TA díra je na kabeláž k čerpadlu v nádrží a k zadním brzdám. Pošlu do mailu foto.Hájčus píše:a ta je tam jako protože proč??Jakub Svoboda píše:Jen doplním, že o 7cm vedle je díra o průměru 12cm zavřená, jen gumou.
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
-
Offline
- Příspěvky: 3319
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Je už to sice pár dnů co jsem to ošefoval, ale až teď jsem se k tomu dostal.
Skončil jsem s držáčkama mobilů a povalujícími se kabely.
Je to displej pro poface, takže jsem musel přemotat trochu elektriky a tím pádem jsem nejspíš přišel o pár funkcí, ale jsem spokojen.
Ještě dodělám couvací kameru a uvidím jestli se mi podaří rozjet přímé zrcadlení mobilu nebo si vystačím s připojením přes BT.
Pokud má někdo zkušenosti s doděláním toho zrcadlení budu vděčný za radu.
Skončil jsem s držáčkama mobilů a povalujícími se kabely.
Je to displej pro poface, takže jsem musel přemotat trochu elektriky a tím pádem jsem nejspíš přišel o pár funkcí, ale jsem spokojen.
Ještě dodělám couvací kameru a uvidím jestli se mi podaří rozjet přímé zrcadlení mobilu nebo si vystačím s připojením přes BT.
Pokud má někdo zkušenosti s doděláním toho zrcadlení budu vděčný za radu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Koukám, že začínáš auto pěkně rozmazlovat. Tak to má býtVapik píše:Je už to sice pár dnů co jsem to ošefoval, ale až teď jsem se k tomu dostal.
Skončil jsem s držáčkama mobilů a povalujícími se kabely.
Je to displej pro poface, takže jsem musel přemotat trochu elektriky a tím pádem jsem nejspíš přišel o pár funkcí, ale jsem spokojen.
Ještě dodělám couvací kameru a uvidím jestli se mi podaří rozjet přímé zrcadlení mobilu nebo si vystačím s připojením přes BT.
Pokud má někdo zkušenosti s doděláním toho zrcadlení budu vděčný za radu.




_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 311
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
sobotní odpoledne
zadní tlumiče na S60R
pravý šel hůře, tlumič (resp. spodní oko) nechtěl slézt z čepu na rameni, byl trochu zakvetlý...
levý byl na necelou hoďku, všechny šrouby šly po 15 letech krásně povolit...
při stahovaní ramen dolů kurtem se mi osvědčilo oddělat i tyčky stabilizátu, ramena pak šla trochu lehčeji a níže...
oba tlumiče po 177 tkm mrtvé, pravý sáknul a levý chodil ve velké části dráhy volně...
zadní tlumiče na S60R
pravý šel hůře, tlumič (resp. spodní oko) nechtěl slézt z čepu na rameni, byl trochu zakvetlý...
levý byl na necelou hoďku, všechny šrouby šly po 15 letech krásně povolit...
při stahovaní ramen dolů kurtem se mi osvědčilo oddělat i tyčky stabilizátu, ramena pak šla trochu lehčeji a níže...
oba tlumiče po 177 tkm mrtvé, pravý sáknul a levý chodil ve velké části dráhy volně...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12922
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
utahovat si to měl ale na kolech v provozní výšce, aby se guma v oku nešponovala...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 311
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
myslíš guma v oku tlumiče a ten šroub co drží oko nebo ty šrouby nahoře co drží tu "misku" v kastly?Urvanej píše:utahovat si to měl ale na kolech v provozní výšce, aby se guma v oku nešponovala...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14275
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ten šroub co drží oko.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 311
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
to oko je nasazené na čepu, takže jeho pozice je pevně daná, pohybovat se může jen tak, že by tlumič měl snahu/potřebu se mírně otáčet kolem toho čepu při změně výšky/pružení, to dává smysl... . V každém případě to povolím na kolech a znovu utáhnu, abych uvolnil pnutí v gumě kolem oka
díky
díky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14275
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No a to je právě to nakroucení gumy. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
co SE dneska zvládLO ošéfovat..
Výměna stabíku, přetěsnění přepadu turba, výměna hadic řízení, výměna úhlovky a tisícihranu. Díky chlapi!
A také poděkování Radkovi za nabídku spíchnout to u něj
, ale co by se ušetřilo, to by padlo na béňo ježděním pro díly.
Výměna stabíku, přetěsnění přepadu turba, výměna hadic řízení, výměna úhlovky a tisícihranu. Díky chlapi!
A také poděkování Radkovi za nabídku spíchnout to u něj

_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak přeci jsi Radka ukecal.
Máš foto tisícihranu či úhlovky?

-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14275
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ode mě byla pouze nabídka, ale nakonec se to dělalo jinde. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jak píše Raolsa, nakonec jsem to nechal v kompletu u pana Patočky. Když jsem počítal cesty za Radkem a pro díly do Prahy plus co zjistíš, když to rozebereš (jako bylo to tekoucí řízení a přetěsnění turba..) vyšlo mi to na 2700 jen za PHM.
Fotky nemám, ale mohu dodatečně poprosit pana Patočku, zda by nám to vyblejsknul. Ale jak jsem koukal na YT asi na tom nebude extra nic k vidění. Prostě normálně ožraný 1000hran vlivem poddimenzované tvrdosti materiálu v DFMEA
Fotky nemám, ale mohu dodatečně poprosit pana Patočku, zda by nám to vyblejsknul. Ale jak jsem koukal na YT asi na tom nebude extra nic k vidění. Prostě normálně ožraný 1000hran vlivem poddimenzované tvrdosti materiálu v DFMEA
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 3270
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Povedlo se mi dneska ulovit Tritony.
Aktuálně dvanáctá sada kol.

Aktuálně dvanáctá sada kol.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
pacient






_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 675
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
12 sad kol (á 1x letní a 1x zimní) = 6 aut
Je potřeba doplnit sbírku

Je potřeba doplnit sbírku


_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvky: 3270
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já nikdy netvrdil že 5 aut je konečná, ale letos to asi neklapne. 

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 1827
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Atmosfera ,nové lanovody,desky ,čelisti,brzdové trubky (napertlováno napoprvé),nové zadní brzdové třmeny,výměna manžety řadící páky ,nová část výfuku od katu a nandán konečně dřevodekor tunelu,nerad zbytečně něco sundavám (a interier mně těžce nebaví takže je to spíše moje výmluva
) ,takže ještě až odejde odometr tak přijde výměna zbytku.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14275
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska výměna LPG nádrže po 10 letech. Ano, už mám Volvo přes 10 let.
Potěšilo mě, že se tam vešla o 3 cm vyšší nádrž, neboli 650/25/65 bez nějakých zásahů do podlahy kufru.
Montážník mi prý odblokoval plnící ventil, takže by se tam mělo vejít těch cca 65 litrů, ale ještě jsem to nevyzkoušel, páč dle pokynů jsem natankoval jenom za 200,- a mám to vyjet do sucha, aby se prý odstranil z nádrže vzduch.
Cena za výměnu 6200,- Kč také není přehnaná, práce byla hotová za 2 hodiny i s předěláním plnění pod víčko benzínové nádrže. Konečně nebudu při tankování v marastu jak čuně.
Taky jsme se dohodli, že k němu zajedu na seřízení LPG, kvůlivá těm horším rozjezdům za studena. Není problém ani v sobotu navečer.

Potěšilo mě, že se tam vešla o 3 cm vyšší nádrž, neboli 650/25/65 bez nějakých zásahů do podlahy kufru.

Montážník mi prý odblokoval plnící ventil, takže by se tam mělo vejít těch cca 65 litrů, ale ještě jsem to nevyzkoušel, páč dle pokynů jsem natankoval jenom za 200,- a mám to vyjet do sucha, aby se prý odstranil z nádrže vzduch.
Cena za výměnu 6200,- Kč také není přehnaná, práce byla hotová za 2 hodiny i s předěláním plnění pod víčko benzínové nádrže. Konečně nebudu při tankování v marastu jak čuně.

Taky jsme se dohodli, že k němu zajedu na seřízení LPG, kvůlivá těm horším rozjezdům za studena. Není problém ani v sobotu navečer.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvky: 5738
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
10 let na LPG to už ti zaplatilo druhý auto ne ? 

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14275
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No za palivo jsem za dobu vlastnictví dal 345 000 Kč. Z toho bylo cca 40 000 Kč za benzín. Takže jsem ušetřil nějakých 300 000 Kč na palivu.
Takže ano, ušetřil jsem na palivu na nové (jiné) auto. Bohužel téměř celá tato částka padla na opravy a údržbu mého vozu, takže jsem ji nemohl investovat do jiného auta.

Zase na druhou stranu, kdybych neušetřil na palivu, tak bych si nemohl Volvo dovolit provozovat.
Takže ano, ušetřil jsem na palivu na nové (jiné) auto. Bohužel téměř celá tato částka padla na opravy a údržbu mého vozu, takže jsem ji nemohl investovat do jiného auta.


Zase na druhou stranu, kdybych neušetřil na palivu, tak bych si nemohl Volvo dovolit provozovat.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
To je zajímavá statistika, pokud máš data za 10 let k dispozici, mohl bys prosím zde udělat malé OT a specifikovat rozpad nákladu na plyn a benzín v závislosti na Km a případně i ideálně vývoj ceny v čase. Bo před 10 lety nestál benál 33 a plyn 13raolsa píše:No za palivo jsem za dobu vlastnictví dal 345 000 Kč. Z toho bylo cca 40 000 Kč za benzín. Takže jsem ušetřil nějakých 300 000 Kč na palivu.



_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14275
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Vše mám na spritmonitoru, můžeš si to tam najít, ale pořád to vychází, že LPG je cca za polovinu toho co benzín, takže u LPG jezdím za něco přes 2 Kč a na benzín by to bylo přes 4 Kč na kilometr v průměru za celých 10 let.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14275
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska jsem si dal rychlou výměnu poškozených zadních PUR v předních ramenech, abych to měl na zítřejší výlet do Chotusic v pořádku. 
Nějak se mi to v 17:15 začalo chtít udělat a v 18:45 bylo hotovo.

Nějak se mi to v 17:15 začalo chtít udělat a v 18:45 bylo hotovo.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Poškozených čím? Taky uvažuju o pur.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé