
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5659
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ten neni nemocnej, ale polomrtvej 

_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ten je mrtvej ale hlavne aby nebol doškriabaný valec/piest/krúžky od úlomkov ale to Radek asi checkol. Buď su zaklepana v pieste (najlepši pripad nikde mimo kraja) alebo ich zachytil katPetrXC70 píše:Ten neni nemocnej, ale polomrtvej
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14281
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tohle žádné úlomky nedělá, jenom prach. Funguje to jako autogen, prostě to vyfoukává povrch ventilu do svodů až to udělá takovýhle kráter.
No a ten prach buď bude v katu, nebo to prolétlo výfukem až ven.
Zkusím udělat nějaké detailnější foto poškození, aby to bylo vidět.
No a ten prach buď bude v katu, nebo to prolétlo výfukem až ven.

Zkusím udělat nějaké detailnější foto poškození, aby to bylo vidět.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5739
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Potom aji napis pracnost opravy, treba časově nebo kolik se tak cenově pohybuje. Diky
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14281
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
V košíku mám díly za 6000,- Kč, ale jsou v tom i nové nádobky na servo a nemrzku a nový olej s olejovým a kabinovým filtrem.
Demontáž hlavy mi trvala cca 4 hodiny, určitě by to šlo i rychleji, ale dělal jsem do toho i jiné věci.
Demontáž hlavy mi trvala cca 4 hodiny, určitě by to šlo i rychleji, ale dělal jsem do toho i jiné věci.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 364
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Uprava saci trubky pro vetsi MAF
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Hlavně zaškrábej i blok, nebo to budeš do roku dělat znovu!raolsa píše: 31 srp 2020 04:53 V košíku mám díly za 6000,- Kč, ale jsou v tom i nové nádobky na servo a nemrzku a nový olej s olejovým a kabinovým filtrem.
Demontáž hlavy mi trvala cca 4 hodiny, určitě by to šlo i rychleji, ale dělal jsem do toho i jiné věci.
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jo to je LPG ! zlaty chrochtyraolsa píše: 30 srp 2020 21:35 Tohle žádné úlomky nedělá, jenom prach. Funguje to jako autogen, prostě to vyfoukává povrch ventilu do svodů až to udělá takovýhle kráter.
No a ten prach buď bude v katu, nebo to prolétlo výfukem až ven.
Zkusím udělat nějaké detailnější foto poškození, aby to bylo vidět.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Za a) není nikde dáno, že to je 100% z Lpg. Taky to může být blbě udělanou zástavbou. A taky Radek už díky Lpg ušetřil tak 250k Kč odhaduju, takže i kdyby bylo auto na vyhození, vyplatilo se. A ani ta nafta není stejně levná na provoz, furt je to lpg trochu levnější ( cca 1.20 na Kč lpg a 1.80 nafta). Nemluvě o tom že to dřív topí, člověk nemusí řešit že by neměl jezdit krátký trasy atd.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak o tom, mi neco vypravej. Nafta zasrana...
Presne tak, ono staci porovnat trebas D5 a V8 v LPG, nebe a dudy...gigy píše: 31 srp 2020 08:51 A ani ta nafta není stejně levná na provoz, furt je to lpg trochu levnější ( cca 1.20 na Kč lpg a 1.80 nafta). Nemluvě o tom že to dřív topí, člověk nemusí řešit že by neměl jezdit krátký trasy atd.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 5739
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Hlavne nafta taky neni bez servisu. Proto se ptam na ceny. Tady to zni jako velka oprava a pak bude za 10-15K to mi nepřijde takova palba.
Co se tyka ceny, tak ty počty mi nesedi.
Modelovy připad moje V70.
Lpg 11.5l prumerna cena 13,50Kč
1l benzinu Verva 33Kč
Celkem na Km 1.55+0.33=1.88Kč/100Km
Benzin bych měl v pruměru za 10l takže
3.3Kč/100Km (Realně asi vice)
Nafta 7.5l x 31Kč = 2.3Kč/100Km.
Takže mi nesedi ani cena za LPG, ale ani cena za Naftu. Jestli s tim jezdite za 5.5l a 28Kč na naftu dlouhodobe tak gratuluju.
Co se tyka ceny, tak ty počty mi nesedi.
Modelovy připad moje V70.
Lpg 11.5l prumerna cena 13,50Kč
1l benzinu Verva 33Kč
Celkem na Km 1.55+0.33=1.88Kč/100Km
Benzin bych měl v pruměru za 10l takže
3.3Kč/100Km (Realně asi vice)
Nafta 7.5l x 31Kč = 2.3Kč/100Km.
Takže mi nesedi ani cena za LPG, ale ani cena za Naftu. Jestli s tim jezdite za 5.5l a 28Kč na naftu dlouhodobe tak gratuluju.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
tak já vycházel z toho jak by to vycházelo mně
plynu mi to žere 10 litrů, od března kupuju plyn za cca 11,50, takže to mám 1,15 kč/km, Vervy tam dám za rok postupně cca za 1000 kč, takže s mým nájezdem + 0,05 kč/km a jsem na 1,20kč/km
kdybych počítal průměrnou cenu za celou dobu co jezdím lpg, tak jsem na 13,50 za km, takže cca 1,40 kč/km
nemám to vyzkoušený ale tak jak jezdím s mou S60 bych s S60 D5 120 kw automat jezdil podle mě tak za 6,5
od března cca stojí nafta průměrně tak 26,5, takže to vychází 1,70 kč/km
když budu počítat průměrnou cenu nafty, tak myslím že bych byl tak na 31 kč, a to by vycházelo na 2 kč/km
takže ve výsledku se dá porovnávat 1,20/1,70 nebo 1,40/2,0, to 1,20 a 1,80 byl odhad bez nějakého počítání
Ten tvůj výpočet ti kazí celkem dost ten benzín, asi jezdíš víc častý starty, já jezdím 150km trasu na ráz. A za 7,50 by si s naftou myslím nedokázal jezdit, když by to bylo taky v automatu, awd, a věčně naložený až po střechu. Možná někdy i město ? To by ses těžko dostával pod 8, podle mého.
plynu mi to žere 10 litrů, od března kupuju plyn za cca 11,50, takže to mám 1,15 kč/km, Vervy tam dám za rok postupně cca za 1000 kč, takže s mým nájezdem + 0,05 kč/km a jsem na 1,20kč/km
kdybych počítal průměrnou cenu za celou dobu co jezdím lpg, tak jsem na 13,50 za km, takže cca 1,40 kč/km
nemám to vyzkoušený ale tak jak jezdím s mou S60 bych s S60 D5 120 kw automat jezdil podle mě tak za 6,5
od března cca stojí nafta průměrně tak 26,5, takže to vychází 1,70 kč/km
když budu počítat průměrnou cenu nafty, tak myslím že bych byl tak na 31 kč, a to by vycházelo na 2 kč/km
takže ve výsledku se dá porovnávat 1,20/1,70 nebo 1,40/2,0, to 1,20 a 1,80 byl odhad bez nějakého počítání
Ten tvůj výpočet ti kazí celkem dost ten benzín, asi jezdíš víc častý starty, já jezdím 150km trasu na ráz. A za 7,50 by si s naftou myslím nedokázal jezdit, když by to bylo taky v automatu, awd, a věčně naložený až po střechu. Možná někdy i město ? To by ses těžko dostával pod 8, podle mého.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 5739
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Mě benzin děla chata 4km při spotřebě 20-60l/100km. Jedna cesta na chatu jsou cca 3-4l benzinu. Tento tyden to pojedu 4x
Nicmene ukončil bych debatu o spotřebě. Potěšilo mě že i když se něco takoveho stane, tak se mi to vrati za cca 10-15 000Km.
Nicmene ukončil bych debatu o spotřebě. Potěšilo mě že i když se něco takoveho stane, tak se mi to vrati za cca 10-15 000Km.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12935
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Radku a takhle nemocný je jen tuten jeden a všechny ostatní zcela OK, nebo je načatých víc ks ex ventilů???
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14281
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Odešel jen tenhle jeden, ale je tam ještě jeden další na jiném válci, který se mi z venku nelíbí. No stejně půjdou všechny ven, tak to pak ještě překontroluju.
Každopádně, co jsem jen tak na hrubo zkoušel, tak všude asi budou zmenšené vůle, takže se bude ladit. Musím sehnat spároměrky co jsou po 0,01 mm, mám jenom standardní po 0,05 mm.
Každopádně, co jsem jen tak na hrubo zkoušel, tak všude asi budou zmenšené vůle, takže se bude ladit. Musím sehnat spároměrky co jsou po 0,01 mm, mám jenom standardní po 0,05 mm.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12935
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ale dyk volvo má stejně "podložky" po 0,05, tak je to jedno, ne? Větši se nevejde, menší se vejde, tak si mezi a cajk, nebo ty chceš o setinky ubrušovat "podložky"?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14281
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No, "podložky" jsou po 0,02 mm. 
Dneska proběhlo kontrolní měření vůlí a následně demontáž ventilů.
Měření nedopadlo moc dobře, je to 50:50. Sací ventily jsou skoro všechny cajk, tam je to u nejhoršího o 0,02 mm mimo toleranci, to doladím, ale výfukové jsou všechny naprd. Vůle jsou od 0 (to byl ten ventil co se mi nelíbil) po cca 0,30, což je všechno špatně. Vůle má být 0,40 +- 0,03 mm.
No nic, nejdřív to všechno vyčistím a přebrousím a pak se bude ladit vůle. Ale než to budu skládat tak musím vyměnit gufírka.
Alespoň, že vodítka vypadají v pořádku.

Dneska proběhlo kontrolní měření vůlí a následně demontáž ventilů.
Měření nedopadlo moc dobře, je to 50:50. Sací ventily jsou skoro všechny cajk, tam je to u nejhoršího o 0,02 mm mimo toleranci, to doladím, ale výfukové jsou všechny naprd. Vůle jsou od 0 (to byl ten ventil co se mi nelíbil) po cca 0,30, což je všechno špatně. Vůle má být 0,40 +- 0,03 mm.

No nic, nejdřív to všechno vyčistím a přebrousím a pak se bude ladit vůle. Ale než to budu skládat tak musím vyměnit gufírka.

Alespoň, že vodítka vypadají v pořádku.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 849
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
ta tolerance je teda prisna
kdyz je predepsano 0.4 nastavil bych to aby tam 0.35 sla a 0.45 uz nesla a nazdar

kdyz je predepsano 0.4 nastavil bych to aby tam 0.35 sla a 0.45 uz nesla a nazdar

_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14281
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ono není problém nastavit těch 0,4 v požadované toleranci.
Problém je, že tady se to neseřizuje nějakým šroubkem, ale mění se celá zdvihátka (ne, nemá to hydroštely), takže je to na dlouho. 


_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
piš si mě do výhledového notýsku (říjen) prosím, tohle bych měl také rád zkouknuté a preventivně ošéfované.raolsa píše: 31 srp 2020 18:50 No, "podložky" jsou po 0,02 mm.
Dneska proběhlo kontrolní měření vůlí a následně demontáž ventilů.
Měření nedopadlo moc dobře, je to 50:50. Sací ventily jsou skoro všechny cajk, tam je to u nejhoršího o 0,02 mm mimo toleranci, to doladím, ale výfukové jsou všechny naprd. Vůle jsou od 0 (to byl ten ventil co se mi nelíbil) po cca 0,30, což je všechno špatně. Vůle má být 0,40 +- 0,03 mm.![]()
No nic, nejdřív to všechno vyčistím a přebrousím a pak se bude ladit vůle. Ale než to budu skládat tak musím vyměnit gufírka.![]()
Alespoň, že vodítka vypadají v pořádku.![]()
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12935
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak malá vůle se nechá řešit ubroušením "podložek". Magnetku určitě někde v okolí slovíš, co? 
Jak myslíš "na dlouho"? Nějakou tam vrznu, změřim a výpočtem vím, která je další, nebo kolik ubrat. Je fakt, že na redbloku to jde s vačkou nasazenou, páč tam jsou opravdu jen podložky.
Nebo mi něco uniká? Ptám se tak blbě, protože nechci umřít uplně blbej.

Jak myslíš "na dlouho"? Nějakou tam vrznu, změřim a výpočtem vím, která je další, nebo kolik ubrat. Je fakt, že na redbloku to jde s vačkou nasazenou, páč tam jsou opravdu jen podložky.
Nebo mi něco uniká? Ptám se tak blbě, protože nechci umřít uplně blbej.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14281
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jo, takhle nějak to chci praktikovat, akorát nevím kolik si můžu dovolit zbrousit ze zdvihátka, abych nezničil tu tvrdou vrstvu o kterou se opírá vačka.
Na dlouho jsem myslel to, že to změřím spočítám a druhý den to vezmu do práce do nástrojárny, kde mi to upraví. No nemusí se to napoprvé trefit, tak bude možná další den ještě jedno kolo.
Na dlouho jsem myslel to, že to změřím spočítám a druhý den to vezmu do práce do nástrojárny, kde mi to upraví. No nemusí se to napoprvé trefit, tak bude možná další den ještě jedno kolo.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ano, to same me ceka na D24raolsa píše: 31 srp 2020 19:39 Ono není problém nastavit těch 0,4 v požadované toleranci.Problém je, že tady se to neseřizuje nějakým šroubkem, ale mění se celá zdvihátka (ne, nemá to hydroštely), takže je to na dlouho.
![]()

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12935
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Hele desetinka je v pohodě, pokud je to cementovaný (carburization, kdybys to někde hledal v anglikánštině). Běžně se cementuje do 0,5 - 1 mm hloubky, ale kolik oni dělali tam, to nevim. To bych musel to zdvihátko říznout a dát pod mikroskop, abych viděl, kolik si můžeš dovolit ubrat 
Jinak teda setinky trefovat na magnetce neni uplně jednoduchý, to je fakt, ale desetinky by se měly povést napoprvý.
Navíc se tu někomu zdvihátka třeba válí, tak můžete udělat výměnu
(Mě ne, já skončil na red/greenbloku.)

Jinak teda setinky trefovat na magnetce neni uplně jednoduchý, to je fakt, ale desetinky by se měly povést napoprvý.
Navíc se tu někomu zdvihátka třeba válí, tak můžete udělat výměnu

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14281
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Zítra beru jedno zdvihátko k nám do laboratoře a oni mi zjistí kolik můžu ubrat. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé