hajnej píše:Hoši, je to diesel a pálí se nafta. Nějakej obláček musí bejt. Nesmí to hulit stabilně.
Stabilně vůbec, ale při konci dost zahulí
To může ukazovat na poškozenou membránu, která už neudrží palivo v hadici po vypnutí čerpadla a to samospádem stéká dál do komory.
Ale zatím bych nepanikařil a sledoval to.
Jo mám to třeba já. Topení zbytkovým teplem se to jmenuje. Stejný princip jako má koncern pod tlačítkem REST.
Zapne se oběhové čerpadlo bufa a spustí ventilátor ne nejnižší rychlost. Takže čekáš na manželku, až si nakoupí a máš teplo v autě bez puštěného motoru.
Nahrál jsem od D5T5 v rámci softu pro časovač NT.
No a jinak logicky bude studenej resp. vymrzlej bufík trochu víc kouřit.
OT: občas mi taky mrzí co stojí soft na P2, kort když už jsou to dneska dvacetiletý vrány. Chápu sice vývoj, know-how a monopol, ale mohli by se kluci z D5T5 nad tim ceníkem trochu zamyslet. Možná by jim to i zvýšilo obrat, taky jsem odpískal např. výhřev sedaček za 3000 + daň . To je něco mezi 5-10% ceny auta....
Chápu P3 a novější, ale P2 už je dneska taková socka (obrazně řečeno...)