Škodovkou na Dakar

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
zvedavec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1170
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#26 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od zvedavec »

Honza píše: 12 led 2021 21:52
zvedavec píše: 12 led 2021 21:40 Je nás tady spousta a kdyby každej přispěl blbou tisícovkou ?
Doufám že myslíš eura. Ale stejně tolik blbců tady fakt nejni.
No vono to startovné není zas tak moc drahý https://www.garaz.cz/clanek/jak-se-organizuje-dakar-10-vrtulniku-50-kamionu-a-500-lidi-21005426
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2881
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#27 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od Vapik »

Hele startovné není to nejhorší. Osobně si myslím, že Ondra Klymčiv se se všemi sponzory v tom bude minimálně za 10 mega spíš víc.

zvedavec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1170
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#28 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od zvedavec »

no já nevím doprovodný auťáky můžou být půjčený a na škodovce je hlavně odpracováno hodně hodin které si udělali sami. Celej tým jsou zapálení fandové kteří si prostě chtěli něco dokázat a ne že by tam jeli ve mzdě.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2881
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#29 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od Vapik »

Hádat se nebudu, zkus si to hodit na papír. Škodovka už ani v nejmenším není levné auto s lešenářským rámem. Tohle je plnohodnotný závoďák, těch hodin budou vysoké tisíce x kolik? 200-500-1000 Kč nebo víc.
I ty díly jsou vráběné na zakázku, např. v převodovce není jediné seriové kolečko, každé jedno je zakázkové.
Něco mám odzávoděno v rámci rodiny opravdu hodně a neznám motoristickou dispciplínu kde to je levné. Ano pokud se svezu jeden hobícký závod na půl plynu abych si to nerozšlehal tak to levný být může jinak ne.

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#30 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od Honza »

zvedavec píše: 13 led 2021 15:57 no já nevím doprovodný auťáky můžou být půjčený a na škodovce je hlavně odpracováno hodně hodin které si udělali sami. Celej tým jsou zapálení fandové kteří si prostě chtěli něco dokázat a ne že by tam jeli ve mzdě.
Jako doprovodný auto ti půjčí soused fanda trabanta a jezdí se to okolo brna.
Tady nejde o mzdu a fandovství, ale hlavně o poplatky pořadateli. V pondělí v rámci zpráv z Dakaru o tom mluvili a co si jen matně pamatuju:
Startovný : moto 15000, auto 20-24000, kamiom 30000+
Doprovodmý auto: 10000
Mechanik: 2500 musí být dva
doprovodná osoba : 2-2500 To všechno v Ečkách
a nevim co ještě:
Na vlastní náklady do Marsei a zpět, ubytování a jídlo mimo konání závodu (po a před)

Souhrně:Moto 7 mega
auto: 10-17 mega
kamion: 20 mega a víc to už je v korunách
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2881
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#31 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od Vapik »

Tak se to moc nezměnilo, od toho co jsme to aktivně řešili. Řešil jsem tenkrát že bych šroubovál (nakonec jsem skončil pod čarou) pár kamarádů ale jelo a jeden nakonec byl copilot v kamionu.

zvedavec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1170
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#32 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od zvedavec »

Motor se uvařil a dává se jinej
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#33 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od Warcz »

4:45 - "Je to špatnej den?" ... Jo borci bojují.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

FrantaB
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 611
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

#34 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od FrantaB »

Škoda, no-dokud jeli, jeli dost dobře. Člověku se chtělo říct, že se není co divit, když vteřinová rallye byla v ČSR mezi válkami docela rozšířený, div ne národní sport. Co jsem slyšel v onboardu, tak se mi zálo, že se Klimčiw nemůže zbavit "motorkářského" přístupu k řazení. U motorek je (správně k motoru napárovaná) špajska v poměru docela o dost masivnější než v autě, přitom s menšími vnitřními setrvačnými hmotami a s tím, že jde občas trochu přes zuby se počítá a zvládá to. Takže řadil po sluchu jak je zvyklý a na šáduli se mi to v pár momentech dost rvalo uši. Plus vyšší výkon, plus vyšší váha, plus děsná soda kterou převodovka dostávala v zápřahu hlavně na menším hopsavém kamení a v měkkém písku...

Volvo na Dakar-zkoušel jsem si to před pár lety cvičně spočítat a fakt mi to nevyšlo-devítka kombi s B230FT a nějakým tuningem, oholená na kost, s rámem se zakotvením zadních ramen, vercajkem, díly, kompresorem s vlastním motorem pro případ většího vrtání se v autě... Vyšlo mi to okolo 2200-2300+ kg pohotovostní váhy. Při její délce, nížce a kolech, která se vejdou, mi to přišlo jako úplný nesmysl. Vršky dun by klouzala po břiše i kdyby se jezdily dost šikmo, takže spodek by musel být bytelně oplechovaný (bytelně, aby se šusplech nezkroutil a nepřekážel něčemu kvůli směšnému polibku od kamenného kopačáku v sedmi pětkách)-chlazení výfuku, přístup ke kardance... Postavit devítku, aby projela expedičním stylem-jo, no problem (a řekl bych že líp, než leckteré jiné auto), viz Gumbalkan. Ale na takový terén v závodním tempu fakt ne.
O osmpade a FWD nemá smysl uvažovat-trochu stojka nahoru, kámen na kterém předek nadskočí a včíl je zahrabaný. Vyzkoušeno na autě s 2/5 váhou v mnohem krotším terénu.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#35 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od Urvanej »

FrantaB: Překvapivě na 7/9 odchází v takovém terénu věc, co by tě nikdy nenapadla :-D Takovej most co drží zadní nápravu k rameni. Všechno ostatní relativně ok a přežívá to celkem dlouho, ale tohle se normáně roztrhne ve dví a auto dosedne na břicho. A to sme měli hodně v hajzlu tlumiče. Nedovedu si představit, jak by se to chovalo s tlumičema typu B6... to by bylo v hajzlu po 20ti km. :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 7463
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#36 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od Petr Marek »

Já ještě doplním, že o tom našem závodění, které se samozřejmě s Dakarem nedá srovnat, je zde na fóru celý topic. Je tam třeba i fotografie toho prasklého mostu.
Obrázek
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

zvedavec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1170
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#37 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od zvedavec »

_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#38 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od Basstl »

Kategorie klassic se mi líbí. Je to hezký zpestření a věřím že časem se bude dál rozrůstat o hodně zajímavý vozidla.
Samozřejmě fandím i našim, ale Ondra Klimčiw je takový velký dítě a když jsem ho viděl řadit, tak mi bylo jasný že je jen otázka času, kdy jim tam něco odejde.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

zvedavec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1170
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#39 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od zvedavec »

Tak většině aut se tam něco poláme, je fantastickej úspěch že dojedou do cíle. Teda aspoň doufám, dnes je poslední etapa.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#40 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od Warcz »

Napad udělat Clasic je dobrý, ale bylo z nich cítit rozčarování jak to vlastně funguje. Stanoví trať a ty musíš jet podle těch rychlostí. Tedy ani pomaleji, ale ani rychleji. Další problém který řešili, že chtěli ať na WP zastaví a předají papír. Nejdříve je vyhazoval oknem a zastavil až za několik metru a doběhl. Na to si stěžovali že ne, takže na mnoha WP prostě zapadnul, protože ho dali do měkkého písku, nebo na vrchol duny. Jinak auto fungovalo podle mě hezky na to čím to tahali.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#41 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od Basstl »

U classic kategorie ale nejde o závodění jako takový. Jedou stylem jako se jezdí u veteránských rallye.
Klimčiw byl vždycky střelec, kterej neumí jezdit hlavou a bohužel to aplikuje i na veterány.
Nic proti němu nemám a fandím mu, je to jen konstatování.

Letos mě hodně naštval Koloc. Tým Buggyra už nějakou dobu stagnuje a nemá na absolutní špičku, tak je potřeba se zviditelnit jinak.
Nad neúplnýma a účelově upravenýma informacema na jejich webu a FB, ještě člověk s usměje, ale aféra kterou rozpoutal kvůli Lopraisovi je silně za hranou a hodně přitažená za vlasy.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#42 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od Ondra. »

Bastlíku a nejvíc mě irituje že už do toho ty dvě (z nichž jen jedna je sjízdná) motají #MeToo :D :D :D Že se ale nikdo nezajímá o práva žen v Saudský Arábii kde se závod koná :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#43 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od Basstl »

Možná jim vadí ta diskriminace že jen jedna, ale když jsem viděl jejich fotky, tak si myslím že jim lopíci ještě dost lichotili. :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#44 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od Ondra. »

vono když se tejden plácáš v poušti s dalšíma dvouma cabanama, tak pak bereš s díky všechno :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

zvedavec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1170
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#45 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od zvedavec »

No je fakt že se moc nepovedly, ale proč plácat taklový blbosti když ví že tam mají kameru. A muselo by jim být jasný že se toho někdo hodně rád chytne.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 880
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#46 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od vityjan »

Nemáte někdo info jak je na tom Jarda Valtr po té nehodě? :(
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 7463
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#47 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od Petr Marek »

Zatím se dá dohledat jen info, že je v nemocnici, nic víc...
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

zvedavec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1170
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#48 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od zvedavec »

Vysvětlení co se stalo s motorem :
TYM-motorsport

Info: Problémy s benzínem‼️
Protože se všude možně na stránkách, v článcích a na fórech, které sledujeme polemizuje o závadě motoru, a vznikají různé teorie, rádi bychom věc uvedli na pravou míru.
Motor je od pana Vančíka, což znamená, že lepší motorář ho dělat prostě nemohl, alespoň podle nás. Protože my jsme vždy spokojeni a bylo a je tomu tak i teď. Z jeho a ani z naší strany, nedošlo k žádnému pochybení.
Závada je prostě a jednoduše v benzínu, který tady máme v k dispozici .
Motor byl brzděný na 95 oktanový benzín, bohužel zde používáme někdy 95 někdy 91, pořadatel sám pořádně neví co to vlastně je, plus jako bonus, je v něm voda.
Motor odešel kvůli detonaci, kterou přes hluk v autě, a helmy, kluci neslyšeli. A kdyby něco slyšeli, jako lajk, nejsi schopnej, odhalit, o co jde.
Sání i celý filtrační systém tak jak leží a běží je rpostě geniální. Filtry měníme ob den, a spíše z principu, protože jsou minimálně zaprášené.
Odneslo to těsnění pod hlavou nebo hlava, ale protože nemáme čas se tím teď zabývat a laborovat, tak jsme vyměnili motor, který je taktéž od pana Vančíka a jedeme dál.
Nejsme z daleka jediný, kteří probléme s palivem řeší, takže doufám, že tohle vysvětlení ,zastaví šířící se spekulace jak o původu motoru tak závadě.
Velké poděkování panu Vančíkovi z Vančík Motorsport, a klobouk dolu před prací, kterou odvádí.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#49 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od Basstl »

vityjan píše: 15 led 2021 17:05 Nemáte někdo info jak je na tom Jarda Valtr po té nehodě? :(
Přátelé, kamarádi, fanoušci...
Předem bychom vám chtěli poděkovat za zprávy, které jste nám posílali. Omlouváme se za to, že jste museli tak dlouho čekat, ale nebyl čas podávat nějaké info.
Kluci vyrazili do dnešní závěrečné etapy s tím, že si ji chtěli užít jako ty předchozí a dojet do cíle letošního ročníku Dakaru. Bohužel jak už všichni víte, tak měli nehodu. Byla situace, kdy se Jarda snažil jednu ze závodních SSV předjet, bohužel při předjíždění se před ním objevila hluboká díra na kterou neměl šanci zareagovat a i když se to snažil dobrzdit, tak díru přeci jen trefil zhruba v 80 kilometrové rychlosti. Auto dostalo obrovskou ránu a mělo několik těžkých technických závad. Jarda mladší společně s Radimem jsou v pořádku a momentálně dávají se zbytkem týmu auto dohromady, aby stihli techniku odvézt zítra do přístavu.
Jarda starší byl letecky transportován do nemocnice, kde mu právě dělají veškerá vyšetření. Stěžoval si na velkou bolest zad. Více budeme vědět zítra.
Každopádně Dakar 2021 pro celý tým končí. Děkujeme vám všem moc za podporu, která se nám dostává. Opravdu si moc vážíme toho, jak jste nám po celou dobu fandili a drželi palce! Teď však nejvíce záleží na tom jak kluci dopadnou a hlavně, jak na tom bude Jarda.
Ještě jednou DĚKUJEME!
VALTR RACING TEAM
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#50 Škodovkou na Dakar

Příspěvek od Basstl »

Moc hezkej článek, kde je jasně vysvětleno jak to s tím vítězstvím Macháčka a vyrovnání se Karlu Lopraisovi. :fool:
https://www.dakarmania.cz/index.php/2021/01/17/komentar-jablka-s-hruskami/?fbclid=IwAR1gpG8usm4FPe7A5j93slASJcyUdYAjRITLWnYxPUcEx2ck4jc4r6sr_7I
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“