Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Pišta...
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 698
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Bydliště: Budějce
Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
Bydliště: Tam někde u Budějc.

#3726 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Pišta... »

Neví někdo náhodou něco o tomhle autě??? :unknown:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/18530172?goFrom=list
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 9 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#3727 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od gigy »

Nevím ale na fb volvoklubu někdo prodává S80 2.5 tdi v manuálu celkem dlouho už a už je na nižší ceně a vypadala za ty peníze dobře, po stk a dost věcí opravených. Zkusím najít.
Edit: hm tak pozdě https://www.facebook.com/marketplace/item/621958645022575/
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9900
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3728 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Ve zkratce - všechny 5 válce jsou Volvo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5929
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#3729 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

U XC70 druhé generace to s rozvahou zda turbo či atmo benzín budeš mít jednoduché. Atmo benzín se dle mne na 99,9% do XC70 II nedával. Dle mne u benzínu v XC70 tedy buď 2,4T nebo novější 2,5T. U nafty D5 96 či 120 kw bez DPF nebo 93 či 136 kw s DPF.
Za mne, pokud nechceš benzín, co na krátkých trasách bude jezdit mezi 10-13 litry, ale chceš jezdit do cca 9 l krátké trasy, tak D5 a je je jedno zda s DPF nebo bez v případě, že alepsoň jednou za týden dáš delší trasu (řekněme 50+ km), aby se případně vypálil filtr DPF či jsi mohl motor prohřát a vyhnat saze.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9900
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3730 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

3.2 už je P3 platforma
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5929
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#3731 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

To ano, ale XC70 II je takovýto model
volvo-xc70-ii-[12495].jpg
.. a XC70 III takovýto
d-volvo-xc70-2007-3.jpg
d-volvo-xc70-2007-3.jpg (107.69 KiB) Zobrazeno 552 x
Bude to cenově rozdílné, také podvozkově, způsobem provedení, atd. Vše je prostě u těchto 2 generací totálně jinak.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: V50 2.0D

#3732 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra_HK »

Zdravím pánové, rád bych znal váš názor na auto v odkazu
https://www.dovozauta.cz/volvo-v70-2-0d-100kw-6-rychlosti-r-p-2009-984-s1846.html.

O auto bazaru v Pečkách už jsem ledacos slyšel/četl takže nějaký obrázek mám, nicméně auto vypadá minimálně na fotkách velice solidně a cena více než příjemná. Podařilo se mi z prodejce vytáhnout VINko YV1BW754191111984. Za jakoukoliv informaci budu vděčný. Díky

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9900
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3733 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Ahoj a vítej.
To vypadá na motor PSA 2.0D, který tady není nikterak velebený. A navíc kůže bez výhřevu? To není na zimu moc dobrá kombinace.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5929
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#3734 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Neodkážu posoudit. Já jezdil jen s V70 II. V70 III už jsem nesedlal. Jen cca 20 km při obhlídce pro kamaráda. Ale bude tu plno lidí, kteří obě auta měli a dokáží posoudit.

Co jsem tak zaznamenal, tak se traduje, že V70 II je více poctivě sestavená, na V70 II se již po vzoru Fordu šetřilo. Jde to poznat hlavně na větší korozi podvozku. Na druhou stranu, díly na V70 III jsou levnější, mnohdy i společně s Forem Mondeo. Jízdně je V70 III stále pohodlná, ale má jistější podvozek, který umí i zatočit. Chtít dynamickou jízdu houpavé V70 II chce hodně odvahy - ona nakonec i ta V70 II zatočí, ale odkáže neznalé vystrašit.

Na V70 II mě strašně štval mizerný rejd, to je u V70 III výrazně lepší. I více místa pro zadní cestující. V70 III nabídne modernější asistenty, větší bezpečnost - holt novější model. Co se týče motorů, tak je to u D5 136 kw totožně spolehlivé - relativně ok. Benzíny 2,5T totožné, T5 je jadrnější u V70 II. Ale zase s V70 II přišli T6 a 3,2 atmo. V8 pro V70 nebyla.

Otázka je to složitá. Já bych se ani toho ani toho nebál a spíše si obě projel a uvidíš, jak ti sednou. No a pak je to o rozpočtu, kdy novější koncepce bude vždy dražší.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 35
Registrován: 4 roky 4 měsíce
Bydliště: Benatky nad Jizerou
Vůz: hledám XC90

#3735 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hrusaq »

Ahojte, byl by tu někdo s Vidou (ochotný mi za úplatu vyčíst auto), poblíž Benátek nad Jizerou, Mladá Boleslav, případně Brandýs nad Labem? Vyskakuje mi chyba DSTC a rád bych k tomu zjistil víc, a vyřešil to... :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: MX-5

#3736 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hoody »

Ahoj vespolek!

Ocitl jsem se v situaci kde vybírám low budget daily auto s rozpočtem do 60k Kč. Shodou okolností jsem narazil na Volvo S60, 2.4i, r.v. 2005, automat s údajně 200k km na tachometru a již provedenou zástavbou LPG. Příští týden mám v plánu se na něj jet podívat a chtěl bych se zde zeptat, zda je u tohoto modelu něco, na co si dát pozor (samozřejmě krom klasických věcí).
Po telefonu mi bylo prodejcem sděleno, že svítí posilovač (leč prý funguje :D) a jinak je auto bez závad. Napadá mě přidřená pumpa, nebo nedostatek servo kapaliny, ale jelikož Volva neznám, můžu být úplně vedle :D

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9900
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3737 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Největší past je ten automat. Tam bych se zaměřil na předchozí péči.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 5198
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#3738 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Warcz »

Souhlasim s hajným. Past je automat. Jako počítej s tím, že dáš 60K a klidně do toho dalších 60K na opravách zahučíš. Jezdit to prostě jako Fabia za 1Kč/km nebude. Můžeš se mrknout do mojí galerie kde srovnávám Polo 1,9SDI a moje Volvo :-)

Takže jestli hledáš levné auto s nízkými náklady, tak jsi špatně. Už jenom ta spotřeba toho benzínu je jinde. Pokud ale hledáš dobře vybavené auto s velmi pohodlným posezem a dobrou výbavou je to Volvo.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9900
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3739 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Píše že je s LPG.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 5198
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#3740 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Warcz »

ajo vidiš LPG jsem přehlídnul. Tak v tom případě ještě prověřit LPG. Kdy bylo děláno, kolik má najeto, jak jsou na tom filtry plynné fáze, jak jsou na tom filtry kapalné fáze, do kdy platí nádrž. + Nechat auto na volnoběh, zapnou/vypnout klímu sledovat. Přepnout na benzín zapnout/vypnout klímu sledovat. v ideálním světě by po přepnutí měl motor brblat stejně. Stejně tak zkusím se rozjet, sundat nohu z plynu a zase přidat. Aby to zastavilo přívod paliva a zase spustilo. Zkusit na LPG a zkusit na benzínu. Pokud to je dobře udělané bude se to chovat stejně. U mě to třeba dobře udělané není a mam u LPG drobné zpoždění, takže mi automat trošku poškubne ( Palivo dojde později a automat už má zařazeno )
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: MX-5

#3741 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hoody »

Warcz píše: 19 čer 2020 09:10 Souhlasim s hajným. Past je automat. Jako počítej s tím, že dáš 60K a klidně do toho dalších 60K na opravách zahučíš. Jezdit to prostě jako Fabia za 1Kč/km nebude. Můžeš se mrknout do mojí galerie kde srovnávám Polo 1,9SDI a moje Volvo :-)

Takže jestli hledáš levné auto s nízkými náklady, tak jsi špatně. Už jenom ta spotřeba toho benzínu je jinde. Pokud ale hledáš dobře vybavené auto s velmi pohodlným posezem a dobrou výbavou je to Volvo.
Asi jsem měl na začátku nejdřív říct, že nekupuji svoje první auto, takže tyhle esenciální věci o tom, že je třeba nechat rezervu na servis znám a proto nehledám auto za 100k :)
Spotřeba mě nějak výrazně netrápí (zvlášť v LPG) - mám za sebou několik desítek tisíc km s V8 (e60) a s tímhle pětiválcem počítám se spotřebou okolo 12L/100km.

Aktuálně mám pouze MX-5 :D, což je sice přes léto super, ale potřebuji něco většího a pohodlnějšího na zimu, tudíž must have věci:

- automat
- pohodlný sedačky (jsem rozmlsanej z comfortsitze u bmw :D)
- ať se s tím dá občas předjet
- spolehlivost (tak nějak mám Volvo s touhle vlastností spojeno a doufám že se nemýlím)
- a s ní spojené nízké provozní náklady (Ve smyslu že to auto nebude pořád stát kvůli něčemu v servisu. To že spotřebák typu brzdové kotouče nebudou stát 900kč jako na Fabii, je mi úplně jedno)

LPG i hydroměnič si doufám zvládnu ohlídat s obojím mám dost zkušeností. Šlo mi spíš o nějaké typické problémy tohoto modelu (např. bacha na rozsypaný zkorodovaný nosníky u MX-5, nebo pozor na utržený kardany u E46).
Jak je to např. se spotřebou oleje? U šestiválců od bmw je 1l/1000km naprosto v normě, co tyhle pětiválce? Žerou? Nežerou?

Díky za odpovědi a sorry za blbý otázky :D

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9900
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3742 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

S60 2.4i + LPG jsem nějakou dobu měl. Olej to výrazně nezralo a dálky v tempu jsem jezdil za 10l LPG. Moc rád na to auto vzpomínám :sorry:
Naposledy upravil(a) hajnej dne 19 čer 2020 10:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 5198
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#3743 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Warcz »

Mě to vezme asi 1l/10 000Km. Korozi jsem naposledy viděl na Polu. Tyhle Volva na korozi netrpí, ale někde se drobná může najít, ale obecně nereznou.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3744 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

hajnej: oblíbená dvojkombinace, motor 2,0D a k tomu M66... ale cena dobrá, to né že ne. Bál bych se toho a bez mechoše ani omylem. Kdysi (asi 10 let z5) se mi povedlo dostat na prohlídku XC90 Davida Patočku z T6r až ke Kolínu. :D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5929
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#3745 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

K tomu posilovaci. Je to rok 2005, tedy facelift. Tady pravidelne zlobi cukakici rizeni. Propousti snad nejaka hydraulicka kostka, co neudrzi pootoceny volant. Typicky ti volant pulzuje pri jizde na kruhaci,v tahle zatacce, pri vyjezdu / najezdu z / na dalnici. Proste kdyz drzis v jedne poloze pootoceny volant.
Pokud sviti posilovac, mize to byt uz festposrate nebo jina zavada
Repas rizeni, pokud ti ho nekdo udela, pres 10 tkc. Nove rizeni kolem 25 tkc.
Jinak na atmosce se toho moc co nema podelat. Je to hodne spolehlivy motor s peknym zvukem a vykonem na hrane.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 13106
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3746 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Nějak si nedovedu představit co znamená pojem "Svítí posilovač". Řízení nemá žádnou kontrolku ani hlášku a co se týče brzd, tak to může hlásit chybu, ale to může být milion věcí od prasklého kroužku na poloose, přes vadné nějaké čidlo, či kroužek pod volantem až po ABS jednotku. Všechno je to je opravitelné, ale holt to něco stojí.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#3747 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Ondra_HK píše: 16 čer 2020 08:34 Zdravím pánové, rád bych znal váš názor na auto v odkazu
https://www.dovozauta.cz/volvo-v70-2-0d-100kw-6-rychlosti-r-p-2009-984-s1846.html.

O auto bazaru v Pečkách už jsem ledacos slyšel/četl takže nějaký obrázek mám, nicméně auto vypadá minimálně na fotkách velice solidně a cena více než příjemná. Podařilo se mi z prodejce vytáhnout VINko YV1BW754191111984. Za jakoukoliv informaci budu vděčný. Díky
Dne 16/11/2011 najeto 108.230km
Dnes v roce 2020 pak krásných 172.000km.

Inu - kde chce kam, pomožme mu tam.

/PL

P.S. A V70ce s tímto motorem bych se fakt obloukem vyhnul. Resp. jsou daleko lepší motorizace.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: MX-5

#3748 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hoody »

Takže chtěl bych poděkovat za cenné rady, a jelikož mě serou lidi co se regnou na fórum, hledají moudra a nedají zpětnou vazbu, tak dnes jsem se byl na auto podívat a:

Z venku hroznej pelech, tu prasklá mřížka, tamhle nedovírá a nezamyká víčko nádrže, sedačka řidiče netopí, zrcátko nemá sklo, světla snad že už by nešli ani rozleštit, odlepený tapce na A sloupcích, rádio hraje jen zadek + kolečko volume si není moc jistý jestli chcete přidávat nebo ubírat :D
Uvnitř zachovalý, moc pěkný (oproti zbytku nabídky daného bazaru). V nabídce mají většinu aut v rozmezí 50-80k, stáří okolo 15let, ale skoro žádné nemá ani 200t km na tachometru, stavy typu 130k nejsou vyjimkou :D
Po mechanický stránce za mě v pořádku, automat řadí bez problému, motor přede jak mám, lpg funguje bez problému, podvozek dělaný a odvádí a dobře svojí práci. Takže nutné udělat klasiku, brzdy, olej, rozvody.

ALE

Hřeben řízení (nebo výše zmíněna hydro kostka) je opravdu asi po smrti, což se projevuje přesně tak jak popisoval někdo výše - volant v raidu při táhlých zatáčkách velmi cuká.
Overall mám z auta takový smíšený pocity, za ty prachy asi nebude úplná past, ale milion blbostí, který se mi nechce řešit - takže jsem odjel bez něj.

Třeba se to někomu bude hodit 8)

BTW první zkušenost řízení Volva a příjemný pohodlný, ale naklápí se to v zatáčkách jako zaoceánský parník :D (což není hate, jen jsem to nečekal)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 9
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Skuteč
Vůz: S80 2,5tdi
Bydliště: Chrudim

#3749 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ondra »

Zdar všem kolegům! nemáte někdo čirou náhodou nějaké informace o tomto voze?
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S-80-2.4-D5/vhc:car,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:asc,ms1:25100_30_,prx:9000,ful:diesel,ger:manual_gear/pg:vipcar/295328210.html
Jelikož bych rád pěknou výbavu, silnější D5 a manuál převodovku moc takových kousků není. Je u tohoto auta nějaká výrazná slabina (DPF neřeším tomu už se nevyhnu)
je to od nás celkem z ruky a nejsem zas takový střelec abych si jen tak udělal výlet..
A druhý dotaz - našel by se tu nějaký odborník s diagnostikou na takový výlet do německa?
_________________
VOLVO S80 2.5tdi 1999

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9900
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3750 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Prý praskající vložky válců a odcházející malé turbo. Pak klasické P3 závady jako servo nebo klimakompresor.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“