
Rozborka bufíku - návod
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1527
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Rozborka bufíku - návod
O von ne a ne mě poslechnout. A přeci jen poslechl, zaregistroval se na spravny forum a dokonce sem napsal. A co se stalo? Duo H jak jsem rikal mu poradi. 

_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Třemošnice
- Vůz: V70 II D5
Rozborka bufíku - návod
Zdar,
nesetkal jste se někdo s tímhle ? Kámoš to proměřil a dráty k čidlu se tváří jako že jsou ok, nic přerušenýho jsme nezjistili. Někdo nějakej nápad ?
nesetkal jste se někdo s tímhle ? Kámoš to proměřil a dráty k čidlu se tváří jako že jsou ok, nic přerušenýho jsme nezjistili. Někdo nějakej nápad ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 6087
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Rozborka bufíku - návod
Neni senzor zacouzeny? Mel by byt ciry
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14274
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Rozborka bufíku - návod
Koukali jste i do jednotky bufíku? Už jsem se setkal se sulfatací plošného spoje.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Třemošnice
- Vůz: V70 II D5
Rozborka bufíku - návod
Senzor je naprosto čistej, ale do jednotky jsem nelezl. Dosud jsem do jednotky nelez a ani se mi moc nechce. Ale mrknu na to. Jinak kompenzátor tlaku jsem musel pořídit novej a teprve pak bylo vidět že je na konci zalisovaná ta malinká tryska, která u toho starého chyběla. To byl problém.
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Třemošnice
- Vůz: V70 II D5
Rozborka bufíku - návod
Ještě mě tak napadá, proměřovali jsme to ale odpojený, nemá se to měřit když to je napojený na autě ? Protože nevím jak se ten senzor chová, když je zapojenej v obvodu a nebo ne.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14274
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Rozborka bufíku - návod
Do jednotky vlezeš jednoduše, jsou tam 4 malé šroubky a pak se to vytáhne ven.
U senzoru by se myslím mělo měnit napětí, když zaregistruje oheň - světlo.
Jde to zkontrolovat v diagnostice na online hodnotách.
Přesné hodnoty ti teď neřeknu, možná večer až se dostanu k vidě.
U senzoru by se myslím mělo měnit napětí, když zaregistruje oheň - světlo.
Jde to zkontrolovat v diagnostice na online hodnotách.
Přesné hodnoty ti teď neřeknu, možná večer až se dostanu k vidě.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Rozborka bufíku - návod
Flame sensor signal (Pin #8)
Flame not lit: U≈5 V
Flame lit: U<1.5 V
Flame not lit: U≈5 V
Flame lit: U<1.5 V
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14274
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Rozborka bufíku - návod

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Třemošnice
- Vůz: V70 II D5
Rozborka bufíku - návod
Super, díky za info chlapi !
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Třemošnice
- Vůz: V70 II D5
Rozborka bufíku - návod
Tak jestli jsem to našel správně, tak senzor plamene hází následovné hodnoty:
Osvětlený 0,67 V
Zatmavený cca 1,96 až 2V
Takže je načatej ?
V neoriginál diagnostice to hlásilo, "Příliš nízký signál - Trvale"
Jednotku jsem rozdělal a prohlíd a je naprosto netknutá.
Osvětlený 0,67 V
Zatmavený cca 1,96 až 2V
Takže je načatej ?
V neoriginál diagnostice to hlásilo, "Příliš nízký signál - Trvale"
Jednotku jsem rozdělal a prohlíd a je naprosto netknutá.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Alex9 dne 02 lis 2019 15:19, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Rozborka bufíku - návod
Údaje z VIDA sú pre meranie napätia na pine 8.
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Třemošnice
- Vůz: V70 II D5
Rozborka bufíku - návod
A VIDA to neměří spolehlivě ? Na tom pinu to jde měřit přímo bez VIDy i za provozu ?
Jedná se mi o to, zjistit jak na tom to čidlo je. Tohle je z obyč diagnostiky.
Jedná se mi o to, zjistit jak na tom to čidlo je. Tohle je z obyč diagnostiky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Třemošnice
- Vůz: V70 II D5
Rozborka bufíku - návod
Mise splněna, bufec zprovozněn.
Jednalo se opravdu o vadné čidlo plamene. Fotodioda "nezavírala" jak měla. Při stavu "not lit" měla cca 2 - 3V místo 5-ti. Řídící jednotka to vyhodnotila jako chybu protože rozdíl napětí mezi "lit" a "not lit" byl příliš malý.
Čidlo se vyměnilo a bufec maká jako divej
Takže suma sumárum, celkem tři nezávislé chyby:
- děravá membrána
- chybějící koncová tryska na konci tlakového regulátoru
- vadné čidlo plamene
To nevymyslíš ! že mi ale dal zabrat parchant jeden !!!
Všem účastníkům velice děkuji za info a rady !

Čidlo se vyměnilo a bufec maká jako divej

Takže suma sumárum, celkem tři nezávislé chyby:
- děravá membrána
- chybějící koncová tryska na konci tlakového regulátoru
- vadné čidlo plamene
To nevymyslíš ! že mi ale dal zabrat parchant jeden !!!

Všem účastníkům velice děkuji za info a rady !

-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1527
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Rozborka bufíku - návod
To je dost Aleši, že už nemáš bufíka jen jako kila navíc. 

_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Třemošnice
- Vůz: V70 II D5
Rozborka bufíku - návod
S ním jsem se netahal, byl vymontovanej a rozebranej do šroubku
Teď je čistej jako dětská prdýlka, vůbec nehulí ! 


-
Offline
- Příspěvky: 5651
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Rozborka bufíku - návod
Takže ideálně koupit čidlo, trysku a žhavičku? Začíná mě štvát, že nefunguje, protože dítě leze do ledovýho auta...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
Ideálně připojit na diag a zjistit, co nefunguje... 

-
Offline
- Příspěvky: 5651
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Rozborka bufíku - návod
Na diag. to bylo u raolsy… Jen už si přesně nepamatuju, ale hučelo to, takže spíš ta tryska s membránou. Jenže když už to bude rozebraný...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
Většinou ta tryska, ale jestli nevíš co s prachama, tak kup všechno... 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14274
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Rozborka bufíku - návod
Njn, za desítku, nebo kolik, celý střeva a je klid. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5 2002 147 kW , 850 T5 1994 177 kW
Rozborka bufíku - návod
Máš to kousek ke mě. Můžeme to napojit na diagnostiku a mrknout, co přesně nejde. Pár bufiků jsem již repasoval. Dělám i repas trysek. Případně se zastav zítra na srazu https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=142&t=71311PetrXC70 píše:Na diag. to bylo u raolsy… Jen už si přesně nepamatuju, ale hučelo to, takže spíš ta tryska s membránou. Jenže když už to bude rozebraný...
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Rozborka bufíku - návod
A ta rok až dva znovu.raolsa píše:Njn, za desítku, nebo kolik, celý střeva a je klid.
-
Offline
- Příspěvky: 5651
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Rozborka bufíku - návod
A nebyl tu někde odkaz na ty repasovaný za 6,5tis?
Jak za rok znovu? To snad vydrží dýl ne?
Jak za rok znovu? To snad vydrží dýl ne?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
Vydrží, neboj.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé