Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 75
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#26

Příspěvek od wickey »

jak se to mohlo stat? kde udelali soudruzi ze SRN chybu pri vypoctech a kombinaci ruznych druhu oceli?? :shock: 8)

lide ctete.. http://www.chcizit.cz/html/talbot.html (treba nejsme jen u volva tak zaslepeni, ze nevidime prinos moderni techniky..)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#27

Příspěvek od LukášM »

tnemec píše:
martinopel píše:Pochopitelně jsem to myslel s jistou nadsázkou.

to Jarda: v podstatě s tebou souhlasím.Nemyslím,že automobilky dělají krok zpět v bezpečnosti,na druhé straně veškeré crashtesty probíhají do pevné prekážky,tudíž je žádoucí deformace která pohlcuje kinetickou energii nárazu.Takže pokud ve stejné rychlosti pošleme proti zdi nové a staré volvo budou pasažéři nového volva na tom lépe(karoserie se deformuje budou aktivovány airbagy a energie nárazu a přetížení nebude takové jako u starého volva.Pokud ovčem pošleme tyto auta proti sobě tak bych si vsadil na pasažéry starého volva.Sice se nové bude deformovat hezky,vystřelí airbagy,ale pak dojde k situaci kdy starý tank se přestane deformovat a začne se probourávat do nového volva ze kterého udělá masovou konzervu.Toť pouze můj názor.Nejlépe je nebourat!!!
to Drewid: Možná ti připadá,že jezdím rychle a nebezpečně,ale zdání klame.
Dovolím si nesouhlasit. Konstrukce moderního auta je tvořena tak, že základem je prostor pro pasažéry, který je nesmírně pevný. Cílem je energie rozvést tak, aby za prvé působily na tento prostor co nejmenší silou a za druhé, aby maximum z nich prostor obešlo. Ruku v ruce s tím jdou zádržné systémy, které mají pasažéry ochránit, aby se v této nedeformované bublině neumlátili.

Tj. až k tomtu prostoru probíhá deformace a potom se pomocí nosníků síle roznáší tak, aby se vybila až za ním. A na naprosto stejných principech jsou založeny i volva, minimálně už 2xx. Rozdíl mezi novým a starým autem je, že nové používá modernější materiály. Existuje mnoho druhů oceli různých vlastností a automobil je složen z kombinace těchto druhů tak, aby měl požadované vlastnosti, které jsem popsal výše. Stará volva na tom ještě nebyla tak "materiálově sofistikovaná" a nebyly počítače, které by dokázaly náraz spočítat, takže se to řešilo předimenzováním.

Pokud by se srazila 2xx nebo 7xx s S60 nebo S80, vyjde z toho novější auto lépe. Jednoznačně.
1) konstrukčně je dále - je lépe spočítané
2) ta předimenzovanost tam je stále (konkrétně když v Auto BILDU rozebrali XC90 na atomy, tak kritizovali některé díly pro předimenzovanost, protože prý přidává hmotnost :-) )
3) novější auto má více a lepších airbagů
4) je těžší

Uvedu jeden viditelný příklad... porovnej si A sloupek 7xx a S80. Uvidíš, že zatímco 7xx má sloupek poměrně tenký a v místě, kde se stýká se střechou je ostrý zlom - úhel, který je slabým místem. Nová volva mají A sloupky pevnější a navíc do střechy přecházejí zcela plynule, takže lépe roznesou působící síly a nedojde k deformaci....

Co se týče porovnání starého a nového auta, doporučuju tvé pozornosti názorné video z pořadu Fifth Gear, kde porovnávali starý Renault Espace (ve své době špičkově bezpečný) a nový Renault Espace (špičkově bezpečný podle dnešních standardů). Výsledek tě asi překvapí. Ve starém by při čelním 40% přesazeném nárazu lidé na předních sedačkách s jistotou zahynuli, v novém by se lekli a měli by odřeniny od pásů. K tomu probourávání jednoho auta do druhého došlo, ale nové se svou pevnou buňkou pro cestující probouralo do starého.

Dále EuroNCAP provádí nárazovou zkoušku nikoli do pevné překážky a celou plochou vozu (jako americká asociace), ale do deformovatelné překážky zasahující 40 % čelního profilu vozu.

P.S. Jel jsem s Tebou Martine jen 1x, a to v Jedovnici. A při té příležitosti jsi jel rychle a nebezpečně, protože jsi nám předváděl Turbo. Konkrétně jsi vzal přes protisměr zatáčku, do které jsi nemohl vidět (seděl jsem vedle tebe). Jak jezdíš normálně samozřejmě nesoudím.
No alespoň jsem rozjel zase zajímavou diskuzi :wink:

Jardo máš samozřejmě pravdu, že pokud postavíš 480 a 7xx, no tak srovnáváš auta jiné třídy. Prostě 480 je malé auto, oproti konkurentům své doby je to samozřejmě přímo dokonalé auto, ale konstrukčně je 20 let staré. Mě se nedotkneš to se neboj, pouze jsme si několikrát dobře nerozuměli a nebo se nepochopili :wink:

No a jinak co píše tnemec s tím se stotožňuji:

porovnávali jsme s bratrem jeho Fábku a 480(většina z vás řekne: vůbec ten sráč nezmiňuj), ale kdo s ní jezdí a něco o ní i přečetl, tak ví, že konkrétně A sloupky jsou tady nadimenzovány dostatečně a mají krásný plynulý přechod. Nemyslím, že by crachtest těchto aut degradoval 480, ale nesázel bych.

To že někdo vidí na obrázku rozšlehané auto ještě nevypovídá o zranění posádky. Je to opravdu o pohlcení energie a minimalizování vnitřních zranění posádky vlivem setrvačných sil nárazu.

Ten Fifth gear jsem viděl a je třeba říci, že i Espace je "velké" auto a to starší byla nějaká 95 vs. 03 (nevím přesně) a jak tnemec píše, tak ta 95 to měla za sebou a posádka by nedopadla vůbec dobře :evil: .
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#28

Příspěvek od pekelnik »

tak tak. Buďme rádi, že víme proč si vybrat Volvo. Ale viděl jsem i takovou reklamu, co popisuje Jarda S40, ale už nevím na co byla. Na auta ne. Myslím ale, že pro Volvo by šla. Přece jen to není tuctový auto, co se v prodejních číslech předhání s fóbií.
Volvo si většinou kupují lidé kvůli bezpečnosti. Ale i v reklamě na nová volva se bezpečností zabývají a stále ji prezentují, jako hlavní plus nového vozu.
Minulý týden jsem si v prodejně v brně poslechl rozhovor prodejce a nějakého zákazníka. Zákazník sdělil, že si auto koupil hlavně kvůli bezpečnosti. Prodejce mu pověděl příhodu, co zažil s jiným zákazníkem po telefonu. Borec mu prý volal na asistenční linku, že mu na téměř nové S60 upadlo kolo. Prodejce se velmi divil, jak je to možné. Zákazník mu po té sdělil, že měl nehodu s kamionem. po příjezdu asistenčního, či náhradního vozidla prodejce zíral. S60 ve škarpě bez kola a kamion kolo taky pryč. Nevím tomu podrobnosti, ale S60 urvala kamionu kolo i s kusem řízení.

Já do té doby myslel, že volvo půlí jen favority a podobné klenoty našich silnic, ale že to umí i s kamionem, to jsem zíral.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 171
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#29

Příspěvek od Lachtan »

tak když už je to tady označeno jako DRSNÉ, tak ještě další bezhlavé jezdce.
Přílohy
HOVADO_NA_CESKE_SILNICI_.jpg
HOVADO_NA_CESKE_SILNICI_.jpg (75.66 KiB) Zobrazeno 5215 x
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#30

Příspěvek od tnemec »

A další...
Přílohy
850weird816.jpg
850weird816.jpg (61.88 KiB) Zobrazeno 5182 x
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#31

Příspěvek od LukášM »

tnemec píše:
Caddy píše:ja bych rekl, ze se starymi volvy je to jkao s amerikama - masivni pevna konstrukce, poradne plechy, narazniky, ze by z nich kolejnice mely mindraky. Srazka s nejakou octavkou nebo dokonce fabii a podobnym smetim valicim se po silnici, me nechava docela v klidu. Naopak v pripade narazu do pevne prekazky (silny strom, zelezobeton) bych radsi asi sedel v te ochcavce s jejima deformacnima zonama a vsi moderni technologii, tam je mi bytelnost auta spis na skodu...

Proto plyne jasne pouceni - v pripade problemu si radsi musim vybrat pro svuj naraz jine auto a ne strom :twisted:
No zrovna ty ameriky nejsou moc dobrej příklad. Ameriky jsou velký, ale papírový... Jednak maj v Americe mnohem mírnější crash testy a jednak na to donedávna kašlali. Viděl jsem bouraček ze 70. a 80. let a fuj tajxl... kabina se bortí se zbytkem kastle a nezájem, skoro jak 120. A co se crash testů týče, vem si chrysler voyager nebo chevrolet aveo nebo dalsi ameriky... Amici na to do znacne miry kaslou i dnes...
To je pravda, viděl jsem crash testy amerických pickupů a oproti japonským (Toyota a Mazda) to vypadalo skoro až trapně. A to se jednalo o medely roku 2002!!! Pravda, že modely roku 05 již splňovaly to, co ostatní auta.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Caddy
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 26
Registrován: 18 roků
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

#32

Příspěvek od Caddy »

ano, to je pravda, prave v pripade setkani s tvrdou prekazkou....ale v pripade narazu do jineho auta vyuziju sve narazniky silnejsi nez kolejnice a vetsi hmotnost...videl jsem uz nekolik nehot amerika vs. evropa a vetsinou z toho evpropskeho auta nic nezbylo.
Jedne zname dokonce vlitl z boku (!) do auta passat...ten byl na mraky az po celni sklo a ona mela promackly bok, utrzenou zadni napravu, ale otevrela dvere a vystoupila bez skrabnuti
_________________
'79 Cadillac Eldorado Coupe 5.7 V8
jenom priznivec peknych modelu Volva :)

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 171
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#33

Příspěvek od Lachtan »

Taky jedna "amerika" :wink:
Přílohy
bezpecnost_v_SUV.jpg
bezpecnost_v_SUV.jpg (48.99 KiB) Zobrazeno 5298 x
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Přeštice

#34 Crash

Příspěvek od Miroslav »

Zdravím všechny
včera jsem měl takovou malou nehodu jeden postarší děd mi orval celej bok a prohnul blatník kokotb jeden. Když jsem ho předjížděl a byli jsme vedle sebe tak taky začal předjíždět a snažil se mi vystrčit tak mi orval celej pravej bok a pak tvrdí že za to vůbec nemůže!!!
Foto dodám!!!!!!!
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Přeštice

#35 Crash

Příspěvek od Miroslav »

Miroslav píše:Zdravím všechny
včera jsem měl takovou malou nehodu jeden postarší děd mi orval celej bok a prohnul blatník kokotb jeden. Když jsem ho předjížděl a byli jsme vedle sebe tak taky začal předjíždět a snažil se mi vystrčit tak mi orval celej pravej bok a pak tvrdí že za to vůbec nemůže!!!
Foto dodám!!!!!!!
tak fotky jsou tady a policii jsem nevolal-mam jeho iniciali a pojištovnu ale ted si tak uvedomuji ze kdyz popre vinu tak mi to nikdo nezaplati a tak mi docházi ze jsem je mel zavolat!!!! ALE TREBA TO DOPADNE DOBRE!!! :?:
Přílohy
jpg4.jpg
jpg4.jpg (104.43 KiB) Zobrazeno 1720 x
Naposledy upravil(a) Miroslav dne 01 pro 2006 18:49, celkem upraveno 1 x.
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Přeštice

#36 Crash

Příspěvek od Miroslav »

Miroslav píše:
Miroslav píše:Zdravím všechny
včera jsem měl takovou malou nehodu jeden postarší děd mi orval celej bok a prohnul blatník kokotb jeden. Když jsem ho předjížděl a byli jsme vedle sebe tak taky začal předjíždět a snažil se mi vystrčit tak mi orval celej pravej bok a pak tvrdí že za to vůbec nemůže!!!
Foto dodám!!!!!!!
tak fotky jsou tady a policii jsem nevolal-mam jeho iniciali a pojištovnu ale ted si tak uvedomuji ze kdyz popre vinu tak mi to nikdo nezaplati a tak mi docházi ze jsem je mel zavolat!!!! ALE TREBA TO DOPADNE DOBRE!!! :?:
Přílohy
jpg3.jpg
jpg3.jpg (69.08 KiB) Zobrazeno 3755 x
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Přeštice

#37 Crash

Příspěvek od Miroslav »

Miroslav píše:
Miroslav píše: tak fotky jsou tady a policii jsem nevolal-mam jeho iniciali a pojištovnu ale ted si tak uvedomuji ze kdyz popre vinu tak mi to nikdo nezaplati a tak mi docházi ze jsem je mel zavolat!!!! ALE TREBA TO DOPADNE DOBRE!!! :?:
Přílohy
jpg2.jpg
jpg2.jpg (37.41 KiB) Zobrazeno 5429 x
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Přeštice

#38 Crash

Příspěvek od Miroslav »

Miroslav píše:
Miroslav píše: tak fotky jsou tady a policii jsem nevolal-mam jeho iniciali a pojištovnu ale ted si tak uvedomuji ze kdyz popre vinu tak mi to nikdo nezaplati a tak mi docházi ze jsem je mel zavolat!!!! ALE TREBA TO DOPADNE DOBRE!!! :?:
Přílohy
jpg1.jpg
jpg1.jpg (16.47 KiB) Zobrazeno 5423 x
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Přeštice

#39

Příspěvek od Miroslav »

Tak na dědka jsem se vykašlal, protože bych nakonec z něj nic nedostal a dal jsem to opravit a stálo mě to 700kč-je to to asi nejsnaší řešení než někde běhat po pojištovně a uhánět dědka. A pro příště už vím jak se mam zachovat!!! Jinak díky za rady!!! A přeji všem Krásné prožití Vánočních Svátků!!!
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 75
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#40 Tuzing filcka vs. Volvo

Příspěvek od wickey »

Tak panove.. Co se da delat, ja snad na ty ....ty mam nos.
Dnes si tak poklidne jedu - situace - jedu si za tuzingovou filckou, v levem pruhu ve meste, jede docela pomalu - i jal jsem se ji predjet - tak se dam doprava, pred ni, doleva a su pred ni.. Najednou ejhle - prede mnou prechod pro chodce, v pravem pruhu jiz auta pred nim stoji - i jal jsem se brzdit.. Brzdim brzdim, este se divim, kuwa proc mi tak pisti brzdy, kdyz to nebylo tak silne brzdeni.... Jiz stojim pred prechodem, najednou rana, ja letim pres prechod a zastanu za prechodem tak 10 metru...

Po pohledu do zpetneho zrcatka se mi naskytne pohled zhruba na tohle..

Obrázek

Obrázek

Nesmirne pi*ujuc vylezu, nechci videt jak vypada moje prdel...

Obrázek

Obrázek

uffff - nastesti to neni takova tragedie :D..
Vyleze manik, zacne se se mnou nejak domlouvat - nevolat poldy etc. etc - shrnu to, nejako sme se domluvili..

Davam do pozornosti - extra tuzing vybava filcky - bile wrc kola, folie, hustej zdvojenej vyfuk (ala roura od topeni), na zadnim okne napis www. něcotuning. sk, zadek zagitovanej (opadana plocha asi 10x10) - snad mel i kridlo, to si nepamatuju, mrizka bez znaku = minimalne 100 koni navic.. (brzdy predpokladam bubny vzadu, ridic - pomlcim..

Muj extra tuzing - nalepka losa = +10 klokanu.

Jinak musel to do me naprat takovou 20-30kou, protoze ja jsem jiz stal, i kdyz nohu na brzde jsem jiz mel asi jen zlehka - po narazu jsem cumakem skoncil nekde 10 metru za zebrama (4 metry auto, 5 metru prdel za zebrama, zebry = nejakych 13 metru jsem letel).
Diky bohu, ze dedek, kvuli kteremu se brzdilo byl kulhavy a v momente kdy ja jsem zastavoval byl jen asi na urovni poloviny auta vedle me - kdyby to bylo decko, nebo nejakej manik, tak ho proste sundam vystrelen zmrdem zezadu..

Summa summarum - nemate nekdo volnej naraznik na sedana? Nejlip v barve.. Barva je doskrabana, cast plastu praskla, pri jizde to vydava desne zvuky - jsem zvedavej jak dopadl nosnik narazniku (podle skripejicich zvuku muze byt chycen i on.. + si to odnesl vyfuk - ponekud zkrivenej - jsem zvedavej nakolik..

Ach jo, pouceni na zaver - nezarazujte se pred tuzene vozy :roll:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 75
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#41

Příspěvek od wickey »

dali píše:Koukal si pod koberec v kufru, jak vypadá lavor na rezervu? Já bych ty benga na tvým místě volal.
jjj koukal jsem - zevnitr pohoda, zespodu dolicek cca 3x3 cm promacklej - nevidim to jako tragedii.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 75
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#42

Příspěvek od wickey »

tak jsem byl v servisu - musi se menit vyfuk - od katu dozadu +koncovka. original volvo vyfuk 11000,-, koncovku nevim.
naraznik - 7000,- bez lakovani...

zbytek by mel byt OK - nosniky nejsou chycene.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Ondra.
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#43 Bouračky

Příspěvek od Ondra. »

dovolil jsem si sloučit do tohoto tématy všechny vaše a jiné bouračky 8)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#44 Re:

Příspěvek od tnemec »

Jarda S40 píše:Tady http://www.chcizit.cz/html/octavia.html jsem našel obrázky Š oktávie po nárazu do stromu, je možno to porovnat s nějakými obrázky bouraných volv, které tu občas kolují. Pravda, ta oktávka jela dost rychle, ale někde jsem tu viděl Volvo po bouračce na dálnici, tuším z počátků volvoklubu.
To auto jsem viděl naživo, stojí/stálo v Rudný na odtahovým parkovišti... nevěděl jsem, že to někdo přežil... vypadá to strašidelně...

A takhle přistupují k bezpečnosti Čínský kluci...

http://news.auto.cz/aktuality/adac-bril ... testu.html
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Přeštice

#45 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Miroslav »

Tady ještě jedna boračka!!
viewtopic.php?f=9&t=8336&hilit=
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 440
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Bruntál
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

#46 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Thorsten »

Tohle bylo moje první Volvo a už jinou značku v životě nechci !

Upozorňuji že Škoda Fábia byla 2 měsíce stará a moje Volvo 8 let.

Jsem přesvědčen že úroveň bezpečnosti je pro Škodovku až dnes srovnatelná !!!

http://volvoweb.cz/forum1/viewtopic.php?t=240
Naposledy upravil(a) Thorsten dne 03 srp 2007 23:40, celkem upraveno 1 x.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#47 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od eLzyx »

hledal jsem jak si vede C70tka v crashtestech a našel jsem jen tohle
http://www.wreckedexotics.com/newphotos ... d615.shtml

C70 je pěkně odolná :palec:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 133
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#48 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Roger »

eLzyx píše:hledal jsem jak si vede C70tka v crashtestech a našel jsem jen tohle
http://www.wreckedexotics.com/newphotos ... d615.shtml

C70 je pěkně odolná :palec:
Peknee... celni do autobusu v kombinovane rychlosti obou 90km/h to musela byt prda jak cert...ale kdyz tam vidim trcet tu vyztuhu... ;-)
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 112
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#49 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od eLzyx »

bylo to 90MPH !!! tj. 145km/h
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 133
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#50 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Roger »

eLzyx píše:bylo to 90MPH !!! tj. 145km/h
Aaha, popletl jsem jednotky, no tim hur/lip...? ;-)
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“