Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
kishmick píše: 12 srp 2020 21:07
Těšim se na video a na fotky! A taky na nějaký měření, třeba z 0-100 km/h, nebo nějaký nový údaje do sekce 100-160 km/h
Myslim si ze 100-160 uz lepsi nebude. Spis to ma peknej tah od 200km/h. Na brzdu pujdu at vim jak na tom jsme... I kdyz pred cca mesicem jsem podle gps mel 100-160 za 5.7s. Coz si myslim, ze je slusny...
Předpokládám, že maximální rychlost je omezena pudem sebezáchovy
S60 GOLD píše: 13 srp 2020 14:30
Ja nevim. Laka ale ta predstava me.... Musel bych jit do kovanych pistu, jine svody, vstriky a turbo. Investice tak cca 80.000kc.....to je mooooc penez..... Ale zase by tam mohl byt vykon klidne 600hp...
Nemám to teda ze svý hlavy, ale zkušení úpravci ti řeknou, že písty by nechali sériové. Že za prvé jsou sice těžší, ale kované jsou taky, ale že hlavně za druhé, žádný malovýrobce je nedokáže vyrobit s tak přesnou ovalitou jako mají originály.
Takže dávají pouze ojnice s H profilem, nová ložiska a kroužky. Kroužky prý jedině originál.
A hlavně rozumně dávkovat kroutící moment s vrcholem ve vyšších otáčkách. Což teď máš. Ne všechno nacpat do nízkých otáček, jako to dělají jiní úpravci.
Btw: předpokládám, že taky nemáš omezovač max. rychlosti. Zkoušel jsi to? Přiznávám se, že já zatím ne, nenašel jsem odvahu...
Ejdou Rotacak píše: 13 srp 2020 14:39
to už bys mohl reálně zkoušet jen na letišti na pětku v rychlostech přes 200km, ne? ta přední náprava by se na dvojku, trojku, čtyřku s 600HP prohrabala asfaltem až na hlínu.
Tady to tak není úplně pravda. Mapy od Vasttuningu jsou dělané tak, že máš solo mapu pro rychlosti 1, 2 a 3 a společnou mapu pro 4. a 5. rychlost. Důvodem je právě to, a teď cituji: "Burning out can be fun, but it’s not the fastest way to acclerate. The boost by gear maps are designed to limit the boost to match your available traction."
díky za objasnění. Já patřím k těm, komu naladili Stage 4 "všechno v nízkejch" (3.000-4.200) od 4.500ot./min do 6500 je to takové lineární bez citelného zátahu.
Kluci z AV říkali, že mi vyskáčou ojnice, Hák z BSR si drbal hlavu, tak s tim moc nejezdim.
Vím, už si psal několikrát, co mám udělat - bohužel vyschlo koryto a dřív než na podzim "HT" nebude
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
S60 GOLD píše: 13 srp 2020 14:30
Ja nevim. Laka ale ta predstava me.... Musel bych jit do kovanych pistu, jine svody, vstriky a turbo. Investice tak cca 80.000kc.....to je mooooc penez..... Ale zase by tam mohl byt vykon klidne 600hp...
Nemám to teda ze svý hlavy, ale zkušení úpravci ti řeknou, že písty by nechali sériové. Že za prvé jsou sice těžší, ale kované jsou taky, ale že hlavně za druhé, žádný malovýrobce je nedokáže vyrobit s tak přesnou ovalitou jako mají originály.
Takže dávají pouze ojnice s H profilem, nová ložiska a kroužky. Kroužky prý jedině originál.
A hlavně rozumně dávkovat kroutící moment s vrcholem ve vyšších otáčkách. Což teď máš. Ne všechno nacpat do nízkých otáček, jako to dělají jiní úpravci.
Btw: předpokládám, že taky nemáš omezovač max. rychlosti. Zkoušel jsi to? Přiznávám se, že já zatím ne, nenašel jsem odvahu...
Tak to vse mam..... Maximalku vyzkouset strach nemam ale tipuju tak 270-280km/h. Spis tech 270km/h. Kazdych 10+ potrebuje moooc vykonu navic... Coece ani nevim jestli mam odstranenej omezovac max rychlosti...
Fíla píše: 12 srp 2020 21:58
Gratuluju k autu a k úspěšnému ladění!
Tak si říkám, že to už bychom mohli udělat nějaký ten VastTuning minisraz... Pár nás už tady jezdí nebo je právě v procesu ladění.
Mohli bychom samozřejmě přibrat i ty, kteří ladí sami sobě, viďte Petře Chrpo a další
Myslíš v tahu nebo v krutu?
Ne, dělám si srandu. Vůbec netuším, jen jsem někde četl, že OEM váhy jsou kalibrovány na max průtok 940 kg/h s max odchylkou +/-2%.
Tak dnes dosel actuator od Kinugawi s 1.0bar pruzinou. Namontoval jsem, nastavil jsem podle navodu a malem me to utrhlo prdel..... Plnilo to pres 1.5bar takze musime ubrat par otacek. Takze nastaveni bude podle pocitu a plneni.... Dal jak 1.4bar nejdu, stejne je v jednotce max 1.5bar. Ale aspon jsme vyresili to ze auto konecne plni. A jeste neco musim napsat.... Uz kdyz jsem mel 19T takvjsem z ARD objednal u nich udavany lepsi actuator.... Po namontovani to delalo akorat bordel. U 22T jsem mel mit take "lepsi" actuator........ Hovno byl lepsi a Aaron se me vysmal. Takze asi tak o ARD. Na zahranicnich forech na to prisli bohudik driv jako ja......
Tak ještě se udělala malá změna v mapě a už jezdíme.......líta to jako piii.....Jak bude trošku lepší počasí tak udělám video se zrychlením...Jinak dobrá aplikace na měření výkonu je RACE TIMER nebo PERFEXPERT....V Racetimeru jsem udělal zrychlení s jednotkou od ARD 100-160Km/h za 5,7s. Ted jsem zvědavej za jak dlouho to udělám s jednotkou od Vasttuningu. Ale pokud bych měl srovnat jak pocitově auto jede,jakej byl přístup k ladění,rady co a jak zlepšit ......Vasttuning je krááááál....prostě pecka.
Myslím si, že to máme oba (a nejen my) tak nějak podobně a vlastně jsme rádi, že ta auta nemáme pořád ještě hotová a furt nás na nich čeká nějaká práce. Protože jinak by nás to už nebavilo a museli bychom je prodat a začít s nějakým novým projektem.
Fíla píše: 21 srp 2020 09:40
Myslím si, že to máme oba (a nejen my) tak nějak podobně a vlastně jsme rádi, že ta auta nemáme pořád ještě hotová a furt nás na nich čeká nějaká práce. Protože jinak by nás to už nebavilo a museli bychom je prodat a začít s nějakým novým projektem.
Ja uz nekdy ani tu chut nemam... . Ale pak se zase svezu a je vse jinak. Ale starnu a kdyz sednu do posr... Tourana v automatu tak je to super, zadny duneni, je v tom pohodli, u automatu se muzes za jizdy aji najist . Musim taky resit i jine veci nez auto... To by bylo krasnych dovolenych.... . Ne je to super a jsem rad ze auto mam... Snad jeste nejakou dobu vydrzi a doladim ho do stavu ktery si predstavuju...
Čau! Super kola!!! Už jsem je viděl naživo, ale bylo to v Německu. Jsou stejně výrazný, jako moje Heico(možná ještě víc). Kdo ty Odysseus replicy vyrábí a odkud je máš? Díky.