V70 II,2,4D,120kw horší starty
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Liberecko
- Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km
V70 II,2,4D,120kw horší starty
No a jak se dostaneš manualne na všechny nečistoty? Nekde na YouTube jsem viděl že celý sání vysapnul a vypaloval to, myslel jsem že třeba nějaký proplach, ultrazvuk po demontáži. Takže teda jen kam se dostanu, jestli to chápu dobře. A egr proč off?
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Liberecko
- Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km
V70 II,2,4D,120kw horší starty
Off proto, že se zanáší DPF více, nebo jak souvisí souhra klapek a egr, popř co se tím zlepší a potažmo problémy na emisích? Děkuju
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Liberecko
- Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km
V70 II,2,4D,120kw horší starty
Chlapi,řeknu to asi takhle.Teď marodím a mám víc času než jindy,proto ty přiblblý dotazy,za to se omlouvám.Doteď jsem s autem pouze jezdil a využíval jeho služby,ale čeká mě v brzské době výměna rozvodů,klapek,kontrola vstřikovačů a repas řízení,to jsou věci,které jsou pro mě teď nejdůležitější do budoucna,abych se vyhnul případným dalším výdajům,nebo nějaký katastrofě.Nejsem automechanik,ale zároveň nejsem totální kopyto,jde mi o to jestli si dokážu sám třeba vyměnit ty klapky,to je první věc.Koukal jsem samozřejmě na youtube videa a hodně dlouho ležel i na googlu ohledně výměny,ale spíš jsem tam našel návody na jiný typ motoru než mám já,nepřipadá mi složité dát klapky nové,ale potíž bude se sundáním ventilového víka,nemám s tím zkušenosti,jak odpojit všechny hadice,kde jsou jaké šrouby všude,popř,jestli tam nečíhá nějaká past na co si dát pozor,to samé se vstřikovači jestli s nima nemůžu neodbornou manipulací něco udělat a jakou silou je zpět dotáhnout.Prostě nějaký detailní postup konkrétně na můj typ motoru,mám šedivé víko motoru.Dále bych se chtěl zeptat jestli mi rozvody dokáže vyměnit i můj automechanik,jestli nemá V70 nějaká specifika,která by mu mohla činit problém a co vše kromě rozv.řemene,vodní pumpy a napínacích kladek se ještě doporučuje vyměnit,jestli i další řemeny,nebo jen ta rozvodová sada?Třetí dotaz je na zkoušku(přepadovou )vstřikovačů,kdo to běžně dělá?Jestli to dokáže udělat normální automechanik,nebo musím někam do autorizáku?Další dotaz je kdo mi bude schopen otestovat žhavicí svíčky?A poslední dotaz:EGR se vypíná přes diagnostiku a proč?Moc díky za případné odpovědi a slibuju,že dám na čas pokoj
.Na volvoforum jsem lezl už před koupí auta,abych si udělal obrázek a načerpal nějaká moudra,ale zaregistroval jsem se až teď,protože jak koukám,tak dobře poradit tady umí hodně lidí a je to tady takový lidský,rodinný přístup.Nechci tady být za vemeno,spíš to berte tak,že doteď jsem si byl tak maximálně schopen vyměnit olej,filtry a semtam si poradil s nějakou mechanickou drobnou opravou.Dnešní moderní motory jsou jiný a já k nim mám respekt a bojím se ,jako laik,abych něco nez..vil.

Naposledy upravil(a) Lebkoun dne 22 říj 2020 16:38, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Liberecko
- Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km
-
Offline
- Příspěvky: 3516
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
V70 II,2,4D,120kw horší starty
Egr se vypíná, aby sis neposílal ten bordel z výfuku do sání a do motoru. Vypíná se nahratim jiného softu a zaslepenim ventilu. Na emisích by to nemělo být poznat.
Sundat vstřiky a sání není zase takový problém, ale jestli jsi to nikdy nedělal, dal bych to raději do servisu, který to umí.
Prepad vstriku udělas i doma, ale pořádný servis má na to udělátka.
Žhaviče otestujes diagnostikou.
Proč chceš měnit klapky? Je tam nějaký problém už?
Sundat vstřiky a sání není zase takový problém, ale jestli jsi to nikdy nedělal, dal bych to raději do servisu, který to umí.
Prepad vstriku udělas i doma, ale pořádný servis má na to udělátka.
Žhaviče otestujes diagnostikou.
Proč chceš měnit klapky? Je tam nějaký problém už?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14423
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V70 II,2,4D,120kw horší starty
Všechno co píšeš, že by jsi potřeboval udělat, by se mohlo vzít jedním vrzem, až se bude dělat to řízení. 
p.s. Svíčky se sice dají změřit, ale asi bych je zrovna vyměnil.

p.s. Svíčky se sice dají změřit, ale asi bych je zrovna vyměnil.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Liberecko
- Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km
V70 II,2,4D,120kw horší starty
Raolsa:Super,tak fajn 

-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Liberecko
- Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km
V70 II,2,4D,120kw horší starty
Tod2:Když jsem auto koupil,bylo táhlo zajištěný jen malým drátkem,ale odjel jsem s tím Chorvatsko a pak ještě k Baltu,čili cca 3500km bez toho ,aby mi to při větším čoudu padalo do nouzáku.Když jsem se vrátil z cest ,zjistil jsem ,že je táhlo vypadlé,nařízl jsem ty prolisy v plastu,aby se to dalo roztahnout a rozumně nasadit a táhlo ještě otočil,od té doby jsem najel dalších cca 3 až 4tis. a drží a funguje.Ale už od začátku je to trochu v místě táhla oblité od oleje,ale žádná hrůza,takže podle toho co jsem tady někde četl to je známka toho ,že klapky už jsou zřejmě načlé.Nevím jak jinak bych to zjistil a nevím jestli s tím může být nějaký problém t,údajně nehrozí nasátí do motoru,ale zbytek netuším.Auto jede a táhne krásně a i nad těch udávaných cca 120 km/h a nebo vysoké otáčky při zátahu do kopce v zatížení se žádná chybová hláška nebo ztráta výkonu nekoná,tak nevím,jestli to teda vůbec řešit.Ale jelikož má auto už najeto cca 320000km bude lepší se do toho asi kouknout a nic se nezkazí asi výměnou za nové,odkarbonovat sání a dát nové těsnění pod ventil.víko.
-
Offline
- Příspěvky: 3516
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
V70 II,2,4D,120kw horší starty
Ok, chápu.
-
Offline
- Příspěvky: 139
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Piešťany / Brno
- Vůz: S60 2,4D Euro 3
V70 II,2,4D,120kw horší starty
Mám D5 P2 2005 Holanďana v plnke bych povedal (HU-850, plnokoža, DSTC, sklopná zrcátka, šíber, žlté repro, parkovacie senzory, tažné origo volvo bajonet, sedačky v elektrike) ale bez bufíku a ohrevu sedačiekTod2 píše: 22 říj 2020 12:22 bufík se dával u P2 do všech D5, krom itálie, Francie, takže se fakt podívej

Takže asi to nemajú úplne všetky. Zaujímal by ma myšlienkový pochod predošlého majitela keď si vyklikával v konfigurátore výbavu

Popravde som si tých sedačiek pri kúpe nevšimol


_________________
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Liberecko
- Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km
V70 II,2,4D,120kw horší starty
No já si taky myslím, že se bufik nedával automaticky k určite výbavě, dle mého prostě na přání zákazníka.
-
Offline
- Příspěvky: 3516
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
V70 II,2,4D,120kw horší starty
bufík byl u P2 automaticky všude, kromě zmíněných regionů, kde se předpokládalo teplejší klima
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9977
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
V70 II,2,4D,120kw horší starty
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Liberecko
- Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km
V70 II,2,4D,120kw horší starty
No, tak to vidíte. Škoda, že v Holandsku není větší zima, měl bych ho taky
. Řekněte mi ještě jednu věc, co je označení P2? Já vím že to je V70 druhá řada a možná D5(, 2,4D, 120kw), ale P2? Už jsem to teda tady ve fóru někde četl, ale těch označení má teda Volvo dost a dost zmatený.

-
Offline
- Příspěvky: 3516
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
V70 II,2,4D,120kw horší starty
Platforma 2
https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_P2_platform
https://d5t5.com/wiki/configuration/article-volvo-platforms
https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_P2_platform
https://d5t5.com/wiki/configuration/article-volvo-platforms
Naposledy upravil(a) Tod2 dne 23 říj 2020 08:41, celkem upraveno 1 x.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9977
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
V70 II,2,4D,120kw horší starty
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Liberecko
- Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km
V70 II,2,4D,120kw horší starty


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 3516
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
V70 II,2,4D,120kw horší starty
měl jsi se zeptat 
na původním držáku stačilo vyklepnout ty čudlíky dovnitř auta a pak jen naklepnout dovnitř na tom novém
horší bylo spíš nasadit tu pružinu na pant, co si pamatuju, ta drážka je tam docela těsná

na původním držáku stačilo vyklepnout ty čudlíky dovnitř auta a pak jen naklepnout dovnitř na tom novém
horší bylo spíš nasadit tu pružinu na pant, co si pamatuju, ta drážka je tam docela těsná
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Liberecko
- Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km
V70 II,2,4D,120kw horší starty
Tod2:Ty tyčinky jsem zkoušel klepnou dovnitř,ale přes ty mírné otřepy to nešlo,tak se mi to podařilo přes hadr tupým nožem vypáčit ,jak povolil jeden,šlo to dobře.Už jsem to chtěl odvrtávat,ale
No a ta pružina teda horor dost.

-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Liberecko
- Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km
V70 II,2,4D,120kw horší starty
Ale hotovo a doufám,že to aspoň rok vydrží,budu tomu při otvírání a zavírání pomáhat.
-
Offline
- Příspěvky: 3516
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
V70 II,2,4D,120kw horší starty
tyčinky chtělo napřed ulomit a strčit je tam obráceně, tím hezčím koncem... 
starý držák jsem si nechal, jestli tenhle zase praskne, navrtám do starého šroubky, které budou simulovat ty packy pro pružinu (jak je to v tom vlákně, co jsem postoval) a jen zase vyměním

starý držák jsem si nechal, jestli tenhle zase praskne, navrtám do starého šroubky, které budou simulovat ty packy pro pružinu (jak je to v tom vlákně, co jsem postoval) a jen zase vyměním
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Liberecko
- Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km
V70 II,2,4D,120kw horší starty
Jo já je ulomil a strčil tím hezcim koncem, ale ty na tom starém držáku tam vrazit dovnitř nešly, myslím při demontáži starého.Každopádně díky tobě to funguje a mám klid! Díky
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14423
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V70 II,2,4D,120kw horší starty
Měl jsi tam dát zrovna šroubky, já už je mám asi 10 let. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Liberecko
- Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km
V70 II,2,4D,120kw horší starty
No jo, teď jste všichni chytrý 

-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Liberecko
- Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km
V70 II,2,4D,120kw horší starty
Každopádně,až to budu dělat příště,půjde to jak po másle,protože co?Protože už vím
.Každopádně nasazení těch dvířek do pantů byl teda zážitek 


Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé