Předělání stahování oken řady 700 na relé

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
smolda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1169
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

Předělání stahování oken řady 700 na relé

Příspěvek od smolda »

Tyjo vůbec ničím jsem to nemazal právě. Chvíli jsem přemýšlel že objednám že skandixu nový, někde jsem měl záložku...ale aktuálně jsem naladěn na to relé řešení

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13155
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Předělání stahování oken řady 700 na relé

Příspěvek od Urvanej »

To je prostě divný... Jako kdybych musel odhadovat, tak bych řekl, že po vyčištění to dá 200tkm v pohodě... Nevim co s tim vyvádíš. Nemačkáš to moc jemně? Že by se tam udržovala malá mezírka a tam to jiskřilo?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

smolda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1169
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

Předělání stahování oken řady 700 na relé

Příspěvek od smolda »

Jemne to určitě nemackam. Jsou tam prostě vypálený dírky a když jsem to stáhl pilníkem a pak zaleštil, tak se pak zase znova vypálily...

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13155
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Předělání stahování oken řady 700 na relé

Příspěvek od Urvanej »

No já se jen snažim "vymyslet" důvod, protože čištění je odstranění následků...
Já se s tim nikdy takhle nepatlal, prostě šmirgl - olíznout, odmastit, utřít, namazat okolo, složit a tradá. Fakt divný. :unknown:
Ještě mi napadlo, zda ti chodí okno hladce, protože je obrovskej rozdíl, když tam tečou 2A, nebo 5A.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

smolda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1169
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

Předělání stahování oken řady 700 na relé

Příspěvek od smolda »

Hele když jede tak jede subjektivně pěkně, nepřijde mi že by se motor nějak trápil. Ale nikdy jsem to teda nemazal ani nečistil, tak si to určitě něco málo vezme a mohlo by míň.

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1793
Registrován: 21 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

Předělání stahování oken řady 700 na relé

Příspěvek od standa »

Účko: přitlač! Když okno jezdí blbě, tak lítají i 30A pojistky... Dost aut má navíc takový ty vratný, velmi pomalý jističe - asi kdyby se spínač hryznul, nebo když má někdo OCD a furt kontroluje, jestli zavřel okna...

Jako třeba já :D
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Předělání stahování oken řady 700 na relé

Příspěvek od Sergej »

smolda píše: 13 led 2021 15:36 Hmm oukej, díky. Říkal jsem si že to dam dokupy až to rozdělám a uvidím to naživo.

Vypínače čistím právě až moc často, dokonce už jsem je zkusmo zkusil pocínovat, ale vždycky se tam vypálí zase důlek a zčerná povrch. Pořád dokola...
No pokial si ich pocinoval tak to rovno vyhod. Jednosmerne kontakty su zo zliatiny striebra. To SnPb pajkou nenahradis.
Hlavne ! Kontaktna plocha sa nesmie nicim mazat. Len mechanicka cast. Je vhodne ocistenie kontaktu stetcom/perom so sklenenymi vlaknami (neubera material a nemeni geometriu kontaktu ako smirgel). Este pomaha obratenie spolocneho kontaku v jeho ulozeni o 180st. Zmeni sa miesto opalovania kontaktu.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Předělání stahování oken řady 700 na relé

Příspěvek od Sergej »

smolda píše: 13 led 2021 17:27 To by mělo stačit klasický 30A, ne? Ten motor by měl být 5A, když přihlédnu k věku plus zátěži pri rozjezdu a dojezdu...tak 30A autorele by mělo stačit. A s tím že tohle řešení musí být stejně v každých dveřích...nebo myslíš že to je málo?
30A je bohato dost. Teda do doby nez sa ty a niektory spolujazdec rozhodnete ovladat rovnake okno opacnym smerom :-). To co doteraz zadrzal odpor kablov a spinacov uz zadrzi len poistka. Ak tam teda nejaka bude :-)
Plati za predpokladu ze do kazdych dveri budes chcet stale doviest tvrde + a -.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Zpět na „700 / 900“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé