Mimochodem motor posledních cca 120tkm (celkem 300tkm) jezdil na Mobil1 5w50 s pravidelnýma výměnama.

Ano.PINĎABC píše: 24 kvě 2020 13:31 Jak se to čistí tím konkorem, to se musí rozebrat a aplikovat přímo na postižené místa a pak mechanicky očistit?
Hele a nemůže to bejt nějakej fejk z tvého zdroje mobilu?peter cz píše: 22 kvě 2020 20:25 Na 850 začaly cvakat /asi/ hydroštely - jako první věc jsem chtěl zkusit výměnu o-kroužků na sacím koši a ve vaně. Po sundání vany je ovšem motor zevnitř poměrně dost zakarbonovaný, jak co nejúčinněji vyčistit? To bude asi i důvod těch cvakajících hydroštelů.
Mimochodem motor posledních cca 120tkm (celkem 300tkm) jezdil na Mobil1 5w50 s pravidelnýma výměnama.![]()
Az pojedu na dilnu, tak se optam(vyfotim) mechose, co to ted zkousel za cistici chemii,peter cz píše: 25 kvě 2020 11:33 Jinak zatím jsem na čištění zkoušel petrolej, konkor a naftu - ta má asi nejlepší efekt, ale stejně žádná hitparáda. Aktuálně prodávanej petrolej už bude asi nějakej eko recept.
Mobil 1 ti tyto letité nánosy úplně nevyčistí. Dokonce ani BG199 to najedenkrát nezvládne. Test oleje můžeš udělat pomocí kapkového testu od BGpeter cz píše: 25 kvě 2020 13:02 No egr tam není a že by turbo foukalo přes ložisko? To nevim, nějaká extra spotřeba oleje nebyla. Jezdilo to normální režim... občas couračky, občas delší trasy... je to automat, takže podtáčení se nekoná. Zeptej se prosim na tu chemii.
Každopádně bych čekal že to ten Mobil za tu dobu vypláchne. Nemá tu někdo možnost udělat rozbor oleje? Když bych dodal vzorek z Carda a druhej z ofiko distribuce.
Uživatelé procházející toto fórum: chci_volvo, Google [Bot], Jakub Svoboda, Munga