D5: přirozené dlouhé starty
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
D5: přirozené dlouhé starty
To bylo na Radkovo video, na tvém mám pocit jako by podfukoval vstřik. Sundej horní dekl a okolo vstřiků nalej vodu z jarem. Ale jak říkám telefony klamou
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14269
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
D5: přirozené dlouhé starty
No komprese jsem neměřil, to je fakt (měřák mi přinese Ježíšek). Ale proč by to mělo být kompresí, když jakmile motor dosáhne na railu 200 bar tak okamžitě chytí?
Před výměnou vysokotlakého čerpadla jsem mohl točit třeba 30 sekund, než to natlačilo a pak to teprve chytlo.
Před výměnou vysokotlakého čerpadla jsem mohl točit třeba 30 sekund, než to natlačilo a pak to teprve chytlo.
Naposledy upravil(a) raolsa dne 23 lis 2020 13:49, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Momentum 2007
D5: přirozené dlouhé starty
Než starty v mrazu mě děsí to ze se mi nerožne kontrolka žhaveni
Po otočení klickem jako by tam nebyla ale auto startuje na drc
D5 136 špageta (importe Italiano)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
D5: přirozené dlouhé starty
Musí bliknout, abys viděl, že neni prasklá žárovka... no počkej na -10°C a budeš mít jistotu. 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 118
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Královéhradecký kraj
- Vůz: V70 D5, 2004
D5: přirozené dlouhé starty
Mě to zase chvíli na D5 120kw dělalo při studeném startu to, co na videu níže. Nevím, co by to mohlo být, ale už to dlouho teď neudělalo. Někdy se i stalo, že to i chcíplo. Tipuju to na blbou várku paliva (Eurooil bez bioložky)...
https://youtu.be/KgHIJDB786I
https://youtu.be/KgHIJDB786I
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
D5: přirozené dlouhé starty
https://youtu.be/9c4EhYseEmc
Takhke vypadají moje starty na D5 120kW. 5minut běžel bufik a auto startovalo po měsíci stání na místě. Takže jakmile vám to točí dýl, je něco špatně. Dlouhé starty rozhodně nejsou běžné u D5 jako třeba u boxera u Subaru
Takhke vypadají moje starty na D5 120kW. 5minut běžel bufik a auto startovalo po měsíci stání na místě. Takže jakmile vám to točí dýl, je něco špatně. Dlouhé starty rozhodně nejsou běžné u D5 jako třeba u boxera u Subaru

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14269
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
D5: přirozené dlouhé starty
No to vím, že to není v pořádku, ale co by to mohlo u toho "mého" auta způsobovat?
Co jsem tak pátral, tak by to možná mohlo být čerpadlo v nádrži. Sice jsem ho zkoušel, ale nezkoušel jsem jestli natlačí těch požadovaných 0,8l za 30 sec a 3,5 bar. Když nad tím tak přemýšlím, tak asi ne. Sice to ve předu (i na vývodu z čerpadla) teklo, ale řekl bych, že málo.
No v plánu je to otestovat až se sem to auto zase dostane. Dneska jsem si udělal budík.
Co jsem tak pátral, tak by to možná mohlo být čerpadlo v nádrži. Sice jsem ho zkoušel, ale nezkoušel jsem jestli natlačí těch požadovaných 0,8l za 30 sec a 3,5 bar. Když nad tím tak přemýšlím, tak asi ne. Sice to ve předu (i na vývodu z čerpadla) teklo, ale řekl bych, že málo.
No v plánu je to otestovat až se sem to auto zase dostane. Dneska jsem si udělal budík.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
D5: přirozené dlouhé starty
Mám pocit, že někdo psal, že normálně jezdí bez čerpadla v nádrži, že to je tam vlastně jen pro případ, kdyby došla nafta apod. Jinak si to tahá i bez něj.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14269
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
D5: přirozené dlouhé starty
Jo to psal Karelvolvo. Ale základ je, že máš to vysokotlaké čerpadlo v parádní kondici, to samé vstřiky.
Co jsem zjišťoval, tak čerpadlo v nádrži by mělo běžet jenom max. 90 vteřin po zapnutí klíčku, nebo dokud motor nenaskočí, pak se vypne a zapne se jenom když je požadavek na větší odběr nafty - plný plyn - nebo když poklesne tlak na railu.
Co jsem zjišťoval, tak čerpadlo v nádrži by mělo běžet jenom max. 90 vteřin po zapnutí klíčku, nebo dokud motor nenaskočí, pak se vypne a zapne se jenom když je požadavek na větší odběr nafty - plný plyn - nebo když poklesne tlak na railu.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 412
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
D5: přirozené dlouhé starty
Info z VIDY:JackDms píše: 23 lis 2020 15:05 Než starty v mrazu mě děsí to ze se mi nerožne kontrolka žhaveniPo otočení klickem jako by tam nebyla ale auto startuje na drc
D5 136 špageta (importe Italiano)
The Engine Control Module (ECM) activates the glow plug relay in 4 phases. The phases vary depending on time, coolant temperature and engine speed. The phases are:
Preheating: Activated when the ignition key is turned to position II. Dependent on time, coolant temperature and engine speed. The Engine Control Module (ECM) sends a signal via the CAN network to the Driver Information Module (DIM) to illuminate the preheating light.
Start standby preheating: Activated for 10 seconds after preheating is complete. This preheating occurs during the period before the starter motor is activated. Not indicated in the Driver Information Module (DIM).
Start preheating: Active when the starter motor is activated, i.e. when a specific engine speed is reached. Not active if coolant temperature is over 30 °C (86 ºF) or the starter motor is deactivated. Not indicated in the Driver Information Module (DIM).
Afterheating: Active when the start sequence has been completed. Not indicated in the Driver Information Module (DIM).
K čerpadlu v nádrži jsem našel tohle:
Takže raolsa má pravdu1 Electric fuel pump (low pressure pump, pre-pump) with fuel level sensor
2 Fuel level sensor
3 Fuel pump relay
4 Rear electronic module (REM)
5 Central electronic module (CEM)
6 Injectors
7 Fuel pressure control valve
8 Fuel rail
9 Fuel pressure sensor
10 Return line
11 Injection pump
12 Fuel filter
13 Fuel flow control valve
14 Temperature switch and power heating fuel filter
When the ignition key is turned to position II, the Engine Control Module (ECM) sends a signal to the Central Electronic Module (CEM) to start the electric low pressure pump (1). With the key in position II, the lower pressure pump prerunning for a period of time. Prerunning depends on the existing conditions:
low fuel volume (less than 10 liters/2.6 gallons) - low pressure pump runs for approx. 45 sec.
high fuel volume (more than 10 liters/2.6 gallons) - low pressure pump runs for approx. 20 sec.
the low pressure pump runs continually when the key is turned to position II and the engine starts.
The task of the low pressure pump is to supply the injector pump (11) with fuel. The pump runs continuously when the engine is running.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14269
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
D5: přirozené dlouhé starty
No podle tohoto spíš nemám, nebo tak na půl. Tady se říká, že čerpadlo běží po nastartování pořád, páč má za úkol zásobovat vysokotlaké čerpadlo palivem.
Tak a teď babo raď.
Pro jaký motor je to popis?
EDIT: Tak jsem koukal na popis funkce pro to "moje" auto - 120kW a je to téměř, jak jsem psal výše. Akorát to běží v poloze II 80 vteřin a tlak má být 3 Bar a za běhu motoru 2 Bar, když se spustí čerpadlo.
Tak a teď babo raď.
Pro jaký motor je to popis?
EDIT: Tak jsem koukal na popis funkce pro to "moje" auto - 120kW a je to téměř, jak jsem psal výše. Akorát to běží v poloze II 80 vteřin a tlak má být 3 Bar a za běhu motoru 2 Bar, když se spustí čerpadlo.
Electrical fuel pump (FP)
Supplies fuel to the low-pressure pump:
- 80 seconds each time the ignition key is turned to position II. When the key is turned to position III the pump runs until the engine is started
- under high loads.
The engine control module (ECM) sends a request to the central electronic module to start the pump.
Fuel is transferred using the ejector principle from the left-hand fuel pocket to the right-hand pocket depending on the amount of fuel in the right-hand gallery.
The fuel level sensor in the right-hand fuel gallery transmits data to the rear electrical module about the amount of fuel. The rear electrical module transmits a CAN signal on the network which is retrieved by the central electronic module
The central electronic module activates the fuel pump (FP) relay when the level in the right-hand gallery falls below 13 liters and deactivates the relay at 21 liters. If the signal for the amount of fuel is missing, the central electronic module activates the fuel pump (FP) to guarantee the fuel level
There are two valves integrated in the fuel pump (FP). There is a check valve, whose task is to prevent the low-pressure fuel pump (FP) from drawing fuel through the electrical fuel pump (FP). There is also a pressure limiting valve in the fuel pump (FP) which limits the pressure to approximately 300 kPa absolute pressure in the supply line to the filter
The operating pressure of the fuel pump (FP) is approximately 200 kPa absolute pressure.
Naposledy upravil(a) raolsa dne 27 lis 2020 18:58, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 412
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
D5: přirozené dlouhé starty
Všechno je to pro můj motor D5244T(4).
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14269
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
D5: přirozené dlouhé starty
Tak tím se to vysvětluje. Pro T4 je to jiné než pro T.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14269
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
D5: přirozené dlouhé starty
Takže tu máme další vývoj.raolsa píše: 27 lis 2020 16:37 No to vím, že to není v pořádku, ale co by to mohlo u toho "mého" auta způsobovat?
Co jsem tak pátral, tak by to možná mohlo být čerpadlo v nádrži. Sice jsem ho zkoušel, ale nezkoušel jsem jestli natlačí těch požadovaných 0,8l za 30 sec a 3,5 bar. Když nad tím tak přemýšlím, tak asi ne. Sice to ve předu (i na vývodu z čerpadla) teklo, ale řekl bych, že málo.
No v plánu je to otestovat až se sem to auto zase dostane. Dneska jsem si udělal budík.![]()
Čerpadlo v nádrži je po smrti.

Natlačí sotva 1 bar a to ještě za hodně dlouho a za 30 sec nateklo do odměrky sotva 200 ml.
Takže objednáno nové (při ceně nového nemá cenu dávat starší) a uvidíme.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Momentum 2007
D5: přirozené dlouhé starty
Já teď pustím do oběhu ještě tohle ... kluci co maj us diesely (powerstroke/cummins ) si to chválí ... tak by to nemuselo nic posrat i na téhle kovadline 
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 518
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
- It’s my birthday
D5: přirozené dlouhé starty
Celkem hledím, že dle videí vám motor točí tak rychle. Já mám už od koupi problém s tím, že motoru se nechce ani točit, jako by byl cely mechanismus zatuhlý... zkrátka, než motor otočí jednou, tak vám dle videí 3x. Baterku mám asi 5-6 let (100ah), alternator 2 roky starý (na puvodnim se ulomila hridel)
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
D5: přirozené dlouhé starty
Já mám startér výměnný, když původnímu majiteli odešel při zimní dovolené v Alpách. Tak co ho zkusit vyndat a alespoň vyčistit 

-
Online
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
D5: přirozené dlouhé starty
Taky mi to točí pomaleji, ale s takhle starou baterií bych se ani nedivil. Zkus si půjčit někde novější a uvidíš ten rozdíl.
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5 - Košíře
- Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW
D5: přirozené dlouhé starty
Taky jsem si vsimnul, ze D5 (2013 147kW 2.4, nechce se mi hledat presne oznaceni motoru) chyta na cvrnknuti a D5 (2009 D5244T4) to trva dele a nekdy o trochu dele. Nicmene, potize s tim, ze to nenastartuje vyresilo externi dobijeni baterky, kdyz se s nim jezdi kazdy den, zadny problem nepozoruji. Baterka ma leda hadicku na na odvod plynu, takze kontrolovat elektrolyt nebo jednotlive clanky ani nahodou.mot píše: 02 pro 2020 21:53 Celkem hledím, že dle videí vám motor točí tak rychle. Já mám už od koupi problém s tím, že motoru se nechce ani točit, jako by byl cely mechanismus zatuhlý... zkrátka, než motor otočí jednou, tak vám dle videí 3x. Baterku mám asi 5-6 let (100ah), alternator 2 roky starý (na puvodnim se ulomila hridel)
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
-
Offline
- Příspěvky: 518
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
- It’s my birthday
D5: přirozené dlouhé starty
Nedalo mi to, tak jsem v Lidlu koupil nabíječku autobaterií.
Po připojení indikovala 12.4V v baterii a stav nabití neukazoval ani jednu čárku.
Po 8 hodinách nabíjení jsem to odpojil a dnes po 4 dnech nastartoval...
Rozdíl neskutečný, auto startuje jako nové, netrvá to ani vteřinu. Tak jsem celkem rád, že přirozeně dlouhý start se mě už netýká.
Ještě k těm videím, kde baterka točí a dlouho se nic neděje ... nemůže být na vině zavzdušněná palivová soustava?
Po připojení indikovala 12.4V v baterii a stav nabití neukazoval ani jednu čárku.
Po 8 hodinách nabíjení jsem to odpojil a dnes po 4 dnech nastartoval...
Rozdíl neskutečný, auto startuje jako nové, netrvá to ani vteřinu. Tak jsem celkem rád, že přirozeně dlouhý start se mě už netýká.
Ještě k těm videím, kde baterka točí a dlouho se nic neděje ... nemůže být na vině zavzdušněná palivová soustava?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14269
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
D5: přirozené dlouhé starty
Zavzdušněné to není, ale zatím zjištěno téměř mrtvé čerpadlo v nádrži, které nedává skoro žádný tlak ani objem, takže vlastně celý objem nafty nutný pro start si tahá vysokotlaké čerpadlo samo. Proto trvá start tak dlouho.
Je to teda zatím jenom domněnka, ale všechno tomu nasvědčuje.
Nové čerpadlo je na cestě a bude se to řešit asi příští týden. Auto teď majitel nemůže odstavit.
Je to teda zatím jenom domněnka, ale všechno tomu nasvědčuje.
Nové čerpadlo je na cestě a bude se to řešit asi příští týden. Auto teď majitel nemůže odstavit.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 847
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
D5: přirozené dlouhé starty
Neklepe se ti to nejak?Sup píše: 27 lis 2020 16:24
Takhke vypadají moje starty na D5 120kW. 5minut běžel bufik a auto startovalo po měsíci stání na místě. Takže jakmile vám to točí dýl, je něco špatně. Dlouhé starty rozhodně nejsou běžné u D5 jako třeba u boxera u Subaru![]()

_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
D5: přirozené dlouhé starty
Nesledujes vlákno vibrace D5? Starty jsou lepší jak u benzínu, ale mám z toho na studený volnoběh dámské potěšení 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
D5: přirozené dlouhé starty
OT: myslíš manželovu kreditku? 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14269
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
D5: přirozené dlouhé starty
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé