Při instalaci kardanu jsem objevil pár orezlinek, spíš takový povrchový lišej. Auto z Anglie, nikdy v soli.
Takže bruste, natírejte, ať se nedivite.
Po obroušení je z toho tohle.
To ani není koroze, ale pod sebemenší ďubkou to hnije a mokvá. A je to do hloubky, možná skrz. Co je to proboha za ocel. Stejně se chovají i švédské náklaďáky kdy pod neporusenou barvou s maličkým náznakem rzi odbrousite plochu 10x10cm totálně prožrané už po pěti letech.Kardan
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 179
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Šluknovský výběžek
- Vůz: 740 glt b234f '89
- Bydliště: Mikulášovice
#2 Kardan
Mohu potvrdit, stejnym procesem jsem prochazel pred par mesici na 244. Po opiskovani byla hridel plna hlubokych uzkych krateru.
Aplikoval jsem brunox a 2k lak.
Aplikoval jsem brunox a 2k lak.
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 47 Odpovědi
- 4376 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krasty
-
- 1 Odpovědi
- 621 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pepino33
-
- 1 Odpovědi
- 654 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 14 Odpovědi
- 561 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 12 Odpovědi
- 1005 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance