Zdá se, že za všechno může el. svazek motoru, páč auto v diag ukazuje třeba teplotu motoru 95°C i když se jenom zapne klíček a auto celou noc stálo a po zatahání za kabely je najednou všechno v pořádku. Pak, při příjezdu auta, se táhlo vířivých klapek různě cukalo a když jsem zahýbal s konektorem od teplotního čidla paliva na čerpadle tak to najednou začalo fungovat. Autu po chcípnutí běží větrák sahary na plný kule, atd.....
Svazek jsem měl částečně rozebraný a nic divného jsem na něm neviděl. Vyměnil jsem čidlo teploty vody a beze změny.
Auto tu mám druhý den a ráno nešlo nastartovat - vybitá baterie. Dal jsem přes noc nabít, ale dneska jsem sundal "klíňák", nastartoval a autu to nijak nevadilo, nesvítila kontrolka dobíjení.


Zkontroloval jsem horní konektory na CEM, páč auto spadá do kritických čísel na zatečení, ale je zde vše v pořádku.
Zkontroloval jsem veškeré ukostření v motorové části - beze změny.
Asi budu muset vyměnit celý motorový svazek, nebo ECM, ale napadá někoho něco co by to mohlo ještě způsobovat?
Díky
