Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Lukov u Zlína
- Vůz: V70II 2,4 D5 120 kW 2002
#3701 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nesyčí, ani nekouří. V motorovém prostoru jediná mastnota od hadice která jde z nádoby pro servo řízení. Ale žere víc než bych čekal. S 850 2,5TDI jsem byl schopen jezdit kolem 5 l, a tohle bere skoro 7. Ve finále, jestli by za podobné peníze nebylo od tohoto chlapíka vzít tu V70 136kW z 2005. Ale tam asi nefunguje turbo.
https://auto.bazos.cz/inzerat/114449137/volvo-v70-d5.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/114449137/volvo-v70-d5.php
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3702 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Uprimne. Za ty penize ocekavam, ze bude potreba rada investic.
A pokud je za tyto penize MY 2005 se 136 kw, tak tam to bude jeste vetsi past...
A pokud je za tyto penize MY 2005 se 136 kw, tak tam to bude jeste vetsi past...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: Octavia
#3703 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím Chlapi. Do cca 150 000kč Volili byste V70 II nebo III jaké je pro a proti dvojka versus trojka. Chci jednoznačně D5 takže u II vidím výhodu v motoru bez DPF
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: Octavia
#3704 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím Chlapi. Do cca 150 000kč Volili byste V70 II nebo III jaké je pro a proti dvojka versus trojka. Chci jednoznačně D5 takže u II vidím výhodu v motoru bez DPF
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#3705 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já bych šel do II. Míň věcí co se můžou posrat. Mechanické zavírání kufru, nezatíká předním oknem, atd.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#3706 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tezke rozhodovani... dle infa zde z fora: pred face V70II je poctivejsi nez poface. II je poctivejsi nez III. Jenze ty "poctivejsi" jsou taky uz hodne stare a zazily si vice... Pokud nemas presne zadani, sel bych po co nejlepsim stavu. Ano, 120kW D5 bez DPF je povazovana za spolehlivou variantu, ale muze mit najeto mnoho moc. Pak je taky na zvazeni, co se muze stat v ramci ekohysterie a zda treba EuroIII bez DPF nebude mit casem problem.
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#3707 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
III je na tom výrazně lépe po stránce jízdních vlastnosti oproti II (horší rejd, naklánění v zatáčkách...) a dále má i modernější technické prvky, asistenty.ondra.p píše:Zdravím Chlapi. Do cca 150 000kč Volili byste V70 II nebo III jaké je pro a proti dvojka versus trojka. Chci jednoznačně D5 takže u II vidím výhodu v motoru bez DPF
Rozhodující pro výběr by měl být ale stav konktrétních aut.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 2972
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#3708 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
V zimě v tom zmrzneš, nemá výhřev sedadel, tudíž předpokládám, že je to ital a tedy i bez bufíku.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13070
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3709 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to drahý a zrovna toho automatu bych se už začínal bát, tzn. pořádně ho prověřit, hlavně jestli se v něm měnil olej a pak jak funguje i po pořádném prohřátí. Protože tyhle automaty už se neopravují, nebo by jsi se musel smířit s opravou výměnným způsobem ve Volvu za cirka 80 kKč.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1729
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II
#3710 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zkus se domluvit třeba s někým odsud, kdo má diagnostiku a Volva dobře zná. Od bazaru si zkus vyžádat VIN, daly by se podle toho zkusit ověřit km.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 2972
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#3711 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hele ta cena je dost mimo, možná tak před pěti lety...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3712 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hele, jestli to fakt má najeto tak málo, což podle obrázků snad i mít může, ten automat by ještě mohl v bejt v pohodě. Udělá se proplach a frčí se dál. Samozřejmě pořádně zahřát při zkušební jízdě a sledovat, jak se chová. Pak vyměnit všechny AWD kapaliny + haldex filtr.
Sedačky s výhřevem by měly jít sehnat. Bufík se dá poměrně snadno dodělat. Takže suma 150tis za auto podle představ. A to už se mi zase jeví jako docela dost za auto, co plní EURO 3.
Sedačky s výhřevem by měly jít sehnat. Bufík se dá poměrně snadno dodělat. Takže suma 150tis za auto podle představ. A to už se mi zase jeví jako docela dost za auto, co plní EURO 3.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 122
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha,Bratislava
#3713 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mne stále zaráží,proč je utajené VIN?Co tím bazary sledují?
Jinak když se kupuje staré auto,je třeba očekávat,že se podělá cokoliv a miluju výrazivo "bez investic"-jakpak dlouho?
Jinak když se kupuje staré auto,je třeba očekávat,že se podělá cokoliv a miluju výrazivo "bez investic"-jakpak dlouho?
_________________
Tatra 613-3
Volvo V40 T5 180kW,AT
Tatra 613-3
Volvo V40 T5 180kW,AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 2972
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#3714 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Bez investic, jakože abys odjel z bazaru...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#3715 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Cena 140 mi přijde zcela OK, tedy za předpokladu, že to má skutečně tak málo najeto a bude v rozumném stavu.
To, že to nemá výhřevy sedaček nic neznamená. Já mám třeba auto z Německa, výhřevy nemám, ale bufík ano.
Euro 3 motor bych bral jako výhodu - jednodušší a nižší spotřeba, nevýhoda je teda ten starší 5q automat...
Ale jestli potřebuješ jezdit do Německa do centra měst, asi bych koukal po něčem novějším, aspoň Euro 5...
Jinak celkově to před FL auto je super - třeba už jen ty xenony se skleněnými skly, které nezajdou.
To, že to nemá výhřevy sedaček nic neznamená. Já mám třeba auto z Německa, výhřevy nemám, ale bufík ano.
Euro 3 motor bych bral jako výhodu - jednodušší a nižší spotřeba, nevýhoda je teda ten starší 5q automat...
Ale jestli potřebuješ jezdit do Německa do centra měst, asi bych koukal po něčem novějším, aspoň Euro 5...
Jinak celkově to před FL auto je super - třeba už jen ty xenony se skleněnými skly, které nezajdou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
#3716 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Chci dát referenci na Raolsu, co se týče servisní práce - měl jsem u něj XC90, a naprostá spokojenost a můžu ho všem doporučit. Nenašel jsem tu na klubu topik věnovanej tomuhle tématu, tak to píšu sem. Chci aby se o šikovnejch lidech vědělo, a Raolsa rozhodně šikovnej je! Dělalo se toho na tý mý herce povícero najednou a nebýt zdržení se servorizeni.cz (kde ale za zdržení nabídli slevu), bylo vše jak na drátkách.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: Octavia
#3717 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
https://auto.bazos.cz/inzerat/118238920/volvo-v70-d5-120kw-rv2003-manual.php
Nebyl se někdo podívat? Sháním dělníka
Nebyl se někdo podívat? Sháním dělníka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#3718 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Neviděl jsem, ale když se nad tím zamyslíš, že to musel někdo z tý itálie za 10 přivést a ještě minimálně 10 na tom chce mít, tak v jakým to asi bude stavu když to v tý itálii někdo nechal za 15-20 ? A ty kilometry jsou totální výsměch
V70tek, třeba i jednickovych jsem posledních dobou viděl na bazosi nebo i tady celkem dost a všechny vypadali důvěryhodněji a měli aspoň nějakou servisní historii
V70tek, třeba i jednickovych jsem posledních dobou viděl na bazosi nebo i tady celkem dost a všechny vypadali důvěryhodněji a měli aspoň nějakou servisní historii
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3719 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
kilometry sedí:
dne 09/04/2005 mělo auto 150120km. Od roku 2005 do 2020 najeto už jen necelých 25000km, t.j.asi 1600km / rok. To jde.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#3720 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
vždyť to říkám, výsměch
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: Octavia
#3721 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Byl jsem se na to ze srandy podívat (mám to kousek) Kilometry samozřejmě nesedí to je jasné, z venku auto vypadá docela pěkně, interier totální pelech včetně stropnice pásů atd. klasika italie. Dál je tam v prdeli dvouhmota. ale jinak jsem se pro zajímavost kousek svezl a jede docela pěkně motor je až na dvouhmotu tichý suchý. řízení neteče a jde pěkně plynule nic nemlátí. takže vyměnit komplet všechno co je uvnitř, odblešit a vyderatizovat . Udělat dvouhmotu a spojku, koupit kola, a je to docela ok V70
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#3722 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ja najezdil za posledni dva roky volvem asi 4000km. Proc teda vysmech?
/edit: no jo, dovoz z italie, tam bych se taky trochu divil asi...
/edit: no jo, dovoz z italie, tam bych se taky trochu divil asi...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC70 III, D5, AWD, SUMMUM
#3723 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dobrý den všem Volvistům.
Potřeboval bych poradit ohledně nového přibližovadla. Volva se mi vždy líbily (850 kombi byl můj sen - byť tehdy finančně nedostupný ani jako ojetina) a momentálně pokukuji po XC70 v benzínu ( jezdím pracovně hodně krátkých tras ) a jako více-méně hlavní požadavek mám rovnou ložnou plochu po sklopení zadních sedaček spolu s nakládací hranou. Důvod je jednoduchý - spaní na výletech a pod. V mém starém Asterovi to není problém, po sklopení mám 180 cm rovného prostoru a už jsme to s dětmi x-krát využili když jsem přijeli na tábořiště a ono začalo chcát a nedal se postavit stan. Otázka na Vás zkušené Volvisty zní: Je prostornější (hlavně na délku) generace do r 2007 nebo 2007 - 2016? Je mi jasné že pokud to bude starší generace tak zřejmě budu muset zainvestovat více do oprav - ale s tím jsem smířen ( do mého milovaného Freda Astera jsem hned po koupi nacpal dvojnásobek nákupní ceny, ale díky tomu už 12 let jezdím bez větších investic a hlavně jsem vždy dojel - ať domů nebo do po nehodě do servisu). Popř. kdyby se zde vyskytl nějaký nadšenec z okolí Ostravy co by byl ochoten za lahvinku něčeho dobrého poskytnout svého miláčka k prohlídce byl bych velice vděčen . Díky všem za reakce.
Potřeboval bych poradit ohledně nového přibližovadla. Volva se mi vždy líbily (850 kombi byl můj sen - byť tehdy finančně nedostupný ani jako ojetina) a momentálně pokukuji po XC70 v benzínu ( jezdím pracovně hodně krátkých tras ) a jako více-méně hlavní požadavek mám rovnou ložnou plochu po sklopení zadních sedaček spolu s nakládací hranou. Důvod je jednoduchý - spaní na výletech a pod. V mém starém Asterovi to není problém, po sklopení mám 180 cm rovného prostoru a už jsme to s dětmi x-krát využili když jsem přijeli na tábořiště a ono začalo chcát a nedal se postavit stan. Otázka na Vás zkušené Volvisty zní: Je prostornější (hlavně na délku) generace do r 2007 nebo 2007 - 2016? Je mi jasné že pokud to bude starší generace tak zřejmě budu muset zainvestovat více do oprav - ale s tím jsem smířen ( do mého milovaného Freda Astera jsem hned po koupi nacpal dvojnásobek nákupní ceny, ale díky tomu už 12 let jezdím bez větších investic a hlavně jsem vždy dojel - ať domů nebo do po nehodě do servisu). Popř. kdyby se zde vyskytl nějaký nadšenec z okolí Ostravy co by byl ochoten za lahvinku něčeho dobrého poskytnout svého miláčka k prohlídce byl bych velice vděčen . Díky všem za reakce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#3724 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, vítej na foru. Mohu se podělit o platformu P2 ( 2000-2007 ). Která je podle mě trochu větší než P3 ( 2007+ ).
Rozměry kufru mam tady: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=802083#p802083
Už jsem v tom i spal a aby to byla plná rovina musí se vytáhnout zadní podsedáky. Tedy vytáhnou se podsedáky a sklopí se zadní sedačky ( podsedáky nechám doma ). Pokud to neuděláš není to uplná rovina ( na konci to jde nahoru ), nebo se ti omezí delka kufru na cca 180cm. Kdyžtak to můžu někdy nafotit jak to vypadá pro lepší představu. Vytáhnou podsedáky je otázka dvou západek, takže nic složitého. Když jsem spal, tak jsem je hodil na přední sedadlo.
Spaní pro jednoho luxus, ve dvou jsem ještě nechrápal: https://www.volvoklub.cz/media/cache/2a/c2/2ac28d7b0e9a88d611b1b3b816d5da74.jpg
EDIT: do Ostravy občas jezdím, ale je to většinou nárazovka o víkendu.
Jo mala vyhoda u P3 je elektronicky kufr, ktery si otevres dalkou. Ja musim vystoupit přes zadni dveře ( 5 dveře nejdou z kufru otevřít)
Rozměry kufru mam tady: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=802083#p802083
Už jsem v tom i spal a aby to byla plná rovina musí se vytáhnout zadní podsedáky. Tedy vytáhnou se podsedáky a sklopí se zadní sedačky ( podsedáky nechám doma ). Pokud to neuděláš není to uplná rovina ( na konci to jde nahoru ), nebo se ti omezí delka kufru na cca 180cm. Kdyžtak to můžu někdy nafotit jak to vypadá pro lepší představu. Vytáhnou podsedáky je otázka dvou západek, takže nic složitého. Když jsem spal, tak jsem je hodil na přední sedadlo.
Spaní pro jednoho luxus, ve dvou jsem ještě nechrápal: https://www.volvoklub.cz/media/cache/2a/c2/2ac28d7b0e9a88d611b1b3b816d5da74.jpg
EDIT: do Ostravy občas jezdím, ale je to většinou nárazovka o víkendu.
Jo mala vyhoda u P3 je elektronicky kufr, ktery si otevres dalkou. Ja musim vystoupit přes zadni dveře ( 5 dveře nejdou z kufru otevřít)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC70 III, D5, AWD, SUMMUM
#3725 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky moc. Ty fotky kufru s rozměry jsou parádní. A 190cm na délku už je pěkné. Jenom dotaz. Jak se vyndávají ty podsedáky? Díky. Jinak ta Tvá bílá 70ka vypadá fakt dobře.Warcz píše: ↑14 kvě 2020 23:09 Ahoj, vítej na foru. Mohu se podělit o platformu P2 ( 2000-2007 ). Která je podle mě trochu větší než P3 ( 2007+ ).
Rozměry kufru mam tady: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=802083#p802083
Už jsem v tom i spal a aby to byla plná rovina musí se vytáhnout zadní podsedáky. Tedy vytáhnou se podsedáky a sklopí se zadní sedačky ( podsedáky nechám doma ). Pokud to neuděláš není to uplná rovina ( na konci to jde nahoru ), nebo se ti omezí delka kufru na cca 180cm. Kdyžtak to můžu někdy nafotit jak to vypadá pro lepší představu. Vytáhnou podsedáky je otázka dvou západek, takže nic složitého. Když jsem spal, tak jsem je hodil na přední sedadlo.
Spaní pro jednoho luxus, ve dvou jsem ještě nechrápal: https://www.volvoklub.cz/media/cache/2a/c2/2ac28d7b0e9a88d611b1b3b816d5da74.jpg
EDIT: do Ostravy občas jezdím, ale je to většinou nárazovka o víkendu.
Jo mala vyhoda u P3 je elektronicky kufr, ktery si otevres dalkou. Ja musim vystoupit přes zadni dveře ( 5 dveře nejdou z kufru otevřít)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136880 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1391 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 3030 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1619 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 782 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous