamaci. Kabel jsem si upravil sám a na sedačku dojde časem. Už jsem tam nejel. Jinak jednání bylo velice slušné a vstřícné. Vznikl ve mě pocit, že nemaj kvalitní mechaniky. Hovořili jsme o tom, že příště by měli dělat rozvody a odhadli cenu na 25 kKč i se servisní prohlídkou. To by znamenalo větší cenu za rozvody než platil Conan, čili asi včetně těch kladek a pl. řemenu.
Nicméně teda bych uvítal jednoznačné vyjádření Blacka, Marry i Jarka - co je teda ale opravdu předepsáno měnit s těmi rozvody? Doposud se tu říkalo že vše, i kladky a pumpa. Najednou to Jarek zpochybňuje. Popřípadě kde je to předepsáno? Ve Vadisu? Je to závazné?
Nicméně teda bych uvítal jednoznačné vyjádření Blacka, Marry i Jarka - co je teda ale opravdu předepsáno měnit s těmi rozvody? Doposud se tu říkalo že vše, i kladky a pumpa. Najednou to Jarek zpochybňuje. Popřípadě kde je to předepsáno? Ve Vadisu? Je to závazné?
Naposledy upravil(a) Jarda S40 dne 15 led 2008 17:04, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#14 Volvo Centrum Štěrboholy
Já komunikoval s Black Hawk-em ...
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#15 Volvo Centrum Štěrboholy
Tak tu mám odpověď:
Dobrý den, pane Šneidre,
naším specialistou mi bylo potvrzeno, že jste měl pravdu Vy. V případě Vašeho vozu měly být oba řemeny (jak rozvodový, tak plochý) měněny při prohlídce 120 000 km. V případě zmiňovaného r.v. 2000 by to bylo dokonce při 110 000 km (jiné intervaly prohlídek: 10, 30, 50, 70, 90, 110), a ne při 150 000 km, jak Vám bylo tvrzeno. V servise se při argumantaci zřejmě přehlédli hned dvakrát a našli interval pro motory bez turbodmychadla, který je od r.v. 2000 skutečně 150 000 km. Obecně pak platí, že se mění vždy oba řemeny najednou a ne, že by se rozvodový měnil při jedné prohlídce a plochý při jiné. Zároveň s výměnou řemenů se pak mění i všechny napínací kladky a vodní pumpa. Je tedy prokazatelné, že v tomto případě servis pochybyl a měl by nést odpovědnost.
S pozdravem za Volvo Auto Czech, s.r.o.
Milan Vondráček
Aftersales Field Manager
Volvo Auto Czech, s.r.o.
V Oblouku 731, 252 43 Průhonice, Czech Republic
Dobrý den, pane Šneidre,
naším specialistou mi bylo potvrzeno, že jste měl pravdu Vy. V případě Vašeho vozu měly být oba řemeny (jak rozvodový, tak plochý) měněny při prohlídce 120 000 km. V případě zmiňovaného r.v. 2000 by to bylo dokonce při 110 000 km (jiné intervaly prohlídek: 10, 30, 50, 70, 90, 110), a ne při 150 000 km, jak Vám bylo tvrzeno. V servise se při argumantaci zřejmě přehlédli hned dvakrát a našli interval pro motory bez turbodmychadla, který je od r.v. 2000 skutečně 150 000 km. Obecně pak platí, že se mění vždy oba řemeny najednou a ne, že by se rozvodový měnil při jedné prohlídce a plochý při jiné. Zároveň s výměnou řemenů se pak mění i všechny napínací kladky a vodní pumpa. Je tedy prokazatelné, že v tomto případě servis pochybyl a měl by nést odpovědnost.
S pozdravem za Volvo Auto Czech, s.r.o.
Milan Vondráček
Aftersales Field Manager
Volvo Auto Czech, s.r.o.
V Oblouku 731, 252 43 Průhonice, Czech Republic
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#16 Volvo Centrum Štěrboholy
Super Prima přístup. Bál jsem s, že budou mlžit. Holt přece jen Volvo není Renault! Teď ještě ten zbytek ve Štěrboholích. Dobře že do toho jdeš. Alespoň máme potvrzeno co se má měnit a třeba se i Štěrboholy poučej. Má představa jednání servisu je, že ti řeknou -"mění se oba řemeny, pumpa a všechny kladky a stojí to tolik a tolik". Pokud někdo potom nebude chtít měnit pumpu, zapíše se to do zakázkového listu a jeho boj. Ale poučit tě o předepsané výměně musej.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#17 Volvo Centrum Štěrboholy
No a to uz se nestane, protoze tam bude mozna pracovat Jarek Krizan a ten vam to predem vsechno rekne a pripadne opravi
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#18 Volvo Centrum Štěrboholy
Abych to upřesnil, vždy měnit podle předepsaného intervalu rozvodový řemen, vodící a napínací kladky rozvodového řemene, vodní pumpu jeli součástí rozvodů, napínák, řemen vyvažovacích hřídelí - pokud jsou - včetně kladek, dále doporučuji vyměnit gufera vaček a kliky, pokud vlhnou nebo mají za sebou více kilometrů ( např. co druhá výměna rozvodů ), pak pro ty co jsou na tom finančně lépe než já samozřejmě současně doporučuji vyměnit plochý řemen, napínací a vodící kladky + napínák, u lidí co nemají naráz tolik peněz, doporučuji plochý řemen, včetně kladek v nejbližší možné době umožňující další investici - nejlépe po výplatě. U ropáků samozřejmě po řemenech nastavení předvstřiku.Jarda S40 píše: Nicméně teda bych uvítal jednoznačné vyjádření Blacka, Marry i Jarka - co je teda ale opravdu předepsáno měnit s těmi rozvody? Doposud se tu říkalo že vše, i kladky a pumpa. Najednou to Jarek zpochybňuje. Popřípadě kde je to předepsáno? Ve Vadisu? Je to závazné
Pak samozřejmě další milion operací co s prohlídkou souvisí.
Tak takhle jsem to myslel.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#19 Volvo Centrum Štěrboholy
Tuhle cenu mi řekli taky, když jsem se tam ptal :neutral:Jarda S40 píše:Hovořili jsme o tom, že příště by měli dělat rozvody a odhdli cenu na 25 kKč i se servisní prohlídkou. To by znamenalo větší cenu za rozvody než platil Conan, čili asi včetně těch kladek a pl. řemenu.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#20 Volvo Centrum Štěrboholy
Takže jak to dopadlo:
Vše jsem zaplatil ze svého :arrow: výměnu plochého řemene + dvou napínacích kladek + vodní pumpy :arrow: 13.700 Kč
Celý problém byl zřejmě způsoben před dvěma lety, když jsem tam to auto dával poprvé, kdy se vyměnilo pouze to, co se mění při rozvodech.
Jako vysvětlení mi bylo podáno toto:
Před dvěmi lety, když jsem chtěl provést výměnu rozvodů, tak oni ve svém "systému" měli, že se mení pouze rozvody + plochý řemen.
Pokud bych to samé požadoval dnes, pak by mi to již udělali včetně kladek plochého řemene (jsou napojený na jiný systém).
V servisní knížce mám uvedeno pouze "výměna rozvodů" a to samé mají oni ve své databázi.
Co se týče vodní pumpy, zde má mezi sebou rozpor zastoupení Volva a Volvo Štěrboholy, jelikož nikde není "černé na bílém", že by se měla měnit i vodní pumpa.
Takže asi jediné, co tu nehraje, je to, zda před dvěma lety, když jsem řekl že chci vyměnit rozvody, tak zda měli automaticky měnit vše nebo jen ty rozvody.
Jinak musím uznat, že ze strany Volvo Štěrboholy byla vyvýjena ochota tento problém řešit a "nehodili to za hlavu".
Vše jsem zaplatil ze svého :arrow: výměnu plochého řemene + dvou napínacích kladek + vodní pumpy :arrow: 13.700 Kč
Celý problém byl zřejmě způsoben před dvěma lety, když jsem tam to auto dával poprvé, kdy se vyměnilo pouze to, co se mění při rozvodech.
Jako vysvětlení mi bylo podáno toto:
Před dvěmi lety, když jsem chtěl provést výměnu rozvodů, tak oni ve svém "systému" měli, že se mení pouze rozvody + plochý řemen.
Pokud bych to samé požadoval dnes, pak by mi to již udělali včetně kladek plochého řemene (jsou napojený na jiný systém).
V servisní knížce mám uvedeno pouze "výměna rozvodů" a to samé mají oni ve své databázi.
Co se týče vodní pumpy, zde má mezi sebou rozpor zastoupení Volva a Volvo Štěrboholy, jelikož nikde není "černé na bílém", že by se měla měnit i vodní pumpa.
Takže asi jediné, co tu nehraje, je to, zda před dvěma lety, když jsem řekl že chci vyměnit rozvody, tak zda měli automaticky měnit vše nebo jen ty rozvody.
Jinak musím uznat, že ze strany Volvo Štěrboholy byla vyvýjena ochota tento problém řešit a "nehodili to za hlavu".
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
#21 Volvo Centrum Štěrboholy
A pracuje tam už nebo ne?Roger píše:No a to uz se nestane, protoze tam bude mozna pracovat Jarek Krizan a ten vam to predem vsechno rekne a pripadne opravi
_________________
V40 TD 115k/1870ccm manuál
V40 TD 115k/1870ccm manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 168
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Loucká pošta VELVARY
#22 Volvo Centrum Štěrboholy
Víš Jarku budeš to mít dom trochu z ruky, ale pokud tě srdce táhne do Práglu (tedy za prací) ber to. Předpokládám že když nad tím přemýšlíš bude to i o mnohem lepších financích a stím spojených výhodách. Takže pokud se dohodneš doma a bude to akceptovatelné jdi do toho. Štěrboholy (servis) nejsou velké a určitě tedy příjemnější prostředí než v MEGA servisech. Takže HODNĚ ŠTESTÍ Jarku.
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 426
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#23 Volvo Centrum Štěrboholy
Jarek zůstal ve Zlíně a všichni doufáme, že ještě dlouho zůstane.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#24 Volvo Centrum Štěrboholy
Ono těch slibovaných financí zas tolik nebylo, aby mu to vynahradilo rodinu. Ale pokud bychom se domluvili a měsíčně se složili každej nějakou částkou k jeho výplatě, tak bychom ho možná přetáhli Zlíňákům k nám do Prahy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#25 Volvo Centrum Štěrboholy
pražáci, máte Marru. Jarka nám nechejte na moravě.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 1649 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VanThomas
-
- 27 Odpovědi
- 6246 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pišta...
-
- 9 Odpovědi
- 1302 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 181 Odpovědi
- 16332 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 2 Odpovědi
- 1768 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Logan