Kontrola byla naštěstí důkladná, věnovali jsme tomu hodinu a půl, diagnostika, jízdy, zvedák, vše co je třeba. Nebylo to zdaleka jeho první Volvo na servis, dal mě i pár tipů na co se zaměřit. Celkově jsem z toho měl dobrý pocit a jsem rád, že jsem na to nebyl sám.
Nikde jsme nenašli žádný únik kapalin nebo oleje, vše pěkně suché, čtyřkolka funguje jak má, oprava zadní pravé části je udělaná poctivě a dobře, na diagnostice nebylo nic zásadního (v minulosti byla akorát chyba parkovací brzdy a ještě nějaká prkotina), lak auta je po celou dobu udržovaný ručně, automyčku to nevidělo, nic nerezaví, skla jsou všechna původní ..13 a bez oděrek. Převodovka řadí hladce a rychle, po tom půlroku stání mě ovšem borec Ondřej doporučil průplach olejem a nový olej, při řazení z N na D to trochu klepne. (Nechci říkat kopne, to bych přeháněl, aisin ve starém Mondeu co mám, je oproti tomu rána jak z děla a taky to ještě není taková hrůza). Brzdy vzadu jsou zánovní, vepředu tak 50% kotouče, desky nové.
No a už jsem to stihl i zašpinit, nemohl jsem si pomoct a vzal jsem to na zabahněné cesty za Vřesinou v Porubě, takže mám za sebou první skoro offroading v životě a mám strach, že se mě to začalo líbit až moc, protože tolik srandy jsem na asfaltu ještě nezažil
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Obrázek](https://i.imgur.com/LxnfmxF.jpg)
Všem bych chtěl od srdce poděkovat za jakékoliv rady a pomoc, jste boží a ze mě je hrdý Volvista.
![Rose :Rose:](./images/smilies/give_rose.gif)