Vybitá baterie
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 45
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov
Vybitá baterie
Zdravím. Mám problém s autobaterií ??? Občas se mi stane, že po celodenním ježdění a zaparkování se mi rozsvítí hláška " vybitá baterie ". Druhý den nastartuju bez problému. A to se opakuje tak 3x do měsíce. Baterie je stará cca 2 roky, stane se to i po jejím dobití. Díky za rady.

_________________
Bylo: Volvo V70 2.5 TDi, rok výroby 10/1999, stříbrná metalíza
Bylo: Volvo S80 2,5T, rok výroby12/2003, černá metalíza
Je : Volvo XC60 D3 120kw AWD, rok výroby 11/2010, šedomodrá metalíza
Bylo: Volvo V70 2.5 TDi, rok výroby 10/1999, stříbrná metalíza
Bylo: Volvo S80 2,5T, rok výroby12/2003, černá metalíza
Je : Volvo XC60 D3 120kw AWD, rok výroby 11/2010, šedomodrá metalíza
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13221
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Vybitá baterie
Chce to proměřit její skutečný napětí, když to hodí tu hlášku. Taky může bejt přimrtvělej altík a zmatená nabíječka.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6034
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Vybitá baterie
Z mé nedávné zkušenosti. Baterie taky stará 2 roky, reklamace baterie. Následně zjištěno, že se ztrácí od Altíku k baterce 1V. Na svorkách baterie pouze 13.8V po nastartování a na Altíku 14,7V + -nějaká desetina.
Takže se zjistil vadný kabel co vede od Altíku - přes startér - až na baterku. Někde je prostě přechoďák. Takže provizorně se udělal Bypas Altík - Baterka a po zimě vyměním kabel.
Tudíž dobíjení fakt nepodceňovat.
Takže se zjistil vadný kabel co vede od Altíku - přes startér - až na baterku. Někde je prostě přechoďák. Takže provizorně se udělal Bypas Altík - Baterka a po zimě vyměním kabel.
Tudíž dobíjení fakt nepodceňovat.
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
Vybitá baterie
Zkontrolovat i minusový kabel od baterka, rád hnije.
Při výměně baterie zadalo se to diagnostikou?
Počítám, že už máš Start-Stop, dobíjí hlavně při brzdění motorem. Proto i po celodenním ježdění, to nemusí baterku pořádně dobít. Samozřejmě je možné, že je baterka už v háji.
Při výměně baterie zadalo se to diagnostikou?
Počítám, že už máš Start-Stop, dobíjí hlavně při brzdění motorem. Proto i po celodenním ježdění, to nemusí baterku pořádně dobít. Samozřejmě je možné, že je baterka už v háji.
-
Offline
- Příspěvky: 549
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
Vybitá baterie
Jak píše Sup - u naší baterky zabralo zadání nové baterie přes diag. (jinak úplně stejné příznaky i u rok staré baterky)
-
Offline
- Příspěvky: 45
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov
Vybitá baterie
Díky chlapi za rady. Už se na tom pracuje.

_________________
Bylo: Volvo V70 2.5 TDi, rok výroby 10/1999, stříbrná metalíza
Bylo: Volvo S80 2,5T, rok výroby12/2003, černá metalíza
Je : Volvo XC60 D3 120kw AWD, rok výroby 11/2010, šedomodrá metalíza
Bylo: Volvo V70 2.5 TDi, rok výroby 10/1999, stříbrná metalíza
Bylo: Volvo S80 2,5T, rok výroby12/2003, černá metalíza
Je : Volvo XC60 D3 120kw AWD, rok výroby 11/2010, šedomodrá metalíza
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé