V70II 2006 - vybitá baterie
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3484
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
V70II 2006 - vybitá baterie
ono trvá po otočení klíčku nějaké 2-3s, než se světla zapnou, takže v létě stihnu nastartovat, aniž by se světla sepla, v zimě přepínám na 0 (kde mám vypnuto), aby byl čas na žhavení
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 412
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
V70II 2006 - vybitá baterie
Heverem, který je v zamčeném kufru bohužel ne.Urvanej píše: 17 črc 2020 08:28 No neřikej mi, že se heverem nedostaneš ke starteru, kde je stálý +...
Jiné možnosti zvednutí nebyly k dispozici.
Zkusím nechat volič v "zapnuto".
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
V70II 2006 - vybitá baterie
Výhoda je v dvojnásobné životnosti světelných zdrojů... žárovky i xenony nejvíc trpí při startu a tim, že máš světla furt na zapnuto, tak bliknout dvakrát. Ale taky to mam furt zapnutý 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14310
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V70II 2006 - vybitá baterie
No, dneska jsem řešil stejný problém. A ke startéru jsem se u D5 zespodu nedostal. A to jsem měl celý auto zvednutý ještěrkou.Urvanej píše: 17 črc 2020 08:28 No neřikej mi, že se heverem nedostaneš ke starteru, kde je stálý +...

Nakonec jsem radši sundal nárazník co šlo, vyklonil ho a dostal se k bovdenu od zámků. Ale ať jsem tahal jak jsem tahal, tak se mi odjistit kapotu nepodařilo, asi jsem pořád tahal málo.

No skončilo to tak, že ten zarezlý a zamrzlý zámek ve dveřích konečně povolil a já odemkl dveře klíčem. Pak už to byla sranda. Připojila se druhá baterka a odemklo auto dálkáčem.

Důrazně jsem vrakárníkovi doporučil auto radši už nezamykat.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé