Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Otázka, na kterou neznám odpověď
Když jsem u S80 TDI vyměnil ty 2 žhavičky na vodu za funkční (předchozí majitel neřešil), tak to pomohlo celkem dost, hlavně zimní provoz po městě. Takže bych hádal, že třetí svíčka bude ještě o chlup lepší.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Otázka, na kterou neznám odpověď
A v čem to pomohlo? Jsi první kdo se vyjadřuje kladně.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jezdím přes týden do práce v Plzni, ze Slovan na Bory, to je nějakých 5 kilometrů. Bez výměny svíček jsem neměl šanci ohřát, po výměně v 90% dojedu s vodou na 90, ve velké zimě 80+.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tohle jsem našel zastrčené v manuálu C70 (celkem 2ks), neví někdo na co to je? V autě je neorginální Kenwood rádio, že by něco od tohoto?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12918
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
klíč na vytažení radia z kaslíku
Zasuneš to po stranách do direk a pak jde vytáhnout ven.
Zasuneš to po stranách do direk a pak jde vytáhnout ven.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Otázka, na kterou neznám odpověď
A to je na origo nebo ten kenwood? Radio jsem vytahoval a tohle jsem nepotřeboval 

_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12918
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Kdyby tam bylo daný pořádně, tak bys potřeboval. Origo je tam chycený jinak.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Otázka, na kterou neznám odpověď
Dokázal by mi někdo odpovědět na otázku, jestli TDI se zapnutým EGRem smrdí méně (snesitelneji), nez s EGR off?
Mám EGR off už skoro 3 roky, takže už si to moc nepamatuji...
Mám EGR off už skoro 3 roky, takže už si to moc nepamatuji...
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 995
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Otázka, na kterou neznám odpověď
S vypnutým smrdí.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Otázka, na kterou neznám odpověď
D5252T TDI smrdí vždycky a za každých podmínek, je to motor z devadesátých let.
Point byl, jestli má smysl vypínat EGR, kvůli čistotě v sání, za cenu zvýšeného smradu. Nebo EGR ON/OFF není až tolik znát na smradu, aby to mělo smysl řešit.
Point byl, jestli má smysl vypínat EGR, kvůli čistotě v sání, za cenu zvýšeného smradu. Nebo EGR ON/OFF není až tolik znát na smradu, aby to mělo smysl řešit.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 890
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Otázka, na kterou neznám odpověď
S vypnutým egrem přes sw rozhodně míň hulí.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 995
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mně s vypnutým EGR sw i hw rozhodně víc smrdí. Ověřeno opětovným zapnutím.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 5646
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nevíte jak manželku bez násilí naučit rovnat dřevo???
Sem si dneska cvičně přerovnal tak půl kubíku...

_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Otázka, na kterou neznám odpověď
Zkus nejdřív trénink v Tetrisu 

_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Otázka, na kterou neznám odpověď
Myslíš víc hulí?S vypnutým egrem přes sw rozhodně míň hulí.
Takže myslíš, že je lepší nechat zapnutý a jednou za čas vyčistit sání?Mně s vypnutým EGR sw i hw rozhodně víc smrdí. Ověřeno opětovným zapnutím.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
Otázka, na kterou neznám odpověď
No smoke - no fun
. Ja mam vypnuto (HW i SW) a kdyz se mi nekdo prilepi na pr*el, tak to otlapnu a hned si udrzuje bezpecny odstup. Jinak pri teplem motoru a normalni jizde je to v pohode.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2253967898197831&id=100007539287846&_rdr

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2253967898197831&id=100007539287846&_rdr
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
-
Offline
- Příspěvky: 5736
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Otázka, na kterou neznám odpověď
Zrovna za jednou čadici V40 jsem jel na Slovensku. Koukat na lokomotivu co nejede nebyl moc zažitek 

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tyhle názory mi přijdou trošku dětinský, to je pro takový ty tuning srazy a vopičárny, Oliver Šoffa by ti mohl povídat, sorry ale...No smoke - no fun. Ja mam vypnuto (HW i SW) a kdyz se mi nekdo prilepi na pr*el, tak to otlapnu a hned si udrzuje bezpecny odstup. Jinak pri teplem motoru a normalni jizde je to v pohode.
Problém je v tom, když auto používám i na městský provoz, kdy prostě jezdit se starým studeným TDI 6 km je prasárna, hlavně pro ty zamnou.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 995
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ja cistil sani jenom jednou a jestli tam toho bylo 3mm po 350tkm? Mozna to teda cistil nekdo prede mnou..
Kazdopadne jsem myslel, ze zdechnu, kdyz jsem delal diagnostiku, jak to smrdelo. Musel jsem mit nastartovano, protoze mi diagnostika rychle zrala baterku.
A jinak si nic nemyslim. Kazdej at dela, jak umi;)
Kazdopadne jsem myslel, ze zdechnu, kdyz jsem delal diagnostiku, jak to smrdelo. Musel jsem mit nastartovano, protoze mi diagnostika rychle zrala baterku.
A jinak si nic nemyslim. Kazdej at dela, jak umi;)
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 890
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Otázka, na kterou neznám odpověď
Zkoušel jsem to na obou tdi, S70 má dělaný vstřiky dieselpower a V70 origo bosch, na obou autech stage 1 od D5T5. Během provozu nijak zvlášť nehulila, ale při delší jízdě po městě a prudké akceleraci na trojku za městem v kopci opravdu vyletěl oblak dýmu, hlavně na S70. Zkoušel jsem různě prohazovat váhy, regulátory turba a snímače tlaku, ale v tomle kopci při zrychlení 50-100 prostě hulí. Měnil jsem i katalyzátor, za použitý z auta s automatem a s menším nájezdem, ale hulilo to pořád stejně.
Nikdy jsem nebyl příznivce vyřazování egr ventilu, ale po jeho sw vypnutí přes vdash klesne kouřivost tak odhadem na čtvrtinu, tak nevím

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
Egr nemá snižovat kouřivost, ale oxidy... Kouřivost může být vyšší, když tam jde míň kyslíku.
-
Offline
- Příspěvky: 128
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDi 1999
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já mám EGR on, když mu trošku víc šlápnu, cca nad 2800 otáček a víc tak hulí. A smrdí teda pekelně, holt prostě
karbonizovaný vzduch 


_________________
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
-
Offline
- Příspěvky: 128
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDi 1999
Otázka, na kterou neznám odpověď
Kontrolní otázka soudruzi, budou mi stačit 2 litry brzdové kapaliny pro výměnu a menší proplach u V70 I. ?
_________________
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
-
Offline
- Příspěvky: 2183
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jo, stačil by i litr.
-
Offline
- Příspěvky: 128
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDi 1999
Otázka, na kterou neznám odpověď
Děkuji Ti velice. 

_________________
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé