Automatická převodovka
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2900
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#51 Automatická převodovka
asi spíš tento ne? http://oleje-mpa.cz/prevodovy-olej-mannol-atf-multivehicle-3309-20-l
ta moje cena byla s tímto https://www.alza.cz/auto/mobil-atf-3309-1l-d5074096.htm?o=1
ta moje cena byla s tímto https://www.alza.cz/auto/mobil-atf-3309-1l-d5074096.htm?o=1
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#52 Automatická převodovka
Jojo. Omlouvám se, než jsem to stačil opravit, reagoval jsi.Tod2 píše:asi spíš tento ne? http://oleje-mpa.cz/prevodovy-olej-mannol-atf-multivehicle-3309-20-l
ta moje cena byla s tímto https://www.alza.cz/auto/mobil-atf-3309-1l-d5074096.htm?o=1
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12976
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#53 Automatická převodovka
Nějaký drahý, ne? Naposledy jsem ho kupoval (jinde) za 1714,- Kč včetně pošty.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 65
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Vůz: XC70 r.v. 2004
- Bydliště: Město Albrechtice
#54 Automatická převodovka
dovolil bych si téma trošku oživit pro některé asi blbou otázkou. Mám, no, teď dcera, volvo xc70 D5 120kW, r.v. 2003. Před lety, když jsem s ním ještě jezdil já, praskl chladič a promíchala se mi voda s převodovým olejem. Chlap, který mi tehdy volvo servisoval, vyměnil chladič, olej v převodovce a jezdilo se dál. Po čase, když auto užívala dcera, u někoho zjistila, že v autě není v softwaru převodovka, proto se objednala k nějakému maníkovi na nahrání, na termín však zapomněla, prošvihla ho a dál to neřešila. Sotva udělala skoro před rokem a půl technickou, po týdnu přestalo volvo jezdit, prý jen na jedničku. Dala to do servisu, kde jí bylo řečeno, že prý je v dupě měnič, bůh ví, jak je na tom celá převodovka, prý nízká hladina oleje. Já to v té době neřešil, na pojíždění do práce jsem měl oktávku. Protože však už nepracuju, dvě auta jsou v domácnosti na nic a manželka hudruje, že nebude platit pojistky na dvě auta, z toho jedno nepojízdné. Takže raději se zbavím oktávky a nechám si volvo, které bych chtěl opravit. Vím tady z fora, že machr na automatické převodovky je D. Patočka, vím, že má i nějaké inzeráty s převodovkami na bazoši. Jak zjistím, jaký typ automatické převodovky ve volvu je, abych se poté, pokud tu mou má v nabídce, se případně mohl s p. Patočkou domluvit na opravě či výměně převodovky?
_________________
XC70 D5 AWD D5244T r.v. 2004 stříbrná barva
Škoda Felicia combi 1,3 MPi r.v. 1999 zelená barva
Škoda Octavia combi 1,9 TDi r.v. 2003 modrá
XC70 D5 AWD D5244T r.v. 2004 stříbrná barva
Škoda Felicia combi 1,3 MPi r.v. 1999 zelená barva
Škoda Octavia combi 1,9 TDi r.v. 2003 modrá
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#55 Automatická převodovka
Přímo na převodovce v motorovém prostoru uvidíš štítek. Ale spíš se připrav na to že se dozvíš že se to opravovat nedá/nemá cenu.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12976
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#56 Automatická převodovka
Bude tam asi AW55-50.
Obávám se, že tyhle převodovky už nikdo neopravuje. Ani Patočka už na to nemá díly.
Takže buď zkusit sehnat někde jinou ještě funkční, nebo auto sešrotovat.
Ale rozhodně bych to s Patočkou nejdřív konzultoval.
A uplně nejdřív bych zkontroloval hladinu oleje a popřípadě dolil. Kontroluje se to při nastartovaném motoru.
Obávám se, že tyhle převodovky už nikdo neopravuje. Ani Patočka už na to nemá díly.
Takže buď zkusit sehnat někde jinou ještě funkční, nebo auto sešrotovat.
Ale rozhodně bych to s Patočkou nejdřív konzultoval.
A uplně nejdřív bych zkontroloval hladinu oleje a popřípadě dolil. Kontroluje se to při nastartovaném motoru.
Naposledy upravil(a) raolsa dne 03 lis 2020 19:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#57 Automatická převodovka
A teď sem všichni začnou dávat ty odkazy z ebay.com, že ten pytlík s těsněníma se dá normálně koupit, a že filtr a sada pouzder taky........tak proč to ten
náfuka nechce jako wopravovat ?
No, ona převodovka není jenom ten pytlík a filtr. Jde spíš o kvalitu náhradních dílů a cenu celkové opravy.
Repasní sada je ještě celkem použitelná, lamely bývají trochu mizerné, filtr je ok, sada pouzder nepoužitelná ! (dělají to z bronzu a blbě)
K tomu nový rozvaděč, repase hydroměniče a práce s opravou. Potom to musí někdo vyndat, nandat, nalejt skoro 8 lirů oleje, udělat geometrii, adaptace.........
A je z toho 50 tisíc, což normální člověk nemůže do auta s hodnotou 50 tisíc přece investovat.
Nemluvě o riziku vadných obalů převodovky, prasklé hřídeli, rozžvejkaným planetovým soukolím a dalších super překvapeních u převodovky s najetými
500tis. km, navíc vyplavené glycolem z chladiče.
Takže většinou se zákazník rozeběhne na vrakoviště, tam si zaplatí za starou převodovku až 20tis., následně k tomu 10 tis. za výměnu a
opatrně se rozjede k domovu a ................snad to bude dobrý.
Bohužel je to už dávno, co tyto převodovky skončily ve výrobě. Od roku 2005 se již do V70 nemontují, což je opravdu 15 let, a původní výrobci náhradních dílů
to již nedělají, a teď to smolí náhradníci v malých sériích. A jak to chcete opravovat, když vám tam půlka věcí nepasuje, a nebo tam vůbec nedrží.
Volvo tuto repasovanou převodovku již dva roky také nedokáže dodat, a to ani za cenu 105tis.kč Prostě je KONEC a AW55-50, resp.55-51 už dojíždějí.
To se ale nedá říct o 6 stupňové TF80, která je oproti 55-50/51 úplně skvělá. Sice není nesmrtelná, ale je naprosto dokonale opravitelná, protože se výrobce Aisin Warner poučil, a její součásti jsou tak třikrát větší a kvalitnější, takže ani u motoru V8 po 500tis. km není absolutně žádný problém s opravou.
náfuka nechce jako wopravovat ?
No, ona převodovka není jenom ten pytlík a filtr. Jde spíš o kvalitu náhradních dílů a cenu celkové opravy.
Repasní sada je ještě celkem použitelná, lamely bývají trochu mizerné, filtr je ok, sada pouzder nepoužitelná ! (dělají to z bronzu a blbě)
K tomu nový rozvaděč, repase hydroměniče a práce s opravou. Potom to musí někdo vyndat, nandat, nalejt skoro 8 lirů oleje, udělat geometrii, adaptace.........
A je z toho 50 tisíc, což normální člověk nemůže do auta s hodnotou 50 tisíc přece investovat.
Nemluvě o riziku vadných obalů převodovky, prasklé hřídeli, rozžvejkaným planetovým soukolím a dalších super překvapeních u převodovky s najetými
500tis. km, navíc vyplavené glycolem z chladiče.
Takže většinou se zákazník rozeběhne na vrakoviště, tam si zaplatí za starou převodovku až 20tis., následně k tomu 10 tis. za výměnu a
opatrně se rozjede k domovu a ................snad to bude dobrý.
Bohužel je to už dávno, co tyto převodovky skončily ve výrobě. Od roku 2005 se již do V70 nemontují, což je opravdu 15 let, a původní výrobci náhradních dílů
to již nedělají, a teď to smolí náhradníci v malých sériích. A jak to chcete opravovat, když vám tam půlka věcí nepasuje, a nebo tam vůbec nedrží.
Volvo tuto repasovanou převodovku již dva roky také nedokáže dodat, a to ani za cenu 105tis.kč Prostě je KONEC a AW55-50, resp.55-51 už dojíždějí.
To se ale nedá říct o 6 stupňové TF80, která je oproti 55-50/51 úplně skvělá. Sice není nesmrtelná, ale je naprosto dokonale opravitelná, protože se výrobce Aisin Warner poučil, a její součásti jsou tak třikrát větší a kvalitnější, takže ani u motoru V8 po 500tis. km není absolutně žádný problém s opravou.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4899
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#58 Automatická převodovka
Nedalo by se vyvěsit hned někde nahoře, aby to každej viděl a už se neptal, případně aby si takovou past nekoupil?
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#59 Automatická převodovka
To by stejně nepomohlo, vždycky je lepší se znova zeptat, alespoň člověk nemusí nic hledat.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=34425&start=250
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=34425&start=250
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#60 Automatická převodovka
Připnu sem moudro, které je implicitně jasné, ale explicitně by mělo být uvedeno.
Jediná P2 s automatem, která má smysl je z konce výroby s D5 136kW, která má TF80.
Jediná P2 s automatem, která má smysl je z konce výroby s D5 136kW, která má TF80.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4899
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#61 Automatická převodovka
Ty 5ti kvalty se dávaly i do xc 90tek?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5127
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#62 Automatická převodovka
Davide a když do toho dám těch 50K jak dlouho to bude jezdit ? Je reálná šance na to najet dalších 100 000Km ? Pro mě je 50-51 strašák, kdy nechci už moc investovat do toho auta, kdyby právě ten automat lehnul. Kdyby to za 50K najelo další porci km tak to smysl dává. Jestli mě to ve výsledku bude stát 0,5-1Kč za Km tak to je to co ušetřím na LPG...David Patočka píše: ↑04 lis 2020 00:13 A je z toho 50 tisíc, což normální člověk nemůže do auta s hodnotou 50 tisíc přece investovat.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#63 Automatická převodovka
Není pak lepší swap za manuál?
U zainvestovaných aut by se to snad vyplatilo ne? než to auto slisovat jen proto, že už se nedá opravit automat.
Chápu, že u pekáčů za 50 tisíc, kde se měnil jen olej a na všechno ostatní se sralo, dokud se to nerozpadlo, to
nemá smysl, ale u hezkých a opečovávaných aut? tam už to pro majitele vozu smysl mít může.
U zainvestovaných aut by se to snad vyplatilo ne? než to auto slisovat jen proto, že už se nedá opravit automat.
Chápu, že u pekáčů za 50 tisíc, kde se měnil jen olej a na všechno ostatní se sralo, dokud se to nerozpadlo, to
nemá smysl, ale u hezkých a opečovávaných aut? tam už to pro majitele vozu smysl mít může.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#64 Automatická převodovka
No, a to je právě to, co ani já nedokážu u AW 55-50/51 odhadnout.
Když tu převodovku skládáte s vědomím, že tam dáváte mizerné nové součástky, tak je to celé s otazníkem.
Proto jsem to před třemi lety ohlásil, že tento typ již nebudeme opravovat, protože nedokážeme poskytnout plnou záruku.
To, že tady skládáme občas tuto převodovku ze starých věcí je fajn, ale stejně nikdo neví datum, kdy to přestane fungovat.
Oproti tomu jsem letos dostal zpětnou vazbu na opravu převodovky TF80 v XC70 2006.
Dělala se u nás poctivá celková oprava z kvalitních součástek při 306 000 km v roce 2013.
Letos má auto najeto 642 000 km, a převodovka stále funguje, takže díky pravidelným výměnám oleje najela více kilometrů, nežli ta původní nová.
A to je dobrá zpráva
PS: Jezdí to téměř každý týden Praha - Ivano Frankovsk a zpět ve čtyřech lidech, takže proto to tolik najelo.
Když tu převodovku skládáte s vědomím, že tam dáváte mizerné nové součástky, tak je to celé s otazníkem.
Proto jsem to před třemi lety ohlásil, že tento typ již nebudeme opravovat, protože nedokážeme poskytnout plnou záruku.
To, že tady skládáme občas tuto převodovku ze starých věcí je fajn, ale stejně nikdo neví datum, kdy to přestane fungovat.
Oproti tomu jsem letos dostal zpětnou vazbu na opravu převodovky TF80 v XC70 2006.
Dělala se u nás poctivá celková oprava z kvalitních součástek při 306 000 km v roce 2013.
Letos má auto najeto 642 000 km, a převodovka stále funguje, takže díky pravidelným výměnám oleje najela více kilometrů, nežli ta původní nová.
A to je dobrá zpráva
PS: Jezdí to téměř každý týden Praha - Ivano Frankovsk a zpět ve čtyřech lidech, takže proto to tolik najelo.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#65 Automatická převodovka
No, asi to není úplně špatná myšlenka.......ale,Ejdou Rotacak píše: ↑04 lis 2020 13:09 Není pak lepší swap za manuál?
U zainvestovaných aut by se to snad vyplatilo ne? než to auto slisovat jen proto, že už se nedá opravit automat.
Chápu, že u pekáčů za 50 tisíc, kde se měnil jen olej a na všechno ostatní se sralo, dokud se to nerozpadlo, to
nemá smysl, ale u hezkých a opečovávaných aut? tam už to pro majitele vozu smysl mít může.
je potřeba mít shodné auto na díly, aby se dalo vyčerpat vše potřebné k přestavbě, potom někoho hodně levného, kdo si s tím
bude týden ochotně hrát, a taky někoho slepého na STK, protože tento zásah do konstrukce vozidla opravdu neprojde.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#66 Automatická převodovka
2 David
díky za postřeh. Ještě si dovolím OT (módy poprosím, ať můj příspěvek případně po čase smažou, ať topic o špajskách nehnojím)
V současné době probíhá na mém autě swap motorů (původní 2.5T AWD, B 5254 T2, MY 2007 se mění za F-L 2.4 T5, B 5244 T5, MY 2007)
Toho by si na STK všimnout nemuseli ne?
Pokud všechno dobře dopadne, měla by to být asi jediná P2 T5 s AWD v ČR.
díky za postřeh. Ještě si dovolím OT (módy poprosím, ať můj příspěvek případně po čase smažou, ať topic o špajskách nehnojím)
V současné době probíhá na mém autě swap motorů (původní 2.5T AWD, B 5254 T2, MY 2007 se mění za F-L 2.4 T5, B 5244 T5, MY 2007)
Toho by si na STK všimnout nemuseli ne?
Pokud všechno dobře dopadne, měla by to být asi jediná P2 T5 s AWD v ČR.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5127
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#67 Automatická převodovka
No asi bych jezdil na STK někde po známosti. Pokud si toho všimnou zanesou to do systému a další STK to bude podle mě znovu kontrolovat jestli jsi tam vrátil ten původní... Myslím že samotný motorový prostor se nefotí.
AD tema převodovky. Děkuji za info a rozumím. V čem je problém místo 5 kvaltu tam dát 6 kvalt automat ? Krom STK. Vubec si to nepoberou řídící jednotky ?
AD tema převodovky. Děkuji za info a rozumím. V čem je problém místo 5 kvaltu tam dát 6 kvalt automat ? Krom STK. Vubec si to nepoberou řídící jednotky ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#68 Automatická převodovka
tak když to prošlo STK s klouzajcí spojkou, nedolazenym Stage 4 chipem, který dramaticky změnil výkonnostní křivku motoru a házel auto do nouzáku,
s 3 palcovou trubkou od svodů....a ještě jsem je nutil, že nesmí pustit LPG, nebo to vybouchne a všichni chcípnem
(ŘJ LPG nebyla v té době adaptovaná na ECU Stage 4 a samotný chip ladilo D5T5 až dodatečně po STK)
s 3 palcovou trubkou od svodů....a ještě jsem je nutil, že nesmí pustit LPG, nebo to vybouchne a všichni chcípnem
(ŘJ LPG nebyla v té době adaptovaná na ECU Stage 4 a samotný chip ladilo D5T5 až dodatečně po STK)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#69 Automatická převodovka
Nedokážu si představit, jak by měl technik na STK přijít na výměnu motoru, když vizuálně jsou motory identické.
Ani s tím automatem to není tak horký.
Ve velkým techničáku to zapsány být nemusí a ještě se mi na STK za 30 let nestalo, že by někdo kontroloval almaru.
Oni jsou většinou rádi, když najdou VIN.
Ani s tím automatem to není tak horký.
Ve velkým techničáku to zapsány být nemusí a ještě se mi na STK za 30 let nestalo, že by někdo kontroloval almaru.
Oni jsou většinou rádi, když najdou VIN.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#70 Automatická převodovka
Ejdou Rotacak: A emise LPG ti udělali jak? Nebo děláš STK bez emisí?
Naposledy upravil(a) Nosound89 dne 04 lis 2020 14:19, celkem upraveno 1 x.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
#71 Automatická převodovka
LPG nemám a emise vždycky dělám jinde než STK.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#72 Automatická převodovka
Promiň, to bylo na Ejdou Rotacaka, tys mi tam vložil příspěvek dříve
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#73 Automatická převodovka
2 NoSound 89
No cement!
No cement!
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#74 Automatická převodovka
Dalším plusem je, že budeš mít i levnější povinné ručení s autem do 2499 cm3Ejdou Rotacak píše: ↑04 lis 2020 13:52původní 2.5T AWD, B 5254 T2, MY 2007 se mění za F-L 2.4 T5, B 5244 T5, MY 2007.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4899
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#75 Automatická převodovka
Otázka stále platí, dávalo se to do XC90?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 913 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kozejk
-
- 10 Odpovědi
- 1188 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 24 Odpovědi
- 1016 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ekky
-
- 12 Odpovědi
- 917 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 7 Odpovědi
- 4040 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od much44