Zdravím vlastníky XC 90 V8 B8444S
mohl by jste mi prosím někdo poradit, mám problémy s tvrdnutím brzdového pedálu, při zapnutí klíčku běží bez přerušení vakuová pumpa a nevypne se. Čím by to mohlo být zároveň mám problémy při zařazení rychlosti, motor tlačí do převodovky, při zařazení "P" nebo "N" vyletí otáčky jako by byl při chladném motoru a jeho nastartování, když je motor studený, za pár vteřin klesne na na standardní otáčky. Když vytočím motor tak je chvilku vše ok, ale po chvíli se to vrátí zpět. když tak mám k dispozici vidu.
xc 90 V8
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: XC 90 V8
xc 90 V8
dělal jsem kompletní přetěsnění sání, ale zkusím kouknout na ten podtlak, jestli není děravá nějaká hadice nebo pak jestli není problém s brzdovým válcem. Můžou to být i nějaký senzory.....možná to má souvislost s převodovkou.
díky za typ budu hledat
je to hledání jehly v kupce sena
díky za typ budu hledat
je to hledání jehly v kupce sena
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: XC 90 V8
xc 90 V8
přemýšlím nad tím jak nejlépe to udělat v domácím prostředí, kompresor a mýdlová voda nebo rozprašovač s benzínem.
jinak vakuová pumpa přestala běžet a pedál je pořád trvdej jak beton i druhý den tak asi bude v háji válec mám náhradní tak ho vyměním a uvidím.
jinak vakuová pumpa přestala běžet a pedál je pořád trvdej jak beton i druhý den tak asi bude v háji válec mám náhradní tak ho vyměním a uvidím.
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: XC 90 V8
xc 90 V8
tak brzda je už ok,
ale otáčky pořád blbnout, stane se to vždy po nastartování první rozjetí je OK, pak zastavím na křižovatce, rozjíždím se něco cvakne a začne to blbnout.
vida napíše nízké otáčky ECM P050600
asi to bude že je nefunkční lock-up
jak mám udělat ten leak test, jde to přes vidu, zkoušel jsem sprejem na čištění klapky a nic jsem nezjistil
ale otáčky pořád blbnout, stane se to vždy po nastartování první rozjetí je OK, pak zastavím na křižovatce, rozjíždím se něco cvakne a začne to blbnout.
vida napíše nízké otáčky ECM P050600
asi to bude že je nefunkční lock-up
jak mám udělat ten leak test, jde to přes vidu, zkoušel jsem sprejem na čištění klapky a nic jsem nezjistil
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
xc 90 V8
A nepřestala běžet proto ,že shořela?olditr píše:přemýšlím nad tím jak nejlépe to udělat v domácím prostředí, kompresor a mýdlová voda nebo rozprašovač s benzínem.
jinak vakuová pumpa přestala běžet a pedál je pořád trvdej jak beton i druhý den tak asi bude v háji válec mám náhradní tak ho vyměním a uvidím.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13145
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
xc 90 V8
Tu automatku asi doma nevyřešíš, to bych dal Davidovi Patočkovi. Ale pokud si věříš, tak tu mam celej rozvaděč ze svý V8, kde občas trvalo přeřazení dlouho, tak jsem pro jistotu dal novej a určitě by sis tam vybral co potřebuješ do svýho. Při výměně měl najeto 270, ale s pravidelnejma výměnama oleje.
Leak test souvisí s brzdama, podle mě to se ti snažil Martin naznačit. Pokud už brzdíš, tak asi víc netřeba. Nicméně prasklá pojistka nebyla příčina, ale následek něčeho jiného, třeba mrtvé pumpy.
Leak test souvisí s brzdama, podle mě to se ti snažil Martin naznačit. Pokud už brzdíš, tak asi víc netřeba. Nicméně prasklá pojistka nebyla příčina, ale následek něčeho jiného, třeba mrtvé pumpy.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé