Ahoj priatelia.
Riesim uz pol roka problem so smradom v kabine.
Za posledne 3 mesiace vymene za nove diely: 1.turbo (nove)
2.swirl klapky (nove)
3.zrepasovane vstreky
4.EGR ventil /nove) + snimac tlaku vyf.plynov
5.DPF filter (nove)
6.olej v prevodovke
Problem je, ze ked sa po nastartovani zohreje motor na svoju teplotu zacne v kabine smrdiet ako keby sa spustila regeneracia DPF. Smrdiet to zacalo aj pri starom DPF tak som ho dal vymenit za novy ale problem sa nevyriesil.
Ako som spomynal po zohriati motora ide do kabiny smrad a vyfuk ma podla mna dost vysoku teplotu. Auto bolo 3 tyzdne v servise BOSCH a problem nevyriesili. Vymenil sa akurad snimac tlaku vyf.plynov a EGR, ale problem je stale ten isty.
Je mozne cez diagnostiku zrusit regeneraciu DPF, a cez ktoru diagnostiku???
Auto nehlasi ziadnu chybu.
VOLVO XC90 2.4D 2006
298 000km
Dakujem za kazdu radu.
XC 90 horuci vyfuk
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: Volvo XC90 2.4d 2006
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
XC 90 horuci vyfuk
Tak až Tě omrzí utrácet peníze dovez to ke mně. P.S. Podmínkou je, že Ti nějaké peníze zůstaly.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
XC 90 horuci vyfuk
Hmmm a vlnovce nikdo nezkontroloval, spis rovnou nevymenil proc? ...
Kazdopadne, pokud Ti po tehlech komediich, zustali jeste nejake penize, tak k Martinoj to nemas daleko...
Kazdopadne, pokud Ti po tehlech komediich, zustali jeste nejake penize, tak k Martinoj to nemas daleko...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
XC 90 horuci vyfuk
Vzpomínám na případ u jednoho MB AMG, novinář si stěžoval, že tam chvílemi něco smrdí, když je zahřáté auto, pálily secedulyk z výroby na výfuku. Označení dílu, datum výroby atd... Pár cedulek s lepidlem tam bylo.
Zkoušel někdo matlakovat svody a výfuk aby zjistil netěsnosti?
Zkoušel někdo matlakovat svody a výfuk aby zjistil netěsnosti?
-
Offline
- Příspěvky: 1165
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
XC 90 horuci vyfuk
Řešil jsem na benzínu, vyměnil jsem svody, a od té doby pohoda...
Poohlédnul bych se tam, jestli ty výfukové plyny někde pod kapotou neuchází...
Poohlédnul bych se tam, jestli ty výfukové plyny někde pod kapotou neuchází...
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: Volvo XC90 2.4d 2006
XC 90 horuci vyfuk
Tak pani cakal som lepsie odpovede
.
Penazi mam stale dost
Tesnost vyfuku je OK to ma napadlo ako prve.
Problem je podla mna ze sa spusta stale regeneracia DPF co vlasne sposobuje vysoku teplotu vyfuku.
Ma niekto diagnostiku na Volvo ViDa dici a je z okolia Bratislavy?
Vdaka
Penazi mam stale dost
Tesnost vyfuku je OK to ma napadlo ako prve.
Problem je podla mna ze sa spusta stale regeneracia DPF co vlasne sposobuje vysoku teplotu vyfuku.
Ma niekto diagnostiku na Volvo ViDa dici a je z okolia Bratislavy?
Vdaka
-
Offline
- Příspěvky: 428
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
XC 90 horuci vyfuk
Nekvapka ti odniekial olej na horuci vyfuk? Problem je ze po tom nenajdes stopy, len smrad 

_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008


bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: Volvo XC90 2.4d 2006
XC 90 horuci vyfuk
Olej netecie.
Ten smrad ide do kabiny v intervaloch.
Po zohriati motora kazdych 15 minut.
Ten smrad ide do kabiny v intervaloch.
Po zohriati motora kazdych 15 minut.
-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
XC 90 horuci vyfuk
Hore ti Martin radil aby si to doviezol ku nemu ma prax skusenosti vybavu. Ja som minule vytahoval motor kôli prasknutej trubke od egr-ka keby som mal vybavenie otazka 1-hoďky.jozefbalaz1983 píše:Olej netecie.
Ten smrad ide do kabiny v intervaloch.
Po zohriati motora kazdych 15 minut.
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: Volvo XC90 2.4d 2006
XC 90 horuci vyfuk
Ahojte. Mate kontakt na Martina? Pisal som mu spravu no neodpovedal. Odkial je Martin?
Vdaka
Vdaka
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
XC 90 horuci vyfuk
Tel na mne 775148152
P.S. Zprávu jsem žádnou nedostal.
P.S. Zprávu jsem žádnou nedostal.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé