V70 II,2,4D,120kw horší starty

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Lebkoun
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

No a jak se dostaneš manualne na všechny nečistoty? Nekde na YouTube jsem viděl že celý sání vysapnul a vypaloval to, myslel jsem že třeba nějaký proplach, ultrazvuk po demontáži. Takže teda jen kam se dostanu, jestli to chápu dobře. A egr proč off?

Lebkoun
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

Off proto, že se zanáší DPF více, nebo jak souvisí souhra klapek a egr, popř co se tím zlepší a potažmo problémy na emisích? Děkuju

Lebkoun
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

Chlapi,řeknu to asi takhle.Teď marodím a mám víc času než jindy,proto ty přiblblý dotazy,za to se omlouvám.Doteď jsem s autem pouze jezdil a využíval jeho služby,ale čeká mě v brzské době výměna rozvodů,klapek,kontrola vstřikovačů a repas řízení,to jsou věci,které jsou pro mě teď nejdůležitější do budoucna,abych se vyhnul případným dalším výdajům,nebo nějaký katastrofě.Nejsem automechanik,ale zároveň nejsem totální kopyto,jde mi o to jestli si dokážu sám třeba vyměnit ty klapky,to je první věc.Koukal jsem samozřejmě na youtube videa a hodně dlouho ležel i na googlu ohledně výměny,ale spíš jsem tam našel návody na jiný typ motoru než mám já,nepřipadá mi složité dát klapky nové,ale potíž bude se sundáním ventilového víka,nemám s tím zkušenosti,jak odpojit všechny hadice,kde jsou jaké šrouby všude,popř,jestli tam nečíhá nějaká past na co si dát pozor,to samé se vstřikovači jestli s nima nemůžu neodbornou manipulací něco udělat a jakou silou je zpět dotáhnout.Prostě nějaký detailní postup konkrétně na můj typ motoru,mám šedivé víko motoru.Dále bych se chtěl zeptat jestli mi rozvody dokáže vyměnit i můj automechanik,jestli nemá V70 nějaká specifika,která by mu mohla činit problém a co vše kromě rozv.řemene,vodní pumpy a napínacích kladek se ještě doporučuje vyměnit,jestli i další řemeny,nebo jen ta rozvodová sada?Třetí dotaz je na zkoušku(přepadovou )vstřikovačů,kdo to běžně dělá?Jestli to dokáže udělat normální automechanik,nebo musím někam do autorizáku?Další dotaz je kdo mi bude schopen otestovat žhavicí svíčky?A poslední dotaz:EGR se vypíná přes diagnostiku a proč?Moc díky za případné odpovědi a slibuju,že dám na čas pokoj :D .Na volvoforum jsem lezl už před koupí auta,abych si udělal obrázek a načerpal nějaká moudra,ale zaregistroval jsem se až teď,protože jak koukám,tak dobře poradit tady umí hodně lidí a je to tady takový lidský,rodinný přístup.Nechci tady být za vemeno,spíš to berte tak,že doteď jsem si byl tak maximálně schopen vyměnit olej,filtry a semtam si poradil s nějakou mechanickou drobnou opravou.Dnešní moderní motory jsou jiný a já k nim mám respekt a bojím se ,jako laik,abych něco nez..vil.
Naposledy upravil(a) Lebkoun dne 22 říj 2020 16:38, celkem upraveno 1 x.

Lebkoun
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

035.JPG
034.JPG
Mám tenhle typ motoru.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Tod2
Offline
Příspěvky: 3516
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Tod2 »

Egr se vypíná, aby sis neposílal ten bordel z výfuku do sání a do motoru. Vypíná se nahratim jiného softu a zaslepenim ventilu. Na emisích by to nemělo být poznat.
Sundat vstřiky a sání není zase takový problém, ale jestli jsi to nikdy nedělal, dal bych to raději do servisu, který to umí.
Prepad vstriku udělas i doma, ale pořádný servis má na to udělátka.
Žhaviče otestujes diagnostikou.

Proč chceš měnit klapky? Je tam nějaký problém už?
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14423
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od raolsa »

Všechno co píšeš, že by jsi potřeboval udělat, by se mohlo vzít jedním vrzem, až se bude dělat to řízení. :wink:

p.s. Svíčky se sice dají změřit, ale asi bych je zrovna vyměnil.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Lebkoun
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

Raolsa:Super,tak fajn :wink:

Lebkoun
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

Tod2:Když jsem auto koupil,bylo táhlo zajištěný jen malým drátkem,ale odjel jsem s tím Chorvatsko a pak ještě k Baltu,čili cca 3500km bez toho ,aby mi to při větším čoudu padalo do nouzáku.Když jsem se vrátil z cest ,zjistil jsem ,že je táhlo vypadlé,nařízl jsem ty prolisy v plastu,aby se to dalo roztahnout a rozumně nasadit a táhlo ještě otočil,od té doby jsem najel dalších cca 3 až 4tis. a drží a funguje.Ale už od začátku je to trochu v místě táhla oblité od oleje,ale žádná hrůza,takže podle toho co jsem tady někde četl to je známka toho ,že klapky už jsou zřejmě načlé.Nevím jak jinak bych to zjistil a nevím jestli s tím může být nějaký problém t,údajně nehrozí nasátí do motoru,ale zbytek netuším.Auto jede a táhne krásně a i nad těch udávaných cca 120 km/h a nebo vysoké otáčky při zátahu do kopce v zatížení se žádná chybová hláška nebo ztráta výkonu nekoná,tak nevím,jestli to teda vůbec řešit.Ale jelikož má auto už najeto cca 320000km bude lepší se do toho asi kouknout a nic se nezkazí asi výměnou za nové,odkarbonovat sání a dát nové těsnění pod ventil.víko.

Tod2
Offline
Příspěvky: 3516
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Tod2 »

Ok, chápu.
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Pongo
Offline
Příspěvky: 139
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Piešťany / Brno
Vůz: S60 2,4D Euro 3

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Pongo »

Tod2 píše: 22 říj 2020 12:22 bufík se dával u P2 do všech D5, krom itálie, Francie, takže se fakt podívej
Mám D5 P2 2005 Holanďana v plnke bych povedal (HU-850, plnokoža, DSTC, sklopná zrcátka, šíber, žlté repro, parkovacie senzory, tažné origo volvo bajonet, sedačky v elektrike) ale bez bufíku a ohrevu sedačiek :unknown:
Takže asi to nemajú úplne všetky. Zaujímal by ma myšlienkový pochod predošlého majitela keď si vyklikával v konfigurátore výbavu :D

Popravde som si tých sedačiek pri kúpe nevšimol :ROFL: a vzhladom na tú celokožu to není búh ví co :D
_________________
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------

Lebkoun
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

No já si taky myslím, že se bufik nedával automaticky k určite výbavě, dle mého prostě na přání zákazníka.

Tod2
Offline
Příspěvky: 3516
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Tod2 »

bufík byl u P2 automaticky všude, kromě zmíněných regionů, kde se předpokládalo teplejší klima
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9977
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od hajnej »

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Lebkoun
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

No, tak to vidíte. Škoda, že v Holandsku není větší zima, měl bych ho taky :) . Řekněte mi ještě jednu věc, co je označení P2? Já vím že to je V70 druhá řada a možná D5(, 2,4D, 120kw), ale P2? Už jsem to teda tady ve fóru někde četl, ale těch označení má teda Volvo dost a dost zmatený.

Tod2
Offline
Příspěvky: 3516
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Tod2 »

Naposledy upravil(a) Tod2 dne 23 říj 2020 08:41, celkem upraveno 1 x.
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9977
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od hajnej »

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Lebkoun
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

005.JPG
011.JPG
Mají to stejně nějak moc komplikovaný ta označení jednotlivých řad :shock: .Tak právě mi přišel balíček na doporučení Toda2 ohledně držáku na víčko nádrže,měl jsem urvaný ty packy na pružinu.Teda mordoval jsem se s tím starým,nešlo to vysápnou,ale nakonec se zadařilo.šel jsem k autu po přicvaknutí dvířek nádrže,že držák přidělám,ale nedrželo to na těch prořízlých špuntech,než jsem přišel na to :) ,že ze zadu byly zrcadlově naproti těm špuntíkům plastové tyčinky,které jsem myslel ,že jsou zbytky po vstřikování plastů a že je po nandání ulámu a ono to tak bylo myšlený,musí se ulomit,vznikne díra a zatlačí se do těch špuntíků,nikde návod a už jsem byl zoufalej,teď to drží jako čert.Někdo tady psal ,že to při demontáži musel odvrtávat,ale nepochopil jsem co a proč.No,dokud to člověk nevidí a nezkusí na vlastní kůži,není to ono.Ale povedlo se a teda ta pružina je opravdu silná,musím říct a nevím jak dlouho ty packy vydrží,ale stálo to 106kč plus teda pošta,což je super cena a mám klid ,než vymýšlet nějaké blbinky.Takže bych chtěl tímto poděkovat za radu a odkaz.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Tod2
Offline
Příspěvky: 3516
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Tod2 »

měl jsi se zeptat :)
na původním držáku stačilo vyklepnout ty čudlíky dovnitř auta a pak jen naklepnout dovnitř na tom novém
horší bylo spíš nasadit tu pružinu na pant, co si pamatuju, ta drážka je tam docela těsná
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Lebkoun
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

Tod2:Ty tyčinky jsem zkoušel klepnou dovnitř,ale přes ty mírné otřepy to nešlo,tak se mi to podařilo přes hadr tupým nožem vypáčit ,jak povolil jeden,šlo to dobře.Už jsem to chtěl odvrtávat,ale :roll: No a ta pružina teda horor dost.

Lebkoun
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

Ale hotovo a doufám,že to aspoň rok vydrží,budu tomu při otvírání a zavírání pomáhat.

Tod2
Offline
Příspěvky: 3516
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Tod2 »

tyčinky chtělo napřed ulomit a strčit je tam obráceně, tím hezčím koncem... :)
starý držák jsem si nechal, jestli tenhle zase praskne, navrtám do starého šroubky, které budou simulovat ty packy pro pružinu (jak je to v tom vlákně, co jsem postoval) a jen zase vyměním
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Lebkoun
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

Jo já je ulomil a strčil tím hezcim koncem, ale ty na tom starém držáku tam vrazit dovnitř nešly, myslím při demontáži starého.Každopádně díky tobě to funguje a mám klid! Díky

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14423
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od raolsa »

Měl jsi tam dát zrovna šroubky, já už je mám asi 10 let. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Lebkoun
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

No jo, teď jste všichni chytrý :D

Lebkoun
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

Každopádně,až to budu dělat příště,půjde to jak po másle,protože co?Protože už vím :lol: .Každopádně nasazení těch dvířek do pantů byl teda zážitek :oops:

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]