Re: V70 T5 Drive-E 2015
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
automat - man.řazení dolu, nebo nahoru???
To mi neřikej, že by to nešlo nějak SW ošetřit, aby to bylo "normálně".
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
automat - man.řazení dolu, nebo nahoru???
přehodit kabely od těch magnetů co fungují jako spínače a je to. To si myslím, že by nebyl zásadní problém. Jen na kulise bude pak označení +- naopak.
-
Offline
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
automat - man.řazení dolu, nebo nahoru???
Ti to Piňdo snad vyfotím. Že fakt nic neotocis.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
automat - man.řazení dolu, nebo nahoru???
vyfot prosím, ale předem říkám nejde neznám
Jestli máš tu starou kulisu je to ideální pro testování
Jestli máš tu starou kulisu je to ideální pro testování
-
Offline
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
automat - man.řazení dolu, nebo nahoru???
chlapi buďte rádi, že se Vám stalo jen nechtěné podřazení.
Já minulej tejden narychlo převážel ředitele pobočky jeho služebnim Superbem.
Nesmí řidit, je po těžké operaci chlopně, jizva přes celej hrudník...
Jak furt střídám auta, tak už člověk dělá věci automaticky - pořád ale může zafungovat
selhání lidského faktoru
Sedí na sedadle spolujezdce, bezpečnostní pás přes obří jizvu na srdci, povídáme si o autech, o přestavbě
mýho auta. Tak se ho ptám "pane náměstku, u toho novýho Supa (MY19-20) se taky zapíná na DSG
sportovní režim od sebe a dolů?"
"Jo, od sebe a dolů"
Fajn, začal jsem předjíždět, zapl "S" a na chvíli se zasnil a pocitově porovnával Superb
2.0 TSI s mym Volvem.
"říkám si "p*čo! jede ti to líp!!!", dokončuju předjížděcí manévr a ve 170km/h sa rozhodnu
přemáčknout zpátky na "D"....no jak jsem byl v ráži a na chvíli zapomněl, že nejedu ve
Volvu, tak jsem ko*ot blbej v moment, kdy jsem šáhl na šaltpáku prudce dupl na brzdu,
jakože spojka, za 4 a plnej......
Přežil? jo přežil......ale říkal, že už vlastně rehabilitaci nepotřebuje a že asi zase začne
jezdit sám
Já minulej tejden narychlo převážel ředitele pobočky jeho služebnim Superbem.
Nesmí řidit, je po těžké operaci chlopně, jizva přes celej hrudník...
Jak furt střídám auta, tak už člověk dělá věci automaticky - pořád ale může zafungovat
selhání lidského faktoru
Sedí na sedadle spolujezdce, bezpečnostní pás přes obří jizvu na srdci, povídáme si o autech, o přestavbě
mýho auta. Tak se ho ptám "pane náměstku, u toho novýho Supa (MY19-20) se taky zapíná na DSG
sportovní režim od sebe a dolů?"
"Jo, od sebe a dolů"
Fajn, začal jsem předjíždět, zapl "S" a na chvíli se zasnil a pocitově porovnával Superb
2.0 TSI s mym Volvem.
"říkám si "p*čo! jede ti to líp!!!", dokončuju předjížděcí manévr a ve 170km/h sa rozhodnu
přemáčknout zpátky na "D"....no jak jsem byl v ráži a na chvíli zapomněl, že nejedu ve
Volvu, tak jsem ko*ot blbej v moment, kdy jsem šáhl na šaltpáku prudce dupl na brzdu,
jakože spojka, za 4 a plnej......
Přežil? jo přežil......ale říkal, že už vlastně rehabilitaci nepotřebuje a že asi zase začne
jezdit sám
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 2945
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
automat - man.řazení dolu, nebo nahoru???
Já něco podobného, sice u motorek řešil nesčetněkrát. Před pár lety jsem závodil ve více kategoriich. Konkrétně ve třech s tím, že mnohdy jsem jeden trénink dojel a za deset minut startoval druhý. Na dvou motorkách jsem měl 1 nahoru na jedné 1 dolů. A ze začátku to teda bylo žužodobrodrůžo. Jelikož jsem byl línej to sjednocovat tak jsem na každou motorku do zorného pole dal velkou nálepku s číslem 1 a vždy šipku nahoru nebo dolů. Od té doby jsem stím problém neměl a to až do chvíle, když jsem se šel projet na motorce na značkách a když jsem si vybral gilleru tak jsem byl total v pasti jelikož tam je to obráceně jenže levá versus pravá strana a to si pak běžně místo přeřazení zabrzdím . U aut mě tohle trápení zatím nepotkalo, kouknu na to jak to má a pak už si to jen přepnu v hlavě. Nic méně pokud bych si mohl vybrat chtěl bych na páce řazení nahoru dozadu, takže přesně naopak než mám u xc90.
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
automat - man.řazení dolu, nebo nahoru???
A ty si o práci nepřišel?
Jinak logické je mít + směrem k sobě, při zrychlení nebudu dávat ruku od sebe a opačně.
Co se mi nelíbí, tak pádla pod volantem na řazení, třeba pravá plus a levé mínus. Měly by být obě k sobě plus a od sebe mínus...
No stejně pro svoje auta vyhledávám stále manuál, tak to je jen kdyby z mé strany
Jinak logické je mít + směrem k sobě, při zrychlení nebudu dávat ruku od sebe a opačně.
Co se mi nelíbí, tak pádla pod volantem na řazení, třeba pravá plus a levé mínus. Měly by být obě k sobě plus a od sebe mínus...
No stejně pro svoje auta vyhledávám stále manuál, tak to je jen kdyby z mé strany
-
Offline
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
automat - man.řazení dolu, nebo nahoru???
Nezapoměl jsem, jen jsem neměl řadičku po ruce.PINĎABC píše:vyfot prosím, ale předem říkám nejde neznám
Jestli máš tu starou kulisu je to ideální pro testování
Tak pokud se podíváš na foto, v řadičce je magnet a proti je snímač, když vychýlíš na sekvenci magnet jde do strany. Tak otočení + a - mechanicky nepůjde. Zde už je to otázka SW, ale zda to půjde netuším.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé