ventilátor
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#26 ventilátor
pyjonýr slepých uliček
mam trochu špatný svědomí, že sem nevyčistil drážky rotoru. Na malou rychlost se to zastavovalo po chvíli, přičítal jsem to neúplně dosedlejm uhlíkům.
Z videa je slyšet cvakání, počítal sem, že se vochodí a dosednou. Nestihly to.
Nicméně i tak mě ten plast zklamal, asi je tam teplota výrazně vyšší. Na druhou stranu, i ty původní držáky jsou plastový.
No nic, jdu shánět bakelitovou strunu
mam trochu špatný svědomí, že sem nevyčistil drážky rotoru. Na malou rychlost se to zastavovalo po chvíli, přičítal jsem to neúplně dosedlejm uhlíkům.
Z videa je slyšet cvakání, počítal sem, že se vochodí a dosednou. Nestihly to.
Nicméně i tak mě ten plast zklamal, asi je tam teplota výrazně vyšší. Na druhou stranu, i ty původní držáky jsou plastový.
No nic, jdu shánět bakelitovou strunu
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#27 ventilátor
To je teda kadence . Není v komutátoru odtavená některá ta měděná ploška?
Já brzdím dc motorky na laboratorním zdroji - nastavím malý napětí (příp. i proudové omezení), rukou pomalu otáčím motorem a kontroluju každou sekci rotoru.
Na větší větrákový motorky používám ss zdroj 12V (takovej "idiotensicher" model s trafem, diodama a kondíkem) - opět motor držím rukou a kontroluju, jestli se mě snaží vrtule posekat prsty rovnoměrně v celé otáčce. Proud měřit netřeba - poslouchám, jak moc na mě zdroj vrčí
Já brzdím dc motorky na laboratorním zdroji - nastavím malý napětí (příp. i proudové omezení), rukou pomalu otáčím motorem a kontroluju každou sekci rotoru.
Na větší větrákový motorky používám ss zdroj 12V (takovej "idiotensicher" model s trafem, diodama a kondíkem) - opět motor držím rukou a kontroluju, jestli se mě snaží vrtule posekat prsty rovnoměrně v celé otáčce. Proud měřit netřeba - poslouchám, jak moc na mě zdroj vrčí
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#28 ventilátor
Z principu vzniku reaktoplastu je tento material 2. krat netavitelny...standa píše: Nemá rotor nějakej mezizávitovej zkrat? Nebo je ten tiskovej plast takový bláto? Nešlo by tisknout z bakelitovýho drátu?
Skor obrobit na freze z POM, Silon, HDPP...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#29 ventilátor
ten bakelit beru jako vtip, sháním někoho, kdo frézuje z plastu 3D. Máš nějakej tip, prosím? Díky.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#30 ventilátor
Sergej nebyl tentokrát ve střehu
Ale vážně: když už je ten držák vykreslenej, nedá se vytisknout jinou metodou? Viděl jsem v telce akvárium naplněný nějakou kapalinou, dva lasery bojují proti sobě a v místě, kde se paprsky protnou ta kapalina ztuhne...
Nebo použít Cimrmanovu teorii externismu: vytisknout plastový masiv, usprostřed kterého nebudou držáky uhlíků No a do těchto dutin nalít někej epoxid teploodolnej... Počítám, že softvérově je to triviální úkon - někam se vrzne jedno mínus nebo tak něco
Nápad jistě dobrý
Ale vážně: když už je ten držák vykreslenej, nedá se vytisknout jinou metodou? Viděl jsem v telce akvárium naplněný nějakou kapalinou, dva lasery bojují proti sobě a v místě, kde se paprsky protnou ta kapalina ztuhne...
Nebo použít Cimrmanovu teorii externismu: vytisknout plastový masiv, usprostřed kterého nebudou držáky uhlíků No a do těchto dutin nalít někej epoxid teploodolnej... Počítám, že softvérově je to triviální úkon - někam se vrzne jedno mínus nebo tak něco
Nápad jistě dobrý
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#31 ventilátor
U nas vo firme mame 4 osu frezku. POM by sa nasiel, ale ci to vydrzi, neviem zarucit. MOzno by sa nasiel aj nejaky sklolaminat, ten by mohol byt do 120°C.kolemjdouci píše:ten bakelit beru jako vtip, sháním někoho, kdo frézuje z plastu 3D. Máš nějakej tip, prosím? Díky.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#32 ventilátor
dalsi pokus bude freza a PTFE, tak jsem zvedavej.. snad brzy
nicmene to neni cesta, kterou jsem si predstavoval. zamer byl dostupna metoda pro ziskani dilu, kterej se prestal vyrabet.
a zatim se to preklapi do projektu raketovy technologie
nicmene to neni cesta, kterou jsem si predstavoval. zamer byl dostupna metoda pro ziskani dilu, kterej se prestal vyrabet.
a zatim se to preklapi do projektu raketovy technologie
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#33 ventilátor
Raketova technologia je 3D tlac, nie trieskove obrabanie...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 177
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: pralesy u Brna
- Vůz: Eska s trojkoleckem
#34 ventilátor
Ahoj, potřebuju pomoct.
Po obědě jsem shlédnul toto vlákno a vyděsilo mě množství nečistot, uvázlých v topení. I pojal jsem myšlenku využít volné odpoledne a topení vyčistit a motorek promazat.
Přístup k němu není skutečně valný, tak jsem postupně demontoval co bylo třeba, abych se k němu lépe dostal.
Leč je deset večer a nejdou mi povolit ty blbý hadice na vodu co do toho vedou, viz foto.
Manželka navíc sestavuje seznam a chce s tím jet ráno na týdenní nákup.
Je někdo v dosahu kdo ví jak ty hadice povolit a nějak to udělat, aby to zase jelo!?
Předem děkuju za ochotu a hněte sebou Lidl otvírá v sedm.
Po obědě jsem shlédnul toto vlákno a vyděsilo mě množství nečistot, uvázlých v topení. I pojal jsem myšlenku využít volné odpoledne a topení vyčistit a motorek promazat.
Přístup k němu není skutečně valný, tak jsem postupně demontoval co bylo třeba, abych se k němu lépe dostal.
Leč je deset večer a nejdou mi povolit ty blbý hadice na vodu co do toho vedou, viz foto.
Manželka navíc sestavuje seznam a chce s tím jet ráno na týdenní nákup.
Je někdo v dosahu kdo ví jak ty hadice povolit a nějak to udělat, aby to zase jelo!?
Předem děkuju za ochotu a hněte sebou Lidl otvírá v sedm.
_________________
Cca 20x Volvo
Cca 20x Volvo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#35 ventilátor
Ta vodorovná plechová příčka zavazí rozhodně víc než tapecírungy ve dveřích
Rozpojování hadic je pro slečinky, já je zásadně stříhám, výrazně to urychluje práci. Hlavně tedy razborku...
Rozpojování hadic je pro slečinky, já je zásadně stříhám, výrazně to urychluje práci. Hlavně tedy razborku...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#36 ventilátor
no jo, to jsem zapomněl napsat, je potřeba eště vykopnout přední vokno a v zadní lampě (levý!) povolit žárovku od brzd. Pak jdou ty hadice uříznout úplně snadno
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 30
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: 245L + V50
#37 ventilátor
... v tom případě chápu, proč jsem to ještě nevykuchal
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 177
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: pralesy u Brna
- Vůz: Eska s trojkoleckem
#38 ventilátor
Děkuji za podnětné řady. Tapecy jsem sundal, protože jsou vzácné barvy, kterou nikdo nemá, tak aby se nepoškodily.
Hadice jsem podle rady uřízl, šlo to fakt rychle. Teď bych teda od té hlavy chytré co mi to poradila potřeboval zase poradit jak je zase sříznout dohromady.
S tím oknem je to pravda, byl by lepší přístup shora, ale taky jste mě mohli upozornit, že je lepené, takhle akorát prasklo, nohy mám omlácený a pořád tam drží!
Povolit žárovku už ničemu nepomůže neb jsem v rámci lepšího přístupu demontoval komplet elektroinstalaci.
Hadice jsem podle rady uřízl, šlo to fakt rychle. Teď bych teda od té hlavy chytré co mi to poradila potřeboval zase poradit jak je zase sříznout dohromady.
S tím oknem je to pravda, byl by lepší přístup shora, ale taky jste mě mohli upozornit, že je lepené, takhle akorát prasklo, nohy mám omlácený a pořád tam drží!
Povolit žárovku už ničemu nepomůže neb jsem v rámci lepšího přístupu demontoval komplet elektroinstalaci.
_________________
Cca 20x Volvo
Cca 20x Volvo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#39 ventilátor
Můžem to zkusit z nylonu.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 177
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: pralesy u Brna
- Vůz: Eska s trojkoleckem
#40 ventilátor
Topení vyndáno a hned vykoukl první lísteček.
Byl pěkně usazený přímo ve větráku.
Po otevření to bylo v radiatoru jak na podzim.
A jeden pěkně v motorku v teploučku.
U dvoustovek si přidávám čištění topení do pravidelné údržby, když se to dobře nachystá jde to dobře.
Prahy jsou kupodivu čisté a bez listí, ale vnitřek topení dva kýble prachu. Jak říkal Lenin čistit, čistit, čistit._________________
Cca 20x Volvo
Cca 20x Volvo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#41 ventilátor
tak po cca 3 tejdnech se ventilátor vrátil z opravy (Semot Praha 6 Bubeneč, opravy elektromotorů) a běhá docela hezky
Držáky uhlíků jsou sice pořád z 3D tisku plastový, takže nejistota ohledně jejich bodu varu trvá, nicméně bych to asi nechal..
Co mě ale teď vrtá hlavou je přestřiženej drát kapiláry (měl jsi pravdu, Zajsofte). Nějakej dobrák ho prostě ustřih. Co s tím? Dá se sehnat náhradní, nebo to nestojí za to?
Držáky uhlíků jsou sice pořád z 3D tisku plastový, takže nejistota ohledně jejich bodu varu trvá, nicméně bych to asi nechal..
Co mě ale teď vrtá hlavou je přestřiženej drát kapiláry (měl jsi pravdu, Zajsofte). Nějakej dobrák ho prostě ustřih. Co s tím? Dá se sehnat náhradní, nebo to nestojí za to?
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#42 ventilátor
Na žádném dvoukilu tenhle automatický regulátor teploty nefunguje. Poslední rok výroby byl dokonce nahrazen tupým ventilem. Kapiláru ustřihnout hned u začátku, ať se zbytečně nepoškrábeš
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#43 ventilátor
Stando moc Ti děkuju! Poskládám to teda a někomu nadělím
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#44 ventilátor
..pomalu skládám a napadá mě: najde se dobrovolník s dostatečně rozloženou dvojkou, kterej by byl ochotnej topení testovat v nadcházející zimě? Mě dvojky jaksi došly :-/
je dost možný, že topení nebude funkční, vysype se po neurčitý době, poteče, spálí se motor, nebo, ale s tím moc nepočítám, poběží statečně do jara a dál.
Do budoucna se hodlám toho werku zbavit, rád bych ale novýmu majiteli chtěl dát něco alespoň trochu ozkoušenýho, když už za to vyplázne bambuli
je dost možný, že topení nebude funkční, vysype se po neurčitý době, poteče, spálí se motor, nebo, ale s tím moc nepočítám, poběží statečně do jara a dál.
Do budoucna se hodlám toho werku zbavit, rád bych ale novýmu majiteli chtěl dát něco alespoň trochu ozkoušenýho, když už za to vyplázne bambuli
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#45 ventilátor
Zbav se toho kadeřnickýho bochníku a kup si dvoukilo. Zn.: Může být bez topení
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#46 ventilátor
Ja mu to nadhodil uz v poledne
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#47 ventilátor
Ja do nej ryji pravidelne, ze krtinec na dvur nepatri.
Honzo, zachovej se jako spravny zahradnik a vem do ruky hrabe
Honzo, zachovej se jako spravny zahradnik a vem do ruky hrabe
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7509
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#48 ventilátor
Veřejně prohlašuji, že mě Audi TT baví.
Ale Dvojka samozřejmě také!
Ale Dvojka samozřejmě také!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#49 ventilátor
No ja mu to nadhodil, prave proto, ze ho od nej mame zapujcene a taky nas bavi(teda hlavne mladou)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#50 ventilátor
hele, vy rejpalové časem mě asi další dvojka nemine, ale jsem vybíravej, škrt a navíc se musim zbavit vraků z rodiny a okolí.
Větrák je ovšem poskládanej a do nějaký trosky by se dal vetknout. Chladna z rána už jsou tady a podzim klope na dveře
Tak kdo bude ten odvážnej.. a koupí krtinec?
Větrák je ovšem poskládanej a do nějaký trosky by se dal vetknout. Chladna z rána už jsou tady a podzim klope na dveře
Tak kdo bude ten odvážnej.. a koupí krtinec?
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek