FOUR-C tlumiče
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
FOUR-C tlumiče
Ahoj,
hledal jsem zpětně a nic kloudného jsem tu o FOUR-C tlumičích nenašel.
Jaké máte prosím osobní zkušenosti s jejich životností? Je mi jasné, že se to odvíjí podle mnoha faktorů, ale i přesto bych rád názor ostatních.
Případně mění se všechny 4 zároveň nebo dle opotřebení na jednotlivých nápravách? Kupujete ve Volvu nebo na e-shopech?
To že se dají koupit jedině Monroe a jsou za raketu jsem již dohledal. Klasické tlumiče se předpokládám použít nedají?
Předem moc děkuji za každý názor, tip či poznatek.
Marek
hledal jsem zpětně a nic kloudného jsem tu o FOUR-C tlumičích nenašel.
Jaké máte prosím osobní zkušenosti s jejich životností? Je mi jasné, že se to odvíjí podle mnoha faktorů, ale i přesto bych rád názor ostatních.
Případně mění se všechny 4 zároveň nebo dle opotřebení na jednotlivých nápravách? Kupujete ve Volvu nebo na e-shopech?
To že se dají koupit jedině Monroe a jsou za raketu jsem již dohledal. Klasické tlumiče se předpokládám použít nedají?
Předem moc děkuji za každý názor, tip či poznatek.
Marek
-
Offline
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
FOUR-C tlumiče
Klasika se nechá dát, ALE. Musí i se dát jiné pružiny a vypnout Four-C v konfigurací auta.
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
FOUR-C tlumiče
Vydrz je silno individualna, menia sa vzdy na naprave, cize v pare. Moje maju 216.000, pochybujem ze ich nieko kedy menil a podla testu v Dekre maju 81%
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
FOUR-C tlumiče
Děkuji moc za Vaše postřehy a názory. Je mi jasné, že kondice tlumičů se odvíjí od mnoha faktorů..
Nikdo jiný s FOUR-C prosím vlastní zkušenost nemá?
Děkuji předem!
Nikdo jiný s FOUR-C prosím vlastní zkušenost nemá?
Děkuji předem!
-
Offline
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
FOUR-C tlumiče
já mám najeto 280tkm (auto koupeno loni s 260tkm). fungují parádně a chyby nehlásí . zatím naprostá spokojenost. na kontrole funkčnosti jsem ale nebyl.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
FOUR-C tlumiče
Mám najeto 199 tkm a fungují bezvadně. Běžně jezdím na komfort, ale např. při tažení karavanu dávám advance (aby mi karavan nehoupal s autem - na komfort je to pěkná houpačka) a auto příjemně ztuhne.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2221
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
FOUR-C tlumiče
Vsechny 4ks vyjdou nekde kolem 20k, kde je ta raketa?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
FOUR-C tlumiče
Ještě jednou díky za zkušenosti!
Ohledně ceny nových - v porovnání s klasikou je tam cenově znatelný rozdíl. Mě přijde 20 tisíc za tlumiče dost peněz. Na druhou stranu z nich člověk dostane super službu. Avšak každý má finanční práh někde jinde
Ohledně ceny nových - v porovnání s klasikou je tam cenově znatelný rozdíl. Mě přijde 20 tisíc za tlumiče dost peněz. Na druhou stranu z nich člověk dostane super službu. Avšak každý má finanční práh někde jinde
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2221
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
FOUR-C tlumiče
Ja Ti nevim, ale prijde mi to jak chtit vykon/zivotnost 7L 12valce, od 3valcovyho litra...
Slusnej tlumic(cti normalni, co nevytece po 1-2letech/10kkm, tj. ne sracka jako SACHS) pod 1500 neni, sportovni opet nesracka, 3-4k...
Treba ted na 2ku stali B6 asi 17k + 4-5k pruziny. A je to srovnatelne s tim co tam mas, akorat bez regulace. Dat tam B4, tak sem na 1/3-1/2...
Slusnej tlumic(cti normalni, co nevytece po 1-2letech/10kkm, tj. ne sracka jako SACHS) pod 1500 neni, sportovni opet nesracka, 3-4k...
Treba ted na 2ku stali B6 asi 17k + 4-5k pruziny. A je to srovnatelne s tim co tam mas, akorat bez regulace. Dat tam B4, tak sem na 1/3-1/2...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
FOUR-C tlumiče
Ty za 20 jsou prý brzy ko. Je to horší kvalita než originál - alespon tohle mi každý tvrdil když jsem je scháněl.
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
FOUR-C tlumiče
Bral jsi tedy origo z Volva? Kolik vyšly?
Při kolika km jsi měnil?
Při kolika km jsi měnil?
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC60 D3 '12, Volvo XC70 T6 '09
- Bydliště: Praha 3
FOUR-C tlumiče
Ahoj.
Také by mě zajímalo ... mám XC70III, T6 majeto cca 200k a také uvažuji o výměně tlumičů.
Respektive chlapi poraďte, řeším hlučný podvozek (klepání na nerovnostech) a nevím, co to způsobuje ... údajně tlumiče / silentbloky / ramena? Vadný čep jsem vyměnil a podle mechanika tam žádná vůle není.
Díky, mějte se.
PS: omlouvám se za "spam" do příspěvku, ale týká se to stále tlumičů. Případně smažu.
Také by mě zajímalo ... mám XC70III, T6 majeto cca 200k a také uvažuji o výměně tlumičů.
Respektive chlapi poraďte, řeším hlučný podvozek (klepání na nerovnostech) a nevím, co to způsobuje ... údajně tlumiče / silentbloky / ramena? Vadný čep jsem vyměnil a podle mechanika tam žádná vůle není.
Díky, mějte se.
PS: omlouvám se za "spam" do příspěvku, ale týká se to stále tlumičů. Případně smažu.
-
Offline
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
FOUR-C tlumiče
Silentbloky rámu motoru???
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC60 D3 '12, Volvo XC70 T6 '09
- Bydliště: Praha 3
FOUR-C tlumiče
@Jakube, já nevím jestli tam jsou nějaký silentbloky - to mi řekli v pneuservisu . Bechtěl jsem psát řešení, spíš jen problém a to je výměna tlumičů pomůže nebo je to někde jinde? Pokud tlumičů, jsem ve správném topicu.
Díky,
V
Díky,
V
-
Online
- Příspěvky: 3021
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
FOUR-C tlumiče
tlumiče nejspíš klepat nebudou, nejčastěji klepou tyčky stabilizátoru, čep řízení bys nejspíš cítil na volantu při zatáčení přes nějakou nerovnost, nebo pak některý silentblok kdekoliv na nápravě nebo rámu motoru
-
Offline
- Příspěvky: 1652
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
FOUR-C tlumiče
Napíšu moji zkušenost, která je dost jiná než co tu čtu. Ale jak říkám s nikým se nepřu, možná, že jsem měl smůlu a nebo neumím jezdit
- Four C na odchodu opravdu klepají. Upřímně řečeno i nové jsou hlučnější než klasiky.
- test v Dekře je podle mě uplně k ničemu, protože mi i na vyteklým tlumiči ukázal někde okolo 80% ( opakovaně a na různých místech )
- Nevím jakej může být rozdíl ( kromě peněz ) mezi eshopem a volvem. Oboje je ale monroe a vypadá to uplně stejně. Přijde mi minimálně výrobně nesmysl dělat dva druhy stejné věci, ale možný to je...
- Nikdy mi nevydržely víc jak cca 70 k km max. Takže když vidím, že má někdo nalítáno 210 a tvrdí, že jsou tam původní tlumiče v perfektním stavu nebo alespoň uspokojivým tak se mi to upřímně řečeno nezdá.
- S four C přichází i jíný fičury jako třeba jinej posilovač řízení, kterej když se vysype, tak se s tím nedá udělat nic jinýho než koupit novej. A to je cena tlumičů pak to nejmenší.
Rozdíl mezi jízdním režimem C a S určitě je, ale nepřišlo mi to nic závratnýho. Spíš mi na Sko přišlo auto takový stabilnější, ani na C bych neměl pocit že bych žehlil silnici. MOJE zkušenost je taková že bych se 4C vyhnul největším obloukem co to jde.
L
- Four C na odchodu opravdu klepají. Upřímně řečeno i nové jsou hlučnější než klasiky.
- test v Dekře je podle mě uplně k ničemu, protože mi i na vyteklým tlumiči ukázal někde okolo 80% ( opakovaně a na různých místech )
- Nevím jakej může být rozdíl ( kromě peněz ) mezi eshopem a volvem. Oboje je ale monroe a vypadá to uplně stejně. Přijde mi minimálně výrobně nesmysl dělat dva druhy stejné věci, ale možný to je...
- Nikdy mi nevydržely víc jak cca 70 k km max. Takže když vidím, že má někdo nalítáno 210 a tvrdí, že jsou tam původní tlumiče v perfektním stavu nebo alespoň uspokojivým tak se mi to upřímně řečeno nezdá.
- S four C přichází i jíný fičury jako třeba jinej posilovač řízení, kterej když se vysype, tak se s tím nedá udělat nic jinýho než koupit novej. A to je cena tlumičů pak to nejmenší.
Rozdíl mezi jízdním režimem C a S určitě je, ale nepřišlo mi to nic závratnýho. Spíš mi na Sko přišlo auto takový stabilnější, ani na C bych neměl pocit že bych žehlil silnici. MOJE zkušenost je taková že bych se 4C vyhnul největším obloukem co to jde.
L
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
FOUR-C tlumiče
Znovu opakuji:
- nyní najeto 203 tkm, jsem druhý majitel, auto koupeno jako nové v Dekomu, prvního majitele znám, Four-C tlumiče dosud neměněny
- fungují jak mají, podvozek absolutně tichý a pohodlný, když něco bouchne tak už to musí být jáma s ostrou hranou
- posilovač tam mám s proměnným účinkem, ale auto mám téměř v plné náloži - tak s tím počítám, že když něco odejde, tak to bude něco stát
- kdybych to tak nechtěl, tak si koupím Dacii
- jen pro odlehčení - kdysi dávno jsem měl Renault Scenic RX4 a to bys teprve čuměl na náklady na servis v autorizáku Mercedes hadr
- nyní najeto 203 tkm, jsem druhý majitel, auto koupeno jako nové v Dekomu, prvního majitele znám, Four-C tlumiče dosud neměněny
- fungují jak mají, podvozek absolutně tichý a pohodlný, když něco bouchne tak už to musí být jáma s ostrou hranou
- posilovač tam mám s proměnným účinkem, ale auto mám téměř v plné náloži - tak s tím počítám, že když něco odejde, tak to bude něco stát
- kdybych to tak nechtěl, tak si koupím Dacii
- jen pro odlehčení - kdysi dávno jsem měl Renault Scenic RX4 a to bys teprve čuměl na náklady na servis v autorizáku Mercedes hadr
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
FOUR-C tlumiče
To se obecně říká, ale na volvu klepají. Mám tu o tom vlakno - fakt mě to dost trápilo než jsem ten problém našel. Ten tlumič by testem prošel v poho I když klepal.
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC60 D3 '12, Volvo XC70 T6 '09
- Bydliště: Praha 3
FOUR-C tlumiče
Ahoj kluci. Díky za info. Moc dobré příspěvky ... dost s Tebou souhlasím @Lukaso, tedy nerozumím tomu, jen selský rozum. Zkusím ještě zajet do T6R a třeba mi něco řeknou / vymění. @Mungo, pak to vlákno zkusím najít, píšeš toho hrozně moc
Jinak 20k za tlumiče mi přijde OK, já tušil že je to násobně víc.
Díky!
V
Jinak 20k za tlumiče mi přijde OK, já tušil že je to násobně víc.
Díky!
V
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
FOUR-C tlumiče
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=71680 je to o klasickém tlumiči, ale projev a ozkoušení závady bude stejný u každého.
Na Tr modřany moc nesázej. Před 2ma lety jsem mohl koupit fakt skvělé xc60 od kámoše ale mělo to už špatné Four-C. Když jsem zjištoval přeďelání na klasiku tak v D5T5 by to mi to odpojili el. a prý je potřeba ještě natáhnout nějaké snímače tak ať zajedu do Tr6.
Tam mi panáček řekl že to dělat nebudou páč s tím budou mít práci a pánové z D5T5 pak jen zmáčknou pár čudlíků schrábnou prachy. Dále mi nabídl nové tlumiče za cca 50tis nebo tak nějak.
Na mou otázku zda to jsou originály tak nejsou, ale prý srovnatelné a že je dávají na svoje auta a parada. Na otázku zda jsou to ty Moonroe které se daji koupit na netu za několik tisic ks a jestli tedy vzhledem k ceně je u nich nějaká kilometrová či časová záruka tak to prý ne - na takové záruku nedá. Leda na originál. Já se tenkrát polekal a volvo s 4c bohužel nevzal protože jsem usoudil že leda origo za draho. Teď samozřejmě vím že chyba nebyla ve 4C ale v servisu v Modřanech. Raději se poptej jinde, třeba Av.
já měl to klepání stejné jako ze stabíků, řízení, uložení, ramena... tyhle věci krom uložení jdou vyzkoušet a když bude vše ok tak pak je tlumení pravděpodobné a hlavně to udělat komplet s uložením a gum. kroužkama,
Na Tr modřany moc nesázej. Před 2ma lety jsem mohl koupit fakt skvělé xc60 od kámoše ale mělo to už špatné Four-C. Když jsem zjištoval přeďelání na klasiku tak v D5T5 by to mi to odpojili el. a prý je potřeba ještě natáhnout nějaké snímače tak ať zajedu do Tr6.
Tam mi panáček řekl že to dělat nebudou páč s tím budou mít práci a pánové z D5T5 pak jen zmáčknou pár čudlíků schrábnou prachy. Dále mi nabídl nové tlumiče za cca 50tis nebo tak nějak.
Na mou otázku zda to jsou originály tak nejsou, ale prý srovnatelné a že je dávají na svoje auta a parada. Na otázku zda jsou to ty Moonroe které se daji koupit na netu za několik tisic ks a jestli tedy vzhledem k ceně je u nich nějaká kilometrová či časová záruka tak to prý ne - na takové záruku nedá. Leda na originál. Já se tenkrát polekal a volvo s 4c bohužel nevzal protože jsem usoudil že leda origo za draho. Teď samozřejmě vím že chyba nebyla ve 4C ale v servisu v Modřanech. Raději se poptej jinde, třeba Av.
já měl to klepání stejné jako ze stabíků, řízení, uložení, ramena... tyhle věci krom uložení jdou vyzkoušet a když bude vše ok tak pak je tlumení pravděpodobné a hlavně to udělat komplet s uložením a gum. kroužkama,
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC60 D3 '12, Volvo XC70 T6 '09
- Bydliště: Praha 3
FOUR-C tlumiče
Teda @Mugna, Ty jsi úplně jinej level než já .
Já na všechno větší jezdím k Marrovi, ale tam se mi nějak nechce. Rád si nechám doporučit jiný servis nebo mechanika, protože ten můj, co mi mění olej a pneu na tyhle větší věci není ... mě opijou rohlíkem všude, takže pokud máte dobré referene na AV (https://www.avdily.cz/kontakt)?, tak tam rád zajedu.
Díky. Ono autu možná nic není, prý tam žádná vůle nikde není, ale vadí mi to.
Já na všechno větší jezdím k Marrovi, ale tam se mi nějak nechce. Rád si nechám doporučit jiný servis nebo mechanika, protože ten můj, co mi mění olej a pneu na tyhle větší věci není ... mě opijou rohlíkem všude, takže pokud máte dobré referene na AV (https://www.avdily.cz/kontakt)?, tak tam rád zajedu.
Díky. Ono autu možná nic není, prý tam žádná vůle nikde není, ale vadí mi to.
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
FOUR-C tlumiče
Tak to ti večer hodím odkaz na mou první a poslední zkušenost z Márra servis aneb jak zprasit a ojebat , okrást.
V Av jsem byl jednou dle recenzí zde s fora a po zkušenosti s tzv. Volvo specialisty Márra a Tr6 jsem byl konečně spokojen I když nakonec mâm nejlepší zkušenosti s autorizákem (Kurtz) protože vzhledem k cenove politice slev dle stáří vozu tam některé zásahy vycházeji nejlevněji třeba rozvody..atd takže když už musím do servisu tak zjišťuji cenu I tam. No a jestli řešíš třeba proplach Aut atd. tak múžeš zde @JakubSvoboda
V Av jsem byl jednou dle recenzí zde s fora a po zkušenosti s tzv. Volvo specialisty Márra a Tr6 jsem byl konečně spokojen I když nakonec mâm nejlepší zkušenosti s autorizákem (Kurtz) protože vzhledem k cenove politice slev dle stáří vozu tam některé zásahy vycházeji nejlevněji třeba rozvody..atd takže když už musím do servisu tak zjišťuji cenu I tam. No a jestli řešíš třeba proplach Aut atd. tak múžeš zde @JakubSvoboda
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC60 D3 '12, Volvo XC70 T6 '09
- Bydliště: Praha 3
FOUR-C tlumiče
Díky za cenné info. Kurtz dobré vědět. Přístí rok asi pořídíme novou XC90 (moje T6 XC70 zůstane) a právě řeším kam do servisu s novějším autem. A link an Marru by mě zajímal.
Díky kluci, objednám se do servisu AV a uvidíme.
Díky kluci, objednám se do servisu AV a uvidíme.
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
FOUR-C tlumiče
Tady moje zkušenost s Márra a to není všechno : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=842827#p842827
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé